Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I am very satisfied, I have had it for 3 years and I have no problems. I use it every other day. You feel your hair softer, it doesn't dry it out.
Ειμαι πολυ ευχαριστημενη, το εχω 3 χρονια και δεν εχω κανενα προβλημα. Το χρησιμοποιω ανα δευτερη μερα. Νιωθεις τα μαλλια σου πιο απαλα, δεν στα ξεραινει.
I have straight hair and it dries very quickly, sometimes it dries on its own. However, I want a good and reliable hairdryer, especially now that it's cold. I trust Rowenta, I have other small appliances from them and they are "dogs". It is elegant and the metallic detail looks more silver than pink (it doesn't bother me). It has a long cord for freedom of movement and settings for intensity/temperature that are very convenient. The noise level is tolerable for 2300 watts. It only has a front nozzle, but I don't use it, I dry my hair without it. A very positive aspect is that it doesn't make my hair static and my hair doesn't fly away. As for the negatives, I will note its large size and weight, it tires the hand a bit. Overall, I am satisfied and I hope it will last a long time.
UPDATE 4/4/2022: The only negative is its weight, it still tires me.
Έχω κοντά ίσια μαλλιά και τα στεγνώνω πολύ γρήγορα, αρκετές φορές στεγνώνουν από μόνα τους. Ωστόσο, θέλω ένα καλό και αξιόπιστο πιστολάκι ειδικά τώρα που έχει κρύο. Εμπιστεύομαι τη Rowenta, έχω κι άλλες μικροσυσκευές και είναι "σκυλιά". Είναι κομψό και η μεταλλική λεπτομέρεια μοιάζει πιο πολύ με ασημί παρά με ροζ (δε με ενοχλεί). Έχει μακρύ καλώδιο για ελευθερία κινήσεων και ρυθμίσεις για την ένταση/θερμοκρασία που βολεύουν πολύ. Ο θόρυβός του για 2300 watt, είναι αρκετά ανεκτός. Έχει μόνο στόμιο μπροστά, αλλά δεν το χρησιμοποιώ, στεγνώνω τα μαλλιά μου χωρίς αυτό. Πολύ θετικό είναι, ότι δεν ηλεκτρίζει τα μαλλιά και δεν πετάνε οι τρίχες μου. Στα αρνητικά του θα σημειώσω το μεγάλο μέγεθός του και το βάρος του, κουράζει λίγο το χέρι. Γενικά είμαι ευχαριστημένη κι ελπίζω να κρατήσει αρκετά σε βάθος χρόνου.
UPDATE 4/4/2022: Το μόνο αρνητικό είναι το βάρος του, ακόμα με κουράζει.
I am very satisfied, I have had it for 3 years and I have no problems. I use it every other day. You feel your hair softer, it doesn't dry it out.
Ειμαι πολυ ευχαριστημενη, το εχω 3 χρονια και δεν εχω κανενα προβλημα. Το χρησιμοποιω ανα δευτερη μερα. Νιωθεις τα μαλλια σου πιο απαλα, δεν στα ξεραινει.
I have straight hair and it dries very quickly, sometimes it dries on its own. However, I want a good and reliable hairdryer, especially now that it's cold. I trust Rowenta, I have other small appliances from them and they are "dogs". It is elegant and the metallic detail looks more silver than pink (it doesn't bother me). It has a long cord for freedom of movement and settings for intensity/temperature that are very convenient. The noise level is tolerable for 2300 watts. It only has a front nozzle, but I don't use it, I dry my hair without it. A very positive aspect is that it doesn't make my hair static and my hair doesn't fly away. As for the negatives, I will note its large size and weight, it tires the hand a bit. Overall, I am satisfied and I hope it will last a long time.
UPDATE 4/4/2022: The only negative is its weight, it still tires me.
Έχω κοντά ίσια μαλλιά και τα στεγνώνω πολύ γρήγορα, αρκετές φορές στεγνώνουν από μόνα τους. Ωστόσο, θέλω ένα καλό και αξιόπιστο πιστολάκι ειδικά τώρα που έχει κρύο. Εμπιστεύομαι τη Rowenta, έχω κι άλλες μικροσυσκευές και είναι "σκυλιά". Είναι κομψό και η μεταλλική λεπτομέρεια μοιάζει πιο πολύ με ασημί παρά με ροζ (δε με ενοχλεί). Έχει μακρύ καλώδιο για ελευθερία κινήσεων και ρυθμίσεις για την ένταση/θερμοκρασία που βολεύουν πολύ. Ο θόρυβός του για 2300 watt, είναι αρκετά ανεκτός. Έχει μόνο στόμιο μπροστά, αλλά δεν το χρησιμοποιώ, στεγνώνω τα μαλλιά μου χωρίς αυτό. Πολύ θετικό είναι, ότι δεν ηλεκτρίζει τα μαλλιά και δεν πετάνε οι τρίχες μου. Στα αρνητικά του θα σημειώσω το μεγάλο μέγεθός του και το βάρος του, κουράζει λίγο το χέρι. Γενικά είμαι ευχαριστημένη κι ελπίζω να κρατήσει αρκετά σε βάθος χρόνου.
UPDATE 4/4/2022: Το μόνο αρνητικό είναι το βάρος του, ακόμα με κουράζει.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I am very satisfied, I have had it for 3 years and I have no problems. I use it every other day. You feel your hair softer, it doesn't dry it out.
Ειμαι πολυ ευχαριστημενη, το εχω 3 χρονια και δεν εχω κανενα προβλημα. Το χρησιμοποιω ανα δευτερη μερα. Νιωθεις τα μαλλια σου πιο απαλα, δεν στα ξεραινει.
I have straight hair and it dries very quickly, sometimes it dries on its own. However, I want a good and reliable hairdryer, especially now that it's cold. I trust Rowenta, I have other small appliances from them and they are "dogs". It is elegant and the metallic detail looks more silver than pink (it doesn't bother me). It has a long cord for freedom of movement and settings for intensity/temperature that are very convenient. The noise level is tolerable for 2300 watts. It only has a front nozzle, but I don't use it, I dry my hair without it. A very positive aspect is that it doesn't make my hair static and my hair doesn't fly away. As for the negatives, I will note its large size and weight, it tires the hand a bit. Overall, I am satisfied and I hope it will last a long time.
UPDATE 4/4/2022: The only negative is its weight, it still tires me.
Έχω κοντά ίσια μαλλιά και τα στεγνώνω πολύ γρήγορα, αρκετές φορές στεγνώνουν από μόνα τους. Ωστόσο, θέλω ένα καλό και αξιόπιστο πιστολάκι ειδικά τώρα που έχει κρύο. Εμπιστεύομαι τη Rowenta, έχω κι άλλες μικροσυσκευές και είναι "σκυλιά". Είναι κομψό και η μεταλλική λεπτομέρεια μοιάζει πιο πολύ με ασημί παρά με ροζ (δε με ενοχλεί). Έχει μακρύ καλώδιο για ελευθερία κινήσεων και ρυθμίσεις για την ένταση/θερμοκρασία που βολεύουν πολύ. Ο θόρυβός του για 2300 watt, είναι αρκετά ανεκτός. Έχει μόνο στόμιο μπροστά, αλλά δεν το χρησιμοποιώ, στεγνώνω τα μαλλιά μου χωρίς αυτό. Πολύ θετικό είναι, ότι δεν ηλεκτρίζει τα μαλλιά και δεν πετάνε οι τρίχες μου. Στα αρνητικά του θα σημειώσω το μεγάλο μέγεθός του και το βάρος του, κουράζει λίγο το χέρι. Γενικά είμαι ευχαριστημένη κι ελπίζω να κρατήσει αρκετά σε βάθος χρόνου.
UPDATE 4/4/2022: Το μόνο αρνητικό είναι το βάρος του, ακόμα με κουράζει.
I am very satisfied, I have had it for 3 years and I have no problems. I use it every other day. You feel your hair softer, it doesn't dry it out.
Ειμαι πολυ ευχαριστημενη, το εχω 3 χρονια και δεν εχω κανενα προβλημα. Το χρησιμοποιω ανα δευτερη μερα. Νιωθεις τα μαλλια σου πιο απαλα, δεν στα ξεραινει.
I have straight hair and it dries very quickly, sometimes it dries on its own. However, I want a good and reliable hairdryer, especially now that it's cold. I trust Rowenta, I have other small appliances from them and they are "dogs". It is elegant and the metallic detail looks more silver than pink (it doesn't bother me). It has a long cord for freedom of movement and settings for intensity/temperature that are very convenient. The noise level is tolerable for 2300 watts. It only has a front nozzle, but I don't use it, I dry my hair without it. A very positive aspect is that it doesn't make my hair static and my hair doesn't fly away. As for the negatives, I will note its large size and weight, it tires the hand a bit. Overall, I am satisfied and I hope it will last a long time.
UPDATE 4/4/2022: The only negative is its weight, it still tires me.
Έχω κοντά ίσια μαλλιά και τα στεγνώνω πολύ γρήγορα, αρκετές φορές στεγνώνουν από μόνα τους. Ωστόσο, θέλω ένα καλό και αξιόπιστο πιστολάκι ειδικά τώρα που έχει κρύο. Εμπιστεύομαι τη Rowenta, έχω κι άλλες μικροσυσκευές και είναι "σκυλιά". Είναι κομψό και η μεταλλική λεπτομέρεια μοιάζει πιο πολύ με ασημί παρά με ροζ (δε με ενοχλεί). Έχει μακρύ καλώδιο για ελευθερία κινήσεων και ρυθμίσεις για την ένταση/θερμοκρασία που βολεύουν πολύ. Ο θόρυβός του για 2300 watt, είναι αρκετά ανεκτός. Έχει μόνο στόμιο μπροστά, αλλά δεν το χρησιμοποιώ, στεγνώνω τα μαλλιά μου χωρίς αυτό. Πολύ θετικό είναι, ότι δεν ηλεκτρίζει τα μαλλιά και δεν πετάνε οι τρίχες μου. Στα αρνητικά του θα σημειώσω το μεγάλο μέγεθός του και το βάρος του, κουράζει λίγο το χέρι. Γενικά είμαι ευχαριστημένη κι ελπίζω να κρατήσει αρκετά σε βάθος χρόνου.
UPDATE 4/4/2022: Το μόνο αρνητικό είναι το βάρος του, ακόμα με κουράζει.