I needed a backpack after my previous Nike one broke at the zippers. Some parts tore and others completely broke and wouldn't close. I searched a lot because I wanted a backpack that had a separate compartment for shoes at the bottom so that I could store other items like Tupperware or dirty clothes separately. The backpack is lightweight and comfortable when worn, and it has 2 large compartments, a laptop sleeve, and a small internal pocket for things like pens or a USB stick, as well as a separate front pocket where you can put keys or a phone. However, be careful because it is very easy for someone to open it if it's on your back without you noticing. The large compartments have plenty of space, a 15.6-inch laptop fits comfortably in the soft interior slot, and there is room for clothes or books, and they have double zippers. On the side, there are two mesh pockets that can hold water bottles or small items (I put my laptop charger there). It's supposed to be somewhat waterproof, but don't expect too much. On the back, there is a soft cushion-like padding, but unfortunately, it gets very warm easily. I carry it on my back while biking, and within 15 minutes, my back is soaked. So, if you want to wear it on your back during the summer, be prepared... The handle is durable, and the shoulder straps are also made of soft material and adjustable, but the excess strap hangs without any elastic to gather it. There are also elastic openings to hang something (e.g. keys or a card like the OASA card that won't fall). Overall, it is a quality construction, but for €50+, it is somewhat expensive. I bought it with a discount for around €40. The labeling as "women's" is funny; the men's one is black, and the women's one is dark blue. Finally, because I saw someone complain that the logo washed off, there is a label that says it cannot be washed, not even by hand with a cloth. In conclusion, it is good but not the best value for money. However, I couldn't find a better option for the specific compartment I wanted at the bottom.
Χρειάστηκα ένα σακίδιο αφότου το προηγούμενο της Nike χάλασε στα φερμουράρ. Άλλο σκίστηκε και άλλο χάλασε τελείως και δεν έκλεινε. Έψαξα πάρα πολύ γιατί ήθελα ένα σακίδιο που να έχει ξεχωριστό χώρο για παπούτσια στο κάτω μέρος ώστε να μπορώ να αποθηκεύσω και άλλα είδη όπως τάπερ ή άπλυτα και να είναι εντελώς ξεχωριστός από τα υπόλοιπα. Το σακίδιο είναι ελαφρύ και άνετο όταν το φοράς, και έχει 2 μεγάλους χώρους, με θήκη για λαπτοπ, και μικρή τσέπη εσωτερική, χώρο για στυλό ή ένα USB stick , αλλά και μία ξεχωριστή θήκη μπροστά που μπορείς να βάλεις κλειδιά ή κινητό. Βέβαια προσοχή γιατί είναι η πιο εύκολη για να ανοίξει κανείς αν είναι στην πλάτη σας και να μην το παρετε χαμπάρι. Oι μεγάλες θήκες έχουν πολύ χώρο, ένα 15,6" ιντσών λαπτοπ μπαίνει κανονικά στην μαλακή εσωτερική θέση και πλήθος από πράγματα όπως ρούχα ή βιβλία, και έχουν διπλά φερμουάρ. Στο πλάι έχει δύο θήκες δυχτάκια που χωράνε μπουκάλια με νερό ή κάποιο μικροαντικείμενο (εγώ έβαλα το φορτιστή του λαπτοπ). Υποτίθεται είναι κάπως αδιάβροχο αλλά μην περιμένετε πολλά. Στο πίσω μέρος έχει πλάτη μαλακή σαν μαξιλάρι αλλά δυστυχώς ζεσταίνει πολύ εύκολα. Εγώ το παίρνω στην πλάτη καθώς κάνω ποδήλατο και το πολύ σε 15 λεπτά η πλάτη μου είναι μούσκεμα. Οπότε για καλοκαίρι αν το θέλετε στην πλάτη κι όχι στον ώμο ετοιμαστείτε... Το χερούλι είναι ανθεκτικό και οι ζώνες των ώμων επίσης με μαλακό υλικό και είναι ρυθμιζόμενες, αλλά το μέρος που περισσεύει κρέμεται χωρίς κάποιο λαστιχο για να το μαζέψεις. Υπάρχουν επίσης ελαστικά ανοίγματα για να κρεμάσεις κάτι (π.χ. κλειδιά, ή μια κάρτα όπως του ΟΑΣΑ που δεν πέφτει). Γενικώς είναι ποιοτική κατασκευή αλλά για τα 50+ € είναι κάπως ακριβή, εγώ την πήρα με έκπτωση κοντά στα 40. Ο χαρακτηρισμός "γυναικείο" είναι αστείος, το αντρικό είναι μάυρο το το γυναικείο σκούρο μπλε. Τέλος επειδή είδα ότι κάποιος παραπονέθηκε ότι το έπλυνε και έφυγε το σήμα, υπάρχει σήμανση που λέει πως δεν πλένεται ούτε στο χέρι παρα πόνο τοπικά με κάποιο πανί.
Συμπερασματικά, καλό μεν αλλά όχι τόσο value for money. Εγώ όμως για τη θήκη που ήθελα στη βάση δεν βρήκα καλύτερη επιλογή.