The fan has a diameter of 25cm, not 40cm as stated in the description, and its speeds are 12 and not 3. For its 25cm size, I would say that its performance is somewhere between the second and third speed of a cheap 40cm fan, which is quite impressive. Up to the seventh speed, the noise is quite low, but from there it starts to increase. Anyway, it is the quietest one I have had in the last few years. The build quality is very good, but it does not justify its high price, and it has some additional features worth mentioning. Besides the horizontal rotation, it also has a vertical movement, a timer for stopping and starting operation from 1 to 12 hours, four modes, and a remote control.
On the negative side, its very high price, even at the price of 145 euros at which I received it. The length of the cord is 1m; they could have added a few more centimeters. The display for the settings is at the base of the fan, so if it is not positioned in the right spot, it will not be easy to see what is displayed. Finally, its height reaches 90cm at the maximum setting, so it needs a specific position where it should be placed; there should not be various tall objects in front of it.
For me, who has an issue with space arrangement and has used tower fans for many years, I would say that it has suited me quite well because it is quite compact and has good performance, but I would prefer it to be a bit stronger. So far, with the temperature ranging from 32 to 35 degrees, it is the main fan I use, but during heatwaves, it will not manage on its own. I would not recommend it to someone who needs a strong fan to cover a large space. I would say it is more suitable for the bedroom or for someone who wants a fan next to their desk. In all of the above, I must emphasize the subjectivity regarding noise and each person's relationship with heat.
Edit 10/06/22
I am making a small edit to clarify something. Ultimately, I think that in terms of performance, this particular fan can easily be compared to the corresponding 40cm fans, which, as I emphasized in my initial review, is quite impressive. However, as another user pointed out and I also realized, due to the smaller diameter, the air stream is narrower. This gives me the impression during heatwaves that it cannot "fill" a large space (e.g., a quite large living room), which is why I wrote that I do not recommend it to someone who needs a strong fan. If it were priced at 100 to 120 euros, I would give it 5 stars and easily recommend it to anyone. At 150 to 170 euros, which it appears at, I will stick to my initial rating and review.
Ο ανεμιστήρας έχει διάμετρο 25cm, όχι 40cm όπως αναγράφεται στην περιγραφή, και οι ταχύτητές του είναι 12 και όχι 3. Για τα 25cm του θα έλεγα ότι η απόδοσή του είναι κάπου ανάμεσα στην δεύτερη και τρίτη ταχύτητα ενός φθηνού ανεμιστήρα διαμέτρου 40cm, γεγονός αρκετά εντυπωσιακό. Μέχρι την έβδομη ταχύτητα ο θόρυβος είναι αρκετά χαμηλός, αλλά από εκεί και πέρα αρχίζει και μεγαλώνει. Όπως και να έχει, είναι ο πιο αθόρυβος που είχα τα τελευταία χρόνια. Η ποιότητα κατασκευής του είναι πολύ καλή, αλλά δεν δικαιολογεί την υψηλή του τιμή, και διαθέτει κάποιες επιπρόσθετες λειτουργίες που αξίζει να αναφέρουμε. Πέρα από την οριζόντια περιστροφή έχει και μια κάθετη κίνηση, χρονοδιακόπτη διακοπής και έναρξης λειτουργίας από 1 έως 12 ώρες, τέσσερις λειτουργίες, τηλεχειριστήριο.
Στα αρνητικά η πολύ υψηλή του τιμή, ακόμη και στην τιμή των 145 ευρώ που τον παρέλαβα. Το μήκος του καλωδίου είναι 1m, θα μπορούσαν να προσθέσουν μερικά εκατοστά ακόμη. Η οθόνη για τις ρυθμίσεις είναι στην βάση του ανεμιστήρα, οπότε εάν δεν είναι τοποθετημένος σε σωστό σημείο, δεν θα είναι εύκολο να δείτε τι αναγράφεται. Τέλος το ύψος του φτάνει τα 90cm στη μέγιστη ρύθμιση, οπότε χρειάζεται συγκεκριμένη θέση που πρέπει να τοποθετηθεί, δεν πρέπει να υπάρχουν διάφορα ψηλά αντικείμενα μπροστά τού.
Για εμένα που έχω θέμα με την διαρρύθμιση του χώρου και τόσα χρόνια χρησιμοποιούσα ανεμιστήρες πύργου, θα έλεγα ότι με βόλεψε αρκετά, γιατί είναι αρκετά συμμαζεμένος και έχει μια καλή απόδοση, αλλά θα προτιμούσα να ήταν λίγο πιο δυνατός. Μέχρι στιγμής που η θερμοκρασία κυμαίνεται στους 32 με 35 βαθμούς, είναι ο κύριος ανεμιστήρας που χρησιμοποιώ, αλλά σε περιόδους καύσωνα δεν θα τα καταφέρει μόνος του. Δεν θα τον συνιστούσα σε κάποιον που χρειάζεται ένα δυνατό ανεμιστήρα για την κάλυψη ενός μεγάλου χώρου. Θα έλεγα ότι είναι περισσότερο για το υπνοδωμάτιο ή για κάποιον που θέλει έναν ανεμιστήρα δίπλα στο γραφείο. Σε όλα τα παραπάνω θα πρέπει να τονίσω την υποκειμενικότητα στο θέμα του θορύβου και την σχέση του καθενός μας με την ζέστη.
Edit 10/06/22
Κάνω μια μικρή επεξεργασία για ξεκαθαρίσω κάτι. Τελικά νομίζω ότι σε θέμα απόδοσης ο συγκεκριμένος ανεμιστήρας μπορεί άνετα να συγκριθεί με τους αντίστοιχους των 40cm, κάτι που όπως τόνισα και στην αρχική μου κριτική είναι αρκετά εντυπωσιακό. Απλώς, όπως τόνισε και άλλος χρήστης και συνειδητοποίησα και εγώ, λόγω μικρότερης διαμέτρου η δέσμη του αέρα είναι πιο στενή. Αυτό σε περιόδους καύσωνα μου δίνει την εντύπωση ότι δεν μπορεί να "γεμίσει" έναν μεγάλο χώρο (πχ ένα αρκετά μεγάλο σαλόνι), για αυτό και έγραψα ότι δεν τον συνιστώ σε κάποιον που χρειάζεται έναν δυνατό ανεμιστήρα. Εάν ήταν στα 100 με 120 ευρώ, θα του έβαζα 5 αστέρια και θα τον πρότεινα άνετα στον καθένα. Στα 150 με 170 ευρώ που εμφανίζεται, θα μείνω στην αρχική βαθμολογία και κριτική μου.