Unfortunately, I got it with a friend as soon as it came out mainly for the mycareer mode, which we had played a lot in 2k20, and I immediately regretted it.
The game is really indifferent. It has very small changes, which could have been done with just an update. Apart from the shot meter and a small change in three-pointers, there is nothing else.
Now, as for Mycareer, it is one of the worst in recent years. The story is good, but only up to a point. The neighborhood only changed location. The build system is a complete failure. Basically, you choose between the tall (paint beast) and the short (shot creator). Everything else is simply bad, or at least cannot stand up to the aforementioned. So you end up getting bored from the first moment, constantly seeing the same builds.
In general, DO NOT get it, it's not worth it. Many people are still playing 20 and many are even going back to it. It's better to save money for the next gen and not for a simple gameplay update.
Δυστυχώς το πήρα με εναν φιλο με το που βγήκε κυρίως για το mycareer mode, το οποίο ειχαμε παιξει αρκετα στο 2k20 και το μετανιωσα(με) αμεσως.
Το παιχνίδι είναι πραγματικά αδιάφορο. Έχει παρα πολυ μικρές αλλαγες, οι οποίες θα μπορούσαν να γίνουν πραγματικα με ενα update. Εκτος απο το shot meter και μια μικρή αλλαγη στις τριπλες, δεν υπάρχει τίποτε αλλο.
Τωρα οσον αφορα το Mycareer ειναι ενα απο τα χειρότερα των τελευταίων ετών. Το story είναι καλο, αλλα μεχρι εκει. Το neighborhood αλλαξε μονο τοποθεσια. Το build system ειναι μια παταγωδης αποτυχία. Ουσιαστικα επιλέγεις μεταξύ του ψηλου(paint beast) και του κοντου(shot creator). Ολα τα υπόλοιπα είναι απλα κακα, η τουλάχιστον δεν μπορούν να σταθουν στα προαναφερθεντα. Έτσι καταλήγεις στο να βαριεσαι απο την 1η στιγμή, βλέποντας διαρκώς τα ιδια και τα ιδια builds.
Γενικα ΜΗΝ το πάρετε, δεν αξιζει, ακομα πολυς κοσμος παιζει το 20 και πολλοι μάλιστα γυρίζουν παλι σε αυτό. Καλυτερα κρατήστε λεφτα για το next gen και οχι για μια απλη ενημέρωση του gameplay.