⚠️Trigger warnings: murder, psychological abuse, toxic friendships, alcoholism, drug use
▫️A few words about the book: "The Secret History" is a story about friendships and how wrong everything can go within a group of friends. Our story follows Richard, a student who ends up becoming a member of an elite group of classics students. But beyond the academic prestige, many secrets, murders, and a strange dynamic are hidden that begins to consume him.
▪️Style/Writing: The book is quite heavy and atmospheric, clearly the definition of Dark Academia. It has a very slow plot (something that personally tired me a bit), long chapters, and descriptions. It’s definitely not one of those books you’ll read quickly!
▫️Why I liked it: First of all, I love dark academia books! The whole atmosphere captivates me, and after the middle of the book, the plot started to move even faster, resulting in the tension that was missing at the beginning.
▪️Why you should read it: Because it is considered one of the most classic books you should read at some point in your life. You may not like it due to its length and the fact that it’s slow, but it’s worth knowing the plot as it will definitely come up in some bookish discussion!
⚠️Trigger warnings: δολοφονία, ψυχολογική κακοποίηση, τοξικές φιλίες, αλκοολισμός, χρήση ναρκωτικών
▫️Λίγα λόγια για το βιβλίο: To "The Secret History" είναι μια ιστορία για τις φιλίες και το πόσο στραβά μπορεί να πάνε όλα μέσα σε μία παρέα. Η Ιστορία μας ακολουθεί τον Richard, έναν φοιτητή που καταλήγει να γίνει μέλος μια ελίτ ομάδας σπουδαστών κλασικής φιλολογίας. Πέρα όμως από το ακαδημαϊκό prestige κρύβονται πολλά μυστικά, δολοφονίες και μία περίεργη δυναμική που αρχίζει να τον καταπίνει.
▪️Ύφος/Γραφή: Το βιβλίο είναι αρκετά βαρύ και ατμοσφαιρικό, ξεκάθαρα ο ορισμός του Dark Academia. Έχει πολύ αργή πλοκή (κάτι που εμένα προσωπικά με κούρασε κάπως), μεγάλα κεφάλαια και περιγραφές. Σίγουρα δεν είναι από τα βιβλία που θα το διαβάσεις στα γρήγορα!
▫️Γιατί μου άρεσε: Αρχικά λατρεύω τα dark academia βιβλία! Η όλη ατμόσφαιρα με καθηλώνει, ενώ μετά τη μέση του βιβλίου άρχισε η πλοκή να κυλάει ακόμα πιο γρήγορα με αποτέλεσμα να υπάρχει και η ένταση που έλειπε στην αρχή.
▪️Γιατί να το διαβάσεις: Επειδή θεωρείται ένα από τα πιο κλασικά βιβλία που πρέπει να διαβάσεις κάποια στιγμή στη ζωή σου. Μπορεί να μην σου αρέσει λόγω του μεγέθους και το ότι είναι αργό, όμως αξίζει να ξέρεις την υπόθεση καθώς σίγουρα θα αναφερθεί σε κάποια βιβλιοφιλική συζήτηση!