Conditioner for beards, suitable for every type of face and hair. Helps reduce itching and irritation and contains a blend of essential oils with moisturizing properties.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Quite a good beard balm, with a pleasant subtle scent and rich texture. It softens the hair, reduces frizz, and helps with styling without leaving any greasiness. It is easily absorbed and leaves the beard more well-groomed and pleasant to the touch. The 300ml quantity is large compared to other products and is cost-effective. Ideal for daily use after washing.
Αρκετά καλό balm για γένια, με ευχάριστο διακριτικό άρωμα και πλούσια υφή. Μαλακώνει τις τρίχες, μειώνει το φριζάρισμα και βοηθά στο φορμάρισμα χωρίς να αφήνει λιπαρότητα. Απορροφάται εύκολα και αφήνει τα γένια πιο περιποιημένα και ευχάριστα στην αφή. Η ποσότητα των 300ml είναι μεγάλη σε σχέση με άλλα προϊόντα και συμφέρει. Ιδανικό για καθημερινή χρήση μετά το πλύσιμο.
It is not mentioned anywhere, but it is a balm for hold and shape. If you just want something moisturizing, it is completely unsuitable, as it has exactly the opposite effects and leaves residues
Δεν αναφέρεται πουθενά, αλλά είναι balm για κράτημα και σχήμα. Εάν θέλετε απλά κάτι ενυδατικό, είναι εντελώς ακατάλληλο, καθώς έχει ακριβώς τα αντίθετα αποτελέσματα και αφήνει υπολείμματα
It is worth it and more because it is very cheap with a large quantity and a wonderful aroma! It softens the beard and moisturizes the skin. Minus one star solely because of the tragic packaging.
Αξίζει κ με το παραπάνω λόγο το ότι είναι πολύ φθηνό με μεγάλη ποσότητα κ υπέροχο άρωμα!μαλακώνει τα γένια κ ενυδατωνει την επιδερμίδα.μειον ένα αστέρι μόνο κ μόνο από την τραγική συσκευασία.
UPDATE: After quite some time preferring it due to its price and quantity, I came across a balm with more than double the price, which showed me that what I was using did almost nothing. It hydrated my skin, but my beard was not even remotely soft compared to now. Unfortunately, you get what you pay for, so prefer this only when you want something cheap, with all that entails.
---------------------------------------------------------
Previous review: It does a very good job. It softens the beard and adequately hydrates the face. I, who used to peel on my forehead after every shower and needed hydration (but didn't sit down to apply moisturizers), have been saved by this 2-in-1 product.
UPDATE: Μετά από αρκετό καιρό που το προτιμούσα λόγω της τιμής και της ποσότητάς του, έπεσε στα χέρια μου balm με υπερδιπλάσια τιμή, το οποίο όμως μου έδειξε πως αυτό που χρησιμοποιούσα δεν κάνει σχεδόν τίποτα. Ενυδάτωνε το δέρμα μου, αλλά τα μούσια δεν ήταν ούτε κατά διάνοια μαλακά σε σχέση με τώρα. Δυστυχώς ότι πληρώνεις παίρνεις, οπότε προτιμήστε αυτό μόνο οταν θέλετε κάτι φθηνό, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
---------------------------------------------------------
Παλαιότερη κριτική: Κάνει πολλή καλή δουλειά. Μαλακώνει τα μούσια και ενυδατώνει επαρκώς το πρόσωπο. Εγώ που μετά από κάθε μπάνιο ξεφλούδιζα στο μέτωπο και ήθελε ενυδάτωση (αλλά δεν καθόμουν να βάζω ενυδατικές), με αυτό που είναι 2 σε 1 έχω σωθεί.
The only good thing is the large quantity, otherwise, it does a better job as a hair conditioner than this one here... very poor packaging, as once opened, it does not close securely and constantly leaks
το μονο καλο είναι η μεγαλη ποσοτητα, κατα τα αλλα, καλυτερη δουλεια κανει μαλακτικη μαλλιων απο αυτο εδώ...πολυ κακη συσκευασια, αφου ανοικτει δε ξανακλεινεινμε ασφαλη τροπο και σταζει συνεχεια
Quite a good beard balm, with a pleasant subtle scent and rich texture. It softens the hair, reduces frizz, and helps with styling without leaving any greasiness. It is easily absorbed and leaves the beard more well-groomed and pleasant to the touch. The 300ml quantity is large compared to other products and is cost-effective. Ideal for daily use after washing.
Αρκετά καλό balm για γένια, με ευχάριστο διακριτικό άρωμα και πλούσια υφή. Μαλακώνει τις τρίχες, μειώνει το φριζάρισμα και βοηθά στο φορμάρισμα χωρίς να αφήνει λιπαρότητα. Απορροφάται εύκολα και αφήνει τα γένια πιο περιποιημένα και ευχάριστα στην αφή. Η ποσότητα των 300ml είναι μεγάλη σε σχέση με άλλα προϊόντα και συμφέρει. Ιδανικό για καθημερινή χρήση μετά το πλύσιμο.
It is not mentioned anywhere, but it is a balm for hold and shape. If you just want something moisturizing, it is completely unsuitable, as it has exactly the opposite effects and leaves residues
Δεν αναφέρεται πουθενά, αλλά είναι balm για κράτημα και σχήμα. Εάν θέλετε απλά κάτι ενυδατικό, είναι εντελώς ακατάλληλο, καθώς έχει ακριβώς τα αντίθετα αποτελέσματα και αφήνει υπολείμματα
It is worth it and more because it is very cheap with a large quantity and a wonderful aroma! It softens the beard and moisturizes the skin. Minus one star solely because of the tragic packaging.
Αξίζει κ με το παραπάνω λόγο το ότι είναι πολύ φθηνό με μεγάλη ποσότητα κ υπέροχο άρωμα!μαλακώνει τα γένια κ ενυδατωνει την επιδερμίδα.μειον ένα αστέρι μόνο κ μόνο από την τραγική συσκευασία.
UPDATE: After quite some time preferring it due to its price and quantity, I came across a balm with more than double the price, which showed me that what I was using did almost nothing. It hydrated my skin, but my beard was not even remotely soft compared to now. Unfortunately, you get what you pay for, so prefer this only when you want something cheap, with all that entails.
---------------------------------------------------------
Previous review: It does a very good job. It softens the beard and adequately hydrates the face. I, who used to peel on my forehead after every shower and needed hydration (but didn't sit down to apply moisturizers), have been saved by this 2-in-1 product.
UPDATE: Μετά από αρκετό καιρό που το προτιμούσα λόγω της τιμής και της ποσότητάς του, έπεσε στα χέρια μου balm με υπερδιπλάσια τιμή, το οποίο όμως μου έδειξε πως αυτό που χρησιμοποιούσα δεν κάνει σχεδόν τίποτα. Ενυδάτωνε το δέρμα μου, αλλά τα μούσια δεν ήταν ούτε κατά διάνοια μαλακά σε σχέση με τώρα. Δυστυχώς ότι πληρώνεις παίρνεις, οπότε προτιμήστε αυτό μόνο οταν θέλετε κάτι φθηνό, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
---------------------------------------------------------
Παλαιότερη κριτική: Κάνει πολλή καλή δουλειά. Μαλακώνει τα μούσια και ενυδατώνει επαρκώς το πρόσωπο. Εγώ που μετά από κάθε μπάνιο ξεφλούδιζα στο μέτωπο και ήθελε ενυδάτωση (αλλά δεν καθόμουν να βάζω ενυδατικές), με αυτό που είναι 2 σε 1 έχω σωθεί.
The only good thing is the large quantity, otherwise, it does a better job as a hair conditioner than this one here... very poor packaging, as once opened, it does not close securely and constantly leaks
το μονο καλο είναι η μεγαλη ποσοτητα, κατα τα αλλα, καλυτερη δουλεια κανει μαλακτικη μαλλιων απο αυτο εδώ...πολυ κακη συσκευασια, αφου ανοικτει δε ξανακλεινεινμε ασφαλη τροπο και σταζει συνεχεια
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Quite a good beard balm, with a pleasant subtle scent and rich texture. It softens the hair, reduces frizz, and helps with styling without leaving any greasiness. It is easily absorbed and leaves the beard more well-groomed and pleasant to the touch. The 300ml quantity is large compared to other products and is cost-effective. Ideal for daily use after washing.
Αρκετά καλό balm για γένια, με ευχάριστο διακριτικό άρωμα και πλούσια υφή. Μαλακώνει τις τρίχες, μειώνει το φριζάρισμα και βοηθά στο φορμάρισμα χωρίς να αφήνει λιπαρότητα. Απορροφάται εύκολα και αφήνει τα γένια πιο περιποιημένα και ευχάριστα στην αφή. Η ποσότητα των 300ml είναι μεγάλη σε σχέση με άλλα προϊόντα και συμφέρει. Ιδανικό για καθημερινή χρήση μετά το πλύσιμο.
It is not mentioned anywhere, but it is a balm for hold and shape. If you just want something moisturizing, it is completely unsuitable, as it has exactly the opposite effects and leaves residues
Δεν αναφέρεται πουθενά, αλλά είναι balm για κράτημα και σχήμα. Εάν θέλετε απλά κάτι ενυδατικό, είναι εντελώς ακατάλληλο, καθώς έχει ακριβώς τα αντίθετα αποτελέσματα και αφήνει υπολείμματα
It is worth it and more because it is very cheap with a large quantity and a wonderful aroma! It softens the beard and moisturizes the skin. Minus one star solely because of the tragic packaging.
Αξίζει κ με το παραπάνω λόγο το ότι είναι πολύ φθηνό με μεγάλη ποσότητα κ υπέροχο άρωμα!μαλακώνει τα γένια κ ενυδατωνει την επιδερμίδα.μειον ένα αστέρι μόνο κ μόνο από την τραγική συσκευασία.
UPDATE: After quite some time preferring it due to its price and quantity, I came across a balm with more than double the price, which showed me that what I was using did almost nothing. It hydrated my skin, but my beard was not even remotely soft compared to now. Unfortunately, you get what you pay for, so prefer this only when you want something cheap, with all that entails.
---------------------------------------------------------
Previous review: It does a very good job. It softens the beard and adequately hydrates the face. I, who used to peel on my forehead after every shower and needed hydration (but didn't sit down to apply moisturizers), have been saved by this 2-in-1 product.
UPDATE: Μετά από αρκετό καιρό που το προτιμούσα λόγω της τιμής και της ποσότητάς του, έπεσε στα χέρια μου balm με υπερδιπλάσια τιμή, το οποίο όμως μου έδειξε πως αυτό που χρησιμοποιούσα δεν κάνει σχεδόν τίποτα. Ενυδάτωνε το δέρμα μου, αλλά τα μούσια δεν ήταν ούτε κατά διάνοια μαλακά σε σχέση με τώρα. Δυστυχώς ότι πληρώνεις παίρνεις, οπότε προτιμήστε αυτό μόνο οταν θέλετε κάτι φθηνό, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
---------------------------------------------------------
Παλαιότερη κριτική: Κάνει πολλή καλή δουλειά. Μαλακώνει τα μούσια και ενυδατώνει επαρκώς το πρόσωπο. Εγώ που μετά από κάθε μπάνιο ξεφλούδιζα στο μέτωπο και ήθελε ενυδάτωση (αλλά δεν καθόμουν να βάζω ενυδατικές), με αυτό που είναι 2 σε 1 έχω σωθεί.
The only good thing is the large quantity, otherwise, it does a better job as a hair conditioner than this one here... very poor packaging, as once opened, it does not close securely and constantly leaks
το μονο καλο είναι η μεγαλη ποσοτητα, κατα τα αλλα, καλυτερη δουλεια κανει μαλακτικη μαλλιων απο αυτο εδώ...πολυ κακη συσκευασια, αφου ανοικτει δε ξανακλεινεινμε ασφαλη τροπο και σταζει συνεχεια
Quite a good beard balm, with a pleasant subtle scent and rich texture. It softens the hair, reduces frizz, and helps with styling without leaving any greasiness. It is easily absorbed and leaves the beard more well-groomed and pleasant to the touch. The 300ml quantity is large compared to other products and is cost-effective. Ideal for daily use after washing.
Αρκετά καλό balm για γένια, με ευχάριστο διακριτικό άρωμα και πλούσια υφή. Μαλακώνει τις τρίχες, μειώνει το φριζάρισμα και βοηθά στο φορμάρισμα χωρίς να αφήνει λιπαρότητα. Απορροφάται εύκολα και αφήνει τα γένια πιο περιποιημένα και ευχάριστα στην αφή. Η ποσότητα των 300ml είναι μεγάλη σε σχέση με άλλα προϊόντα και συμφέρει. Ιδανικό για καθημερινή χρήση μετά το πλύσιμο.
It is not mentioned anywhere, but it is a balm for hold and shape. If you just want something moisturizing, it is completely unsuitable, as it has exactly the opposite effects and leaves residues
Δεν αναφέρεται πουθενά, αλλά είναι balm για κράτημα και σχήμα. Εάν θέλετε απλά κάτι ενυδατικό, είναι εντελώς ακατάλληλο, καθώς έχει ακριβώς τα αντίθετα αποτελέσματα και αφήνει υπολείμματα
It is worth it and more because it is very cheap with a large quantity and a wonderful aroma! It softens the beard and moisturizes the skin. Minus one star solely because of the tragic packaging.
Αξίζει κ με το παραπάνω λόγο το ότι είναι πολύ φθηνό με μεγάλη ποσότητα κ υπέροχο άρωμα!μαλακώνει τα γένια κ ενυδατωνει την επιδερμίδα.μειον ένα αστέρι μόνο κ μόνο από την τραγική συσκευασία.
UPDATE: After quite some time preferring it due to its price and quantity, I came across a balm with more than double the price, which showed me that what I was using did almost nothing. It hydrated my skin, but my beard was not even remotely soft compared to now. Unfortunately, you get what you pay for, so prefer this only when you want something cheap, with all that entails.
---------------------------------------------------------
Previous review: It does a very good job. It softens the beard and adequately hydrates the face. I, who used to peel on my forehead after every shower and needed hydration (but didn't sit down to apply moisturizers), have been saved by this 2-in-1 product.
UPDATE: Μετά από αρκετό καιρό που το προτιμούσα λόγω της τιμής και της ποσότητάς του, έπεσε στα χέρια μου balm με υπερδιπλάσια τιμή, το οποίο όμως μου έδειξε πως αυτό που χρησιμοποιούσα δεν κάνει σχεδόν τίποτα. Ενυδάτωνε το δέρμα μου, αλλά τα μούσια δεν ήταν ούτε κατά διάνοια μαλακά σε σχέση με τώρα. Δυστυχώς ότι πληρώνεις παίρνεις, οπότε προτιμήστε αυτό μόνο οταν θέλετε κάτι φθηνό, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
---------------------------------------------------------
Παλαιότερη κριτική: Κάνει πολλή καλή δουλειά. Μαλακώνει τα μούσια και ενυδατώνει επαρκώς το πρόσωπο. Εγώ που μετά από κάθε μπάνιο ξεφλούδιζα στο μέτωπο και ήθελε ενυδάτωση (αλλά δεν καθόμουν να βάζω ενυδατικές), με αυτό που είναι 2 σε 1 έχω σωθεί.
The only good thing is the large quantity, otherwise, it does a better job as a hair conditioner than this one here... very poor packaging, as once opened, it does not close securely and constantly leaks
το μονο καλο είναι η μεγαλη ποσοτητα, κατα τα αλλα, καλυτερη δουλεια κανει μαλακτικη μαλλιων απο αυτο εδώ...πολυ κακη συσκευασια, αφου ανοικτει δε ξανακλεινεινμε ασφαλη τροπο και σταζει συνεχεια