Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
The product is below expectations.
The fabric has a rough texture and the wire for the nose is quite stiff. As a result, the mask does not fit well and is uncomfortable.
Supplementary evaluation:
To be fair in my evaluation, I bought 2 packs - same packaging. The first one was as described above. The second one, which was opened later, contained masks of much better quality, exactly as described and expected.
το προιον κατωτερο των προσδοκιων
το υφασμα εχει σκληρη υφη και το συρματακι για τη μυτη αρκετα ακαμπτο. Αποτελεσμα των παραπανω, η μασκα δεν εφαρμοζει καλα και ειναι αβολη.
Συμπληρωματικη αξιολογηση:
Για να ειμαι δικαιος στην αξιολογηση μου, αγορασα 2 πακετα - ιδια συσκευασια. Το πρωτο, ηταν οπως περιεγραψα πιο πανω. Το δευτερο το οποιο ανοιχτηκε αργοτερα, περιειχε μασκες πολυ καλυτερης ποιοτητας, οπως ακριβως περιγραφοταν και τις περιμενα.
Satisfactory size, found it at a good price. I have been buying the product here for 2 years. It needs to be changed almost every 3 hours because if you wear it again, it smells.
Ικανοποιητικό μέγεθος, το βρήκα σε καλή τιμή. Αγοράζω το προϊόν εδώ και 2 χρόνια. Θέλει αλλαγή κάθε 3 ώρες σχεδόν γιατί εάν την ξαναφορεσεις μυρίζει.
The first ones I bought (larger box) were excellent, the last two boxes I bought (in slightly smaller boxes) have very soft fabric that sticks to the nose during breathing and makes it impossible. Very disappointed
Τα πρωτα που πηρα (μεγαλυτερο κουτι) ήταν αριστα , τα τελευταια δυο κουτια που πηρα (ηταν σε λιγο μικροτερα κουτια) εχουν πολυ μαλακο υφασμα που κολλαει στη μυτη κατα την αναπνοη και την κανει αδυνατη. Πολυ απογοητευμενος
I highly recommend it, it is very high-quality, it has very comfortable and soft ear straps but not so loose that it falls off, also it has a little extra space between my mouth and the mask for me at least, so it doesn't touch my lips and the color is nice and discreet. I have nothing else to say, I am very satisfied!
Την συστήνω ανεπιφύλακτα είναι πολύ ποιοτική, έχει πολύ χαλαρά και μαλακά λαστιχάκια για τα αυτιά αλλά όχι τόσο χαλαρά που θα σου πέφτει, επίσης έχει για εμένα τουλάχιστον λίγο παραπάνω χώρο μεταξύ του στόματος μου και της μάσκας οπότε δεν ακουμπάει τα χείλη μου και το χρώμα είναι ωραίο και διακριτικό. Δεν έχω να πω άλλα, έμεινα πολύ ευχαριστημένος!
Very good and odorless masks with a very good fit without the elastic band on the ears bothering at all. I would prefer in the package of 50 pieces for them not to be all together loose but at least in sets of ten.
Πάρα πολύ καλές και άοσμες μάσκες με πολύ καλή εφαρμογή χωρίς να ενοχλεί καθόλου το λαστιχάκι στα αυτιά. Θα προτιμούσα στην συσκευασία των 50 τεμαχίων να μην ήταν όλες μαζί χύμα αλλά τουλάχιστον ανά δεκάδα.
VFM. I cannot know about the protection aspect, if they provide absolute protection. They seem to be of good quality, like all masks of this type. As for breathing, after several hours of use, I did not encounter anything noteworthy. However, I have also used another mask that felt like I wasn't wearing it.
VFM.Από θέμα προστασίας δεν μπορώ να γνωρίζω, αν προστατεύουν απόλυτα. Ποιοτικά φαίνονται καλές, όπως όλες οι μάσκες αυτού του τύπου. Όσον αφορά την αναπνοή, μετά από αρκετές ώρες χρήσης δεν αντιμετώπισα κάτι αξιόλογο. Όμως έχω χρησιμοποιήσει και άλλη μάσκα που ήτανε σαν να μην τη φόραγα.
Compared to other ones I had bought, I was not satisfied. The inner material is quite hard, with not a very pleasant texture, and they have a slight smell. In the pack of 50, they were all inside a bag in the box, while others were in bags of 10 each.
Σε σύγκριση με άλλες που είχα πάρει, δεν έμεινα ευχαριστημένη. Είναι αρκετά σκληρό το εσωτερικό υλικό, με όχι και τόσο ευχάριστη υφή και έχουν μια ελαφριά μυρωδιά. Στο πακέτο των 50 ήταν όλες μέσα σε ένα σακουλάκι στο κουτί, ενώ άλλες ήταν σε σακουλάκια ανά 10.
To those who complain about a strong smell: precisely because the mask has good filtration, not enough particles pass through it. This results in whatever is in your breath staying on the mask when you exhale. What smells bad is not the mask, it's your skin sitting on the mask, precisely because it's doing its job. Change your mask more frequently and take care of your oral hygiene if you can't tolerate it.
They are fine for their price. Indeed, they could be in more than one package for proper storage after opening.
Προς όσους αναφέρουν έντονη μυρωδιά: ακριβώς επειδή η μάσκα έχει καλή επένδυση, δεν περνάνε αρκετά σωματίδια από μέσα της. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα και όταν εκπνέετε να μένει πάνω της ό,τι έχει η αναπνοή σας. Αυτό που σας μυρίζει άσχημα δεν είναι η μάσκα, είναι τα χνώτα σας που κάθονται στη μάσκα, ακριβώς επειδή κάνει τη δουλειά της. Να αλλάζετε μάσκα πιο συχνά και να φροντίζετε την υγιεινή του στόματός σας, αν δεν το αντέχετε.
Μια χαρά είναι για την τιμή τους. Όντως θα μπορούσαν να είναι σε άνω του ενός περιτυλίγματος, για λόγους καλής συντήρησης μετά το άνοιγμα.
Very good application of the mask both on the ears and the strap is very stable. The construction quality is impeccable and durable. And at this price, with closed eyes. Highly recommended
Πολύ καλή εφαρμογή της μάσκας και στα αυτιά αλλά και το έλασμα είναι πολύ σταθερό . Η ποιότητα κατασκευής είναι άψογη και ανθεκτική. Και σε αυτήν τη τιμή , με κλειστά τα μάτια . Συστήνεται ανεπιφύλακτα
So far, I have tried 4-5 different brands, and these are the best ones. Good quality earbuds that don't break or hurt your ears, and they don't smell like plastic. I can wear them for 8 hours without any issues.
Μεχρι τωρα εχω παρει 4-5 διαφορετικες μαρκες, αυτες ειναι οι καλυτερες, καλα λαστιχακια που δεν κοβονται και δεν σου πεθαινουν τα αυτια και δεν μυριζουν πλαστικουρα, βγαζω 8ωρο χωρις προβλημα.
The mask is a piece of paper with rubber bands and elastic, you can't breathe through it, if you press it on your face to block the air from the sides you can't breathe through it, in other words when you wear it you breathe unfiltered air from the openings...
Η μάσκα είναι ένα κομματι χαρτίου με λάστιχα και ελασμα, δεν μπορείς να αναπνεύσεις μέσα από αυτή, εάν την πιέσεις στο πρόσωπο σου έτσι ώστε να μπλοκάρεις τον αέρα από τα πλαγια δεν μπορείς να αναπνεύσεις μέσα από αυτή, με άλλα λόγια όταν τη φοράς ανάπνεεις αφιλτράριστο αέρα από τα ανοίγματα...
The only drawback, apart from a slight smell, is that even with the metal clip pressed on the nose, the glasses fog up, something that hasn't happened with other masks of the same type.
Το μόνο μειονέκτημα πέρα από μια ελαφριά μυρωδιά, είναι πως ακόμα και με πιεσμένο το μεταλλικό έλασμα στην μύτη τα γυαλιά θολώνουν, κάτι που με άλλες ίδιου τύπου μάσκες δεν έχει συμβεί.
I have already bought them 2 times (2 boxes of 50) and I will buy them again. Value for money... they don't bother me at all. They stay in place properly, they don't bother with breathing, nor with the ears.
Τις αγόρασα ήδη 2 φορές (2 κουτιά των 50) και θα πάρω ξανά. Value For Money ... δεν με ενοχλούν καθόλου. Στέκονται σωστά στη θέση τους, δεν ενοχλούν στην αναπνοή, ούτε στα αυτιά.
Over time, I have bought several different masks either from the supermarket or from the pharmacy. I got these particular ones from the pharmacy and they are among the worst I have used. They have a strong smell and are almost stiff on the nose. Overall, their quality is very low, I do not recommend them.
Κατα καιρούς έχω αγοράσει αρκετές διαφορετικές μάσκες είτε από το σκρούτζ είτε από φαρμακεία.Τις συγκεκριμένες τις πήρα από φαρμακείο και είναι από τις χειρότερες που έχω χρησιμοποιήσει.Εχουν έντονη μυρωδιά και άκαμπτο σχεδόν έλασμα στην μύτη γενικά η ποιότητα τους είναι πολύ χαμηλή δεν τις προτείνω.
Perhaps my worst purchase! I bought them from a pharmacy in my neighborhood and unfortunately at a higher price and it wasn't worth it. It smells really bad and the elastic on the nose is so hard that it hurts to try to adjust it properly.
Ισως η χειρότερη αγορά μου!Τις αγόρασα από φαρμακείο της γειτονιάς μου και δυστυχώς σε μεγαλύτερη τιμή κιόλας και δεν άξιζε.Μυρίζει πάρα πολύ άσχημα και το έλασμα στη μύτη είναι τόσο σκληρό σε σημείο που πονάει για να καταφέρεις να το προσαρμόσεις σωστά.
This mask did not prove to be a good choice after all, the strap on the nose is very hard and requires a lot of pressure to somehow stabilize it, and it smells. For me, it was a hassle.
Δεν αποδείχτηκε καλή επιλογή τελικά αυτή η μάσκα,το έλασμα στην μύτη πολύ σκληρό θέλει πολύ πίεση για να καταφέρεις κάπως να το σταθεροποιήσεις και μυρίζει.Για μένα ήταν ταλαιπωρία.
I will say the following: very good, they don't smell at all. They came in very good packaging.
However, I noticed something negative in my opinion.
The packaging contains 50 pieces but they are all in one bag. At least they could have been in groups of 5 or 10. It would have been more convenient.
However, because I have asthma and they didn't bother me, of course I will order again.
εγώ θα πω τα εξής: πολύ καλές, δεν μυρίζουν καθόλου . Ήρθαν σε πολύ καλή συσκευασία.
Ομως, είδα κάτι αρνητικό κατά την άποψη μου.
Η συσκευασία περιέχει 50τμχ αλλά όλα είναι μέσα σε ένα σακουλάκι. Τουλάχιστον ας ήταν ανά 5άδες ή 10άδες. Θα ήταν πιο εύχρηστες.
Όμως επειδή λόγω άσθματος που έχω, επειδή δεν με ενόχλησαν φυσικά θα ξανά παραγγείλω.
Well-packaged and good product, it applies better compared to other masks I have ordered over time and it doesn't have a strange smell during use.
Περιποιημένη συσκευασία και καλό προϊόν εφαρμόζει καλύτερα σε σχέση με άλλες μάσκες που έχω παραγγείλει κατά καιρούς και δεν έχει περίεργη οσμή κατά τη χρήση.
Because I have been using the masks of this specific company for a while now, I assure you that they are among the best on the market. Quality of construction, a metal clip that fits very well on the nose, soft straps, and most importantly, comfort in breathing.
Eπειδη εδω και καιρο χρησιμοποιώ τις μασκες της συγκεκριμένης εταιρείας, σας διαβεβαιω οτι ειναι απ τις καλύτερες της αγορας. Ποιοτητα κατασκευής, μεταλλικο ελασμα που εφάπτεται πολυ καλα στη μυτη, μαλακα κορδονακια και το πιο σημαντικο ανεση στην αναπνοη.
I wear it all day and it doesn't smell at all, excellent material quality and the strap is flexible and fits very well on my nose. Definitely the best one I have tried so far
Την φοράω όλη μέρα και δεν μυρίζει καθόλου, άριστη ποιότητα υλικού και το έλασμα είναι εύκαμπτο και εφαρμόζει πολύ καλά στη δική μου μύτη. Σίγουρα η καλύτερη που έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής
I breathe without any discomfort, it is the best value for money product. The rubber is soft and it has wires in the nose, not plastic like others. I will buy them again
Αναπνέω χωρίς καμία ενόχληση, είναι το καλύτερο value for money προϊόν. Το λάστιχο είναι μαλακό και στη μύτη έχει σιδεράκια και όχι πλαστικό όπως αλλες. Θα τις αγοράσω ξανα
The fabric that touches the face has a rough texture and makes you feel warm. For now, I do not recommend it (I will only buy it again if I can't find a better one)
το μεσα υφασμα που ακουμπαει στο προσωπο εχει σκληρη υφη και σε ζεσταινει. για τωρα το καλοκαιρι δεν.... την προτεινω (θα ξαναπαρω μονο στην περιπτωση που δεν θα βρω αλλη καλυτερη)
Almost odorless material, thin rubber band that doesn't bother even after hours of use and the airflow is almost unobstructed. However, it could have had a slightly better fit for application on the nose.
Σχεδόν άοσμο υλικό,λεπτό λαστιχάκι που δεν ενοχλεί ακόμα και μετά από ώρα χρήσης και η ροή αέρα σχεδόν χωρίς κανένα εμπόδιο. Θα μπορούσε όμως να είχε λίγο καλύτερο έλασμα για εφαρμογή στη μύτη.
Satisfactory size, found it at a good price. I have been buying the product here for 2 years. It needs to be changed almost every 3 hours because if you wear it again, it smells.
Ικανοποιητικό μέγεθος, το βρήκα σε καλή τιμή. Αγοράζω το προϊόν εδώ και 2 χρόνια. Θέλει αλλαγή κάθε 3 ώρες σχεδόν γιατί εάν την ξαναφορεσεις μυρίζει.
The first ones I bought (larger box) were excellent, the last two boxes I bought (in slightly smaller boxes) have very soft fabric that sticks to the nose during breathing and makes it impossible. Very disappointed
Τα πρωτα που πηρα (μεγαλυτερο κουτι) ήταν αριστα , τα τελευταια δυο κουτια που πηρα (ηταν σε λιγο μικροτερα κουτια) εχουν πολυ μαλακο υφασμα που κολλαει στη μυτη κατα την αναπνοη και την κανει αδυνατη. Πολυ απογοητευμενος
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
The product is below expectations.
The fabric has a rough texture and the wire for the nose is quite stiff. As a result, the mask does not fit well and is uncomfortable.
Supplementary evaluation:
To be fair in my evaluation, I bought 2 packs - same packaging. The first one was as described above. The second one, which was opened later, contained masks of much better quality, exactly as described and expected.
το προιον κατωτερο των προσδοκιων
το υφασμα εχει σκληρη υφη και το συρματακι για τη μυτη αρκετα ακαμπτο. Αποτελεσμα των παραπανω, η μασκα δεν εφαρμοζει καλα και ειναι αβολη.
Συμπληρωματικη αξιολογηση:
Για να ειμαι δικαιος στην αξιολογηση μου, αγορασα 2 πακετα - ιδια συσκευασια. Το πρωτο, ηταν οπως περιεγραψα πιο πανω. Το δευτερο το οποιο ανοιχτηκε αργοτερα, περιειχε μασκες πολυ καλυτερης ποιοτητας, οπως ακριβως περιγραφοταν και τις περιμενα.
Satisfactory size, found it at a good price. I have been buying the product here for 2 years. It needs to be changed almost every 3 hours because if you wear it again, it smells.
Ικανοποιητικό μέγεθος, το βρήκα σε καλή τιμή. Αγοράζω το προϊόν εδώ και 2 χρόνια. Θέλει αλλαγή κάθε 3 ώρες σχεδόν γιατί εάν την ξαναφορεσεις μυρίζει.
The first ones I bought (larger box) were excellent, the last two boxes I bought (in slightly smaller boxes) have very soft fabric that sticks to the nose during breathing and makes it impossible. Very disappointed
Τα πρωτα που πηρα (μεγαλυτερο κουτι) ήταν αριστα , τα τελευταια δυο κουτια που πηρα (ηταν σε λιγο μικροτερα κουτια) εχουν πολυ μαλακο υφασμα που κολλαει στη μυτη κατα την αναπνοη και την κανει αδυνατη. Πολυ απογοητευμενος
I highly recommend it, it is very high-quality, it has very comfortable and soft ear straps but not so loose that it falls off, also it has a little extra space between my mouth and the mask for me at least, so it doesn't touch my lips and the color is nice and discreet. I have nothing else to say, I am very satisfied!
Την συστήνω ανεπιφύλακτα είναι πολύ ποιοτική, έχει πολύ χαλαρά και μαλακά λαστιχάκια για τα αυτιά αλλά όχι τόσο χαλαρά που θα σου πέφτει, επίσης έχει για εμένα τουλάχιστον λίγο παραπάνω χώρο μεταξύ του στόματος μου και της μάσκας οπότε δεν ακουμπάει τα χείλη μου και το χρώμα είναι ωραίο και διακριτικό. Δεν έχω να πω άλλα, έμεινα πολύ ευχαριστημένος!
Very good and odorless masks with a very good fit without the elastic band on the ears bothering at all. I would prefer in the package of 50 pieces for them not to be all together loose but at least in sets of ten.
Πάρα πολύ καλές και άοσμες μάσκες με πολύ καλή εφαρμογή χωρίς να ενοχλεί καθόλου το λαστιχάκι στα αυτιά. Θα προτιμούσα στην συσκευασία των 50 τεμαχίων να μην ήταν όλες μαζί χύμα αλλά τουλάχιστον ανά δεκάδα.
VFM. I cannot know about the protection aspect, if they provide absolute protection. They seem to be of good quality, like all masks of this type. As for breathing, after several hours of use, I did not encounter anything noteworthy. However, I have also used another mask that felt like I wasn't wearing it.
VFM.Από θέμα προστασίας δεν μπορώ να γνωρίζω, αν προστατεύουν απόλυτα. Ποιοτικά φαίνονται καλές, όπως όλες οι μάσκες αυτού του τύπου. Όσον αφορά την αναπνοή, μετά από αρκετές ώρες χρήσης δεν αντιμετώπισα κάτι αξιόλογο. Όμως έχω χρησιμοποιήσει και άλλη μάσκα που ήτανε σαν να μην τη φόραγα.
Compared to other ones I had bought, I was not satisfied. The inner material is quite hard, with not a very pleasant texture, and they have a slight smell. In the pack of 50, they were all inside a bag in the box, while others were in bags of 10 each.
Σε σύγκριση με άλλες που είχα πάρει, δεν έμεινα ευχαριστημένη. Είναι αρκετά σκληρό το εσωτερικό υλικό, με όχι και τόσο ευχάριστη υφή και έχουν μια ελαφριά μυρωδιά. Στο πακέτο των 50 ήταν όλες μέσα σε ένα σακουλάκι στο κουτί, ενώ άλλες ήταν σε σακουλάκια ανά 10.
To those who complain about a strong smell: precisely because the mask has good filtration, not enough particles pass through it. This results in whatever is in your breath staying on the mask when you exhale. What smells bad is not the mask, it's your skin sitting on the mask, precisely because it's doing its job. Change your mask more frequently and take care of your oral hygiene if you can't tolerate it.
They are fine for their price. Indeed, they could be in more than one package for proper storage after opening.
Προς όσους αναφέρουν έντονη μυρωδιά: ακριβώς επειδή η μάσκα έχει καλή επένδυση, δεν περνάνε αρκετά σωματίδια από μέσα της. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα και όταν εκπνέετε να μένει πάνω της ό,τι έχει η αναπνοή σας. Αυτό που σας μυρίζει άσχημα δεν είναι η μάσκα, είναι τα χνώτα σας που κάθονται στη μάσκα, ακριβώς επειδή κάνει τη δουλειά της. Να αλλάζετε μάσκα πιο συχνά και να φροντίζετε την υγιεινή του στόματός σας, αν δεν το αντέχετε.
Μια χαρά είναι για την τιμή τους. Όντως θα μπορούσαν να είναι σε άνω του ενός περιτυλίγματος, για λόγους καλής συντήρησης μετά το άνοιγμα.
Very good application of the mask both on the ears and the strap is very stable. The construction quality is impeccable and durable. And at this price, with closed eyes. Highly recommended
Πολύ καλή εφαρμογή της μάσκας και στα αυτιά αλλά και το έλασμα είναι πολύ σταθερό . Η ποιότητα κατασκευής είναι άψογη και ανθεκτική. Και σε αυτήν τη τιμή , με κλειστά τα μάτια . Συστήνεται ανεπιφύλακτα
So far, I have tried 4-5 different brands, and these are the best ones. Good quality earbuds that don't break or hurt your ears, and they don't smell like plastic. I can wear them for 8 hours without any issues.
Μεχρι τωρα εχω παρει 4-5 διαφορετικες μαρκες, αυτες ειναι οι καλυτερες, καλα λαστιχακια που δεν κοβονται και δεν σου πεθαινουν τα αυτια και δεν μυριζουν πλαστικουρα, βγαζω 8ωρο χωρις προβλημα.
The mask is a piece of paper with rubber bands and elastic, you can't breathe through it, if you press it on your face to block the air from the sides you can't breathe through it, in other words when you wear it you breathe unfiltered air from the openings...
Η μάσκα είναι ένα κομματι χαρτίου με λάστιχα και ελασμα, δεν μπορείς να αναπνεύσεις μέσα από αυτή, εάν την πιέσεις στο πρόσωπο σου έτσι ώστε να μπλοκάρεις τον αέρα από τα πλαγια δεν μπορείς να αναπνεύσεις μέσα από αυτή, με άλλα λόγια όταν τη φοράς ανάπνεεις αφιλτράριστο αέρα από τα ανοίγματα...
The only drawback, apart from a slight smell, is that even with the metal clip pressed on the nose, the glasses fog up, something that hasn't happened with other masks of the same type.
Το μόνο μειονέκτημα πέρα από μια ελαφριά μυρωδιά, είναι πως ακόμα και με πιεσμένο το μεταλλικό έλασμα στην μύτη τα γυαλιά θολώνουν, κάτι που με άλλες ίδιου τύπου μάσκες δεν έχει συμβεί.
I have already bought them 2 times (2 boxes of 50) and I will buy them again. Value for money... they don't bother me at all. They stay in place properly, they don't bother with breathing, nor with the ears.
Τις αγόρασα ήδη 2 φορές (2 κουτιά των 50) και θα πάρω ξανά. Value For Money ... δεν με ενοχλούν καθόλου. Στέκονται σωστά στη θέση τους, δεν ενοχλούν στην αναπνοή, ούτε στα αυτιά.
Over time, I have bought several different masks either from the supermarket or from the pharmacy. I got these particular ones from the pharmacy and they are among the worst I have used. They have a strong smell and are almost stiff on the nose. Overall, their quality is very low, I do not recommend them.
Κατα καιρούς έχω αγοράσει αρκετές διαφορετικές μάσκες είτε από το σκρούτζ είτε από φαρμακεία.Τις συγκεκριμένες τις πήρα από φαρμακείο και είναι από τις χειρότερες που έχω χρησιμοποιήσει.Εχουν έντονη μυρωδιά και άκαμπτο σχεδόν έλασμα στην μύτη γενικά η ποιότητα τους είναι πολύ χαμηλή δεν τις προτείνω.
Perhaps my worst purchase! I bought them from a pharmacy in my neighborhood and unfortunately at a higher price and it wasn't worth it. It smells really bad and the elastic on the nose is so hard that it hurts to try to adjust it properly.
Ισως η χειρότερη αγορά μου!Τις αγόρασα από φαρμακείο της γειτονιάς μου και δυστυχώς σε μεγαλύτερη τιμή κιόλας και δεν άξιζε.Μυρίζει πάρα πολύ άσχημα και το έλασμα στη μύτη είναι τόσο σκληρό σε σημείο που πονάει για να καταφέρεις να το προσαρμόσεις σωστά.
This mask did not prove to be a good choice after all, the strap on the nose is very hard and requires a lot of pressure to somehow stabilize it, and it smells. For me, it was a hassle.
Δεν αποδείχτηκε καλή επιλογή τελικά αυτή η μάσκα,το έλασμα στην μύτη πολύ σκληρό θέλει πολύ πίεση για να καταφέρεις κάπως να το σταθεροποιήσεις και μυρίζει.Για μένα ήταν ταλαιπωρία.
I will say the following: very good, they don't smell at all. They came in very good packaging.
However, I noticed something negative in my opinion.
The packaging contains 50 pieces but they are all in one bag. At least they could have been in groups of 5 or 10. It would have been more convenient.
However, because I have asthma and they didn't bother me, of course I will order again.
εγώ θα πω τα εξής: πολύ καλές, δεν μυρίζουν καθόλου . Ήρθαν σε πολύ καλή συσκευασία.
Ομως, είδα κάτι αρνητικό κατά την άποψη μου.
Η συσκευασία περιέχει 50τμχ αλλά όλα είναι μέσα σε ένα σακουλάκι. Τουλάχιστον ας ήταν ανά 5άδες ή 10άδες. Θα ήταν πιο εύχρηστες.
Όμως επειδή λόγω άσθματος που έχω, επειδή δεν με ενόχλησαν φυσικά θα ξανά παραγγείλω.
Well-packaged and good product, it applies better compared to other masks I have ordered over time and it doesn't have a strange smell during use.
Περιποιημένη συσκευασία και καλό προϊόν εφαρμόζει καλύτερα σε σχέση με άλλες μάσκες που έχω παραγγείλει κατά καιρούς και δεν έχει περίεργη οσμή κατά τη χρήση.
Because I have been using the masks of this specific company for a while now, I assure you that they are among the best on the market. Quality of construction, a metal clip that fits very well on the nose, soft straps, and most importantly, comfort in breathing.
Eπειδη εδω και καιρο χρησιμοποιώ τις μασκες της συγκεκριμένης εταιρείας, σας διαβεβαιω οτι ειναι απ τις καλύτερες της αγορας. Ποιοτητα κατασκευής, μεταλλικο ελασμα που εφάπτεται πολυ καλα στη μυτη, μαλακα κορδονακια και το πιο σημαντικο ανεση στην αναπνοη.
I wear it all day and it doesn't smell at all, excellent material quality and the strap is flexible and fits very well on my nose. Definitely the best one I have tried so far
Την φοράω όλη μέρα και δεν μυρίζει καθόλου, άριστη ποιότητα υλικού και το έλασμα είναι εύκαμπτο και εφαρμόζει πολύ καλά στη δική μου μύτη. Σίγουρα η καλύτερη που έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής
I breathe without any discomfort, it is the best value for money product. The rubber is soft and it has wires in the nose, not plastic like others. I will buy them again
Αναπνέω χωρίς καμία ενόχληση, είναι το καλύτερο value for money προϊόν. Το λάστιχο είναι μαλακό και στη μύτη έχει σιδεράκια και όχι πλαστικό όπως αλλες. Θα τις αγοράσω ξανα
The fabric that touches the face has a rough texture and makes you feel warm. For now, I do not recommend it (I will only buy it again if I can't find a better one)
το μεσα υφασμα που ακουμπαει στο προσωπο εχει σκληρη υφη και σε ζεσταινει. για τωρα το καλοκαιρι δεν.... την προτεινω (θα ξαναπαρω μονο στην περιπτωση που δεν θα βρω αλλη καλυτερη)
Almost odorless material, thin rubber band that doesn't bother even after hours of use and the airflow is almost unobstructed. However, it could have had a slightly better fit for application on the nose.
Σχεδόν άοσμο υλικό,λεπτό λαστιχάκι που δεν ενοχλεί ακόμα και μετά από ώρα χρήσης και η ροή αέρα σχεδόν χωρίς κανένα εμπόδιο. Θα μπορούσε όμως να είχε λίγο καλύτερο έλασμα για εφαρμογή στη μύτη.
Satisfactory size, found it at a good price. I have been buying the product here for 2 years. It needs to be changed almost every 3 hours because if you wear it again, it smells.
Ικανοποιητικό μέγεθος, το βρήκα σε καλή τιμή. Αγοράζω το προϊόν εδώ και 2 χρόνια. Θέλει αλλαγή κάθε 3 ώρες σχεδόν γιατί εάν την ξαναφορεσεις μυρίζει.
The first ones I bought (larger box) were excellent, the last two boxes I bought (in slightly smaller boxes) have very soft fabric that sticks to the nose during breathing and makes it impossible. Very disappointed
Τα πρωτα που πηρα (μεγαλυτερο κουτι) ήταν αριστα , τα τελευταια δυο κουτια που πηρα (ηταν σε λιγο μικροτερα κουτια) εχουν πολυ μαλακο υφασμα που κολλαει στη μυτη κατα την αναπνοη και την κανει αδυνατη. Πολυ απογοητευμενος