It was purchased at a price of 60 euros. The feeling it has is very good and the appearance is perfect. It also has the right weight so that it does not lift by itself during use without being heavy. The throttle slider is difficult to use as the movement distance is small, but not impossible. Personally, I still don't have a throttle and I use this one, although it is difficult and not convenient, it gets the job done.
Now the big problem with this joystick is the twist, which is usually used as a rudder if you don't have pedals. It has a CLEAR design problem, as it is a very common issue if you search for it online.
After 1-2 weeks of use, the rudder started moving to the left on its own at random times, even if I didn't touch it. This happened in both Microsoft Flight Simulator and DCS, which made me believe that it is a firmware problem. Looking at the calibration in both games, the rudder axis jumps to the left and unfortunately, it jumps so much that it reaches the middle or end of the axis, which means that no matter how much deadzone I set, it doesn't make any difference and doesn't solve the problem. Searching online, it seems to be a very common issue that almost all TCA sidestick airbus edition have, and the problem is that the cables are loose or too loose, resulting in them either being pulled or pressed and giving the potentiometer a wrong signal. Although a potentiometer is indeed used for this movement, the problem seems to be with the cables and not the potentiometer itself. This is why it receives 4 stars instead of 5, as it is a known problem that Thrustmaster doesn't seem to have fixed years after the release of this specific joystick. Other than that, it is excellent for its price.
Αγοραστηκε σε τιμη 60 Ευρω. Η αισθηση που εχει ειναι πολυ καλη και η εμφανιση τελεια. Επισης εχει το σωστο βαρος ετσι ωστε να μην σηκώνεται απο μονο του κατα τη διάρκεια της χρησης χωρις ομως την ιδια στιγμη να ειναι ασηκωτο. Το slider που εχει για throttle ειναι δυσκολο στη χρηση καθως ειναι μικρη η αποσταση κινησης αλλα καθολου αδυνατο. Προσωπικα δεν εχω ακομα throttle και χρησιμοποιω αυτο αν και δυσκολο και καθολου βολικο τη δουλεια την κανει.
Τωρα το μεγαλο προβλημα με αυτο το joystick ειναι το twist που συνηθως χρησιμοποιείται ως rudder αν δεν εχεις πεταλια. Εχει ενα προβλημα ΞΕΚΑΘΑΡΑ σχεδιασμου καθως ειναι πολυ κοινο προβλημα αν το ψαξετε online.
Μετα απο 1-2 εβδομάδες χρησης αρχισε να κινειται το rudder απο μονο του προς τα αριστερα σε ακυρες στιγμες ακομη και αν δεν το ακουμπαγα. Αυτο συνεβαινε και στο Microsoft Flight Simulator και στο DCS πραγμα που με εκανε να πιστεψω οτι προκειται για προβλημα υλισμικου. Βλεποντας λοιπον στο calibration και των δυο παιχνιδιων το rudder axis πηδαει προς τα αριστερα και δυστυχως πηδαει τοσο πολυ που φτανει μεχρι και τη μεση η και το τελος του αξονα που σημαινει οτι οσο deadzone και να βαλω δεν κανει καμια διαφορα και δεν λυνει το προβλημα. Ψαχνοντας online λοιπον απο οτι φαινεται ειναι ενα πολυ κοινο προβλημα που το εχουν σχεδον ολα τα TCA sidestick airbus edition και το προβλημα ειναι πως τα καλωδια δεν εχουν λασκα η εχουν πολυ λασκα με αποτελεσμα η να τραβιούνται η να πιεζοντε και να δινουν λαθος σημα στο ποτενσιομετρο. Αν και οντως χρησιμοποιείται ποτενσιομετρο για τη συγκεκριμενη κινηση το προβλημα φαινεται να ειναι τα καλωδια του και οχι το ιδιο το ποτενσιομετρο. Αυτος ειναι και ο λογος που παιρνει 4 αστερια αντι για 5 καθως ειναι γνωστο προβλημα το οποιο η Thrustmaster δεν φαινεται να εχει φτιαξει χρονια μετα τη κυκλοφορια του συγκεκριμένου joystick. Κατα τα αλλα ειναι αψογο για την τιμη του.