This thermometer works easily, quickly, and is reliable. Of course, as mentioned in the description, the margin of error is +/- 0.2 degrees Celsius (like almost all infrared thermometers-some have 0.3), so if someone has a serious health problem and wants maximum accuracy in order to be able to note the appearance of tenths with certainty, they need a classic mercury thermometer. One drawback is that although it is supposed to be gray (the details of the thermometer), when I opened the box, I saw that it was purple. It is a manufacturing error and not the fault of the store from which I bought it. I wouldn't go through the process of exchanging it for the color, but this mistake is not the best sign.
For all thermometers of this type, measurement should be done in a shady place because the infrared radiation from the sun covers all frequencies and creates interference in the receiver and therefore error in the measurement.
One detail: The description wrongly states that it requires 2 AA batteries. It requires AAA, but they are included in the package.
*** WARNING: about 5 months after purchase, while it initially worked perfectly and was stored in ideal conditions, it stopped measuring correctly: it showed 36.6 for someone who was "burning" with fever, while the mercury thermometer showed 39 !!! There is repeatability (no matter how many times I measured the person, it showed 36.6-36.7) but the inaccuracy is huge. So, for me, it's a mercury thermometer, never again a device made with the OEM method, and anyone who really needs an infrared thermometer should invest in an expensive but reliable company.
Το θερμόμετρο αυτό λειτουργεί εύκολα, γρήγορα και είναι αξιόπιστο. Βέβαια όπως αναφέρεται στην περιγραφή το εύρος σφάλματος είναι +/- 0.2 βαθμούς Κελσίου (όπως για σχεδόν όλα τα θερμόμετρα υπερύθρων-κάποια έχουν 0.3), οπότε εάν κάποιος έχει σοβαρό πρόβλημα υγείας και θέλει την μέγιστη ακρίβεια ώστε να μπορεί να σημειώσει με βεβαιότητα την εμφάνιση δεκάτων, χρειάζεται το κλασσικό θερμόμετρο υδραργύρου. Ένα μειονέκτημα είναι ότι ενώ υποτίθεται ότι είναι γκρι (οι λεπτομέρειες του θερμομέτρου), όταν άνοιξα το κουτί, είδα ότι ήταν μωβ. Είναι σφάλμα της κατασκευαστικής εταιρείας και όχι του μαγαζιού από το οποίο το αγόρασα. Δεν θα έμπαινα στην διαδικασία να το άλλαζα για το χρώμα, αλλά αυτό το λάθος δεν είναι και το καλύτερο σημάδι.
Για όλα τα θερμόμετρα αυτού του τύπου πρέπει η μέτρηση να γίνεται σε σκιερό μέρος γιατί η υπέρυθρη ακτινοβολία του ήλιου καλύπτει όλες τις συχνότητες και δημιουργεί παρεμβολές στον δέκτη και κατά συνέπεια σφάλμα στην μέτρηση.
Μια λεπτομέρεια: Στην περιγραφή γράφει εσφαλμένα ότι χρειάζεται 2 μπαταρίες ΑΑ. Θέλει ΑΑΑ, αλλά περιέχονται στην συσκευασία.
*** ΠΡΟΣΟΧΗ: περίπου 5 μήνες μετά την αγορά, ενώ στην αρχή λειτουργούσε άψογα και η φύλαξή του ήταν σε ιδανικές συνθήκες, στα καλά καθούμενα έπαψε να μετρά σωστά: έδειχνε 36,6 για κάποιον που "ψηνόταν" από τον πυρετό και το θερμόμετρο υδραργύρου έδειχνε 39 !!! Επαναληψιμότητα υπάρχει (όσες φορές και να μέτρησα τον άνθρωπο έδειχνε 36,6-36,7) αλλά η ανακρίβεια είναι τεράστια. Θερμόμετρο υδραργύρου λοιπόν για εμένα, ποτέ ξανά συσκευή κατασκευής με την μέθοδο ΟΕΜ και όποιος πραγματικά χρειάζεται θερμόμετρο υπερύθρων καλύτερα να επενδύσει σε κάποιο ακριβό αλλά αξιόπιστης εταιρείας.