Action camera at an extremely low price (As much as a burger + a drink) with good capabilities similar to a Go Pro except for image and sound. The camera is waterproof, dustproof, and shockproof. The video quality is average, but its purpose is to capture the subject, with the image being secondary in my opinion.
Initially, a friend of mine got it and we tested it under the SUV in mud, snow, rain, and even dropped it from a two-story rooftop. We also attached it to a remote-controlled car and set it on fire with alcohol because we wanted to destroy it, but only the casing burned and it still works as far as I know.
As I mentioned before, the image quality is not great and the sound is not even worth discussing, but it captures the subject just fine. It does not have a wide-angle lens or accessories for the head or waist. For the money my friend got it from eBay (7€), it is good overall. The camera is an imitation of the SJ4000, which is an imitation of the GoPro, and its actual name is unknown. Also, I would like to add that you get what you pay for. For comments about it being the worst camera in history for 10€, what did you expect to get? If you search on eBay, you can find it for 6€!!!!
I recommend it for someone who simply wants to shoot videos without caring about the 400€+ action camera quality or image, and without having to spend an entire salary just to record a bike ride. The image is worse than a 10-year-old mobile phone, but it gets the job done.
I bought it through Scroutz and I will definitely make the most of it.
UPDATE 23/3/2021: I received it today, and it comes with some accessories inside, but without the straps for the waist or head as I mentioned. The image is better in VGA and has a better frame rate. The photos are average but relatively clear, meaning it captures the subject with decent colors. Be careful when opening the casing, as you need to open it in the opposite direction of what the arrow indicates. I broke mine with a screwdriver and now I have ordered a new one. A MicroSD of 2GB, 4GB, or 8GB is recommended, as anything more can cause issues with the image and the camera may freeze, at least in my case. Personally, I use a simple 2GB SanDisk.
The microphone on the side of the camera needs larger holes to capture sound better.
The camera's MENU does not come out as the MANUAL says. You simply press the MODE button in front (once, and then again to switch to a different view/preview), go to the image, sound, video (PLAYER for what you have recorded), and continuously press the OK button there.
In the image preview, press and hold OK for options like Format, Lock, etc. In the video preview, press and hold OK for settings like date, etc. And in the audio recording or preview, press and hold OK to access a different MENU. So, as you can understand, we go to the preview for the main MENU, and changing the preview also changes the MENU page.
To select the image or video resolution, go to the recording mode and press and hold OK to choose the resolution. Press OK to save the settings, and then press the Mode button to exit (applies to both the camera's main MENU and basic MENU)
Action camera σε εξαιρετικά χαμηλή τιμή (Όσο ένα burger + αναψυκτικό) με καλές δυνατότητες όπως και σε μια Go Pro εκτός εικόνας και ήχου. Η κάμερα είναι υποβρύχια, αντοχή σε σκόνη και κραδασμούς. Η εικόνα του βίντεο μέτρια αλλα το νόημα σε αυτήν είναι να απαθανατίσει το θέμα, εικόνα έρχεται δεύτερη κατ'εμέ.
Αρχικά την πήρε ένας φίλος και την βάζαμε κάτω από το SUV σε λάσπη, χιόνι, βροχή, έπεσε από ταράτσα 2ορόφων, την έχουμε τοποθετήσει πάνω σε τηλεκατευθυνόμενο αμαξάκι της βάλαμε φωτιά στο τέλος με οινόπνευμα γιατί θέλαμε να την καταστρέψουμε άλλα μάταια μόνο το κέλυφος κάηκε και φυσικά δουλεύει ακόμα απ όσο γνωρίζω.
Η εικόνα όπως προείπα δεν λέει πολλά ο ήχος δεν το συζητώ καν άλλα μια χαρά απαθανατίζει το θέμα. Επίσης ΔΕΝ έχει ευρυγώνιο φακό ούτε παρελκόμενα για κεφάλι ή μέση.
Για τα χρήματα που την είχε πάρει ο φίλος από το ebay (7€) είναι καλή σε γενικές γραμμές. Η κάμερα είναι απομίμηση της SJ4000 που είναι απομίμηση της GoPro και η πραγματική ονομασία είναι άγνωστη. Επίσης θα προσθέσω πως ότι πληρώνεις πέρνεις, για σχόλια που γράφονται περί χειρότερης κάμερας στην ιστορία με 10 ευρώ τι περιμένατε να πάρετε? Στο ebay αν ψάξετε θα την βρείτε 6 ευρώ!!!!
Την προτείνω για κάποιον που απλά θέλει να τραβήξει βίντεο χωρίς να τον νοιάζει η 400€ + action camera ή εικόνα και χωρίς να δώσει ολόκληρο μισθό για να τραβήξεις απλά μια βόλτα με το ποδήλατο. Η εικόνα είναι χειρότερη από κινητού 10ετιας άλλα την δουλειά της την κάνει.
Εγώ την αγόρασα μέσο σκρουτζ και σίγουρα θα της βγάλω τα μάτια και θα την ευχαριστηθώ.
UPDATE 23/3/2021: Την παρέλαβα σήμερα, έχει κάποια παρελκόμενα μέσα χωρίς τους ιμάντες όπως είχα πει για την μέση ή το κεφάλι. Η εικόνα είναι καλύτερη στο VGA και καλύτερο frame rate. Η φωτογραφίες μέτριες άλλα σχετικά καθαρές δηλαδή απαθανατίζει το θέμα με σχετικά καλά χρώματα.
Θέλει προσοχή στο άνοιγμα του κελύφους από εκεί που σου λέει το βελάκι το ανοίγεις ανάποδα από την αντίθετη φορά δηλαδή, εγώ το έσπασα με κατσαβίδι και παράγγειλα άλλο τώρα. MicroSD 2GB ή 4GB ή 8GB όχι παραπάνω δημιουργεί θέματα στην εικόνα και κολλάει η κάμερα τουλάχιστον σε μένα. Εγώ από προσωπική καθαρά επιλογή χρησιμοποιώ μια απλή 2GB SanDisk.
Στο μικρόφωνο που βρίσκεται δεξιά της καμερα στο πλάι πρέπει να ανοιχτούν μεγαλύτερες τρύπες για να λαμβάνει καλύτερα τον ήχο.
Το MENU της κάμερας δεν βγαίνει όπως το λέει το MANUAL απλά πατάς το κουμπί MODE μπροστά (μια φορά και μετά άλλη μια για να αλλάξεις σε αλλη προβολή/προεπισκόπηση ) πας στην προβολή εικόνας, ήχους, βίντεο (PLAYER αυτά που έχεις τραβήξει δηλαδή) εκεί πατάς συνεχόμενα το ΟΚ κουμπί.
Στην προεπισκόπηση εικόνας πατάς ΟΚ παρατεταμένα βγάζει για Format, Lock κλπ, στην προεπισκόπηση Βίντεο πατάμε ΟΚ παρατεταμένα και βγάζει ρυθμίσεις ημερομηνίας κλπ, και στην προεπισκόπηση ή εγγραφή ήχου ΟΚ παρατεταμένα και βαζει σε άλλο MENU, άρα όπως καταλάβατε πάμε στην προεπισκόπηση για το κύριος MENU και αλλάζοντας προεπισκόπηση αλλάζει και η σελίδα MENU.
Για την επιλογή ανάλυσης εικόνας η βίντεο πάμε στην καταγραφή και πατάμε ΟΚ παρατεταμένα και επιλέγουμε την ανάλυση. Πατάμε ΟΚ για να περάσουν η ρυθμίσεις και μετά το κουμπί Mode για έξοδο (ισχύει και για τα δύο MENU της κάμερας κύριο και βασικό MENU)