epic fail the design.
in contrast to the photos or videos that exist in the company's promotional spots, in practice it turned out to be a flop.
the accessory, once attached to the rack, cannot sit horizontally but only at an angle... the fixing screw hits the floor and causes damage.
the angle is such that even with an adjusted 201cm bar (not the classic 220cm) on the accessory, which has a 20kg plate on it, the screw still hits when the plate touches the floor. For the screw not to hit the floor, you have to be standing and holding the bar at waist height... So between sets you can't leave the bar on the floor...
luckily I have a rubber floor which got scratched, not a big deal, now I'm looking for hacks...
also, the second position shown in the listing photo for a 32mm bar does not exist... I received an accessory only for a 50mm bar which otherwise is as shown in the listing
finally, let me add that the pictured handle never arrived, after complaints the shop sent me another one, from a different company.
also, this particular shop changed the listing on skroutz for this product after this and posted a photo without the handle, at the same price. I don't know if the other shops send the pictured handle or not
EDIT
In the end, I returned what I initially received, and ordered the same product from another shop. This time the whole package arrived, without the fails of the first version. Better flat screw so the accessory doesn't hit the floor, slot for 2 bar sizes (not just 50mm) and handle in the package, as shown in the photo
It seems there are 2 versions of this product
After all this, I raise the rating from 2 to 4 and as soon as I test it I will update.
επικο fail το design.
σε αντιθεση με φωτογραφιες η video που υπαρχουν σε διαφημιστικα σποτ της εταιριας, στην πραξη εχει γινει πατατα.
το εξαρτημα αφου προσαρμοστει στο rack, δεν μπορει να κατσει οριζοντιο αλλα μονο σε κληση... βρισκει η βιδα στερεωσης στο πατωμα και κανει ζημια.
η κληση ειναι τετοια που ακομα και με προσαρμοσμενη μπαρα 201cm (οχι την κλασικη 220cm) στο εξαρτημα η οποια εχει πανω της φορεμενο 20αρι δισκο παλι βρισκει η βιδα οταν ακουμπα ο δισκος στο πατωμα. Για να μην βρισκει η βιδα στο πατωμα θα πρεπει να εισαι ορθιος και να κρατας την μπαρα στο υψος της μεσης... Αρα αναμεσα στα σετ δε μπορεις να αφησεις την μπαρα στο πατωμα...
ευτυχως εχω πατωμα καουτσουκ το οποιο εγδαρε, μικρο το κακο, κοιταω για πατεντες τωρα...
επισης η δευτερη θεση που φαινεται στην φωτο της καταχωρησης για 32αρα μπαρα δεν υπαρχει... εγω παρελαβα εξαρτημα μονο για 50αρα μπαρα που κατα τα αλλα ειναι οπως το εικονιζομομενο στην καταχωρηση
τελος να προσθεσω οτι η εικονιζομενη λαβη ποτε δεν ηρθε, μετα απο παραπονα το μαγαζι μου εστειλε μια αλλη, αλλης εταιριας.
επισης το συγκεκριμενο μαγαζι αλλαξε μετα απο αυτο την καταχωρηση στο skroutz για το συγκεκριμενο προιον και εχει αναρτησει φωτογραφια χωρις την λαβη, στην ιδια τιμη. δεν γνωριζω αν τα υπολοιπα μαγαζια στελνουν και την εικονιζομενη λαβη η οχι
EDIT
Εν τελει επεστρεψα αυτο που παρελαβα αρχικα, και παραγγειλα το ιδιο προιον απο αλλο μαγαζι. Αυτη τη φορα ηρθε ολο το πακετο, χωρις τα fails της πρωτης εκδοσης. Καλυτερη φλατ βιδα ωστε να μη βρισκει στο πατωμα το εξαρτημα, υποδοχη για 2 μεγεθη μπαρας (οχι μονο 50αρα) και λαβη στην συσκευασια, οπως φαινεται και στην φωτο
Φαινεται οτι υπαρχουν 2 εκδοσεις αυτου του προιοντος
Μετα απο αυτα, ανεβαζω την βαθμολογια απο 2 σε 4 και μολις το τεσταρω θα επανελθω.