I use it for car washing on the road without a pressure machine. For this reason, I do the washing in 2 doses: a. top, hood, windows and b. doors, mask, bumpers, tires. For each dose, I use 12 bottles of 1.5 liters of water, 4 for initial rinsing and 8 for the final rinse. After the initial rinsing of each part, I apply the shampoo with a microfiber glove very gently and then rinse and dry with a microfiber towel. The shampoo provides excellent glove slipperiness, minimal foam, and after rinsing and drying, it has very good hydrophobicity. In areas that I don't wash (those that I leave for the next time), it leaves some white marks that, however, disappear in the next wash. I recommend it, I will use it in the future
Το χρησιμοποιώ για πλυσιμο αυτοκινητου μεσα σε δρομο χωρις πιεστικο μηχανημα. Για το λογο αυτο κανω το πλυσιμο σε 2 δοσεις: α. πανω, καπω, φτερα τζαμια και β. πορτες, μασκα, προφυλακτηρες, ζαντολαστιχα. Χρησιμοποιω για καθε δοση 12 μπουκαλια νερο 1.5 λιτρου 4 για αρχικο ξεπλυμα και 8 για το τελικο. Μετα το αρχικο ξεπλυμα καθε μερους το περναω με το σαμπουαν με γαντι μικροινων πολυ απαλα και μετα ξεπλενω και στεγνωνω με πετσετα μικροινων. Με το σαμπουαν υπαρχει αριστη ολισθηροτητα του γαντιου ελαχιστος αφρος και μετα το ξεπλυμα και στεγνωμα πολυ καλη υδροφοβικοτητα. Σε σημεια που δεν το πλενω (αυτα που αφηνω για την επομενη φορα) αφηνει καποια ασπρα σημαδια που ομως στο επομενο πλυσιμο φευγουν.
Το συνιστω, θα το χρησιμοποιω μελλοντικα