Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I have a PS3 for about a few months now and I have around 40 games. Before, I only played one of them, but now I have been playing it for 2 days and have played for 6 hours
Μιλάμε έχω ps3 κάτι μήνες περίπου 40παιχνιδια πριν έπεσα μόνο ένα από αυτά τώρα το παίζω 2μερες και έχω παίξει 6ωρες
It is definitely in the top 5 of the best games I have played. It certainly has its problems too (especially with the AI having a big issue) but it's nothing enough to ruin the overall good theme. Just take it, play it and the first 20 minutes will be enough to convince you
Είναι σίγουρα μέσα στην 5αδα με τα καλύτερα παιχνίδια που έχω παίξει. Σίγουρα έχει κι αυτό τα προβλήματα του (ειδικά με την Α.Ι. έχει χοντρό θεματάκι) αλλά δεν είναι τίποτα αρκετό ώστε να χαλάσει το όλο καλό του θέματος. Απλά πάρτε το, παίξτε το και τα πρώτα 20 λεπτά θα είναι αρκετά για να πειστείτε
My favorite game, perfect story, you never get bored of it, I have a ps4 with 10 games (battlefield 1, Dying light, pes 17, battlefield 4, farcry primal, uncharted 4, call of duty advanced warfare, tales from the borderlands, life is strange, type rider etc) and on ps3 I have played 24 games but the last of us will remain in my heart forever as my favorite game
ΤΟ αγαπημένο μου παιχνίδι τέλειο story δεν το βαριέσαι ποτέ, έχω ps4 με 10 παιχνίδια (battlefield 1,Dying light,pes 17,battlefield 4,farcry primal,uncharted 4,call of duty advanced warfare,tales from the borderlands,life is strange,type rider κλπ)και στο ps3 έχω παίξει 24 gαmes άλλα το the last of us θα παραμένει στην καρδιά μου για πάντα ως το αγαπημένο μου παιχνίδι
What can one say about this game? I am someone who has been into gaming for many years, long before the playstation 1. Simply the best game I have ever played. Naughty Dog took the ps3 to new heights. Just when everyone thought there was nothing else to offer in terms of graphics, at the end of the console's life cycle, it gives us The Last of Us and blows our minds. The graphics are simply unmatched (for ps3, of course). The sound is truly incredible, it really immerses you in the game. But above all, it's the story and the characters. The story is not the typical Hollywood cliché story we have seen in other games. The story is truly unbelievable. You will cry, you will laugh, you will be sad, you will be happy, and you will really connect with the characters. I could write so much more, but I will end with this: whoever has not played it does not know what they are missing. Now that it has been remastered for the ps4, it's the perfect opportunity for as many people as possible to play it. Do yourself a favor and you will not regret it...
Τι να πει κανείς για αυτό το παιχνίδι?
Είμαι κάποιος που έχει ξεκινήσει το Gaming εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Πολύ πριν το playstation 1. Απλά καλύτερο παιχνίδι δεν έχω παίξει. Η naughty dog απογείωσε το ps3. Εκεί που όλοι νόμιζαν ότι από άποψη γραφικών δεν έχει τίποτα άλλο να δώσει, στην δύση της κονσόλας μας ρίχνει το The Last of us και μας ρίχνει το σαγόνι στο πάτωμα. Τα γραφικά του απλά δεν υπάρχουν (για ps3 μιλάω πάντα). Ο δε ήχος του πραγματικά απίστευτος, σε βάζει πραγματικά μέσα στο παιχνίδι.
Αλλά πάνω από όλα είναι η ιστορία του και οι χαρακτήρες. Η ιστορία δεν είναι η κλασική Χόλιγουντιανη κλισέ ιστορία που έχουμε δει σε άλλα παιχνίδια. Η ιστορία είναι πραγματικά απίστευτη.
Θα κλάψεις θα γελάσεις, θα στεναχωρήθεις, θα χαρείς και θα δεθεις με τους χαρακτήρες πάρα πολύ. Πραγματικά θα μπορούσα να γράψω τόσα πολλά άλλα θα κλείσω με αυτό: απλά οποίος δεν το έχει παίξει δεν ξέρει τι χάνει. Ευκαιρία είναι τώρα που έχει γίνει remastered στο ps4 να το παίξει όσο περισσότερος κόσμος γίνεται. Κάντε αυτή την χάρη στον εαυτό σας και δεν θα το μετανιωσετε...
The game is simply amazing, I was impressed by the graphics that the PS3 could produce considering the graphics it had when the console was released. Naughty Dog did an incredible job once again. It also has perfect gameplay and story, I have finished it 6 times :D
Το παιχνίδι είναι απλά υπέροχο , είχα εντυπωσιαστεί από τα γραφικά που μπορούσε να βγάλει το PS3 αν αναλογιστεί κανείς τα γραφικά που ξεκίνησε τότε που βγήκε η κονσόλα . Φοβερή δουλειά έκανε η naughty dog για άλλη μια φορά
Επίσης έχει τέλειο gameplay και story , το έχω τερματίσει 6 φορές :D
Another masterpiece from Naughty Dog. Truly a great game.. very nice graphics and an incredible story.. for the first time a game puts me through so many emotions (joy, fear, hatred and many more). It really deserves all 5 stars.
Αλλο ενα αριστούργημα της naughty dog. Πραγματικά παιχνιδαραα..πολυ ωραια γραφικά και απίστευτη ιστορια..πρώτη φορά ενα παιχνίδι με βάζει σε τοσα πολλά συναισθήματα (χαρα, φοβος, μίσος και πολλα αλλα). Πραγματικά αξιζει και τα 5 αστέρια.
One of the best exclusives! The story keeps you hooked as if you're watching a movie... It reminds me a lot of Walking Dead. And the graphics are amazing!
Απο τα καλυτερα exclusives! Το στορυ του σε κραταει λες και βλεπεις ταινια... Θυμιζει πολυ Walking Dead
Και τα γραφικα του ειναι απεχτα!
The game has truly made a mark. We will remember it for many years to come. It is simply perfect. In every aspect and area. Graphics, plot, multiplayer, everything is amazing. Naughty Dog has worked hard to create this masterpiece. Its setup is flawless, it doesn't take up much space, and above all, it has a good frame rate. It doesn't strain the PS3 with overheating and stories like the previous hit of the company, Uncharted 3. I highly recommend it, it will give you a rich experience and make you addicted to it!
Το παιχνίδι πραγματικά έχει αφήσει εποχή. Θα το θυμόμαστε αρκετά χρόνια αργότερα. Είναι απλά τέλειο. Από όλες τις απόψεις και τομείς. Γραφικά,πλοκή,multiplayer τα πάντα είναι εκπληκτικά. Έχει δουλέψει πολύ η naughty dog για να βγάλει αυτό το αριστούργημα. Το setup του είναι άψογο δεν πιάνει πολύ χώρο και πάνω από όλα έχει καλό frame rate,δεν ζοριζει το ps3 με υπερθερμανσεις και ιστορίες όπως έκανε το προηγούμενο hit της εταιρείας το uncharted 3. Σας το συστήνω ανεπιφύλακτα θα σας χαρίσει μια πλούσια εμπειρία και θα σας κάνει να το κάψετε!!
The Last of Us, for me, has possibly the best campaign out of all survival games. The multiplayer is good too, but the campaign is even better. The graphics are perfect and the movements are exactly like those of a real person.
Το The last of us για εμενα εχει ισως το καλυτερο campain απο ολα τα παιχνιδια επιβιωσης,καλο και το multiplayer αλλα το campain ειναι πιο ωραιο.Τα γραφικα ειναι τελεια και οι κινησεις ακριβως οπως ενος αληθινου ανθρωπου.
This game is truly one of the top games of the PS3 and not only. I remember many people were rejecting it and considered it as a cliché and pointless game before it was released. However, this specific videogame proved that when there is willingness, imagination, and creativity even the most cliché and highly sought-after theme can become a masterpiece. Truly a stunning game, with action, suspense, mystery, that feels like watching a movie. It is a must-have for the PS3 and PS4, while it also has a good multiplayer. It is worth getting the game of the year edition as it has everything inside, DLC, online pass, maps. For me, the only game that can compete with The Last of Us is The Walking Dead. It seems there will definitely be a sequel. In terms of graphics, the game pushes the limits of the PS3 but the result is unique. There is no point in saying more, you have to see it for yourselves. Simply a masterpiece!
Αυτο το παιχνιδι ειναι πραγματικα απο τα κορυφαια παιχνιδια του ps3 και οχι μονο. Θυμαμαι πολλοι το απερριπταν και το θεωρουσαν ως ενα κλισε και ανουσιο παιχνιδι τον καιρο πριν βγει. Ομως αυτο το συγκεκριμενο videogame απεδειξε οτι οταν υπαρχει διαθεση , φαντασια και δημιουργικοτητα ακομα και το πιο κλισε και πολυσηζητημενο θεμα μπορει να γινει μεγαλουργημα. Πραγματικα συκλονιστικο παιχνιδι, με δραση, αγωνια, μυστηριο, που ειναι λες και βλεπεις ταινια. Ειναι must για το ps3 k ps4, ενω εχει και καλο multiplayer. Αξιζει να παρετε την game of the year εκδοση καθως εχει τα παντα μεσα, dlc, online pass, χαρτες. Για μενα, το μοναδικο παιχνιδι που μπορει να συναγωνιστει το last of us, ειναι το The walking dead. Απ οτι φαινεται σιγουρα θα υπαρξει sequel. Στον τομεα των γραφικων, το παιχνιδι ωθει στα ανωτατα ορια του το ps3 αλλα το αποτελεσμα ειναι μοναδικο. Δεν εχει νοημα να λεω αλλα, πρεπει να το δειτε εσεις οι ιδιοι.
Απλως ενα αριστουργημα!
The Last Of Us is truly an EPIC game and it has the cinematic feel that it gives you, as if you're watching a movie in every cutscene. It is definitely one of the top videogames (since in terms of graphics, the PS3 literally "blows your mind", in the story it is exactly like an action movie while you always have the suspense of what will happen next, and finally you become so attached to the characters, mainly the "protagonists" (Joel, Ellie), and they create emotions that you have never felt in a videogame before.
In summary, it is one of the top videogames for the PS3 (and the PS4, of course, since its creator is NAUGHTY DOG, which has given us the amazing Uncharted series) and it is worth its price and much more because it is simply a NAUGHTY DOG game!
Το The Last Of Us είναι πραγματικά ΈΠΟΣ και έχει και την κινηματογραφική αίσθηση που σου δίνει, λες και παρακολουθείς ταινία σε κάθε cutscene. Είναι σίγουρα από τα κορυφαία videogames (αφού στον τομέα των γραφικών "ξεζουμίζει" το PS3 στην κυριολεξία, στην ιστορία είναι ακριβώς σαν μια ταινία δράσης ενώ έχεις την αγωνία πάντα για το τι θα συμβεί παρακάτω και τέλος "δένεσαι" τόσο πολύ με τους χαρακτήρες κυρίως με τους "πρωταγωνιστές" (Joel, Ellie) και σου δημιουργούν συναισθήματα που δεν έχεις ξανανιώσει σε videogame.
Ανακεφαλαιώνοντας είναι ένα από τα κορυφαία videogames του PS3 (και του PS4, λογικό βέβαια αφού ο δημιουργός του είναι η NAUGHTY DOG η οποία μας έχει δώσει τα εκπληκτικά Uncharted) και αξίζει την τιμή του και πολλά παραπάνω επειδή απλά είναι ένα NAUGHTY DOG παιχνίδι!
What can one say about such a masterpiece...! Those who thought that Naughty Dog, after the release of the third Uncharted, had reached the limit of its capabilities in creating games, were greatly mistaken! The Last Of Us is by far the best game that has ever passed through my hands. Its story is captivating and its graphics are incredible! The game itself makes you love it and its characters, with their actions throughout the game, make you appreciate them!!! I recommend you to buy it, especially at such a price (28.90 €)!! :-) :-) :-)
Τι να πει κανεις για ενα τετοιο μεγαλουργημα...!
Οσοι νομιζαν οτι η Naughty Dog επειτα απο την κυκλοφορια του τριτου uncharted ειχε φτασει στο οριο τις δυνατοτητες της στην δημιουργια παιχνιδιων εκαναν Μεγαλο λαθος ! Το The Last Of Us ειναι μακραν το καλυτερο game που εχει περασει απο τα χερια μου. Η ιστορια του ειναι καθηλωτικη και τα γραφικα του απιθανα ! Το παιχνιδι απο μονο του σε κανει να το αγαπησεις και οι χαρακτηρες του , με τις πραξεις τους μεσα σε ολο το παιχνιδι σε κανουν να τους εκτιμησεις !!!
Σας συνιστω να το αγορασετε , ειδικα με τετοια τιμη (28,90 €) !! :-) :-) :-)
Comfortably the best game I have ever played. The graphics are simply stunning, the artificial intelligence is very good although sometimes it showed some weaknesses. However, what really captivated me and made me consider the game top-notch is the bond and chemistry between the protagonists. Through the hardships and suffering they went through, you could see how they did everything they could to protect each other, and how far a person is capable of going for someone they love. Simply amazing!
Άνετα το καλύτερο παιχνίδι που έχω παίξει ποτέ. Τα γραφικά απλά θαυμάσια, η τεχνητή νοημοσύνη πολύ καλή αν και μερικές φορές έδειχνε κάποιες αδυναμίες της. Αυτό όμως που πραγματικά με σαγήνευσε και με έκανε να θεωρώ το παιχνίδι κορυφαίο, είναι το δέσιμο και η χημεία που είχαν μεταξύ τους οι πρωταγωνιστές. Μέσα από τις κακουχίες και τα βάσανα που περνούσαν έβλεπες πως έκαναν ό,τι μπορούσαν για να προστατέψουν ο ένας τον άλλο, αλλά και που είναι ικανός να φτάσει ένας άνθρωπος για κάποιον που αγαπάει.
Απλά κορυφή!!!
H Naughty Dog once again surpassed itself. For those who believed that after Uncharted it reached the peak of the console's capabilities, they will be pleasantly surprised. An enjoyable survival horror, with incredible graphics and a great storyline. I highly recommend it.
H Naughty Dog για άλλη μια φορά ξεπέρασε τον εαυτό της. Για όσους πίστευαν πως μετά τα Uncharted έπιασε το peak των δυνατοτήτων της κονσόλας, θα διαψευστούν πολύ ευχάριστα. Ένα survival horror απολαυστικό, με απίστευτα γραφικά και φοβερό σενάριο. Το προτείνω ανεπιφύλακτα.
Easily the best exclusive for the PS3. It's the game you must finish in 2013, it's the game you must finish in 2014, maybe it's the game you must finish in 2015. In the future, we will look back at this game and say that in 2013 this was the measure of an excellent game.
Χαλαρά το καλύτερο exclusive του ps3. Είναι το παιχνίδι που πρέπει να τερματίσεις το 2013 ,είναι το παιχνίδι που πρέπει να τερματίσεις το 2014, ίσως είναι το παιχνίδι που πρέπει να τερματίσεις το 2015. Στο μέλλον θα κοιτάμε αυτό το παιχνίδι και θα λέμε πως το 2013 αυτό ήταν το μέτρο του άριστου game.
There are no words!!!! Everything is amazing in this game!!! 6/5 worth it. The scenario well-made, without exaggerations. The bond with the two characters is very strong. Naughty Dog did its miracle again
Δεν υπάρχουν λόγια !!!! Όλα είναι καταπληκτικά σε αυτό το παιχνίδι !!! 6/5 αξίζει . Το σενάριο καλοφτιαγμένο , χωρίς μεγάλες υπερβολές . Το δέσιμο με τους δύο χαρακτήρες είναι πολύ δυνατό . Η naughty dog έκανε πάλι το θαύμα της
Well... I don't know what to say! Truly the best game ever so far! Anyone who plays it and doesn't like it is really only for some super mario or pro!
Gameplay 10
Graphics 10
Story 10+
And the best part, it has Greek subtitles.
I haven't played GTA5 yet (it made 800 million in sales on the first day) but so far it's the best game.
Must Have!
λοιπον...δεν ξέρω τι να πω ! Πραγματικά το καλυτερο game ever μεχρι στιγμης! Οποιος το παιξει και δεν θα του αρεσει πραγματικα ειναι μονο για κανενα super mario η μονο για pro !
Gamaplay 10
Graphics 10
Story 10+
και το καλυτερο, ειναι με ελληνικους υποτιτλους.
Δεν εχω παιξει ακομη το GTA5 (εβγαλε απο την πρωτη μερα 800εκ. σε πωλησεις) αλλα μεχρι στιγμης το καλυτερο παιχνιδι.
Must Have !
One of the best games of recent years on all levels and on all consoles. Excellent visual and auditory result that makes you experience a human story with intense emotions in a "revelation" environment.
Ενα απο τα καλύτερα παιχνίδια των τελευταίων χρόνων σε όλα τα επίπεδα και σε όλες τις κονσόλες. Εξαιρετικό οπτικοακουστικό αποτέλεσμα που σε βάζει να ζήσεις μια ανθρώπινη ιστορία με έντονα συναισθήματα σε ένα περιβάλλον της "αποκάλυψης".
I have a PS3 for about a few months now and I have around 40 games. Before, I only played one of them, but now I have been playing it for 2 days and have played for 6 hours
Μιλάμε έχω ps3 κάτι μήνες περίπου 40παιχνιδια πριν έπεσα μόνο ένα από αυτά τώρα το παίζω 2μερες και έχω παίξει 6ωρες
It is definitely in the top 5 of the best games I have played. It certainly has its problems too (especially with the AI having a big issue) but it's nothing enough to ruin the overall good theme. Just take it, play it and the first 20 minutes will be enough to convince you
Είναι σίγουρα μέσα στην 5αδα με τα καλύτερα παιχνίδια που έχω παίξει. Σίγουρα έχει κι αυτό τα προβλήματα του (ειδικά με την Α.Ι. έχει χοντρό θεματάκι) αλλά δεν είναι τίποτα αρκετό ώστε να χαλάσει το όλο καλό του θέματος. Απλά πάρτε το, παίξτε το και τα πρώτα 20 λεπτά θα είναι αρκετά για να πειστείτε
My favorite game, perfect story, you never get bored of it, I have a ps4 with 10 games (battlefield 1, Dying light, pes 17, battlefield 4, farcry primal, uncharted 4, call of duty advanced warfare, tales from the borderlands, life is strange, type rider etc) and on ps3 I have played 24 games but the last of us will remain in my heart forever as my favorite game
ΤΟ αγαπημένο μου παιχνίδι τέλειο story δεν το βαριέσαι ποτέ, έχω ps4 με 10 παιχνίδια (battlefield 1,Dying light,pes 17,battlefield 4,farcry primal,uncharted 4,call of duty advanced warfare,tales from the borderlands,life is strange,type rider κλπ)και στο ps3 έχω παίξει 24 gαmes άλλα το the last of us θα παραμένει στην καρδιά μου για πάντα ως το αγαπημένο μου παιχνίδι
What can one say about this game? I am someone who has been into gaming for many years, long before the playstation 1. Simply the best game I have ever played. Naughty Dog took the ps3 to new heights. Just when everyone thought there was nothing else to offer in terms of graphics, at the end of the console's life cycle, it gives us The Last of Us and blows our minds. The graphics are simply unmatched (for ps3, of course). The sound is truly incredible, it really immerses you in the game. But above all, it's the story and the characters. The story is not the typical Hollywood cliché story we have seen in other games. The story is truly unbelievable. You will cry, you will laugh, you will be sad, you will be happy, and you will really connect with the characters. I could write so much more, but I will end with this: whoever has not played it does not know what they are missing. Now that it has been remastered for the ps4, it's the perfect opportunity for as many people as possible to play it. Do yourself a favor and you will not regret it...
Τι να πει κανείς για αυτό το παιχνίδι?
Είμαι κάποιος που έχει ξεκινήσει το Gaming εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Πολύ πριν το playstation 1. Απλά καλύτερο παιχνίδι δεν έχω παίξει. Η naughty dog απογείωσε το ps3. Εκεί που όλοι νόμιζαν ότι από άποψη γραφικών δεν έχει τίποτα άλλο να δώσει, στην δύση της κονσόλας μας ρίχνει το The Last of us και μας ρίχνει το σαγόνι στο πάτωμα. Τα γραφικά του απλά δεν υπάρχουν (για ps3 μιλάω πάντα). Ο δε ήχος του πραγματικά απίστευτος, σε βάζει πραγματικά μέσα στο παιχνίδι.
Αλλά πάνω από όλα είναι η ιστορία του και οι χαρακτήρες. Η ιστορία δεν είναι η κλασική Χόλιγουντιανη κλισέ ιστορία που έχουμε δει σε άλλα παιχνίδια. Η ιστορία είναι πραγματικά απίστευτη.
Θα κλάψεις θα γελάσεις, θα στεναχωρήθεις, θα χαρείς και θα δεθεις με τους χαρακτήρες πάρα πολύ. Πραγματικά θα μπορούσα να γράψω τόσα πολλά άλλα θα κλείσω με αυτό: απλά οποίος δεν το έχει παίξει δεν ξέρει τι χάνει. Ευκαιρία είναι τώρα που έχει γίνει remastered στο ps4 να το παίξει όσο περισσότερος κόσμος γίνεται. Κάντε αυτή την χάρη στον εαυτό σας και δεν θα το μετανιωσετε...
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I have a PS3 for about a few months now and I have around 40 games. Before, I only played one of them, but now I have been playing it for 2 days and have played for 6 hours
Μιλάμε έχω ps3 κάτι μήνες περίπου 40παιχνιδια πριν έπεσα μόνο ένα από αυτά τώρα το παίζω 2μερες και έχω παίξει 6ωρες
It is definitely in the top 5 of the best games I have played. It certainly has its problems too (especially with the AI having a big issue) but it's nothing enough to ruin the overall good theme. Just take it, play it and the first 20 minutes will be enough to convince you
Είναι σίγουρα μέσα στην 5αδα με τα καλύτερα παιχνίδια που έχω παίξει. Σίγουρα έχει κι αυτό τα προβλήματα του (ειδικά με την Α.Ι. έχει χοντρό θεματάκι) αλλά δεν είναι τίποτα αρκετό ώστε να χαλάσει το όλο καλό του θέματος. Απλά πάρτε το, παίξτε το και τα πρώτα 20 λεπτά θα είναι αρκετά για να πειστείτε
My favorite game, perfect story, you never get bored of it, I have a ps4 with 10 games (battlefield 1, Dying light, pes 17, battlefield 4, farcry primal, uncharted 4, call of duty advanced warfare, tales from the borderlands, life is strange, type rider etc) and on ps3 I have played 24 games but the last of us will remain in my heart forever as my favorite game
ΤΟ αγαπημένο μου παιχνίδι τέλειο story δεν το βαριέσαι ποτέ, έχω ps4 με 10 παιχνίδια (battlefield 1,Dying light,pes 17,battlefield 4,farcry primal,uncharted 4,call of duty advanced warfare,tales from the borderlands,life is strange,type rider κλπ)και στο ps3 έχω παίξει 24 gαmes άλλα το the last of us θα παραμένει στην καρδιά μου για πάντα ως το αγαπημένο μου παιχνίδι
What can one say about this game? I am someone who has been into gaming for many years, long before the playstation 1. Simply the best game I have ever played. Naughty Dog took the ps3 to new heights. Just when everyone thought there was nothing else to offer in terms of graphics, at the end of the console's life cycle, it gives us The Last of Us and blows our minds. The graphics are simply unmatched (for ps3, of course). The sound is truly incredible, it really immerses you in the game. But above all, it's the story and the characters. The story is not the typical Hollywood cliché story we have seen in other games. The story is truly unbelievable. You will cry, you will laugh, you will be sad, you will be happy, and you will really connect with the characters. I could write so much more, but I will end with this: whoever has not played it does not know what they are missing. Now that it has been remastered for the ps4, it's the perfect opportunity for as many people as possible to play it. Do yourself a favor and you will not regret it...
Τι να πει κανείς για αυτό το παιχνίδι?
Είμαι κάποιος που έχει ξεκινήσει το Gaming εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Πολύ πριν το playstation 1. Απλά καλύτερο παιχνίδι δεν έχω παίξει. Η naughty dog απογείωσε το ps3. Εκεί που όλοι νόμιζαν ότι από άποψη γραφικών δεν έχει τίποτα άλλο να δώσει, στην δύση της κονσόλας μας ρίχνει το The Last of us και μας ρίχνει το σαγόνι στο πάτωμα. Τα γραφικά του απλά δεν υπάρχουν (για ps3 μιλάω πάντα). Ο δε ήχος του πραγματικά απίστευτος, σε βάζει πραγματικά μέσα στο παιχνίδι.
Αλλά πάνω από όλα είναι η ιστορία του και οι χαρακτήρες. Η ιστορία δεν είναι η κλασική Χόλιγουντιανη κλισέ ιστορία που έχουμε δει σε άλλα παιχνίδια. Η ιστορία είναι πραγματικά απίστευτη.
Θα κλάψεις θα γελάσεις, θα στεναχωρήθεις, θα χαρείς και θα δεθεις με τους χαρακτήρες πάρα πολύ. Πραγματικά θα μπορούσα να γράψω τόσα πολλά άλλα θα κλείσω με αυτό: απλά οποίος δεν το έχει παίξει δεν ξέρει τι χάνει. Ευκαιρία είναι τώρα που έχει γίνει remastered στο ps4 να το παίξει όσο περισσότερος κόσμος γίνεται. Κάντε αυτή την χάρη στον εαυτό σας και δεν θα το μετανιωσετε...
The game is simply amazing, I was impressed by the graphics that the PS3 could produce considering the graphics it had when the console was released. Naughty Dog did an incredible job once again. It also has perfect gameplay and story, I have finished it 6 times :D
Το παιχνίδι είναι απλά υπέροχο , είχα εντυπωσιαστεί από τα γραφικά που μπορούσε να βγάλει το PS3 αν αναλογιστεί κανείς τα γραφικά που ξεκίνησε τότε που βγήκε η κονσόλα . Φοβερή δουλειά έκανε η naughty dog για άλλη μια φορά
Επίσης έχει τέλειο gameplay και story , το έχω τερματίσει 6 φορές :D
Another masterpiece from Naughty Dog. Truly a great game.. very nice graphics and an incredible story.. for the first time a game puts me through so many emotions (joy, fear, hatred and many more). It really deserves all 5 stars.
Αλλο ενα αριστούργημα της naughty dog. Πραγματικά παιχνιδαραα..πολυ ωραια γραφικά και απίστευτη ιστορια..πρώτη φορά ενα παιχνίδι με βάζει σε τοσα πολλά συναισθήματα (χαρα, φοβος, μίσος και πολλα αλλα). Πραγματικά αξιζει και τα 5 αστέρια.
One of the best exclusives! The story keeps you hooked as if you're watching a movie... It reminds me a lot of Walking Dead. And the graphics are amazing!
Απο τα καλυτερα exclusives! Το στορυ του σε κραταει λες και βλεπεις ταινια... Θυμιζει πολυ Walking Dead
Και τα γραφικα του ειναι απεχτα!
The game has truly made a mark. We will remember it for many years to come. It is simply perfect. In every aspect and area. Graphics, plot, multiplayer, everything is amazing. Naughty Dog has worked hard to create this masterpiece. Its setup is flawless, it doesn't take up much space, and above all, it has a good frame rate. It doesn't strain the PS3 with overheating and stories like the previous hit of the company, Uncharted 3. I highly recommend it, it will give you a rich experience and make you addicted to it!
Το παιχνίδι πραγματικά έχει αφήσει εποχή. Θα το θυμόμαστε αρκετά χρόνια αργότερα. Είναι απλά τέλειο. Από όλες τις απόψεις και τομείς. Γραφικά,πλοκή,multiplayer τα πάντα είναι εκπληκτικά. Έχει δουλέψει πολύ η naughty dog για να βγάλει αυτό το αριστούργημα. Το setup του είναι άψογο δεν πιάνει πολύ χώρο και πάνω από όλα έχει καλό frame rate,δεν ζοριζει το ps3 με υπερθερμανσεις και ιστορίες όπως έκανε το προηγούμενο hit της εταιρείας το uncharted 3. Σας το συστήνω ανεπιφύλακτα θα σας χαρίσει μια πλούσια εμπειρία και θα σας κάνει να το κάψετε!!
The Last of Us, for me, has possibly the best campaign out of all survival games. The multiplayer is good too, but the campaign is even better. The graphics are perfect and the movements are exactly like those of a real person.
Το The last of us για εμενα εχει ισως το καλυτερο campain απο ολα τα παιχνιδια επιβιωσης,καλο και το multiplayer αλλα το campain ειναι πιο ωραιο.Τα γραφικα ειναι τελεια και οι κινησεις ακριβως οπως ενος αληθινου ανθρωπου.
This game is truly one of the top games of the PS3 and not only. I remember many people were rejecting it and considered it as a cliché and pointless game before it was released. However, this specific videogame proved that when there is willingness, imagination, and creativity even the most cliché and highly sought-after theme can become a masterpiece. Truly a stunning game, with action, suspense, mystery, that feels like watching a movie. It is a must-have for the PS3 and PS4, while it also has a good multiplayer. It is worth getting the game of the year edition as it has everything inside, DLC, online pass, maps. For me, the only game that can compete with The Last of Us is The Walking Dead. It seems there will definitely be a sequel. In terms of graphics, the game pushes the limits of the PS3 but the result is unique. There is no point in saying more, you have to see it for yourselves. Simply a masterpiece!
Αυτο το παιχνιδι ειναι πραγματικα απο τα κορυφαια παιχνιδια του ps3 και οχι μονο. Θυμαμαι πολλοι το απερριπταν και το θεωρουσαν ως ενα κλισε και ανουσιο παιχνιδι τον καιρο πριν βγει. Ομως αυτο το συγκεκριμενο videogame απεδειξε οτι οταν υπαρχει διαθεση , φαντασια και δημιουργικοτητα ακομα και το πιο κλισε και πολυσηζητημενο θεμα μπορει να γινει μεγαλουργημα. Πραγματικα συκλονιστικο παιχνιδι, με δραση, αγωνια, μυστηριο, που ειναι λες και βλεπεις ταινια. Ειναι must για το ps3 k ps4, ενω εχει και καλο multiplayer. Αξιζει να παρετε την game of the year εκδοση καθως εχει τα παντα μεσα, dlc, online pass, χαρτες. Για μενα, το μοναδικο παιχνιδι που μπορει να συναγωνιστει το last of us, ειναι το The walking dead. Απ οτι φαινεται σιγουρα θα υπαρξει sequel. Στον τομεα των γραφικων, το παιχνιδι ωθει στα ανωτατα ορια του το ps3 αλλα το αποτελεσμα ειναι μοναδικο. Δεν εχει νοημα να λεω αλλα, πρεπει να το δειτε εσεις οι ιδιοι.
Απλως ενα αριστουργημα!
The Last Of Us is truly an EPIC game and it has the cinematic feel that it gives you, as if you're watching a movie in every cutscene. It is definitely one of the top videogames (since in terms of graphics, the PS3 literally "blows your mind", in the story it is exactly like an action movie while you always have the suspense of what will happen next, and finally you become so attached to the characters, mainly the "protagonists" (Joel, Ellie), and they create emotions that you have never felt in a videogame before.
In summary, it is one of the top videogames for the PS3 (and the PS4, of course, since its creator is NAUGHTY DOG, which has given us the amazing Uncharted series) and it is worth its price and much more because it is simply a NAUGHTY DOG game!
Το The Last Of Us είναι πραγματικά ΈΠΟΣ και έχει και την κινηματογραφική αίσθηση που σου δίνει, λες και παρακολουθείς ταινία σε κάθε cutscene. Είναι σίγουρα από τα κορυφαία videogames (αφού στον τομέα των γραφικών "ξεζουμίζει" το PS3 στην κυριολεξία, στην ιστορία είναι ακριβώς σαν μια ταινία δράσης ενώ έχεις την αγωνία πάντα για το τι θα συμβεί παρακάτω και τέλος "δένεσαι" τόσο πολύ με τους χαρακτήρες κυρίως με τους "πρωταγωνιστές" (Joel, Ellie) και σου δημιουργούν συναισθήματα που δεν έχεις ξανανιώσει σε videogame.
Ανακεφαλαιώνοντας είναι ένα από τα κορυφαία videogames του PS3 (και του PS4, λογικό βέβαια αφού ο δημιουργός του είναι η NAUGHTY DOG η οποία μας έχει δώσει τα εκπληκτικά Uncharted) και αξίζει την τιμή του και πολλά παραπάνω επειδή απλά είναι ένα NAUGHTY DOG παιχνίδι!
What can one say about such a masterpiece...! Those who thought that Naughty Dog, after the release of the third Uncharted, had reached the limit of its capabilities in creating games, were greatly mistaken! The Last Of Us is by far the best game that has ever passed through my hands. Its story is captivating and its graphics are incredible! The game itself makes you love it and its characters, with their actions throughout the game, make you appreciate them!!! I recommend you to buy it, especially at such a price (28.90 €)!! :-) :-) :-)
Τι να πει κανεις για ενα τετοιο μεγαλουργημα...!
Οσοι νομιζαν οτι η Naughty Dog επειτα απο την κυκλοφορια του τριτου uncharted ειχε φτασει στο οριο τις δυνατοτητες της στην δημιουργια παιχνιδιων εκαναν Μεγαλο λαθος ! Το The Last Of Us ειναι μακραν το καλυτερο game που εχει περασει απο τα χερια μου. Η ιστορια του ειναι καθηλωτικη και τα γραφικα του απιθανα ! Το παιχνιδι απο μονο του σε κανει να το αγαπησεις και οι χαρακτηρες του , με τις πραξεις τους μεσα σε ολο το παιχνιδι σε κανουν να τους εκτιμησεις !!!
Σας συνιστω να το αγορασετε , ειδικα με τετοια τιμη (28,90 €) !! :-) :-) :-)
Comfortably the best game I have ever played. The graphics are simply stunning, the artificial intelligence is very good although sometimes it showed some weaknesses. However, what really captivated me and made me consider the game top-notch is the bond and chemistry between the protagonists. Through the hardships and suffering they went through, you could see how they did everything they could to protect each other, and how far a person is capable of going for someone they love. Simply amazing!
Άνετα το καλύτερο παιχνίδι που έχω παίξει ποτέ. Τα γραφικά απλά θαυμάσια, η τεχνητή νοημοσύνη πολύ καλή αν και μερικές φορές έδειχνε κάποιες αδυναμίες της. Αυτό όμως που πραγματικά με σαγήνευσε και με έκανε να θεωρώ το παιχνίδι κορυφαίο, είναι το δέσιμο και η χημεία που είχαν μεταξύ τους οι πρωταγωνιστές. Μέσα από τις κακουχίες και τα βάσανα που περνούσαν έβλεπες πως έκαναν ό,τι μπορούσαν για να προστατέψουν ο ένας τον άλλο, αλλά και που είναι ικανός να φτάσει ένας άνθρωπος για κάποιον που αγαπάει.
Απλά κορυφή!!!
H Naughty Dog once again surpassed itself. For those who believed that after Uncharted it reached the peak of the console's capabilities, they will be pleasantly surprised. An enjoyable survival horror, with incredible graphics and a great storyline. I highly recommend it.
H Naughty Dog για άλλη μια φορά ξεπέρασε τον εαυτό της. Για όσους πίστευαν πως μετά τα Uncharted έπιασε το peak των δυνατοτήτων της κονσόλας, θα διαψευστούν πολύ ευχάριστα. Ένα survival horror απολαυστικό, με απίστευτα γραφικά και φοβερό σενάριο. Το προτείνω ανεπιφύλακτα.
Easily the best exclusive for the PS3. It's the game you must finish in 2013, it's the game you must finish in 2014, maybe it's the game you must finish in 2015. In the future, we will look back at this game and say that in 2013 this was the measure of an excellent game.
Χαλαρά το καλύτερο exclusive του ps3. Είναι το παιχνίδι που πρέπει να τερματίσεις το 2013 ,είναι το παιχνίδι που πρέπει να τερματίσεις το 2014, ίσως είναι το παιχνίδι που πρέπει να τερματίσεις το 2015. Στο μέλλον θα κοιτάμε αυτό το παιχνίδι και θα λέμε πως το 2013 αυτό ήταν το μέτρο του άριστου game.
There are no words!!!! Everything is amazing in this game!!! 6/5 worth it. The scenario well-made, without exaggerations. The bond with the two characters is very strong. Naughty Dog did its miracle again
Δεν υπάρχουν λόγια !!!! Όλα είναι καταπληκτικά σε αυτό το παιχνίδι !!! 6/5 αξίζει . Το σενάριο καλοφτιαγμένο , χωρίς μεγάλες υπερβολές . Το δέσιμο με τους δύο χαρακτήρες είναι πολύ δυνατό . Η naughty dog έκανε πάλι το θαύμα της
Well... I don't know what to say! Truly the best game ever so far! Anyone who plays it and doesn't like it is really only for some super mario or pro!
Gameplay 10
Graphics 10
Story 10+
And the best part, it has Greek subtitles.
I haven't played GTA5 yet (it made 800 million in sales on the first day) but so far it's the best game.
Must Have!
λοιπον...δεν ξέρω τι να πω ! Πραγματικά το καλυτερο game ever μεχρι στιγμης! Οποιος το παιξει και δεν θα του αρεσει πραγματικα ειναι μονο για κανενα super mario η μονο για pro !
Gamaplay 10
Graphics 10
Story 10+
και το καλυτερο, ειναι με ελληνικους υποτιτλους.
Δεν εχω παιξει ακομη το GTA5 (εβγαλε απο την πρωτη μερα 800εκ. σε πωλησεις) αλλα μεχρι στιγμης το καλυτερο παιχνιδι.
Must Have !
One of the best games of recent years on all levels and on all consoles. Excellent visual and auditory result that makes you experience a human story with intense emotions in a "revelation" environment.
Ενα απο τα καλύτερα παιχνίδια των τελευταίων χρόνων σε όλα τα επίπεδα και σε όλες τις κονσόλες. Εξαιρετικό οπτικοακουστικό αποτέλεσμα που σε βάζει να ζήσεις μια ανθρώπινη ιστορία με έντονα συναισθήματα σε ένα περιβάλλον της "αποκάλυψης".
I have a PS3 for about a few months now and I have around 40 games. Before, I only played one of them, but now I have been playing it for 2 days and have played for 6 hours
Μιλάμε έχω ps3 κάτι μήνες περίπου 40παιχνιδια πριν έπεσα μόνο ένα από αυτά τώρα το παίζω 2μερες και έχω παίξει 6ωρες
It is definitely in the top 5 of the best games I have played. It certainly has its problems too (especially with the AI having a big issue) but it's nothing enough to ruin the overall good theme. Just take it, play it and the first 20 minutes will be enough to convince you
Είναι σίγουρα μέσα στην 5αδα με τα καλύτερα παιχνίδια που έχω παίξει. Σίγουρα έχει κι αυτό τα προβλήματα του (ειδικά με την Α.Ι. έχει χοντρό θεματάκι) αλλά δεν είναι τίποτα αρκετό ώστε να χαλάσει το όλο καλό του θέματος. Απλά πάρτε το, παίξτε το και τα πρώτα 20 λεπτά θα είναι αρκετά για να πειστείτε
My favorite game, perfect story, you never get bored of it, I have a ps4 with 10 games (battlefield 1, Dying light, pes 17, battlefield 4, farcry primal, uncharted 4, call of duty advanced warfare, tales from the borderlands, life is strange, type rider etc) and on ps3 I have played 24 games but the last of us will remain in my heart forever as my favorite game
ΤΟ αγαπημένο μου παιχνίδι τέλειο story δεν το βαριέσαι ποτέ, έχω ps4 με 10 παιχνίδια (battlefield 1,Dying light,pes 17,battlefield 4,farcry primal,uncharted 4,call of duty advanced warfare,tales from the borderlands,life is strange,type rider κλπ)και στο ps3 έχω παίξει 24 gαmes άλλα το the last of us θα παραμένει στην καρδιά μου για πάντα ως το αγαπημένο μου παιχνίδι
What can one say about this game? I am someone who has been into gaming for many years, long before the playstation 1. Simply the best game I have ever played. Naughty Dog took the ps3 to new heights. Just when everyone thought there was nothing else to offer in terms of graphics, at the end of the console's life cycle, it gives us The Last of Us and blows our minds. The graphics are simply unmatched (for ps3, of course). The sound is truly incredible, it really immerses you in the game. But above all, it's the story and the characters. The story is not the typical Hollywood cliché story we have seen in other games. The story is truly unbelievable. You will cry, you will laugh, you will be sad, you will be happy, and you will really connect with the characters. I could write so much more, but I will end with this: whoever has not played it does not know what they are missing. Now that it has been remastered for the ps4, it's the perfect opportunity for as many people as possible to play it. Do yourself a favor and you will not regret it...
Τι να πει κανείς για αυτό το παιχνίδι?
Είμαι κάποιος που έχει ξεκινήσει το Gaming εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Πολύ πριν το playstation 1. Απλά καλύτερο παιχνίδι δεν έχω παίξει. Η naughty dog απογείωσε το ps3. Εκεί που όλοι νόμιζαν ότι από άποψη γραφικών δεν έχει τίποτα άλλο να δώσει, στην δύση της κονσόλας μας ρίχνει το The Last of us και μας ρίχνει το σαγόνι στο πάτωμα. Τα γραφικά του απλά δεν υπάρχουν (για ps3 μιλάω πάντα). Ο δε ήχος του πραγματικά απίστευτος, σε βάζει πραγματικά μέσα στο παιχνίδι.
Αλλά πάνω από όλα είναι η ιστορία του και οι χαρακτήρες. Η ιστορία δεν είναι η κλασική Χόλιγουντιανη κλισέ ιστορία που έχουμε δει σε άλλα παιχνίδια. Η ιστορία είναι πραγματικά απίστευτη.
Θα κλάψεις θα γελάσεις, θα στεναχωρήθεις, θα χαρείς και θα δεθεις με τους χαρακτήρες πάρα πολύ. Πραγματικά θα μπορούσα να γράψω τόσα πολλά άλλα θα κλείσω με αυτό: απλά οποίος δεν το έχει παίξει δεν ξέρει τι χάνει. Ευκαιρία είναι τώρα που έχει γίνει remastered στο ps4 να το παίξει όσο περισσότερος κόσμος γίνεται. Κάντε αυτή την χάρη στον εαυτό σας και δεν θα το μετανιωσετε...