The second part of the "Dark Pictures Anthology" series comes with even better graphics, atmosphere, and sound than its predecessor, in order to meet expectations and establish itself as one of the best games of its kind. Compared to the first one, the graphics are even better, the sound is even more impressive and fitting, the atmosphere is even darker and heavier, all contributing to a definite step towards a higher direction.
The story, which is considered and indeed is one of the most essential things in such games, is quite good, detailed, and unpredictable, offering several moments of suspense and multiple alternatives, depending on your choices and the outcome of the heroes. Personally, I found it somewhat vague and lacking in certain points, as if it didn't offer the suspense and action of the first one. At times, it was somewhat boring, as you were almost certain about what would happen and followed a linear flow, waiting for the development of the next episode.
The various monsters were quite terrifying and perfectly designed, the dialogues were thankfully concise and believable, while an impressive addition is the warning of when you should press a specific button in order to avoid unexpected developments.
The gameplay is also presented as improved (it has been a recurring problem in these games), although there were still moments when the character did not respond immediately to your instructions.
In conclusion, it is definitely an improved game compared to the first one, which promotes the series and creates even greater expectations for the next one, "House of Ashes". Do not forget that it is not an action game, but unfolds like watching a movie, which you direct. This may alienate some who are not familiar with this type of game, but soon, once you enter its world, it is almost certain that you will enjoy it.
Το δεύτερο μέρος της σειράς "Dark Pictures Anthology" έρχεται με ακόμα καλύτερα γραφικά, ατμόσφαιρα και ήχο από τον προκάτοχό του, προκειμένου να ικανοποιήσει τις προσδοκίες και να εδραιωθεί ως ένα από τα καλύτερα παιχνίδια του είδους του.
Σε σύγκριση με το πρώτο, τα γραφικά είναι ακόμα καλύτερα, ο ήχος ακόμα πιο εντυπωσιακός και ταιριαστός, η ατμόσφαιρα ακόμα πιο σκοτεινή και βαριά, όλα συντείνουν πως έχει γίνει σίγουρα ένα αποφασιστικό βήμα προς μία ανώτερη κατεύθυνση.
Η ιστορία, που θεωρείται και είναι πράγματι από τα ουσιωδέστερα πράγματα σε τέτοιου είδους παιχνίδια, είναι αρκετά καλή, λεπτοδουλεμένη και ανατρεπτική, προσφέροντας αρκετές στιγμές αγωνίας και πολλαπλές εναλλακτικές, σε συνάρτηση με τις κατά καιρούς επιλογές σας και την κατάληξη των ηρώων. Προσωπικά, την βρήκα σε διάφορα σημεία κάπως άνευρη και σαν να μην προσέφερε την αγωνία και τη δράση του πρώτου. Ώρες ώρες ήταν κάπως βαρετή, ήσουν σχεδόν σίγουρος για το τι θα γίνει και ακολουθούσες μία γραμμική ροή, περιμένοντας την εκτύλιξη του επόμενου επεισοδίου.
Τα διάφορα τέρατα ήταν αρκετά τρομακτικά και άψογα σχεδιασμένα, οι διάλογοι ήταν ευτυχώς λιτοί και αληθοφανείς, ενώ εντυπωσιακή προσθήκη είναι η προειδοποίηση για το πότε θα πρέπει να πατήσετε κάποιο συγκεκριμένο κουμπί ώστε να μη βρεθείτε προ κάποιας απρόοπτης εξέλιξης.
Ο χειρισμός παρουσιάζεται επίσης βελτιωμένος (είναι ένα χρόνιο πρόβλημα αυτών των παιχνιδιών), αν και πάλι υπήρξαν στιγμές που ο ήρωας δεν ανταποκρινόταν άμεσα στις οδηγίες σας.
Συμπερασματικά, πρόκειται σίγουρα για ένα βελτιωμένο παιχνίδι σε σχέση με το πρώτο, που προωθεί τη σειρά και δημιουργεί ακόμα μεγαλύτερες προσδοκίες για το επόμενο, το "House of Ashes". Μην ξεχνάτε πως δεν πρόκειται για action παιχνίδι, ξεδιπλώνεται σαν να βλέπετε ταινία, που εσείς κατευθύνετε. Αυτό ενδέχεται να ξενίσει ορισμένους μη εξοικειωμένους με τέτοιου είδους παιχνίδια, όμως σύντομα, άπαξ και μπείτε στον κόσμο του, είναι σχεδόν βέβαιο πως θα το απολαύσετε.