Incredible tool. I use it professionally. It doesn't clog, it's flawless. Just two things. It doesn't have a charging indicator light or a battery level indicator, although you can hear it when it discharges that it drops. Which isn't really a problem to be honest because it has amazing battery life. Personally, I get over two hours of continuous use. The blades do heat up easily, of course, but this can be fixed with a pair of Wahl blades. The machine costs 15-20€, you add a set of Wahl deep-cut blades, and it performs incredible fades. All Wahl guards fit without any issues. You can also use its own blades, but they do raise the temperature, especially after a lot of use. If you have a cooling liquid to spray on it or some alcohol to dip it in, it cools down, and you can continue just fine. I recommend it for both professional and amateur use. Mainly for colleagues who are just starting out or for someone who wants to groom their beard for 15€, I don't think you'll find anything better. Even with 50€.
EDIT 09/09/24
You won't believe it, but the machine is still working after two years in a barbershop. I bought it again a couple of times, recommended it to friends... I experienced it firsthand, opened it to clean it... So the first problem that arises is the on-off button quite soon, meaning after three months the button starts acting up... It doesn't leave you in the middle of a haircut, it just might need a little push to turn on... I changed the button and put one from another machine, and it still works perfectly.... Recently, after two years of continuous use, the poor thing started to ask for a battery. It barely managed a haircut and would discharge.... So I got a battery from an electronic cigarette, 3.7v 2200ah, exactly the same it uses, and I put it on... Like new, we're talking about an amazing machine.... It does haircuts all morning, charges at noon, and does more in the afternoon..... But I have to take care of it.... To not let the blade heat up too much as it transmits internally and burns everything... Rinse with alcohol, oiling, and cooling with special spray.... There for two years, it hasn't made a peep... It's worth noting that it works with some blades from an old Wahl I had since 2017, and it still cuts and doesn't make much noise....
Τρομερο εργαλείο. Την χρησιμοποιώ επαγγελματικά. Δεν μπουκώνει είναι άψογη. Δύο πράγματα μόνο. Δεν έχει Λαμπάκι ένδειξης φόρτισης, η υπόλοιπο μπαταρίας, αν και την ακους όταν ξεφορτιζει ότι πέφτει. το οποίο δεν είναι και ιδιαίτερο πρόβλημα για να πω την αλήθεια διότι έχει τρομερή αυτονομία. Εγώ προσωπικά βγάζω πάνω από δύο ώρες συνεχής χρήσης.. Τα κοπτικα της ζεσταίνονται εύκολα βέβαια αλλά αυτό διορθώνεται με ένα ζευγάρι κοπτικα της wahll. Το μηχάνημα κάνει 15-20€ του βάζεις και ένα σετ κοπτικα βαθιάς κοπής της wahll και παίζει απίστευτες σβησιματαρες. Συμβαδίζουν όλες οι σκάλες τις wahll χωρις κανένα θέμα. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις και τα δικά της κοπτικα απλώς ανεβάζουν θερμοκρασία ειδικά μετά από πολλή ψώρα χρήση. Αν βέβαια έχεις ένα ψυκτικό υγρο να της ρίχνεις η λίγο η Οινοπνευμα να την βουτάς κρυώνουν και συνεχίζεις μια χαρά. Την συστήνω και για επαγγελματική αλλά και για ερασιτεχνική χρήση. Κυρίως για τους συναδέλφους που ξεκινάνε τα βήματα τους τωρα η για κάποιον που θέλει να περιποιείται το μούσι του με 15€ δεν νομίζω ότι θα πάρεις κάτι καλύτερο. Ακόμα και με 50€ δηλαδή.
EDIT 09/09/24
Δεν θα το πιστεψετε αλλα η μηχανη δουλευει ακομα μετα απο δυο χρονια μεσα σε κομμωτηριο. Την ξανα αγορασα κανα δυο φορες την συστησα και σε φιλους...Την εζησα στο πετσι της, την ανοιξα να την καθαρισω....Λοιπον το πρωτο προβλημα που βγαζει ειναι το κουμπι ανοιξε κλεισε αρκετα συντομα δηλαδη στο τριμηνο το κουμπι αρχιζει να κανει τα δικα του...Δεν σε αφηνει στη μεση του κουρεματος απλα μπορει να θελει ενα πανω κατω για να ανοιξει...Της αλλαξα κουμπι και της εβαλα ενα απο μια αλλη και ακομα δουλευει τελεια....Προσφατα μετα απο δυο χρονια σερι χρησης αρχισε να γυρευει μπαταρια η καημενη .Εβγαζε ενα κουρεμα με το ζορι και ξεφορτιζε....Ε πηρα κι εγω μια μπαταρια απο ηλεκτρονικο τσιγαρο 3.7v 2200ah ακριβως την ιδια φοραει και την εβαλα πανω...Σαν καινουρια μιλαμε φοβερο μηχανημα....βγαζει ολο το πρωι κουρεματα , το μεσημερι φορτιζει και βγαζει και το απογευμα.....Μιλαμε ομως να την περιπιοιυμαι....Να μην ανεβαζει θερμοκρασιες το κοπτικο δικοτι μεταδιδεται εσωτερικα και τα καιει ολα...Ξεπλυμα με οινοπνευμα λαδωμα και ψυξη με ειδικο σπρευ....Εκει δυο χρονια δεν εχει κανει κιχ...Να σημειωθει οτι δουλευει με κατι κοπτικα μιας παλιας wahl που ειχα απο το 2017 και κοβει ακομα και δεν κανει και ιδιαιτερη φασαρια....