Pros: Metallic (not "fake" plastic), sturdy, thermometer to adjust water temperature, switch does not turn on if water is below the limit (not the 0.80 ml it claims, it is smaller, but 0.80 is the height of the thermometer's metal spike), removable lid, not with the usual plastic switch/clasp that easily breaks.
Cons: The only, but significant, drawback is that the switch does not automatically turn off if you remove/lift it before it shuts off on its own when it reaches 100 degrees boiling. And it remains hot when you put it back on the base even if it is completely empty. It requires attention and behavior adjustment until it becomes a habit to manually close it.
Regarding various other comments I read: It is true that the removable lid and the position of the handle can "burn" my hand with steam if I go to refill it immediately after emptying it. But come on! Basic common sense and care for my safety! Either I let it cool down a bit or (what is usual for me) I fill it with a 1-liter glass bottle of tomato juice (with a wide mouth) so that I don't have to move/carry the kettle.
Finally, it is too early to comment on limescale, which of course it will accumulate, and it goes without saying that I don't let it "build up" (I've had it for a week), the citric acid is well-known (boil 1.7 liters of water, add 1-1.5 tablespoons of citric acid, and leave it for 2-3 minutes) and it makes it like new.
Υπέρ: Μεταλλικός (όχι το "ψεύτικο" πλαστικό), στιβαρός, θερμόμετρο ώστε να το βγάλεις αν θέλεις το νερό συγκεκριμένη θερμοκρασία, ο διακόπτης δεν ανάβει αν γεμίσεις νερό κάτω από το όριο (δεν ισχύει τα 0,80 ml που λέει, είναι μικρότερο, αλλά τα 0,80 είναι το ύψος της μεταλλικής ακίδας του θερμομέτρου), το καπάκι είναι αποσπώμενο, όχι με το σύνηθες πλαστικό διακόπτη/κλείστρο που χαλάει αρκετά εύκολα.
Κατά: Το μόνο, σοβαρό όμως, μειονέκτημα είναι ότι ο διακόπτης δεν απενεργοποιείται αυτόματα αν το βγάλεις/σηκώσεις πριν σβήσει από μόνο του όταν φθάσει τους 100 βαθμούς βρασμού. Και εξακολουθεί να είναι αναμένος όταν το βάλεις ξανά στην βάση ακόμα και αν είναι τελείως άδειος. Χρειάζεται προσοχή και προσαρμογή συμπεριφοράς, μέχρι να γίνει συνήθεια να τον κλείνεις χειροκίνητα.
Σχετικά με διάφορα άλλα σχόλια που διάβασα: Το ότι το καπάκι είναι αποσπώμενο και η θέση της χειρολαβής μπορεί να "κάψει" το χέρι μου με τους υδρατμούς αν πάω να το γεμίσω ξανά αμέσως μόλις αδειάσει, ναι ισχύει. Αλλά έλεος! Στοιχειώδης κοινή λογική και φροντίδα για την ασφάλεια μου! Ή τον αφήνω λίγο να κρυώσει ή (το συνηθισμένο για μένα) το γεμίζω με ένα γυάλινο μπουκάλι 1 λίτρου από χυμό ντομάτας (με μεγάλο στόμιο) και για να μην μετακινώ/κουβαλάω τον βραστήρα.
Τέλος, για τα άλατα είναι νωρίς, που φυσικά θα πιάσει και εννοείται ότι δεν τον αφήνω να "κτιστεί" (τον έχω μια βδομάδα), το νιτρικό ζαχαροπλαστικής είναι γνωστό (βράσιμο νερού 1,7 λίτρων, πρόσθεση 1-1,5 κουταλιάς σούπας νιτρικό και το αφήνω 2-3 λεπτά ) και το κάνει σαν καινούργιο.