Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I would give it 4.5 stars because I would prefer it to be a bit heavier/more expensive and to have a 6000mAh battery, because now it runs out somewhere around 5 hours on the low setting.
Other than that, very powerful fan, even on the low setting.
It also works while plugged in, it just slightly lowers the intensity, probably to protect the battery.
It seems to have a slightly odd/large plug and most of the type c cables I have at home don't fit properly and it doesn't charge. With the cable included in the package, however, it charges normally and it's a 2-meter cable, so there's no problem.
Θα έβαζα 4.5 αστέρια γιατί θα προτιμούσα να είναι λίγο πιο βαρύ/ακριβό και να είχε 6000mAh μπαταρία γιατί τώρα τελειώνει κάπου στις 5 ώρες στην χαμηλή σκάλα.
Κατά τα άλλα, πολύ δυνατός ανεμιστήρας, ακόμα και στην χαμηλή σκάλα.
Δουλεύει και ενώ είναι στην πρίζα, απλά ρίχνει λίγο την ένταση, μάλλον για προστασία της μπαταρίας.
Σαν να έχει λίγο περίεργο/μεγάλο βύσμα και τα περισσότερα καλώδιά type c που έχω σπίτι δεν κουμπώνουν σωστά και δεν φορτίζει. Με το καλώδιο της συσκευασίας φορτίζει κανονικά όμως και είναι και 2 μέτρα καλώδιο, οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα.
Good, but the company is stingy with the battery. 3,000mAh is not enough. In a very well-known supermarket chain, there is a similar product from another company with 4,000mAh and a price of 19.80 euros! Also, for a few euros more, there is one from Kerosun with an 8,000mAh battery!
Καλό, αλλά φειδωλή η εταιρεία με την μπαταρία. 3.000mAh είναι λίγα. Σε πασίγνωστη αλυσίδα σουπερμάρκετ υπάρχει αντίστοιχο προϊόν άλλης εταιρείας με 4.000mAh και τιμή 19,80 ευρώ! Επίσης, με λίγα ευρώ παραπάνω υπάρχει της Kerosun με 8.000mAh μπαταρία!
Very effective, charges quickly and the battery lasts several hours (>5) at least on the first setting upon purchase. The only negative is that to turn it off there isn't a separate button and it requires 3 clicks.
Πολύ αποτελεσματικό φορτίζει γρήγορα και η μπαταρία κρατάει αρκετές ωρες >5 στην πρώτη σκάλα τουλάχιστον κατά την αγορά. Το μόνο αρνητικό ότι για να το κλείσεις δεν έχει ξεχωριστό κουμπί και θέλει 3 κλικ.
I bought the first one just before the heatwave, in order to reduce the use of the air conditioner, as it is expensive and unhealthy for long-term use.
A few days later I bought a second one, as my son took the first for use when he studies, relaxes, or lies in his bed.
Honestly, it is one of the most useful products I have ever bought.
Small (I placed a remote control next to it so you can understand the size), effective, pleasant, with long battery life.
But above all, it is almost silent!!
I highly recommend it
Αγόρασα τον πρώτο, λίγο πριν τον καύσωνα, προκειμένου να μειώσω τη χρήση του κλιματιστικού, καθώς είναι κοστοβόρο αλλά και ανθυγιεινό για πιλύωρη χρήση.
Σε λίγες ημέρες αγόρασα και δεύτερο, καθώς το πρώτο το πήρε ο γιος μου για χρήση όταν διαβάζει, όταν χαλαρώνει, όταν ξαπλώνει στο κρεβάτι του.
Ειλικρινά, είναι από τα πιο χρήσιμα προϊόντα που έχω ποτέ αγοράσει.
Μικρό (έχω βάλει δίπλα του ένα τηλεκοντρόλ, για να καταλάβετε το μέγεθος), αποτελεσματικό, ευχάριστο, με μεγάλη διάρκεια μπαταρίας.
Κυρίως όμως είναι σχεδόν αθόρυβο!!
Το συνιστώ ανεπιφύλακτα
Worth every last euro. It is a quite powerful fan and yet silent for its size. You can also use it while charging, but it's best not to have it on the highest setting. Quality product with good battery life and the right size. Recommended if you want something that has everything except automatic left-right movement.
Update
Be careful with the charging plug, it breaks relatively easily. Do not move it too much and be careful not to press it hard.
Αξίζει μέχρι και το τελευταίο ευρώ. Είναι αρκετά δυνατός ανεμιστήρας και παρόλα αυτά αθόρυβος για το μέγεθος του. Μπορείτε επίσης να τον χρησιμοποιήσετε και όταν φορτίζει, καλό είναι να μην το έχετε στην πιο δυνατή ένταση. Ποιοτικός με καλή διάρκεια μπαταρίας και σε σωστό μέγεθος. Προτείνεται η αγορά του αν θέλετε κάτι που να έχει τα πάντα εκτός από αυτόματο δεξιά αριστερά.
Update
Προσοχή στο βύσμα φόρτισης, χαλάει σχετικά εύκολα. Μην το κουνάτε πολύ και προσοχή μην το πιέζετε δυνατά.
Great tool!! Generally quiet, I have it on the first setting, about a meter away from me pointed at my head, so I don't sweat (for sleeping), and it has worked out great for me!
Imagine, I got rid of the big fan I had!
The battery lasts quite a while on the first setting, you can take it wherever you want! Very convenient overall, worth it!
It takes a while to charge, but that's understandable!
Μια χαρά το εργαλείο!!Αθόρυβο γενικά ,στην πρώτη σκάλα το έχω ,σε απόσταση κάνα μέτρο από μένα στραμμένο προς το κεφάλι μου, για μην ιδρώνω,(Για τον ύπνο),και μια χαρά με έχει βολέψει!
Φανταστείτε κατάργησα μεγάλο ανεμιστήρα που είχα!
Κρατάει αρκετά η μπαταρία στην πρώτη σκάλα,το παίρνεις όπου θες!Πολύ βολικό γενικά,αξίζει!
Αργεί να φορτίσει,αλλά λογικό είναι!
Amazing little fan, I bought it a year ago and it saved me while camping. This year I bought a second one which is probably the new version as it also has rotation and the USB port is now type C.
Φοβερό ανεμιστηρακι, το είχα πάρει πριν ένα χρόνο και με έσωσε στο κάμπινγκ, φέτος πηρα κι ένα δεύτερο που μάλλον είναι η καινούρια έκδοση καθώς έχει και περιστροφή κι επίσης η usb θύρα είναι πλέον type C.
Amazing!!!
Just what I need since I can't stand the heat at all!!!
I don't give 5 stars because mine, when you adjust the height, the "head" after a while starts to slowly slip and falls to the lowest terminal point...
For example, I set it to hit my face and after a while it starts to fall downwards.
It has 3 speeds.
It is silent on the 1st level and barely audible on the 3rd level.
While charging, a red/orange LED lights up.
When fully charged, a green LED lights up.
Charging takes many hours, don't be alarmed, it's normal!
YES I GIVE 5 STARS after a few months of use.
The problem that appeared at first with the unstable adjustment position fixed itself!!!
Καταπληκτικό !!!
Ότι πρέπει για μένα που δεν αντέχω την ζέστη με τίποτα !!!
Δεν δίνω 5 αστέρια , διότι το δικό μου όταν το ρυθμίσεις ως προς το ύψος , η "κεφαλή" μετά από λίγο αρχίζει να γλιστράει σιγά-σιγά και πέφτει στο κάτω τερματικό σημείο...
Το ρυθμίζω π.χ. να με χτυπάει στο πρόσωπο και μετά από λίγο αρχίζει να πέφτει προς τα κάτω.
Έχει 3 ταχύτητες.
Είναι αθόρυβο στην 1η σκάλα και ακούγεται ελάχιστα στην 3η σκάλα.
Όσο φορτίζει ανάβει κόκκινο/πορτοκαλί LED
Όταν φορτίσει πλήρως , ανάβει πράσινο LED.
Η φόρτιση διαρκεί πολλές ώρες , μην τρομάξετε , φυσικό είναι !
ΝΑΙ ΔΙΝΩ 5 ΑΣΤΕΡΙΑ μετά από κάποιους μήνες χρήσης.
Το πρόβλημα που παρουσιάστηκε στην αρχή με την μη σταθερή θέση ρύθμισης , διορθώθηκε μόνο του !!!
Very good fan and good build quality for the money. However, I give it 4 stars because I expected a little less noise at the highest speed setting.
Πολύ καλό ανεμιστηράκι και καλή ποιότητα κατασκευής για αυτά τα χρήματα. Βάζω όμως 4 αστέρια επειδή περίεμενα λίγο λιγότερο θόρυβο στην μεγαλύτερη σκάλα έντασης.
Rating review after 2 years of use. 2 out of 4 that I have bought had the same problem. The fan blade does not rotate. So they are not worth the money if they last only 1-2 years at most.
Αναθεώρηση βαθμολογίας μετά απο 2 χρόνια χρήσης. 2 στα 4 που εχω αγορασει εβγαλαν το ίδιο πρόβλημα. Δεν περιστρεφεται η φτερωτή. Αρα δεν αξίζουν τα λεφτά τους αν είναι για 1-2 χρόνια το πολύ.
I give 4 stars. Because I noticed that when I leave the fan running after many hours in the office, it runs out quickly, about 4-5 hours and less. I recharge it after hours and it does the same again. Maybe it's because it's only for short uses outside, not enough. (I mean for the summer, inside the house and outside).
Βάζω 4 αστέρια. Επειδή παρατήρησα πως όταν αφήνω το ανεμιστηράκι να δουλεύει μετά από πολύωρες στο γραφείο, τελειώνει γρήγορα δλδ περίπου 4-5 ώρες και κάτω. Το ξαναφορτιζω μετά από ώρες και το ξανά κάνει το ίδιο. Ίσως φταίει που είναι μόνο για μικρες χρήσεις για εξω, όχι αρκετές. (Για το καλοκαίρι εννοώ, μέσα στο σπίτι και έξω).
Having micro USB as a way to connect for power, it is unfortunately just a matter of time before the plug stops working. Already in the sixth month, it started to lose connection very easily
Έχοντας micro usb σαν τρόπο σύνδεσης για ρεύμα είναι θέμα χρόνου δυστυχώς να παύσει να λειτουργεί το βύσμα του. Ήδη στο εξάμηνο άρχισε να χάνει πολυ εύκολα σύνδεση
Really silent. I use it during the summer months and I have it on the nightstand next to me when I sleep. On the low setting, it provides a good amount of coolness and the battery lasts quite a while. Without a second thought, I would buy it again
Πραγματικά αθόρυβο . Χρησιμοποιείται τους καλοκαιρινούς μήνες και το έχω στο κομοδίνο δίπλα μου όταν κοιμάμαι . Στην χαμηλή σκάλα βγάζει αρκετή δροσιά και κρατάει και αρκετά η μπαταρία του . Χωρίς δεύτερη σκέψη θα το αγόραζα ξανά
Perhaps one of the best purchases I have made. Battery that lasts a long time. I don't use the light, but it's a nice addition. I can say that I had it "in my arms" all summer. Very good ventilation for its size.
Ίσως από τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει. Μπαταρία που κρατάει πολύ. Το φωτάκι εγώ δεν το χρησιμοποιώ αλλά είναι ωραία προσθήκη. Μπορώ να πω ότι το είχα "αγκαλιά" όλο το καλοκαίρι. Πολύ καλός αερισμός για το μέγεθός του.
Perhaps one of the best small fans. Although it's Chinese, it has good build quality and is relatively quiet. I would recommend it, especially at a price of up to 23-25 euros.
Ίσως από τους καλύτερους μικρούς ανεμιστήρες. Παρότι κινέζικο έχει καλή ποιότητα κατασκευής και είναι σχετικά αθόρυβο. Θα το συνιστούσα, ιδιαίτερα σε τιμή έως 23-25 ευρώ.
It is just what you need to use as a desk fan while working on a computer because it should be about 30 centimeters away for you to realize it does its job. Generally, it doesn't make much noise, which is one of its positives. In terms of battery life, it is good (if charged, it can work for about 2-3 hours, I estimate). The light is useful if someone places it on their bedside table before sleeping to find their phone at night, etc., but it is a bit too bright to sleep with it on all night.
είναι ό,τι πρέπει για να μπει ως ανεμιστηράκι γραφείου την ώρα που εργάζεσαι σε υπολογιστή γιατί πρέπει να είναι σε απόσταση περίπου 30 εκατοστών για να καταλάβεις ότι κάνει δουλειά. Γενικά δεν έχει έντονο θόρυβο και είναι από τα θετικά του. Από αυτονομία είναι καλή (αν φορτιστεί μπορεί να δουλέψει 2-3 ώρες περίπου υπολογίζω). Το φως είναι χρήσιμο αν το βάλει κανείς προτού κοιμηθεί στα πλάγια στο κομοδίνο για να βλέπει να βρει το βράδυ το κινητό του κτλπ αλλά είναι λίγο έντονο για να κοιμηθεί κανείς με αυτό ανοιχτό όλο το βράδυ.
After two months of continuous use, I must say that it is one of my best purchases. The battery lasts quite a while, its motor is almost silent, and the distance at which you can place it to cool you down is satisfactory. I place it at the edge of my desk (about 70cm) and it does a very good job.
Μετά από δύο μήνες συνεχούς χρήσης ωφειλω να πω ότι είναι από τις καλύτερες αγορές μου. Η μπαταρία κρατάει αρκετά, το μοτέρ του είναι σχεδόν αθόρυβο ενώ η απόσταση στην οποία μπορείς να το βάλεις και να σε δροσίζει είναι ικανοποιητική. Εγώ το βάζω στην άκρη του γραφείου (περίπου 70cm) και κάνει πολύ καλή δουλειά.
Get it with closed eyes after 2 years of use, it's immortal! Of course, the battery doesn't last as long as it did at first, but it holds up very well; also, it opens in front and cleans the propeller blades.
Πάρτε το με κλειστά μάτια μετά από 2 χρόνια χρήσης είναι αθάνατα! Βέβαια δεν κρατάει η μπαταρία όπως στην αρχή αλλά κρατάει πολύ καλά επίσης ανοίγει μπροστά και καθαρίζουν τα φτερά της προπέλας.
I got it a month ago, to survive the heat in the office. Very practical, works perfectly for many hours, makes minimal noise on the third level, of course it captures the temperature where the button and the lights are. It has the price of a "normal" size conventional fan, however time will tell if it was worth it.
Το πήρα πριν ένα μήνα, για να επιβιώσω τον καύσωνα στο γραφείο. Πολύ πρακτικό, λειτουργεί άψογα για πολλές ώρες, κάνει ελάχιστο θόρυβο στην τρίτη σκάλα, πιάνει βέβαια θερμοκρασία στο σημείο που είναι το κουμπί και τα λαμπάκια. Έχει την τιμή που κοστίζει ένας "κανονικού" μεγέθους συμβατικός ανεμιστήρας, παρόλαυτα ο χρόνος θα δείξει αν την άξιζε.
In the search filters it appears as rotating. Well, no, it does not rotate.
Good quality plastics,
quite powerful for its size and noise level is proportional to the air it produces.
The light was very strong so I unscrewed the 4 screws at the bottom, folded and put baking paper in front of the board with the LEDs on it. Want a proper little fan? Here https://www.skroutz.gr/s/29959468/Singer-DF15-Anemistiraki-USB-4W-Asimi.html
Στα φίλτρα αναζήτησης βγαίνει ως περιστρεφομενο.Λοιπον οχι δεν περιστρεφεται.
Καλή ποιότητα πλαστικών,
αρκετα δυνατο για το μπόι του και οθόρυβος ανάλογος του αέρα που βγάζει
το φως ηταν πολύ δυνατό επομενως ξεβιδωσα από κάτω τις 4 βιδες , διπλωσα και έβαλα λαδόκολλα μπροστά από τη πλακέτα που εxει πανω τα led. Θελετε σωστό ανεμιστηρακι; Εδω https://www.skroutz.gr/s/29959468/Singer-DF15-Anemistiraki-USB-4W-Asimi.html
Very good for its price. On the low scale, it is as quiet as it should be and its lens is very powerful and useful in case of a power outage, for example.
Πολύ καλό για τα λεφτά του. Στην χαμηλή σκάλα αθόρυβο όσο πρέπει και ο φακός του πολύ δυνατός και χρήσιμος σε περίπτωση διακοπής ρεύματος για παράδειγμα.
It saved my life!!!! It operates for 9 consecutive hours on low setting, ideal for hot nights (and days) in places without air conditioning, quiet, with a convenient size, perfect!
Μου έσωσε τη ζωή!!!! Στη χαμηλή σκάλα λειτουργεί 9 ώρες σερί, ιδανικό για ζεστές νύχτες (και μέρες) σε μέρη χωρίς κλιματισμό, αθόρυβο, με βολικό μέγεθος, τέλειο!
I would give it 4.5 stars because I would prefer it to be a bit heavier/more expensive and to have a 6000mAh battery, because now it runs out somewhere around 5 hours on the low setting.
Other than that, very powerful fan, even on the low setting.
It also works while plugged in, it just slightly lowers the intensity, probably to protect the battery.
It seems to have a slightly odd/large plug and most of the type c cables I have at home don't fit properly and it doesn't charge. With the cable included in the package, however, it charges normally and it's a 2-meter cable, so there's no problem.
Θα έβαζα 4.5 αστέρια γιατί θα προτιμούσα να είναι λίγο πιο βαρύ/ακριβό και να είχε 6000mAh μπαταρία γιατί τώρα τελειώνει κάπου στις 5 ώρες στην χαμηλή σκάλα.
Κατά τα άλλα, πολύ δυνατός ανεμιστήρας, ακόμα και στην χαμηλή σκάλα.
Δουλεύει και ενώ είναι στην πρίζα, απλά ρίχνει λίγο την ένταση, μάλλον για προστασία της μπαταρίας.
Σαν να έχει λίγο περίεργο/μεγάλο βύσμα και τα περισσότερα καλώδιά type c που έχω σπίτι δεν κουμπώνουν σωστά και δεν φορτίζει. Με το καλώδιο της συσκευασίας φορτίζει κανονικά όμως και είναι και 2 μέτρα καλώδιο, οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα.
Good, but the company is stingy with the battery. 3,000mAh is not enough. In a very well-known supermarket chain, there is a similar product from another company with 4,000mAh and a price of 19.80 euros! Also, for a few euros more, there is one from Kerosun with an 8,000mAh battery!
Καλό, αλλά φειδωλή η εταιρεία με την μπαταρία. 3.000mAh είναι λίγα. Σε πασίγνωστη αλυσίδα σουπερμάρκετ υπάρχει αντίστοιχο προϊόν άλλης εταιρείας με 4.000mAh και τιμή 19,80 ευρώ! Επίσης, με λίγα ευρώ παραπάνω υπάρχει της Kerosun με 8.000mAh μπαταρία!
Very effective, charges quickly and the battery lasts several hours (>5) at least on the first setting upon purchase. The only negative is that to turn it off there isn't a separate button and it requires 3 clicks.
Πολύ αποτελεσματικό φορτίζει γρήγορα και η μπαταρία κρατάει αρκετές ωρες >5 στην πρώτη σκάλα τουλάχιστον κατά την αγορά. Το μόνο αρνητικό ότι για να το κλείσεις δεν έχει ξεχωριστό κουμπί και θέλει 3 κλικ.
I bought the first one just before the heatwave, in order to reduce the use of the air conditioner, as it is expensive and unhealthy for long-term use.
A few days later I bought a second one, as my son took the first for use when he studies, relaxes, or lies in his bed.
Honestly, it is one of the most useful products I have ever bought.
Small (I placed a remote control next to it so you can understand the size), effective, pleasant, with long battery life.
But above all, it is almost silent!!
I highly recommend it
Αγόρασα τον πρώτο, λίγο πριν τον καύσωνα, προκειμένου να μειώσω τη χρήση του κλιματιστικού, καθώς είναι κοστοβόρο αλλά και ανθυγιεινό για πιλύωρη χρήση.
Σε λίγες ημέρες αγόρασα και δεύτερο, καθώς το πρώτο το πήρε ο γιος μου για χρήση όταν διαβάζει, όταν χαλαρώνει, όταν ξαπλώνει στο κρεβάτι του.
Ειλικρινά, είναι από τα πιο χρήσιμα προϊόντα που έχω ποτέ αγοράσει.
Μικρό (έχω βάλει δίπλα του ένα τηλεκοντρόλ, για να καταλάβετε το μέγεθος), αποτελεσματικό, ευχάριστο, με μεγάλη διάρκεια μπαταρίας.
Κυρίως όμως είναι σχεδόν αθόρυβο!!
Το συνιστώ ανεπιφύλακτα
Worth every last euro. It is a quite powerful fan and yet silent for its size. You can also use it while charging, but it's best not to have it on the highest setting. Quality product with good battery life and the right size. Recommended if you want something that has everything except automatic left-right movement.
Update
Be careful with the charging plug, it breaks relatively easily. Do not move it too much and be careful not to press it hard.
Αξίζει μέχρι και το τελευταίο ευρώ. Είναι αρκετά δυνατός ανεμιστήρας και παρόλα αυτά αθόρυβος για το μέγεθος του. Μπορείτε επίσης να τον χρησιμοποιήσετε και όταν φορτίζει, καλό είναι να μην το έχετε στην πιο δυνατή ένταση. Ποιοτικός με καλή διάρκεια μπαταρίας και σε σωστό μέγεθος. Προτείνεται η αγορά του αν θέλετε κάτι που να έχει τα πάντα εκτός από αυτόματο δεξιά αριστερά.
Update
Προσοχή στο βύσμα φόρτισης, χαλάει σχετικά εύκολα. Μην το κουνάτε πολύ και προσοχή μην το πιέζετε δυνατά.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I would give it 4.5 stars because I would prefer it to be a bit heavier/more expensive and to have a 6000mAh battery, because now it runs out somewhere around 5 hours on the low setting.
Other than that, very powerful fan, even on the low setting.
It also works while plugged in, it just slightly lowers the intensity, probably to protect the battery.
It seems to have a slightly odd/large plug and most of the type c cables I have at home don't fit properly and it doesn't charge. With the cable included in the package, however, it charges normally and it's a 2-meter cable, so there's no problem.
Θα έβαζα 4.5 αστέρια γιατί θα προτιμούσα να είναι λίγο πιο βαρύ/ακριβό και να είχε 6000mAh μπαταρία γιατί τώρα τελειώνει κάπου στις 5 ώρες στην χαμηλή σκάλα.
Κατά τα άλλα, πολύ δυνατός ανεμιστήρας, ακόμα και στην χαμηλή σκάλα.
Δουλεύει και ενώ είναι στην πρίζα, απλά ρίχνει λίγο την ένταση, μάλλον για προστασία της μπαταρίας.
Σαν να έχει λίγο περίεργο/μεγάλο βύσμα και τα περισσότερα καλώδιά type c που έχω σπίτι δεν κουμπώνουν σωστά και δεν φορτίζει. Με το καλώδιο της συσκευασίας φορτίζει κανονικά όμως και είναι και 2 μέτρα καλώδιο, οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα.
Good, but the company is stingy with the battery. 3,000mAh is not enough. In a very well-known supermarket chain, there is a similar product from another company with 4,000mAh and a price of 19.80 euros! Also, for a few euros more, there is one from Kerosun with an 8,000mAh battery!
Καλό, αλλά φειδωλή η εταιρεία με την μπαταρία. 3.000mAh είναι λίγα. Σε πασίγνωστη αλυσίδα σουπερμάρκετ υπάρχει αντίστοιχο προϊόν άλλης εταιρείας με 4.000mAh και τιμή 19,80 ευρώ! Επίσης, με λίγα ευρώ παραπάνω υπάρχει της Kerosun με 8.000mAh μπαταρία!
Very effective, charges quickly and the battery lasts several hours (>5) at least on the first setting upon purchase. The only negative is that to turn it off there isn't a separate button and it requires 3 clicks.
Πολύ αποτελεσματικό φορτίζει γρήγορα και η μπαταρία κρατάει αρκετές ωρες >5 στην πρώτη σκάλα τουλάχιστον κατά την αγορά. Το μόνο αρνητικό ότι για να το κλείσεις δεν έχει ξεχωριστό κουμπί και θέλει 3 κλικ.
I bought the first one just before the heatwave, in order to reduce the use of the air conditioner, as it is expensive and unhealthy for long-term use.
A few days later I bought a second one, as my son took the first for use when he studies, relaxes, or lies in his bed.
Honestly, it is one of the most useful products I have ever bought.
Small (I placed a remote control next to it so you can understand the size), effective, pleasant, with long battery life.
But above all, it is almost silent!!
I highly recommend it
Αγόρασα τον πρώτο, λίγο πριν τον καύσωνα, προκειμένου να μειώσω τη χρήση του κλιματιστικού, καθώς είναι κοστοβόρο αλλά και ανθυγιεινό για πιλύωρη χρήση.
Σε λίγες ημέρες αγόρασα και δεύτερο, καθώς το πρώτο το πήρε ο γιος μου για χρήση όταν διαβάζει, όταν χαλαρώνει, όταν ξαπλώνει στο κρεβάτι του.
Ειλικρινά, είναι από τα πιο χρήσιμα προϊόντα που έχω ποτέ αγοράσει.
Μικρό (έχω βάλει δίπλα του ένα τηλεκοντρόλ, για να καταλάβετε το μέγεθος), αποτελεσματικό, ευχάριστο, με μεγάλη διάρκεια μπαταρίας.
Κυρίως όμως είναι σχεδόν αθόρυβο!!
Το συνιστώ ανεπιφύλακτα
Worth every last euro. It is a quite powerful fan and yet silent for its size. You can also use it while charging, but it's best not to have it on the highest setting. Quality product with good battery life and the right size. Recommended if you want something that has everything except automatic left-right movement.
Update
Be careful with the charging plug, it breaks relatively easily. Do not move it too much and be careful not to press it hard.
Αξίζει μέχρι και το τελευταίο ευρώ. Είναι αρκετά δυνατός ανεμιστήρας και παρόλα αυτά αθόρυβος για το μέγεθος του. Μπορείτε επίσης να τον χρησιμοποιήσετε και όταν φορτίζει, καλό είναι να μην το έχετε στην πιο δυνατή ένταση. Ποιοτικός με καλή διάρκεια μπαταρίας και σε σωστό μέγεθος. Προτείνεται η αγορά του αν θέλετε κάτι που να έχει τα πάντα εκτός από αυτόματο δεξιά αριστερά.
Update
Προσοχή στο βύσμα φόρτισης, χαλάει σχετικά εύκολα. Μην το κουνάτε πολύ και προσοχή μην το πιέζετε δυνατά.
Great tool!! Generally quiet, I have it on the first setting, about a meter away from me pointed at my head, so I don't sweat (for sleeping), and it has worked out great for me!
Imagine, I got rid of the big fan I had!
The battery lasts quite a while on the first setting, you can take it wherever you want! Very convenient overall, worth it!
It takes a while to charge, but that's understandable!
Μια χαρά το εργαλείο!!Αθόρυβο γενικά ,στην πρώτη σκάλα το έχω ,σε απόσταση κάνα μέτρο από μένα στραμμένο προς το κεφάλι μου, για μην ιδρώνω,(Για τον ύπνο),και μια χαρά με έχει βολέψει!
Φανταστείτε κατάργησα μεγάλο ανεμιστήρα που είχα!
Κρατάει αρκετά η μπαταρία στην πρώτη σκάλα,το παίρνεις όπου θες!Πολύ βολικό γενικά,αξίζει!
Αργεί να φορτίσει,αλλά λογικό είναι!
Amazing little fan, I bought it a year ago and it saved me while camping. This year I bought a second one which is probably the new version as it also has rotation and the USB port is now type C.
Φοβερό ανεμιστηρακι, το είχα πάρει πριν ένα χρόνο και με έσωσε στο κάμπινγκ, φέτος πηρα κι ένα δεύτερο που μάλλον είναι η καινούρια έκδοση καθώς έχει και περιστροφή κι επίσης η usb θύρα είναι πλέον type C.
Amazing!!!
Just what I need since I can't stand the heat at all!!!
I don't give 5 stars because mine, when you adjust the height, the "head" after a while starts to slowly slip and falls to the lowest terminal point...
For example, I set it to hit my face and after a while it starts to fall downwards.
It has 3 speeds.
It is silent on the 1st level and barely audible on the 3rd level.
While charging, a red/orange LED lights up.
When fully charged, a green LED lights up.
Charging takes many hours, don't be alarmed, it's normal!
YES I GIVE 5 STARS after a few months of use.
The problem that appeared at first with the unstable adjustment position fixed itself!!!
Καταπληκτικό !!!
Ότι πρέπει για μένα που δεν αντέχω την ζέστη με τίποτα !!!
Δεν δίνω 5 αστέρια , διότι το δικό μου όταν το ρυθμίσεις ως προς το ύψος , η "κεφαλή" μετά από λίγο αρχίζει να γλιστράει σιγά-σιγά και πέφτει στο κάτω τερματικό σημείο...
Το ρυθμίζω π.χ. να με χτυπάει στο πρόσωπο και μετά από λίγο αρχίζει να πέφτει προς τα κάτω.
Έχει 3 ταχύτητες.
Είναι αθόρυβο στην 1η σκάλα και ακούγεται ελάχιστα στην 3η σκάλα.
Όσο φορτίζει ανάβει κόκκινο/πορτοκαλί LED
Όταν φορτίσει πλήρως , ανάβει πράσινο LED.
Η φόρτιση διαρκεί πολλές ώρες , μην τρομάξετε , φυσικό είναι !
ΝΑΙ ΔΙΝΩ 5 ΑΣΤΕΡΙΑ μετά από κάποιους μήνες χρήσης.
Το πρόβλημα που παρουσιάστηκε στην αρχή με την μη σταθερή θέση ρύθμισης , διορθώθηκε μόνο του !!!
Very good fan and good build quality for the money. However, I give it 4 stars because I expected a little less noise at the highest speed setting.
Πολύ καλό ανεμιστηράκι και καλή ποιότητα κατασκευής για αυτά τα χρήματα. Βάζω όμως 4 αστέρια επειδή περίεμενα λίγο λιγότερο θόρυβο στην μεγαλύτερη σκάλα έντασης.
Rating review after 2 years of use. 2 out of 4 that I have bought had the same problem. The fan blade does not rotate. So they are not worth the money if they last only 1-2 years at most.
Αναθεώρηση βαθμολογίας μετά απο 2 χρόνια χρήσης. 2 στα 4 που εχω αγορασει εβγαλαν το ίδιο πρόβλημα. Δεν περιστρεφεται η φτερωτή. Αρα δεν αξίζουν τα λεφτά τους αν είναι για 1-2 χρόνια το πολύ.
I give 4 stars. Because I noticed that when I leave the fan running after many hours in the office, it runs out quickly, about 4-5 hours and less. I recharge it after hours and it does the same again. Maybe it's because it's only for short uses outside, not enough. (I mean for the summer, inside the house and outside).
Βάζω 4 αστέρια. Επειδή παρατήρησα πως όταν αφήνω το ανεμιστηράκι να δουλεύει μετά από πολύωρες στο γραφείο, τελειώνει γρήγορα δλδ περίπου 4-5 ώρες και κάτω. Το ξαναφορτιζω μετά από ώρες και το ξανά κάνει το ίδιο. Ίσως φταίει που είναι μόνο για μικρες χρήσεις για εξω, όχι αρκετές. (Για το καλοκαίρι εννοώ, μέσα στο σπίτι και έξω).
Having micro USB as a way to connect for power, it is unfortunately just a matter of time before the plug stops working. Already in the sixth month, it started to lose connection very easily
Έχοντας micro usb σαν τρόπο σύνδεσης για ρεύμα είναι θέμα χρόνου δυστυχώς να παύσει να λειτουργεί το βύσμα του. Ήδη στο εξάμηνο άρχισε να χάνει πολυ εύκολα σύνδεση
Really silent. I use it during the summer months and I have it on the nightstand next to me when I sleep. On the low setting, it provides a good amount of coolness and the battery lasts quite a while. Without a second thought, I would buy it again
Πραγματικά αθόρυβο . Χρησιμοποιείται τους καλοκαιρινούς μήνες και το έχω στο κομοδίνο δίπλα μου όταν κοιμάμαι . Στην χαμηλή σκάλα βγάζει αρκετή δροσιά και κρατάει και αρκετά η μπαταρία του . Χωρίς δεύτερη σκέψη θα το αγόραζα ξανά
Perhaps one of the best purchases I have made. Battery that lasts a long time. I don't use the light, but it's a nice addition. I can say that I had it "in my arms" all summer. Very good ventilation for its size.
Ίσως από τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει. Μπαταρία που κρατάει πολύ. Το φωτάκι εγώ δεν το χρησιμοποιώ αλλά είναι ωραία προσθήκη. Μπορώ να πω ότι το είχα "αγκαλιά" όλο το καλοκαίρι. Πολύ καλός αερισμός για το μέγεθός του.
Perhaps one of the best small fans. Although it's Chinese, it has good build quality and is relatively quiet. I would recommend it, especially at a price of up to 23-25 euros.
Ίσως από τους καλύτερους μικρούς ανεμιστήρες. Παρότι κινέζικο έχει καλή ποιότητα κατασκευής και είναι σχετικά αθόρυβο. Θα το συνιστούσα, ιδιαίτερα σε τιμή έως 23-25 ευρώ.
It is just what you need to use as a desk fan while working on a computer because it should be about 30 centimeters away for you to realize it does its job. Generally, it doesn't make much noise, which is one of its positives. In terms of battery life, it is good (if charged, it can work for about 2-3 hours, I estimate). The light is useful if someone places it on their bedside table before sleeping to find their phone at night, etc., but it is a bit too bright to sleep with it on all night.
είναι ό,τι πρέπει για να μπει ως ανεμιστηράκι γραφείου την ώρα που εργάζεσαι σε υπολογιστή γιατί πρέπει να είναι σε απόσταση περίπου 30 εκατοστών για να καταλάβεις ότι κάνει δουλειά. Γενικά δεν έχει έντονο θόρυβο και είναι από τα θετικά του. Από αυτονομία είναι καλή (αν φορτιστεί μπορεί να δουλέψει 2-3 ώρες περίπου υπολογίζω). Το φως είναι χρήσιμο αν το βάλει κανείς προτού κοιμηθεί στα πλάγια στο κομοδίνο για να βλέπει να βρει το βράδυ το κινητό του κτλπ αλλά είναι λίγο έντονο για να κοιμηθεί κανείς με αυτό ανοιχτό όλο το βράδυ.
After two months of continuous use, I must say that it is one of my best purchases. The battery lasts quite a while, its motor is almost silent, and the distance at which you can place it to cool you down is satisfactory. I place it at the edge of my desk (about 70cm) and it does a very good job.
Μετά από δύο μήνες συνεχούς χρήσης ωφειλω να πω ότι είναι από τις καλύτερες αγορές μου. Η μπαταρία κρατάει αρκετά, το μοτέρ του είναι σχεδόν αθόρυβο ενώ η απόσταση στην οποία μπορείς να το βάλεις και να σε δροσίζει είναι ικανοποιητική. Εγώ το βάζω στην άκρη του γραφείου (περίπου 70cm) και κάνει πολύ καλή δουλειά.
Get it with closed eyes after 2 years of use, it's immortal! Of course, the battery doesn't last as long as it did at first, but it holds up very well; also, it opens in front and cleans the propeller blades.
Πάρτε το με κλειστά μάτια μετά από 2 χρόνια χρήσης είναι αθάνατα! Βέβαια δεν κρατάει η μπαταρία όπως στην αρχή αλλά κρατάει πολύ καλά επίσης ανοίγει μπροστά και καθαρίζουν τα φτερά της προπέλας.
I got it a month ago, to survive the heat in the office. Very practical, works perfectly for many hours, makes minimal noise on the third level, of course it captures the temperature where the button and the lights are. It has the price of a "normal" size conventional fan, however time will tell if it was worth it.
Το πήρα πριν ένα μήνα, για να επιβιώσω τον καύσωνα στο γραφείο. Πολύ πρακτικό, λειτουργεί άψογα για πολλές ώρες, κάνει ελάχιστο θόρυβο στην τρίτη σκάλα, πιάνει βέβαια θερμοκρασία στο σημείο που είναι το κουμπί και τα λαμπάκια. Έχει την τιμή που κοστίζει ένας "κανονικού" μεγέθους συμβατικός ανεμιστήρας, παρόλαυτα ο χρόνος θα δείξει αν την άξιζε.
In the search filters it appears as rotating. Well, no, it does not rotate.
Good quality plastics,
quite powerful for its size and noise level is proportional to the air it produces.
The light was very strong so I unscrewed the 4 screws at the bottom, folded and put baking paper in front of the board with the LEDs on it. Want a proper little fan? Here https://www.skroutz.gr/s/29959468/Singer-DF15-Anemistiraki-USB-4W-Asimi.html
Στα φίλτρα αναζήτησης βγαίνει ως περιστρεφομενο.Λοιπον οχι δεν περιστρεφεται.
Καλή ποιότητα πλαστικών,
αρκετα δυνατο για το μπόι του και οθόρυβος ανάλογος του αέρα που βγάζει
το φως ηταν πολύ δυνατό επομενως ξεβιδωσα από κάτω τις 4 βιδες , διπλωσα και έβαλα λαδόκολλα μπροστά από τη πλακέτα που εxει πανω τα led. Θελετε σωστό ανεμιστηρακι; Εδω https://www.skroutz.gr/s/29959468/Singer-DF15-Anemistiraki-USB-4W-Asimi.html
Very good for its price. On the low scale, it is as quiet as it should be and its lens is very powerful and useful in case of a power outage, for example.
Πολύ καλό για τα λεφτά του. Στην χαμηλή σκάλα αθόρυβο όσο πρέπει και ο φακός του πολύ δυνατός και χρήσιμος σε περίπτωση διακοπής ρεύματος για παράδειγμα.
It saved my life!!!! It operates for 9 consecutive hours on low setting, ideal for hot nights (and days) in places without air conditioning, quiet, with a convenient size, perfect!
Μου έσωσε τη ζωή!!!! Στη χαμηλή σκάλα λειτουργεί 9 ώρες σερί, ιδανικό για ζεστές νύχτες (και μέρες) σε μέρη χωρίς κλιματισμό, αθόρυβο, με βολικό μέγεθος, τέλειο!
I would give it 4.5 stars because I would prefer it to be a bit heavier/more expensive and to have a 6000mAh battery, because now it runs out somewhere around 5 hours on the low setting.
Other than that, very powerful fan, even on the low setting.
It also works while plugged in, it just slightly lowers the intensity, probably to protect the battery.
It seems to have a slightly odd/large plug and most of the type c cables I have at home don't fit properly and it doesn't charge. With the cable included in the package, however, it charges normally and it's a 2-meter cable, so there's no problem.
Θα έβαζα 4.5 αστέρια γιατί θα προτιμούσα να είναι λίγο πιο βαρύ/ακριβό και να είχε 6000mAh μπαταρία γιατί τώρα τελειώνει κάπου στις 5 ώρες στην χαμηλή σκάλα.
Κατά τα άλλα, πολύ δυνατός ανεμιστήρας, ακόμα και στην χαμηλή σκάλα.
Δουλεύει και ενώ είναι στην πρίζα, απλά ρίχνει λίγο την ένταση, μάλλον για προστασία της μπαταρίας.
Σαν να έχει λίγο περίεργο/μεγάλο βύσμα και τα περισσότερα καλώδιά type c που έχω σπίτι δεν κουμπώνουν σωστά και δεν φορτίζει. Με το καλώδιο της συσκευασίας φορτίζει κανονικά όμως και είναι και 2 μέτρα καλώδιο, οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα.
Good, but the company is stingy with the battery. 3,000mAh is not enough. In a very well-known supermarket chain, there is a similar product from another company with 4,000mAh and a price of 19.80 euros! Also, for a few euros more, there is one from Kerosun with an 8,000mAh battery!
Καλό, αλλά φειδωλή η εταιρεία με την μπαταρία. 3.000mAh είναι λίγα. Σε πασίγνωστη αλυσίδα σουπερμάρκετ υπάρχει αντίστοιχο προϊόν άλλης εταιρείας με 4.000mAh και τιμή 19,80 ευρώ! Επίσης, με λίγα ευρώ παραπάνω υπάρχει της Kerosun με 8.000mAh μπαταρία!
Very effective, charges quickly and the battery lasts several hours (>5) at least on the first setting upon purchase. The only negative is that to turn it off there isn't a separate button and it requires 3 clicks.
Πολύ αποτελεσματικό φορτίζει γρήγορα και η μπαταρία κρατάει αρκετές ωρες >5 στην πρώτη σκάλα τουλάχιστον κατά την αγορά. Το μόνο αρνητικό ότι για να το κλείσεις δεν έχει ξεχωριστό κουμπί και θέλει 3 κλικ.
I bought the first one just before the heatwave, in order to reduce the use of the air conditioner, as it is expensive and unhealthy for long-term use.
A few days later I bought a second one, as my son took the first for use when he studies, relaxes, or lies in his bed.
Honestly, it is one of the most useful products I have ever bought.
Small (I placed a remote control next to it so you can understand the size), effective, pleasant, with long battery life.
But above all, it is almost silent!!
I highly recommend it
Αγόρασα τον πρώτο, λίγο πριν τον καύσωνα, προκειμένου να μειώσω τη χρήση του κλιματιστικού, καθώς είναι κοστοβόρο αλλά και ανθυγιεινό για πιλύωρη χρήση.
Σε λίγες ημέρες αγόρασα και δεύτερο, καθώς το πρώτο το πήρε ο γιος μου για χρήση όταν διαβάζει, όταν χαλαρώνει, όταν ξαπλώνει στο κρεβάτι του.
Ειλικρινά, είναι από τα πιο χρήσιμα προϊόντα που έχω ποτέ αγοράσει.
Μικρό (έχω βάλει δίπλα του ένα τηλεκοντρόλ, για να καταλάβετε το μέγεθος), αποτελεσματικό, ευχάριστο, με μεγάλη διάρκεια μπαταρίας.
Κυρίως όμως είναι σχεδόν αθόρυβο!!
Το συνιστώ ανεπιφύλακτα
Worth every last euro. It is a quite powerful fan and yet silent for its size. You can also use it while charging, but it's best not to have it on the highest setting. Quality product with good battery life and the right size. Recommended if you want something that has everything except automatic left-right movement.
Update
Be careful with the charging plug, it breaks relatively easily. Do not move it too much and be careful not to press it hard.
Αξίζει μέχρι και το τελευταίο ευρώ. Είναι αρκετά δυνατός ανεμιστήρας και παρόλα αυτά αθόρυβος για το μέγεθος του. Μπορείτε επίσης να τον χρησιμοποιήσετε και όταν φορτίζει, καλό είναι να μην το έχετε στην πιο δυνατή ένταση. Ποιοτικός με καλή διάρκεια μπαταρίας και σε σωστό μέγεθος. Προτείνεται η αγορά του αν θέλετε κάτι που να έχει τα πάντα εκτός από αυτόματο δεξιά αριστερά.
Update
Προσοχή στο βύσμα φόρτισης, χαλάει σχετικά εύκολα. Μην το κουνάτε πολύ και προσοχή μην το πιέζετε δυνατά.