Amazing product with RFID! I saw it with a friend who has been using it for years, he also had similar ones from other companies and recommended it to me without hesitation. I watched some videos on YT, especially from the expert (and strict) walletopia that deals with such wallets and decided to buy it. Purchased for €49.99, the package includes the wallet and 2 leaflets, one of which is the user manual. I've said it before and I say it everywhere, read the manual. Especially the part that shows the correct way to place the cards to avoid demagnetization of your cards.
The manual states that it holds 4-6 cards depending on their thickness and one card on its inner right side. I put 5 cards plus the new ID, 6 in total, on the side you can access with the side button and a paper one (of AMKA) on the inner right side, all fine. It has a slot for banknotes, I assume it holds up to 10 because after that the magnets don't keep it closed. The new ID fits perfectly, the old one (the blue one) obviously does not because it is larger than the wallet. Still, you don't need the ID with you, just download it to the app on your phone, along with your driver's license. The magnets and closure are very convenient, you can even use them to stick it to any metal surface. I would like the side switch (eject) for the cards to be a bit better as it is plastic and has a slight "play," but the important thing is that (a) it makes them accessible by a few centimeters so you don't worry about them falling out and (b) it holds them even if the wallet is turned upside down.
EDIT: 14 months later it's like new!
Εκπληκτικό προϊόν, με RFID! Το είδα σε φίλο που το χρησιμοποιεί εδώ και χρόνια, είχε και παρόμοια άλλων εταιρειών και μου το πρότεινε ανεπιφύλακτα. Είδα κάποια βιντεάκια στο YT, ειδικά του ειδικού (και αυστηρού) walletopia που ασχολείται με τέτοιου είδους πορτοφόλια και το αποφάσισα. Αγορά στα 49,99€, στην συσκευασία υπάρχει το πορτοφόλι και 2 φυλλάδια, το ένα είναι το εγχειρίδιο χρήσης. Το έχω ξαναπεί και το λέω παντού, διαβάστε το manual. Ειδικά σ' αυτό που δείχνει τον σωστό τρόπο τοποθέτησης των καρτών για να αποφύγετε περιπτώσεις απομαγνητισμού των καρτών σας.
Στο Manual αναφέρει ότι χωράει 4-6 κάρτες ανάλογα με το πάχος τους και μία κάρτα στην εσωτερική δεξιά πλευρά του. Εγώ έβαλα 5 κάρτες συν την καινούργια ταυτότητα, 6 στο σύνολο λοιπόν, στην πλευρά που μπορείς να αποκτήσεις πρόσβαση με το πλαϊνό πλήκτρο και μία χάρτινη (του ΑΜΚΑ) στην δεξιά εσωτερική πλευρά, όλα μια χαρά. Έχει θήκη και για χαρτονομίσματα, υποθέτω ότι δέχεται μέχρι 10 γιατί μετά δεν τον συγκρατούν κλειστό οι μαγνήτες του. Η καινούργια ταυτότητα χωράει μια χαρά, η παλιά (η μπλε) προφανώς και όχι γιατί είναι μεγαλύτερη απ' το πορτοφόλι. Και πάλι όμως, δεν την χρειάζεστε την ταυτότητα μαζί σας, αρκεί να την κατεβάσετε στην εφαρμογή στο κινητό σας, μαζί με το δίπλωμα οδήγησης. Πάρα μα πάρα πολύ βολικοί οι μαγνήτες και το κλείσιμο, μπορείτε να τους χρησιμοποιήσετε ακόμη και για να το ακουμπήσετε / "κολλήσετε" σε οποιαδήποτε μεταλλική επιφάνεια. Τον πλαϊνό διακόπτη (eject) για της κάρτες θα τον ήθελα λίγο καλύτερο καθώς είναι πλαστικός και έχει έναν ελαφρύ "τζόγο" αλλά το σημαντικό είναι ότι (α) τις κάνει προσβάσιμες για ελάχιστα εκατοστά άρα δεν φοβάσαι μην πέσουν και (β) τις συγκρατεί ακόμη και αν το πορτοφόλι γυρίσει ανάποδα.
While it is very practical and convenient, I wouldn't say it is durable.
The mechanism broke after 15 months, which I find disappointing considering it is not cheap at 50€.
Nevertheless, I replaced it with the same one.
If this one breaks so quickly, I will reconsider.
Ενώ είναι πολύ πρακτικό και βολικό, δεν θα έλεγα ότι είναι και ανθεκτικό.
Ο μηχανισμός που έχει μου χάλασε στους 15 μήνες κάτι που θεωρώ άσχημο γιατί δεν είναι φθηνό στα 50€.
Παρόλα αυτά το αντικατέστησα με το ίδιο.
Αν και αυτό χαλάσει τόσο γρήγορα, θα επανέλθω.
Amazing product with RFID! I saw it with a friend who has been using it for years, he also had similar ones from other companies and recommended it to me without hesitation. I watched some videos on YT, especially from the expert (and strict) walletopia that deals with such wallets and decided to buy it. Purchased for €49.99, the package includes the wallet and 2 leaflets, one of which is the user manual. I've said it before and I say it everywhere, read the manual. Especially the part that shows the correct way to place the cards to avoid demagnetization of your cards.
The manual states that it holds 4-6 cards depending on their thickness and one card on its inner right side. I put 5 cards plus the new ID, 6 in total, on the side you can access with the side button and a paper one (of AMKA) on the inner right side, all fine. It has a slot for banknotes, I assume it holds up to 10 because after that the magnets don't keep it closed. The new ID fits perfectly, the old one (the blue one) obviously does not because it is larger than the wallet. Still, you don't need the ID with you, just download it to the app on your phone, along with your driver's license. The magnets and closure are very convenient, you can even use them to stick it to any metal surface. I would like the side switch (eject) for the cards to be a bit better as it is plastic and has a slight "play," but the important thing is that (a) it makes them accessible by a few centimeters so you don't worry about them falling out and (b) it holds them even if the wallet is turned upside down.
EDIT: 14 months later it's like new!
Εκπληκτικό προϊόν, με RFID! Το είδα σε φίλο που το χρησιμοποιεί εδώ και χρόνια, είχε και παρόμοια άλλων εταιρειών και μου το πρότεινε ανεπιφύλακτα. Είδα κάποια βιντεάκια στο YT, ειδικά του ειδικού (και αυστηρού) walletopia που ασχολείται με τέτοιου είδους πορτοφόλια και το αποφάσισα. Αγορά στα 49,99€, στην συσκευασία υπάρχει το πορτοφόλι και 2 φυλλάδια, το ένα είναι το εγχειρίδιο χρήσης. Το έχω ξαναπεί και το λέω παντού, διαβάστε το manual. Ειδικά σ' αυτό που δείχνει τον σωστό τρόπο τοποθέτησης των καρτών για να αποφύγετε περιπτώσεις απομαγνητισμού των καρτών σας.
Στο Manual αναφέρει ότι χωράει 4-6 κάρτες ανάλογα με το πάχος τους και μία κάρτα στην εσωτερική δεξιά πλευρά του. Εγώ έβαλα 5 κάρτες συν την καινούργια ταυτότητα, 6 στο σύνολο λοιπόν, στην πλευρά που μπορείς να αποκτήσεις πρόσβαση με το πλαϊνό πλήκτρο και μία χάρτινη (του ΑΜΚΑ) στην δεξιά εσωτερική πλευρά, όλα μια χαρά. Έχει θήκη και για χαρτονομίσματα, υποθέτω ότι δέχεται μέχρι 10 γιατί μετά δεν τον συγκρατούν κλειστό οι μαγνήτες του. Η καινούργια ταυτότητα χωράει μια χαρά, η παλιά (η μπλε) προφανώς και όχι γιατί είναι μεγαλύτερη απ' το πορτοφόλι. Και πάλι όμως, δεν την χρειάζεστε την ταυτότητα μαζί σας, αρκεί να την κατεβάσετε στην εφαρμογή στο κινητό σας, μαζί με το δίπλωμα οδήγησης. Πάρα μα πάρα πολύ βολικοί οι μαγνήτες και το κλείσιμο, μπορείτε να τους χρησιμοποιήσετε ακόμη και για να το ακουμπήσετε / "κολλήσετε" σε οποιαδήποτε μεταλλική επιφάνεια. Τον πλαϊνό διακόπτη (eject) για της κάρτες θα τον ήθελα λίγο καλύτερο καθώς είναι πλαστικός και έχει έναν ελαφρύ "τζόγο" αλλά το σημαντικό είναι ότι (α) τις κάνει προσβάσιμες για ελάχιστα εκατοστά άρα δεν φοβάσαι μην πέσουν και (β) τις συγκρατεί ακόμη και αν το πορτοφόλι γυρίσει ανάποδα.
While it is very practical and convenient, I wouldn't say it is durable.
The mechanism broke after 15 months, which I find disappointing considering it is not cheap at 50€.
Nevertheless, I replaced it with the same one.
If this one breaks so quickly, I will reconsider.
Ενώ είναι πολύ πρακτικό και βολικό, δεν θα έλεγα ότι είναι και ανθεκτικό.
Ο μηχανισμός που έχει μου χάλασε στους 15 μήνες κάτι που θεωρώ άσχημο γιατί δεν είναι φθηνό στα 50€.
Παρόλα αυτά το αντικατέστησα με το ίδιο.
Αν και αυτό χαλάσει τόσο γρήγορα, θα επανέλθω.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Amazing product with RFID! I saw it with a friend who has been using it for years, he also had similar ones from other companies and recommended it to me without hesitation. I watched some videos on YT, especially from the expert (and strict) walletopia that deals with such wallets and decided to buy it. Purchased for €49.99, the package includes the wallet and 2 leaflets, one of which is the user manual. I've said it before and I say it everywhere, read the manual. Especially the part that shows the correct way to place the cards to avoid demagnetization of your cards.
The manual states that it holds 4-6 cards depending on their thickness and one card on its inner right side. I put 5 cards plus the new ID, 6 in total, on the side you can access with the side button and a paper one (of AMKA) on the inner right side, all fine. It has a slot for banknotes, I assume it holds up to 10 because after that the magnets don't keep it closed. The new ID fits perfectly, the old one (the blue one) obviously does not because it is larger than the wallet. Still, you don't need the ID with you, just download it to the app on your phone, along with your driver's license. The magnets and closure are very convenient, you can even use them to stick it to any metal surface. I would like the side switch (eject) for the cards to be a bit better as it is plastic and has a slight "play," but the important thing is that (a) it makes them accessible by a few centimeters so you don't worry about them falling out and (b) it holds them even if the wallet is turned upside down.
EDIT: 14 months later it's like new!
Εκπληκτικό προϊόν, με RFID! Το είδα σε φίλο που το χρησιμοποιεί εδώ και χρόνια, είχε και παρόμοια άλλων εταιρειών και μου το πρότεινε ανεπιφύλακτα. Είδα κάποια βιντεάκια στο YT, ειδικά του ειδικού (και αυστηρού) walletopia που ασχολείται με τέτοιου είδους πορτοφόλια και το αποφάσισα. Αγορά στα 49,99€, στην συσκευασία υπάρχει το πορτοφόλι και 2 φυλλάδια, το ένα είναι το εγχειρίδιο χρήσης. Το έχω ξαναπεί και το λέω παντού, διαβάστε το manual. Ειδικά σ' αυτό που δείχνει τον σωστό τρόπο τοποθέτησης των καρτών για να αποφύγετε περιπτώσεις απομαγνητισμού των καρτών σας.
Στο Manual αναφέρει ότι χωράει 4-6 κάρτες ανάλογα με το πάχος τους και μία κάρτα στην εσωτερική δεξιά πλευρά του. Εγώ έβαλα 5 κάρτες συν την καινούργια ταυτότητα, 6 στο σύνολο λοιπόν, στην πλευρά που μπορείς να αποκτήσεις πρόσβαση με το πλαϊνό πλήκτρο και μία χάρτινη (του ΑΜΚΑ) στην δεξιά εσωτερική πλευρά, όλα μια χαρά. Έχει θήκη και για χαρτονομίσματα, υποθέτω ότι δέχεται μέχρι 10 γιατί μετά δεν τον συγκρατούν κλειστό οι μαγνήτες του. Η καινούργια ταυτότητα χωράει μια χαρά, η παλιά (η μπλε) προφανώς και όχι γιατί είναι μεγαλύτερη απ' το πορτοφόλι. Και πάλι όμως, δεν την χρειάζεστε την ταυτότητα μαζί σας, αρκεί να την κατεβάσετε στην εφαρμογή στο κινητό σας, μαζί με το δίπλωμα οδήγησης. Πάρα μα πάρα πολύ βολικοί οι μαγνήτες και το κλείσιμο, μπορείτε να τους χρησιμοποιήσετε ακόμη και για να το ακουμπήσετε / "κολλήσετε" σε οποιαδήποτε μεταλλική επιφάνεια. Τον πλαϊνό διακόπτη (eject) για της κάρτες θα τον ήθελα λίγο καλύτερο καθώς είναι πλαστικός και έχει έναν ελαφρύ "τζόγο" αλλά το σημαντικό είναι ότι (α) τις κάνει προσβάσιμες για ελάχιστα εκατοστά άρα δεν φοβάσαι μην πέσουν και (β) τις συγκρατεί ακόμη και αν το πορτοφόλι γυρίσει ανάποδα.
While it is very practical and convenient, I wouldn't say it is durable.
The mechanism broke after 15 months, which I find disappointing considering it is not cheap at 50€.
Nevertheless, I replaced it with the same one.
If this one breaks so quickly, I will reconsider.
Ενώ είναι πολύ πρακτικό και βολικό, δεν θα έλεγα ότι είναι και ανθεκτικό.
Ο μηχανισμός που έχει μου χάλασε στους 15 μήνες κάτι που θεωρώ άσχημο γιατί δεν είναι φθηνό στα 50€.
Παρόλα αυτά το αντικατέστησα με το ίδιο.
Αν και αυτό χαλάσει τόσο γρήγορα, θα επανέλθω.
Amazing product with RFID! I saw it with a friend who has been using it for years, he also had similar ones from other companies and recommended it to me without hesitation. I watched some videos on YT, especially from the expert (and strict) walletopia that deals with such wallets and decided to buy it. Purchased for €49.99, the package includes the wallet and 2 leaflets, one of which is the user manual. I've said it before and I say it everywhere, read the manual. Especially the part that shows the correct way to place the cards to avoid demagnetization of your cards.
The manual states that it holds 4-6 cards depending on their thickness and one card on its inner right side. I put 5 cards plus the new ID, 6 in total, on the side you can access with the side button and a paper one (of AMKA) on the inner right side, all fine. It has a slot for banknotes, I assume it holds up to 10 because after that the magnets don't keep it closed. The new ID fits perfectly, the old one (the blue one) obviously does not because it is larger than the wallet. Still, you don't need the ID with you, just download it to the app on your phone, along with your driver's license. The magnets and closure are very convenient, you can even use them to stick it to any metal surface. I would like the side switch (eject) for the cards to be a bit better as it is plastic and has a slight "play," but the important thing is that (a) it makes them accessible by a few centimeters so you don't worry about them falling out and (b) it holds them even if the wallet is turned upside down.
EDIT: 14 months later it's like new!
Εκπληκτικό προϊόν, με RFID! Το είδα σε φίλο που το χρησιμοποιεί εδώ και χρόνια, είχε και παρόμοια άλλων εταιρειών και μου το πρότεινε ανεπιφύλακτα. Είδα κάποια βιντεάκια στο YT, ειδικά του ειδικού (και αυστηρού) walletopia που ασχολείται με τέτοιου είδους πορτοφόλια και το αποφάσισα. Αγορά στα 49,99€, στην συσκευασία υπάρχει το πορτοφόλι και 2 φυλλάδια, το ένα είναι το εγχειρίδιο χρήσης. Το έχω ξαναπεί και το λέω παντού, διαβάστε το manual. Ειδικά σ' αυτό που δείχνει τον σωστό τρόπο τοποθέτησης των καρτών για να αποφύγετε περιπτώσεις απομαγνητισμού των καρτών σας.
Στο Manual αναφέρει ότι χωράει 4-6 κάρτες ανάλογα με το πάχος τους και μία κάρτα στην εσωτερική δεξιά πλευρά του. Εγώ έβαλα 5 κάρτες συν την καινούργια ταυτότητα, 6 στο σύνολο λοιπόν, στην πλευρά που μπορείς να αποκτήσεις πρόσβαση με το πλαϊνό πλήκτρο και μία χάρτινη (του ΑΜΚΑ) στην δεξιά εσωτερική πλευρά, όλα μια χαρά. Έχει θήκη και για χαρτονομίσματα, υποθέτω ότι δέχεται μέχρι 10 γιατί μετά δεν τον συγκρατούν κλειστό οι μαγνήτες του. Η καινούργια ταυτότητα χωράει μια χαρά, η παλιά (η μπλε) προφανώς και όχι γιατί είναι μεγαλύτερη απ' το πορτοφόλι. Και πάλι όμως, δεν την χρειάζεστε την ταυτότητα μαζί σας, αρκεί να την κατεβάσετε στην εφαρμογή στο κινητό σας, μαζί με το δίπλωμα οδήγησης. Πάρα μα πάρα πολύ βολικοί οι μαγνήτες και το κλείσιμο, μπορείτε να τους χρησιμοποιήσετε ακόμη και για να το ακουμπήσετε / "κολλήσετε" σε οποιαδήποτε μεταλλική επιφάνεια. Τον πλαϊνό διακόπτη (eject) για της κάρτες θα τον ήθελα λίγο καλύτερο καθώς είναι πλαστικός και έχει έναν ελαφρύ "τζόγο" αλλά το σημαντικό είναι ότι (α) τις κάνει προσβάσιμες για ελάχιστα εκατοστά άρα δεν φοβάσαι μην πέσουν και (β) τις συγκρατεί ακόμη και αν το πορτοφόλι γυρίσει ανάποδα.
While it is very practical and convenient, I wouldn't say it is durable.
The mechanism broke after 15 months, which I find disappointing considering it is not cheap at 50€.
Nevertheless, I replaced it with the same one.
If this one breaks so quickly, I will reconsider.
Ενώ είναι πολύ πρακτικό και βολικό, δεν θα έλεγα ότι είναι και ανθεκτικό.
Ο μηχανισμός που έχει μου χάλασε στους 15 μήνες κάτι που θεωρώ άσχημο γιατί δεν είναι φθηνό στα 50€.
Παρόλα αυτά το αντικατέστησα με το ίδιο.
Αν και αυτό χαλάσει τόσο γρήγορα, θα επανέλθω.