Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
From the second day, the house started to smell excessively. I kept it for 5 days, and instead of improvement, the smell became stronger and stronger, as I assumed that the cat was doing its business outside the litter box. Just one day after replacing it with another food, the smell disappeared.
Maybe it was just my cat, but I can't recommend it to anyone else.
Update: A few days later, the smell disappeared. Perhaps the change in food, although done gradually as it should, affected my cat's gastrointestinal tract. Anyway, after the first week, things are much better.
Από την δεύτερη κιόλας μέρα, το σπίτι άρχισε να μυρίζει υπερβολικά. Την κράτησα για 5 μέρες, και αντί να παρουσιαστεί βελτίωση, η μυρωδιά γινόταν όλο και πιο έντονη, αφού υπέθεσα ότι το γατάκι κάνει την ανάγκη του εκτός της αμμολεκάνης. Μία μόλις ημέρα μετά την αντικατάσταση της με άλλη τροφή, η μυρωδιά εξαφανίστηκε.
Μπορεί να έτυχε με τον δικό μου γατούλι, αλλά δεν μπορώ να την συστήσω σε κάποιον άλλον.
Ενημέρωση: Λίγες μέρες αργότερα, η μυρωδιά εξαφανίστηκε. Ίσως η αλλαγή της τροφής, παρότι έγινε σταδιακά όπως πρέπει, να επηρεάσε το γαστρεντερικό του γατιου. Πάντως, μετά την πρώτη εβδομάδα, τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα.
The vet recommended it to me and it is indeed very good. Normal bathroom rhythm and soft fur.
*UPDATE
I still have the same opinion, but now I have switched to BARF food (Volddog) and I'm not changing it. When I have to give him dry food (it's the only one I have available), his feces smell awful. With barf, they are completely odorless.
Μου την σύστησε ο κτηνίατρος και πράγματι είναι πολύ καλή. Φυσιολογικός ρυθμός τουαλέτας και απαλό τρίχωμα.
*UPDATE
Συνεχίζω να έχω την ίδια άποψη όμως πλέον έχω κάνει εναλλαγή σε τροφή BARF (Volddog) και δεν την αλλάζω. Όταν πρέπει να του δώσω ξηρά (μόνο αυτή διαθέτω) τα κόπρανα του μυρίζουν απαίσια. Με την barf είναι απολύτως άοσμα.
I read in many reviews about cat food that the cat eats the food with a lot of appetite. This is in no way a criterion for the suitability of the food, just like the choice of pizza over legumes is not a criterion for us humans.
In this case: it is an honest cat food that does not offer more than it promises, but at the same time it provides more than its price suggests. At first, I thought that my pet did not like it because of the small amount it consumed compared to another brand's product. However, I quickly realized that my cat was simply satisfied with a smaller amount of food, resulting in odorless and compact feces.
Therefore, yes, the product is worth it, but for God's sake... give the living creature some fresh sardines or anchovies... healthier and cheaper..
Διαβάζω σε πολλές κριτικές για γατοτροφές, ότι η γάτα τρώει την τροφή με πολλή όρεξη. Αυτό σε καμμία περίπτωση δεν αποτελεί κριτήριο για την καταλληλότητα της τροφής, όπως δεν αποτελεί για εμάς τους ανθρώπους η επιλογή μιας πίτσας έναντι των οσπρίων.
Εν προκειμένω: πρόκειται για τίμια γατοτροφή που δεν τάζει περισσότερα από όσα προσφέρει αλλά ταυτοχρόνως χαρίζει περισσότερα από όσα υποδεικνύει η τιμή της. Εν αρχή, θεωρούσα ότι το κατοικίδιό μου δεν αρέσκετο σε αυτήν λόγω της μικρής ποσότητος που κατανάλωνε εν σχέσει με προϊόν άλλης εταιρείας, Γρήγορα όμως, συνειδητοποίησα ότι απλώς το γατάκι μου…χόρταινε με μικρότερη ποσότητα τροφής, παράγοντας και πλέον άοσμα και συμπαγή κόπρανα.
Επομένως, ναι, αξίζει το προϊόν, αλλά για όνομα του Θεού…δώστε στο ζωντανό και καμμία φρέσκια σαρδελίτσα ή γαυράκι..υγιεινότερα και φθηνότερα…
From the second day, the house started to smell excessively. I kept it for 5 days, and instead of improvement, the smell became stronger and stronger, as I assumed that the cat was doing its business outside the litter box. Just one day after replacing it with another food, the smell disappeared.
Maybe it was just my cat, but I can't recommend it to anyone else.
Update: A few days later, the smell disappeared. Perhaps the change in food, although done gradually as it should, affected my cat's gastrointestinal tract. Anyway, after the first week, things are much better.
Από την δεύτερη κιόλας μέρα, το σπίτι άρχισε να μυρίζει υπερβολικά. Την κράτησα για 5 μέρες, και αντί να παρουσιαστεί βελτίωση, η μυρωδιά γινόταν όλο και πιο έντονη, αφού υπέθεσα ότι το γατάκι κάνει την ανάγκη του εκτός της αμμολεκάνης. Μία μόλις ημέρα μετά την αντικατάσταση της με άλλη τροφή, η μυρωδιά εξαφανίστηκε.
Μπορεί να έτυχε με τον δικό μου γατούλι, αλλά δεν μπορώ να την συστήσω σε κάποιον άλλον.
Ενημέρωση: Λίγες μέρες αργότερα, η μυρωδιά εξαφανίστηκε. Ίσως η αλλαγή της τροφής, παρότι έγινε σταδιακά όπως πρέπει, να επηρεάσε το γαστρεντερικό του γατιου. Πάντως, μετά την πρώτη εβδομάδα, τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα.
The vet recommended it to me and it is indeed very good. Normal bathroom rhythm and soft fur.
*UPDATE
I still have the same opinion, but now I have switched to BARF food (Volddog) and I'm not changing it. When I have to give him dry food (it's the only one I have available), his feces smell awful. With barf, they are completely odorless.
Μου την σύστησε ο κτηνίατρος και πράγματι είναι πολύ καλή. Φυσιολογικός ρυθμός τουαλέτας και απαλό τρίχωμα.
*UPDATE
Συνεχίζω να έχω την ίδια άποψη όμως πλέον έχω κάνει εναλλαγή σε τροφή BARF (Volddog) και δεν την αλλάζω. Όταν πρέπει να του δώσω ξηρά (μόνο αυτή διαθέτω) τα κόπρανα του μυρίζουν απαίσια. Με την barf είναι απολύτως άοσμα.
I read in many reviews about cat food that the cat eats the food with a lot of appetite. This is in no way a criterion for the suitability of the food, just like the choice of pizza over legumes is not a criterion for us humans.
In this case: it is an honest cat food that does not offer more than it promises, but at the same time it provides more than its price suggests. At first, I thought that my pet did not like it because of the small amount it consumed compared to another brand's product. However, I quickly realized that my cat was simply satisfied with a smaller amount of food, resulting in odorless and compact feces.
Therefore, yes, the product is worth it, but for God's sake... give the living creature some fresh sardines or anchovies... healthier and cheaper..
Διαβάζω σε πολλές κριτικές για γατοτροφές, ότι η γάτα τρώει την τροφή με πολλή όρεξη. Αυτό σε καμμία περίπτωση δεν αποτελεί κριτήριο για την καταλληλότητα της τροφής, όπως δεν αποτελεί για εμάς τους ανθρώπους η επιλογή μιας πίτσας έναντι των οσπρίων.
Εν προκειμένω: πρόκειται για τίμια γατοτροφή που δεν τάζει περισσότερα από όσα προσφέρει αλλά ταυτοχρόνως χαρίζει περισσότερα από όσα υποδεικνύει η τιμή της. Εν αρχή, θεωρούσα ότι το κατοικίδιό μου δεν αρέσκετο σε αυτήν λόγω της μικρής ποσότητος που κατανάλωνε εν σχέσει με προϊόν άλλης εταιρείας, Γρήγορα όμως, συνειδητοποίησα ότι απλώς το γατάκι μου…χόρταινε με μικρότερη ποσότητα τροφής, παράγοντας και πλέον άοσμα και συμπαγή κόπρανα.
Επομένως, ναι, αξίζει το προϊόν, αλλά για όνομα του Θεού…δώστε στο ζωντανό και καμμία φρέσκια σαρδελίτσα ή γαυράκι..υγιεινότερα και φθηνότερα…
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
From the second day, the house started to smell excessively. I kept it for 5 days, and instead of improvement, the smell became stronger and stronger, as I assumed that the cat was doing its business outside the litter box. Just one day after replacing it with another food, the smell disappeared.
Maybe it was just my cat, but I can't recommend it to anyone else.
Update: A few days later, the smell disappeared. Perhaps the change in food, although done gradually as it should, affected my cat's gastrointestinal tract. Anyway, after the first week, things are much better.
Από την δεύτερη κιόλας μέρα, το σπίτι άρχισε να μυρίζει υπερβολικά. Την κράτησα για 5 μέρες, και αντί να παρουσιαστεί βελτίωση, η μυρωδιά γινόταν όλο και πιο έντονη, αφού υπέθεσα ότι το γατάκι κάνει την ανάγκη του εκτός της αμμολεκάνης. Μία μόλις ημέρα μετά την αντικατάσταση της με άλλη τροφή, η μυρωδιά εξαφανίστηκε.
Μπορεί να έτυχε με τον δικό μου γατούλι, αλλά δεν μπορώ να την συστήσω σε κάποιον άλλον.
Ενημέρωση: Λίγες μέρες αργότερα, η μυρωδιά εξαφανίστηκε. Ίσως η αλλαγή της τροφής, παρότι έγινε σταδιακά όπως πρέπει, να επηρεάσε το γαστρεντερικό του γατιου. Πάντως, μετά την πρώτη εβδομάδα, τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα.
The vet recommended it to me and it is indeed very good. Normal bathroom rhythm and soft fur.
*UPDATE
I still have the same opinion, but now I have switched to BARF food (Volddog) and I'm not changing it. When I have to give him dry food (it's the only one I have available), his feces smell awful. With barf, they are completely odorless.
Μου την σύστησε ο κτηνίατρος και πράγματι είναι πολύ καλή. Φυσιολογικός ρυθμός τουαλέτας και απαλό τρίχωμα.
*UPDATE
Συνεχίζω να έχω την ίδια άποψη όμως πλέον έχω κάνει εναλλαγή σε τροφή BARF (Volddog) και δεν την αλλάζω. Όταν πρέπει να του δώσω ξηρά (μόνο αυτή διαθέτω) τα κόπρανα του μυρίζουν απαίσια. Με την barf είναι απολύτως άοσμα.
I read in many reviews about cat food that the cat eats the food with a lot of appetite. This is in no way a criterion for the suitability of the food, just like the choice of pizza over legumes is not a criterion for us humans.
In this case: it is an honest cat food that does not offer more than it promises, but at the same time it provides more than its price suggests. At first, I thought that my pet did not like it because of the small amount it consumed compared to another brand's product. However, I quickly realized that my cat was simply satisfied with a smaller amount of food, resulting in odorless and compact feces.
Therefore, yes, the product is worth it, but for God's sake... give the living creature some fresh sardines or anchovies... healthier and cheaper..
Διαβάζω σε πολλές κριτικές για γατοτροφές, ότι η γάτα τρώει την τροφή με πολλή όρεξη. Αυτό σε καμμία περίπτωση δεν αποτελεί κριτήριο για την καταλληλότητα της τροφής, όπως δεν αποτελεί για εμάς τους ανθρώπους η επιλογή μιας πίτσας έναντι των οσπρίων.
Εν προκειμένω: πρόκειται για τίμια γατοτροφή που δεν τάζει περισσότερα από όσα προσφέρει αλλά ταυτοχρόνως χαρίζει περισσότερα από όσα υποδεικνύει η τιμή της. Εν αρχή, θεωρούσα ότι το κατοικίδιό μου δεν αρέσκετο σε αυτήν λόγω της μικρής ποσότητος που κατανάλωνε εν σχέσει με προϊόν άλλης εταιρείας, Γρήγορα όμως, συνειδητοποίησα ότι απλώς το γατάκι μου…χόρταινε με μικρότερη ποσότητα τροφής, παράγοντας και πλέον άοσμα και συμπαγή κόπρανα.
Επομένως, ναι, αξίζει το προϊόν, αλλά για όνομα του Θεού…δώστε στο ζωντανό και καμμία φρέσκια σαρδελίτσα ή γαυράκι..υγιεινότερα και φθηνότερα…
From the second day, the house started to smell excessively. I kept it for 5 days, and instead of improvement, the smell became stronger and stronger, as I assumed that the cat was doing its business outside the litter box. Just one day after replacing it with another food, the smell disappeared.
Maybe it was just my cat, but I can't recommend it to anyone else.
Update: A few days later, the smell disappeared. Perhaps the change in food, although done gradually as it should, affected my cat's gastrointestinal tract. Anyway, after the first week, things are much better.
Από την δεύτερη κιόλας μέρα, το σπίτι άρχισε να μυρίζει υπερβολικά. Την κράτησα για 5 μέρες, και αντί να παρουσιαστεί βελτίωση, η μυρωδιά γινόταν όλο και πιο έντονη, αφού υπέθεσα ότι το γατάκι κάνει την ανάγκη του εκτός της αμμολεκάνης. Μία μόλις ημέρα μετά την αντικατάσταση της με άλλη τροφή, η μυρωδιά εξαφανίστηκε.
Μπορεί να έτυχε με τον δικό μου γατούλι, αλλά δεν μπορώ να την συστήσω σε κάποιον άλλον.
Ενημέρωση: Λίγες μέρες αργότερα, η μυρωδιά εξαφανίστηκε. Ίσως η αλλαγή της τροφής, παρότι έγινε σταδιακά όπως πρέπει, να επηρεάσε το γαστρεντερικό του γατιου. Πάντως, μετά την πρώτη εβδομάδα, τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα.
The vet recommended it to me and it is indeed very good. Normal bathroom rhythm and soft fur.
*UPDATE
I still have the same opinion, but now I have switched to BARF food (Volddog) and I'm not changing it. When I have to give him dry food (it's the only one I have available), his feces smell awful. With barf, they are completely odorless.
Μου την σύστησε ο κτηνίατρος και πράγματι είναι πολύ καλή. Φυσιολογικός ρυθμός τουαλέτας και απαλό τρίχωμα.
*UPDATE
Συνεχίζω να έχω την ίδια άποψη όμως πλέον έχω κάνει εναλλαγή σε τροφή BARF (Volddog) και δεν την αλλάζω. Όταν πρέπει να του δώσω ξηρά (μόνο αυτή διαθέτω) τα κόπρανα του μυρίζουν απαίσια. Με την barf είναι απολύτως άοσμα.
I read in many reviews about cat food that the cat eats the food with a lot of appetite. This is in no way a criterion for the suitability of the food, just like the choice of pizza over legumes is not a criterion for us humans.
In this case: it is an honest cat food that does not offer more than it promises, but at the same time it provides more than its price suggests. At first, I thought that my pet did not like it because of the small amount it consumed compared to another brand's product. However, I quickly realized that my cat was simply satisfied with a smaller amount of food, resulting in odorless and compact feces.
Therefore, yes, the product is worth it, but for God's sake... give the living creature some fresh sardines or anchovies... healthier and cheaper..
Διαβάζω σε πολλές κριτικές για γατοτροφές, ότι η γάτα τρώει την τροφή με πολλή όρεξη. Αυτό σε καμμία περίπτωση δεν αποτελεί κριτήριο για την καταλληλότητα της τροφής, όπως δεν αποτελεί για εμάς τους ανθρώπους η επιλογή μιας πίτσας έναντι των οσπρίων.
Εν προκειμένω: πρόκειται για τίμια γατοτροφή που δεν τάζει περισσότερα από όσα προσφέρει αλλά ταυτοχρόνως χαρίζει περισσότερα από όσα υποδεικνύει η τιμή της. Εν αρχή, θεωρούσα ότι το κατοικίδιό μου δεν αρέσκετο σε αυτήν λόγω της μικρής ποσότητος που κατανάλωνε εν σχέσει με προϊόν άλλης εταιρείας, Γρήγορα όμως, συνειδητοποίησα ότι απλώς το γατάκι μου…χόρταινε με μικρότερη ποσότητα τροφής, παράγοντας και πλέον άοσμα και συμπαγή κόπρανα.
Επομένως, ναι, αξίζει το προϊόν, αλλά για όνομα του Θεού…δώστε στο ζωντανό και καμμία φρέσκια σαρδελίτσα ή γαυράκι..υγιεινότερα και φθηνότερα…