Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
The positives of Cature pellet for me are the zero dust, very mild scent, perfect odor coverage, and my cats had no problem using this pellet even though I made a quick transition.
The only negative based on my experience, and the reason I won't use Cature's pellet, is the clumping of urine. Practically, it doesn't clump; it dissolves before the scoop even touches the clump. Either you have to meticulously remove all the residue, or not sift and throw away a generous amount of pellet with each clump, or you are forced to change the entire tray every 2 weeks instead of, say, every month, which financially with this particular product is not worth it.
Τα θετικά του cature pellet για μένα είναι η μηδενική σκόνη, πολύ απαλή μυρωδιά, τέλεια κάλυψη των οσμών και οι γάτες μου δεν είχαν κανένα πρόβλημα να χρησιμοποιήσουν αυτό το πέλλετ παρόλο που έκανα γρήγορη μετάβαση.
Το μόνο αρνητικό με βάση τη δική μου εμπειρία και ο λόγος που δεν θα χρησιμοποιήσω το pellet της cature είναι η συγκόλληση των ούρων. Πρακτικά, δε συγκολλάται, διαλύεται πριν καν ακουμπήσει το φτυαράκι το σβόλο. Ή θα πρέπει να κάθεσαι να αφαιρείς σχολαστικά όλα τα υπολύμματα ή να μη κοσκινίζεις και να πετάς μια γενναία ποσότητα πέλλετ με κάθε σβόλο ή να αλλάζεις όλη τη λεκάνη αναγκαστικά στις 2 βδομάδες πχ. αντί για 1 μήνα, το οποίο οικονομικά με το συγκεκριμένο προιόν δε συμφέρει.
It's good, but it depends on your cat. I have 2 cats. One had no problem, but the other wouldn't go into the litter box. Other than that, it has no smell, doesn't produce dust, and is good for a cat with asthma. It's a bit expensive, but it's worth it if your pet has a problem
Είναι καλό, αλλά εξαρτάται από την γάτα σας. Εγω έχω 2 γατούλες. Η μια δεν είχε πρόβλημα, αλλά η άλλη δεν έμπαινε στην τουαλέτα. Κατα τα αλλα δεν εχει μυρουδιά, δεν βγάζει σκόνη και είναι καλό για γατούλα που πάσχει από άσμα. Είναι λίγο ακριβό, αλλά αξίζει αν το ζωάκι εχει πρόβλημα
I would say it's the best I have ever used. I had it for 4 months. No smells, no dust at all. The cat liked it from the first moment. Very good indeed. However, the cost is quite high, especially if you have a large litter box, so when you change the litter, the 6-liter one is not enough at all.
Θα έλεγα ότι καλύτερο έχω χρησιμοποιήσει. Την είχα επι 4 μήνες. Καθόλου οσμές, καθόλου σκόνες. Άρεσε στη γάτα από την πρώτη στιγμή. Παρά πολύ καλή. Βέβαια το κόστος αρκετά μεγάλο και ειδικά αν έχεις μεγάλη αμμοδοχο όποτε όταν αλλάζεις την άμμο το 6λιτρο δεν φτάνει με το τίποτα.
- Clumping ability (for urine) is poor. This product is wrongly advertised as clumping. It forms a loose ball in the urine that dissolves when you scoop it. You waste a lot of time picking up all the pieces, it's generally terrible. The pieces that remain in the litter box will start emitting ammonia after a week. You have to throw away all the litter material in the box. However, the manufacturer claims it is odor-free for 7 days. After that, it's garbage!
- Adhesion ability (on solids) is average compared to bentonite clay litter. The odors are quite strong during use and also during cleaning.
- Absorbency (for urine) is relatively good, but the benefit is small considering what I mentioned above.
- Tracking inside the house is minimal. The pellets cannot easily stick to the animal's paws and then scatter. The only area with a positive experience, but it's not enough for me to choose it again.
In the end, it is a product that I reject. The wood pellet initially gives a pleasant natural scent, but after a few days of use, the odors become unbearable and the entire litter box needs to be thrown away.
Η εμπειρία μου αναλυτικά στους παρακάτω τομείς:
- Ικανότητα συγκόλλησης (για τα ούρα) κακή. Το προϊόν αυτό κακώς αναφέρεται ως clumping. Στα ούρα δημιουργεί μια χαλαρή μπάλα η οποία διαλύεται όταν τη μαζεύεις. Χάνεις πολύ χρόνο να μαζέψεις όλα τα κομματάκια, γενικά χάλια. Τα κομματάκια που θα παραμείνουν στη λεκάνη, μετά από μια βδομάδα θα ξεκινήσουν να αναδύουν αμμωνία. Εκεί θέλει πέταμα αναγκαστικά όλο το υλικό της λεκάνης. Όμως ο κατασκευαστής το αναφέρει: odour-free για 7 ημέρες. Μετά πέταμα!
- Ικανότητα προσκόλλησης (πάνω στα στερεά) μέτρια σε σχέση με την άμμο μπεντονίτη. Οι οσμές είναι αρκετά έντονες όταν γίνεται η δουλειά αλλά και κατά τη διάρκεια του καθαρισμού.
- Απορροφητικότητα (για τα ούρα) σχετικά καλή, αλλά μικρό το όφελος με βάση τα παραπάνω που ανέφερα.
- Σκόρπισμα μέσα στο σπίτι (tracking) ελάχιστο. Το πέλλετ δεν μπορεί να κολλήσει εύκολα στα πόδια του ζώου και να σκορπιστεί στη συνέχεια. Ο μοναδικός τομέας με θετική εμπειρία, αλλά με τίποτα δεν αρκεί αυτό για να το ξαναπροτιμήσω.
Τελικά είναι ένα προϊόν που απορρίπτω. Το πέλλετ από ξύλο δίνει αρχικά μια πολύ ευχάριστη φυσική μυρωδιά, αλλά μετά από λίγες μέρες χρήσης, οι μυρωδιές είναι ανυπόφορες και απαιτείται πέταμα όλης της ποσότητας της λεκάνης.
You get what you pay for. A premium alternative solution for cat litter. It has all the positives minus the negatives. It absorbs odors much better and stays without needing cleaning for a longer time. Also much lighter than litter that can tear bags, etc. It is also flushable unlike litter. If you have the money, I definitely recommend giving it a try.
Ότι πληρώνεις παίρνεις. Μια premium εναλλακτική λύση για την άμμο γάτας. Εχει όλα τα θετικά μείον τα αρνητικά. Απορροφά πολύ καλύτερα οσμές και μένει χωρίς να χρειάζεται καθάρισμα για περισσότερο καιρό. Επίσης πολύ πιο ελαφριά από άμμο που μπορεί να σου σκιστούν σακούλες κλπ. επίσης απορρίπτεται στην τουαλέτα σε αντίθεση με την άμμο. Αν έχετε τα χρήματα, προτείνω σίγουρα μια δοκιμή.
It smells very strong, causing my cat to avoid going outside and urinating inside. Whenever she went, the pellets stuck to her paws, causing her to scatter them around and requiring constant cleaning. The icing on the cake that made me throw it away is that cleaning was difficult because the pellets didn't easily pass through the scoop, making it hard to clean, and if she urinated inside sometimes, it would become a mess, scattering and difficult to separate. Money wasted. The advertising was all for nothing!
Μυρίζει πολύ έντονα με αποτέλεσμα η γάτα μου να αποφεύγει να πάει και να μου κατουραει απ έξω. Οποτε πήγαινε , τα πελετ καλούσαν στα πουτουσακια της με αποτέλεσμα να μου τα σκορπάει γυρω γυρω και να πρέπει να σκουπίζω συνέχεια. Το κερασάκι στην τούρτα που με έκανε να την πετάξω ειναι πως ο καθαρισμός της ηταν δύσκολος μιας και δεν περνούσαν ευκολα τα πελετ μεσα από το φτυαρακι για να γίνει το ξεκαθάρισμα και αμα καμια φορα κατουρουσε μεσα μετα αυτα δεν γινόταν μια μάζα, σκορπιζαν και ηταν δυσκολο να τα ξεχωρίσεις. Πεταμένα λεφτα. Τζαμπα η τόση διαφήμιση!
Generally, a very good product for me. My cat didn't go crazy with the change, but she tolerated it. She was very bothered by the fact that her legs sank in and she felt unstable. There are no odors, it has good durability, and it doesn't raise dust. However, the major flaw that makes me not want to buy this product again is that the whole house gets filled with pellet pieces. As my cat comes out of the litter box, she brings out pellet pieces that I find scattered throughout the house. Although it is very good, unfortunately, I won't buy it again because the house becomes a mess
Γενικα πολ'υ καλο προιον, για μενα. Το γατακι μου δε ξετρελαθηκε με την αλλαγη αλλα συμβιβαστηκε την ενοχλουσε πολυ οτι βουλιαζαν τα ποδια της μεσα και ενιωθε ασταθεια. Δεν υπάρχουν οσμές, έχει πολύ καλή αντοχή και δεν σηκώνει σκόνη. το μεγάλο ελλατωμα όμως,το οποίο με κάνει να μην ξαναπάρω αυτό το προιόν είναι ότι όλο το σπίτι γεμίζει από κομμάτια πέλλετ. η γάτα μου καθώς βγαίνει από την λεκάνη , βγάζει μαζί και κομμάτια πέλλετ τα οποία βρίσκω σκορπισμενα σε όλο το σπίτι. ενώ είναι πολύ καλό δυστυχώς δεν θα το ξαναπάρω γιατί το σπίτι γίνεται χαλιά
Very good product. The cat accepted it easily. There are no odors, it has very good durability, and it does not raise dust. However, the major flaw that makes me not want to buy this product again is that the whole house fills with pellets. As my cat comes out of the litter box, it brings out pellets with it, which I find scattered throughout the house. While it is very good, unfortunately, I will not buy it again because the house becomes a mess
πολύ καλό προϊόν. η γάτα το δέχτηκε εύκολα. δεν υπάρχουν οσμές, έχει πολύ καλή αντοχή και δεν σηκώνει σκόνη. το μεγάλο ελλατωμα όμως,το οποίο με κάνει να μην ξαναπάρω αυτό το προιόν είναι ότι όλο το σπίτι γεμίζει από κομμάτια πέλλετ. η γάτα μου καθώς βγαίνει από την λεκάνη , βγάζει μαζί και κομμάτια πέλλετ τα οποία βρίσκω σκορπισμενα σε όλο το σπίτι. ενώ είναι πολύ καλό δυστυχώς δεν θα το ξαναπάρω γιατί το σπίτι γίνεται χαλιά
The positives of Cature pellet for me are the zero dust, very mild scent, perfect odor coverage, and my cats had no problem using this pellet even though I made a quick transition.
The only negative based on my experience, and the reason I won't use Cature's pellet, is the clumping of urine. Practically, it doesn't clump; it dissolves before the scoop even touches the clump. Either you have to meticulously remove all the residue, or not sift and throw away a generous amount of pellet with each clump, or you are forced to change the entire tray every 2 weeks instead of, say, every month, which financially with this particular product is not worth it.
Τα θετικά του cature pellet για μένα είναι η μηδενική σκόνη, πολύ απαλή μυρωδιά, τέλεια κάλυψη των οσμών και οι γάτες μου δεν είχαν κανένα πρόβλημα να χρησιμοποιήσουν αυτό το πέλλετ παρόλο που έκανα γρήγορη μετάβαση.
Το μόνο αρνητικό με βάση τη δική μου εμπειρία και ο λόγος που δεν θα χρησιμοποιήσω το pellet της cature είναι η συγκόλληση των ούρων. Πρακτικά, δε συγκολλάται, διαλύεται πριν καν ακουμπήσει το φτυαράκι το σβόλο. Ή θα πρέπει να κάθεσαι να αφαιρείς σχολαστικά όλα τα υπολύμματα ή να μη κοσκινίζεις και να πετάς μια γενναία ποσότητα πέλλετ με κάθε σβόλο ή να αλλάζεις όλη τη λεκάνη αναγκαστικά στις 2 βδομάδες πχ. αντί για 1 μήνα, το οποίο οικονομικά με το συγκεκριμένο προιόν δε συμφέρει.
It's good, but it depends on your cat. I have 2 cats. One had no problem, but the other wouldn't go into the litter box. Other than that, it has no smell, doesn't produce dust, and is good for a cat with asthma. It's a bit expensive, but it's worth it if your pet has a problem
Είναι καλό, αλλά εξαρτάται από την γάτα σας. Εγω έχω 2 γατούλες. Η μια δεν είχε πρόβλημα, αλλά η άλλη δεν έμπαινε στην τουαλέτα. Κατα τα αλλα δεν εχει μυρουδιά, δεν βγάζει σκόνη και είναι καλό για γατούλα που πάσχει από άσμα. Είναι λίγο ακριβό, αλλά αξίζει αν το ζωάκι εχει πρόβλημα
I would say it's the best I have ever used. I had it for 4 months. No smells, no dust at all. The cat liked it from the first moment. Very good indeed. However, the cost is quite high, especially if you have a large litter box, so when you change the litter, the 6-liter one is not enough at all.
Θα έλεγα ότι καλύτερο έχω χρησιμοποιήσει. Την είχα επι 4 μήνες. Καθόλου οσμές, καθόλου σκόνες. Άρεσε στη γάτα από την πρώτη στιγμή. Παρά πολύ καλή. Βέβαια το κόστος αρκετά μεγάλο και ειδικά αν έχεις μεγάλη αμμοδοχο όποτε όταν αλλάζεις την άμμο το 6λιτρο δεν φτάνει με το τίποτα.
- Clumping ability (for urine) is poor. This product is wrongly advertised as clumping. It forms a loose ball in the urine that dissolves when you scoop it. You waste a lot of time picking up all the pieces, it's generally terrible. The pieces that remain in the litter box will start emitting ammonia after a week. You have to throw away all the litter material in the box. However, the manufacturer claims it is odor-free for 7 days. After that, it's garbage!
- Adhesion ability (on solids) is average compared to bentonite clay litter. The odors are quite strong during use and also during cleaning.
- Absorbency (for urine) is relatively good, but the benefit is small considering what I mentioned above.
- Tracking inside the house is minimal. The pellets cannot easily stick to the animal's paws and then scatter. The only area with a positive experience, but it's not enough for me to choose it again.
In the end, it is a product that I reject. The wood pellet initially gives a pleasant natural scent, but after a few days of use, the odors become unbearable and the entire litter box needs to be thrown away.
Η εμπειρία μου αναλυτικά στους παρακάτω τομείς:
- Ικανότητα συγκόλλησης (για τα ούρα) κακή. Το προϊόν αυτό κακώς αναφέρεται ως clumping. Στα ούρα δημιουργεί μια χαλαρή μπάλα η οποία διαλύεται όταν τη μαζεύεις. Χάνεις πολύ χρόνο να μαζέψεις όλα τα κομματάκια, γενικά χάλια. Τα κομματάκια που θα παραμείνουν στη λεκάνη, μετά από μια βδομάδα θα ξεκινήσουν να αναδύουν αμμωνία. Εκεί θέλει πέταμα αναγκαστικά όλο το υλικό της λεκάνης. Όμως ο κατασκευαστής το αναφέρει: odour-free για 7 ημέρες. Μετά πέταμα!
- Ικανότητα προσκόλλησης (πάνω στα στερεά) μέτρια σε σχέση με την άμμο μπεντονίτη. Οι οσμές είναι αρκετά έντονες όταν γίνεται η δουλειά αλλά και κατά τη διάρκεια του καθαρισμού.
- Απορροφητικότητα (για τα ούρα) σχετικά καλή, αλλά μικρό το όφελος με βάση τα παραπάνω που ανέφερα.
- Σκόρπισμα μέσα στο σπίτι (tracking) ελάχιστο. Το πέλλετ δεν μπορεί να κολλήσει εύκολα στα πόδια του ζώου και να σκορπιστεί στη συνέχεια. Ο μοναδικός τομέας με θετική εμπειρία, αλλά με τίποτα δεν αρκεί αυτό για να το ξαναπροτιμήσω.
Τελικά είναι ένα προϊόν που απορρίπτω. Το πέλλετ από ξύλο δίνει αρχικά μια πολύ ευχάριστη φυσική μυρωδιά, αλλά μετά από λίγες μέρες χρήσης, οι μυρωδιές είναι ανυπόφορες και απαιτείται πέταμα όλης της ποσότητας της λεκάνης.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
The positives of Cature pellet for me are the zero dust, very mild scent, perfect odor coverage, and my cats had no problem using this pellet even though I made a quick transition.
The only negative based on my experience, and the reason I won't use Cature's pellet, is the clumping of urine. Practically, it doesn't clump; it dissolves before the scoop even touches the clump. Either you have to meticulously remove all the residue, or not sift and throw away a generous amount of pellet with each clump, or you are forced to change the entire tray every 2 weeks instead of, say, every month, which financially with this particular product is not worth it.
Τα θετικά του cature pellet για μένα είναι η μηδενική σκόνη, πολύ απαλή μυρωδιά, τέλεια κάλυψη των οσμών και οι γάτες μου δεν είχαν κανένα πρόβλημα να χρησιμοποιήσουν αυτό το πέλλετ παρόλο που έκανα γρήγορη μετάβαση.
Το μόνο αρνητικό με βάση τη δική μου εμπειρία και ο λόγος που δεν θα χρησιμοποιήσω το pellet της cature είναι η συγκόλληση των ούρων. Πρακτικά, δε συγκολλάται, διαλύεται πριν καν ακουμπήσει το φτυαράκι το σβόλο. Ή θα πρέπει να κάθεσαι να αφαιρείς σχολαστικά όλα τα υπολύμματα ή να μη κοσκινίζεις και να πετάς μια γενναία ποσότητα πέλλετ με κάθε σβόλο ή να αλλάζεις όλη τη λεκάνη αναγκαστικά στις 2 βδομάδες πχ. αντί για 1 μήνα, το οποίο οικονομικά με το συγκεκριμένο προιόν δε συμφέρει.
It's good, but it depends on your cat. I have 2 cats. One had no problem, but the other wouldn't go into the litter box. Other than that, it has no smell, doesn't produce dust, and is good for a cat with asthma. It's a bit expensive, but it's worth it if your pet has a problem
Είναι καλό, αλλά εξαρτάται από την γάτα σας. Εγω έχω 2 γατούλες. Η μια δεν είχε πρόβλημα, αλλά η άλλη δεν έμπαινε στην τουαλέτα. Κατα τα αλλα δεν εχει μυρουδιά, δεν βγάζει σκόνη και είναι καλό για γατούλα που πάσχει από άσμα. Είναι λίγο ακριβό, αλλά αξίζει αν το ζωάκι εχει πρόβλημα
I would say it's the best I have ever used. I had it for 4 months. No smells, no dust at all. The cat liked it from the first moment. Very good indeed. However, the cost is quite high, especially if you have a large litter box, so when you change the litter, the 6-liter one is not enough at all.
Θα έλεγα ότι καλύτερο έχω χρησιμοποιήσει. Την είχα επι 4 μήνες. Καθόλου οσμές, καθόλου σκόνες. Άρεσε στη γάτα από την πρώτη στιγμή. Παρά πολύ καλή. Βέβαια το κόστος αρκετά μεγάλο και ειδικά αν έχεις μεγάλη αμμοδοχο όποτε όταν αλλάζεις την άμμο το 6λιτρο δεν φτάνει με το τίποτα.
- Clumping ability (for urine) is poor. This product is wrongly advertised as clumping. It forms a loose ball in the urine that dissolves when you scoop it. You waste a lot of time picking up all the pieces, it's generally terrible. The pieces that remain in the litter box will start emitting ammonia after a week. You have to throw away all the litter material in the box. However, the manufacturer claims it is odor-free for 7 days. After that, it's garbage!
- Adhesion ability (on solids) is average compared to bentonite clay litter. The odors are quite strong during use and also during cleaning.
- Absorbency (for urine) is relatively good, but the benefit is small considering what I mentioned above.
- Tracking inside the house is minimal. The pellets cannot easily stick to the animal's paws and then scatter. The only area with a positive experience, but it's not enough for me to choose it again.
In the end, it is a product that I reject. The wood pellet initially gives a pleasant natural scent, but after a few days of use, the odors become unbearable and the entire litter box needs to be thrown away.
Η εμπειρία μου αναλυτικά στους παρακάτω τομείς:
- Ικανότητα συγκόλλησης (για τα ούρα) κακή. Το προϊόν αυτό κακώς αναφέρεται ως clumping. Στα ούρα δημιουργεί μια χαλαρή μπάλα η οποία διαλύεται όταν τη μαζεύεις. Χάνεις πολύ χρόνο να μαζέψεις όλα τα κομματάκια, γενικά χάλια. Τα κομματάκια που θα παραμείνουν στη λεκάνη, μετά από μια βδομάδα θα ξεκινήσουν να αναδύουν αμμωνία. Εκεί θέλει πέταμα αναγκαστικά όλο το υλικό της λεκάνης. Όμως ο κατασκευαστής το αναφέρει: odour-free για 7 ημέρες. Μετά πέταμα!
- Ικανότητα προσκόλλησης (πάνω στα στερεά) μέτρια σε σχέση με την άμμο μπεντονίτη. Οι οσμές είναι αρκετά έντονες όταν γίνεται η δουλειά αλλά και κατά τη διάρκεια του καθαρισμού.
- Απορροφητικότητα (για τα ούρα) σχετικά καλή, αλλά μικρό το όφελος με βάση τα παραπάνω που ανέφερα.
- Σκόρπισμα μέσα στο σπίτι (tracking) ελάχιστο. Το πέλλετ δεν μπορεί να κολλήσει εύκολα στα πόδια του ζώου και να σκορπιστεί στη συνέχεια. Ο μοναδικός τομέας με θετική εμπειρία, αλλά με τίποτα δεν αρκεί αυτό για να το ξαναπροτιμήσω.
Τελικά είναι ένα προϊόν που απορρίπτω. Το πέλλετ από ξύλο δίνει αρχικά μια πολύ ευχάριστη φυσική μυρωδιά, αλλά μετά από λίγες μέρες χρήσης, οι μυρωδιές είναι ανυπόφορες και απαιτείται πέταμα όλης της ποσότητας της λεκάνης.
You get what you pay for. A premium alternative solution for cat litter. It has all the positives minus the negatives. It absorbs odors much better and stays without needing cleaning for a longer time. Also much lighter than litter that can tear bags, etc. It is also flushable unlike litter. If you have the money, I definitely recommend giving it a try.
Ότι πληρώνεις παίρνεις. Μια premium εναλλακτική λύση για την άμμο γάτας. Εχει όλα τα θετικά μείον τα αρνητικά. Απορροφά πολύ καλύτερα οσμές και μένει χωρίς να χρειάζεται καθάρισμα για περισσότερο καιρό. Επίσης πολύ πιο ελαφριά από άμμο που μπορεί να σου σκιστούν σακούλες κλπ. επίσης απορρίπτεται στην τουαλέτα σε αντίθεση με την άμμο. Αν έχετε τα χρήματα, προτείνω σίγουρα μια δοκιμή.
It smells very strong, causing my cat to avoid going outside and urinating inside. Whenever she went, the pellets stuck to her paws, causing her to scatter them around and requiring constant cleaning. The icing on the cake that made me throw it away is that cleaning was difficult because the pellets didn't easily pass through the scoop, making it hard to clean, and if she urinated inside sometimes, it would become a mess, scattering and difficult to separate. Money wasted. The advertising was all for nothing!
Μυρίζει πολύ έντονα με αποτέλεσμα η γάτα μου να αποφεύγει να πάει και να μου κατουραει απ έξω. Οποτε πήγαινε , τα πελετ καλούσαν στα πουτουσακια της με αποτέλεσμα να μου τα σκορπάει γυρω γυρω και να πρέπει να σκουπίζω συνέχεια. Το κερασάκι στην τούρτα που με έκανε να την πετάξω ειναι πως ο καθαρισμός της ηταν δύσκολος μιας και δεν περνούσαν ευκολα τα πελετ μεσα από το φτυαρακι για να γίνει το ξεκαθάρισμα και αμα καμια φορα κατουρουσε μεσα μετα αυτα δεν γινόταν μια μάζα, σκορπιζαν και ηταν δυσκολο να τα ξεχωρίσεις. Πεταμένα λεφτα. Τζαμπα η τόση διαφήμιση!
Generally, a very good product for me. My cat didn't go crazy with the change, but she tolerated it. She was very bothered by the fact that her legs sank in and she felt unstable. There are no odors, it has good durability, and it doesn't raise dust. However, the major flaw that makes me not want to buy this product again is that the whole house gets filled with pellet pieces. As my cat comes out of the litter box, she brings out pellet pieces that I find scattered throughout the house. Although it is very good, unfortunately, I won't buy it again because the house becomes a mess
Γενικα πολ'υ καλο προιον, για μενα. Το γατακι μου δε ξετρελαθηκε με την αλλαγη αλλα συμβιβαστηκε την ενοχλουσε πολυ οτι βουλιαζαν τα ποδια της μεσα και ενιωθε ασταθεια. Δεν υπάρχουν οσμές, έχει πολύ καλή αντοχή και δεν σηκώνει σκόνη. το μεγάλο ελλατωμα όμως,το οποίο με κάνει να μην ξαναπάρω αυτό το προιόν είναι ότι όλο το σπίτι γεμίζει από κομμάτια πέλλετ. η γάτα μου καθώς βγαίνει από την λεκάνη , βγάζει μαζί και κομμάτια πέλλετ τα οποία βρίσκω σκορπισμενα σε όλο το σπίτι. ενώ είναι πολύ καλό δυστυχώς δεν θα το ξαναπάρω γιατί το σπίτι γίνεται χαλιά
Very good product. The cat accepted it easily. There are no odors, it has very good durability, and it does not raise dust. However, the major flaw that makes me not want to buy this product again is that the whole house fills with pellets. As my cat comes out of the litter box, it brings out pellets with it, which I find scattered throughout the house. While it is very good, unfortunately, I will not buy it again because the house becomes a mess
πολύ καλό προϊόν. η γάτα το δέχτηκε εύκολα. δεν υπάρχουν οσμές, έχει πολύ καλή αντοχή και δεν σηκώνει σκόνη. το μεγάλο ελλατωμα όμως,το οποίο με κάνει να μην ξαναπάρω αυτό το προιόν είναι ότι όλο το σπίτι γεμίζει από κομμάτια πέλλετ. η γάτα μου καθώς βγαίνει από την λεκάνη , βγάζει μαζί και κομμάτια πέλλετ τα οποία βρίσκω σκορπισμενα σε όλο το σπίτι. ενώ είναι πολύ καλό δυστυχώς δεν θα το ξαναπάρω γιατί το σπίτι γίνεται χαλιά
The positives of Cature pellet for me are the zero dust, very mild scent, perfect odor coverage, and my cats had no problem using this pellet even though I made a quick transition.
The only negative based on my experience, and the reason I won't use Cature's pellet, is the clumping of urine. Practically, it doesn't clump; it dissolves before the scoop even touches the clump. Either you have to meticulously remove all the residue, or not sift and throw away a generous amount of pellet with each clump, or you are forced to change the entire tray every 2 weeks instead of, say, every month, which financially with this particular product is not worth it.
Τα θετικά του cature pellet για μένα είναι η μηδενική σκόνη, πολύ απαλή μυρωδιά, τέλεια κάλυψη των οσμών και οι γάτες μου δεν είχαν κανένα πρόβλημα να χρησιμοποιήσουν αυτό το πέλλετ παρόλο που έκανα γρήγορη μετάβαση.
Το μόνο αρνητικό με βάση τη δική μου εμπειρία και ο λόγος που δεν θα χρησιμοποιήσω το pellet της cature είναι η συγκόλληση των ούρων. Πρακτικά, δε συγκολλάται, διαλύεται πριν καν ακουμπήσει το φτυαράκι το σβόλο. Ή θα πρέπει να κάθεσαι να αφαιρείς σχολαστικά όλα τα υπολύμματα ή να μη κοσκινίζεις και να πετάς μια γενναία ποσότητα πέλλετ με κάθε σβόλο ή να αλλάζεις όλη τη λεκάνη αναγκαστικά στις 2 βδομάδες πχ. αντί για 1 μήνα, το οποίο οικονομικά με το συγκεκριμένο προιόν δε συμφέρει.
It's good, but it depends on your cat. I have 2 cats. One had no problem, but the other wouldn't go into the litter box. Other than that, it has no smell, doesn't produce dust, and is good for a cat with asthma. It's a bit expensive, but it's worth it if your pet has a problem
Είναι καλό, αλλά εξαρτάται από την γάτα σας. Εγω έχω 2 γατούλες. Η μια δεν είχε πρόβλημα, αλλά η άλλη δεν έμπαινε στην τουαλέτα. Κατα τα αλλα δεν εχει μυρουδιά, δεν βγάζει σκόνη και είναι καλό για γατούλα που πάσχει από άσμα. Είναι λίγο ακριβό, αλλά αξίζει αν το ζωάκι εχει πρόβλημα
I would say it's the best I have ever used. I had it for 4 months. No smells, no dust at all. The cat liked it from the first moment. Very good indeed. However, the cost is quite high, especially if you have a large litter box, so when you change the litter, the 6-liter one is not enough at all.
Θα έλεγα ότι καλύτερο έχω χρησιμοποιήσει. Την είχα επι 4 μήνες. Καθόλου οσμές, καθόλου σκόνες. Άρεσε στη γάτα από την πρώτη στιγμή. Παρά πολύ καλή. Βέβαια το κόστος αρκετά μεγάλο και ειδικά αν έχεις μεγάλη αμμοδοχο όποτε όταν αλλάζεις την άμμο το 6λιτρο δεν φτάνει με το τίποτα.
- Clumping ability (for urine) is poor. This product is wrongly advertised as clumping. It forms a loose ball in the urine that dissolves when you scoop it. You waste a lot of time picking up all the pieces, it's generally terrible. The pieces that remain in the litter box will start emitting ammonia after a week. You have to throw away all the litter material in the box. However, the manufacturer claims it is odor-free for 7 days. After that, it's garbage!
- Adhesion ability (on solids) is average compared to bentonite clay litter. The odors are quite strong during use and also during cleaning.
- Absorbency (for urine) is relatively good, but the benefit is small considering what I mentioned above.
- Tracking inside the house is minimal. The pellets cannot easily stick to the animal's paws and then scatter. The only area with a positive experience, but it's not enough for me to choose it again.
In the end, it is a product that I reject. The wood pellet initially gives a pleasant natural scent, but after a few days of use, the odors become unbearable and the entire litter box needs to be thrown away.
Η εμπειρία μου αναλυτικά στους παρακάτω τομείς:
- Ικανότητα συγκόλλησης (για τα ούρα) κακή. Το προϊόν αυτό κακώς αναφέρεται ως clumping. Στα ούρα δημιουργεί μια χαλαρή μπάλα η οποία διαλύεται όταν τη μαζεύεις. Χάνεις πολύ χρόνο να μαζέψεις όλα τα κομματάκια, γενικά χάλια. Τα κομματάκια που θα παραμείνουν στη λεκάνη, μετά από μια βδομάδα θα ξεκινήσουν να αναδύουν αμμωνία. Εκεί θέλει πέταμα αναγκαστικά όλο το υλικό της λεκάνης. Όμως ο κατασκευαστής το αναφέρει: odour-free για 7 ημέρες. Μετά πέταμα!
- Ικανότητα προσκόλλησης (πάνω στα στερεά) μέτρια σε σχέση με την άμμο μπεντονίτη. Οι οσμές είναι αρκετά έντονες όταν γίνεται η δουλειά αλλά και κατά τη διάρκεια του καθαρισμού.
- Απορροφητικότητα (για τα ούρα) σχετικά καλή, αλλά μικρό το όφελος με βάση τα παραπάνω που ανέφερα.
- Σκόρπισμα μέσα στο σπίτι (tracking) ελάχιστο. Το πέλλετ δεν μπορεί να κολλήσει εύκολα στα πόδια του ζώου και να σκορπιστεί στη συνέχεια. Ο μοναδικός τομέας με θετική εμπειρία, αλλά με τίποτα δεν αρκεί αυτό για να το ξαναπροτιμήσω.
Τελικά είναι ένα προϊόν που απορρίπτω. Το πέλλετ από ξύλο δίνει αρχικά μια πολύ ευχάριστη φυσική μυρωδιά, αλλά μετά από λίγες μέρες χρήσης, οι μυρωδιές είναι ανυπόφορες και απαιτείται πέταμα όλης της ποσότητας της λεκάνης.