Classic hydration bladder with a flexible long tube measuring almost 1.10 m from the point where it connects to the bladder to the mouthpiece. It does what it promises, good build quality. It has an on/off system (shown in the photo) for extra safety. Overall, for €15 it’s a very good deal considering it’s 3L. In the photos, I show its application on a Salomon hydration vest; the bladder is a bit larger than it should be for this vest, but it certainly doesn’t make it useless.
EDIT 18/08/2024
The bladder along with the vest have already been used for trail running and hiking. A couple of words that I couldn’t find anywhere, so I would like someone who wants to buy it to know if it’s their first purchase of similar equipment (as it was for me).
-First (for running). The bladder, whether 2 liters or 3 liters, moves during exercise. I will say that the 3-liter one takes up more space inside the vest due to its larger volume, essentially "getting wedged," so compared to the 2-liter, it moves less. However, it’s something you get used to.
-Second. After you drink, a quantity of water is stored inside the straw, resulting in the next time you drink, the first 2-3 sips being much warmer than the subsequent ones that come directly from the bladder. On a route that you might take and doesn’t have sources or generally supply from somewhere, keep in mind that a quantity of water will either go to waste or won’t be as pleasant to drink.
-Third. In the first uses of the bladder, the water will have a plastic taste which will diminish over time. Give it some time, and after a while, the taste won’t be like in the first uses.
-Fourth. If you want to have electrolytes on hand in solution, it’s better to use either a 500-gram bladder or a thermos or a 500-gram plastic bottle, generally something other than the bladder. The bladder will absorb the smell of the liquid after a while and will take time to return to a neutral state.
I hope I helped!
Κλασικός ασκός υδροδοσίας με εύκαμπτο μακρύ σωλήνα μήκους σχεδόν 1,10 μ. μετρημένο από το σημείο που συνδέεται στον ασκό μέχρι το στόμιο. Κάνει ότι υπόσχεται, καλή ποιότητα κατασκευής. Έχει σύστημα on/off (φαίνεται στη φωτογραφία) για έξτρα δικλείδα ασφαλείας. Γενικά, για 15€ είναι πολύ καλό deal αν σκεφτεί κανεις ότι είναι 3Lt. Στις φωτογραφίες δείχνω την εφαρμογή του σε γιλέκο υδροδοσίας Salomon, είναι λίγο μεγαλύτερος ο ασκός από όσο θα έπρεπε για αυτό το γιλέκο αλλά σίγουρα δεν τον καθιστά άχρηστο αυτό το πράγμα.
EDIT 18/08/2024
Ο ασκός μαζί με το γιλέκο έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί σε ορεινό τρέξιμο και πεζοπορία. Δύο λόγια που δε τα βρήκα και εγώ πουθενά οπότε θα ήθελα να τα ξέρει κάποιος που θέλει να τον αγοράσει αν είναι η πρώτη του αγορά αντίστοιχου εξοπλισμού(όπως ήταν και σε μένα).
-Πρώτων (για το τρέξιμο). Ο ασκός είτε 2λιτρος είτε 3λιτρος, την ώρα της άσκησης κουνιέται. Θα πω ότι ο 3λιτρος λόγω μεγαλύτερου όγκου καταλαμβάνει περισσότερο χώρο στο εσωτερικό του γιλέκου, ουσιαστικά "σφηνώνει" οπότε σε σύγκριση με τον 2λιτρο κουνάει λιγότερο. Ωστόσο είναι κάτι που συνηθίζεται.
-Δεύτερων. Αφού πιείς, μία ποσότητα νερού αποθηκεύεται μέσα στο καλαμάκι του με αποτέλεσμα την επόμενη φορά που θα πιείς, οι 2-3 πρώτες γουλιές έρχονται πολύ πιο ζεστές από τις επόμενες που στέλνονται απευθείας μέσα απο τον ασκό. Σε μια διαδρομή που ενδεχομένως κάνετε και δεν έχει πηγές ή γενικά τροφοδοσία από κάπου να το έχετε στο νου σας ότι μια ποσότητα νερού είτε θα πηγαίνει χαμένη είτε δε θα είναι τόσο ευχάριστη στην πόση.
-Τρίτων. Στις πρώτες χρήσεις του ασκού το νερό θα έχει μια γεύση πλαστικού η οποία με την πάροδο του χρόνου θα εξασθενεί. Δώστε του λίγο χρόνο και μετά απο καιρό η γεύση δε θα είναι όπως στις πρώτες χρήσεις.
-Τέταρτων. Αν θέλετε να έχετε πρόχειρα ηλεκτρολύτες σε διάλυμα καλύτερα χρησιμοποιείστε είτε ασκό των 500 γραμμαρίων είτε θερμός είτε πλαστικό μπουκάλι 500 γραμμαρίων, γενικά κάτι εκτός του ασκού. Ο ασκός μετά από ώρα θα ποτίσει από τη μυρωδιά του υγρού και θα κάνει καιρό να επανέλθει στην ουδέτερη κατάσταση.
Ελπίζω να βοήθησα!