Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I bought it (€9.33) as a lightweight windbreaker about 3 weeks ago. I wore it 3-4 times on short trips.
As a windbreaker, especially for the price, I find it excellent. It performed well in light showers (I didn't test it in heavy rain). The zipper is simple but seems durable. It folds up completely inside its right pocket. The thickness of the fabric (synthetic) is very thin.
I deduct one star because it lacks the loop it should have for hanging on the inside of the collar.
19/4/3023 The jacket turned out to be very good. I would definitely buy it again.
Το αγόρασα (€9,33) ως ένα ελαφρύ αντιανεμικό πριν από περίπου 3 εβδομάδες. Το φόρεσα 3-4 φορές σε μικρές βολτίτσες.
Ως αντιανεμικό και ειδικά για τα λεφτά του το βρίσκω εξαιρετικό. Και σε ψιχάλες συμπεριφέρθηκε καλά (δεν το δοκίμασα σε βροχή). Το φερμουάρ είναι απλό αλλά φαίνεται ανθεκτικό. Μαζεύει ολόκληρο μέσα στη δεξιά του τσέπη. Το πάχος του 'υλικού-υφάσματος' (συνθετικό) είναι πολύ λεπτό.
Αφαιρώ ένα αστέρι γιατί του λείπει το θηλύκι που θα έπρεπε να έχει για κρέμασμα στο εσωτερικό του λαιμού.
19/4/3023 Το μπουφανάκι τελικά αποδείχθει πολύ καλό. Θα το ξαναγόραζα άνετα.
I bought it (€9.33) as a lightweight windbreaker about 3 weeks ago. I wore it 3-4 times on short trips.
As a windbreaker, especially for the price, I find it excellent. It performed well in light showers (I didn't test it in heavy rain). The zipper is simple but seems durable. It folds up completely inside its right pocket. The thickness of the fabric (synthetic) is very thin.
I deduct one star because it lacks the loop it should have for hanging on the inside of the collar.
19/4/3023 The jacket turned out to be very good. I would definitely buy it again.
Το αγόρασα (€9,33) ως ένα ελαφρύ αντιανεμικό πριν από περίπου 3 εβδομάδες. Το φόρεσα 3-4 φορές σε μικρές βολτίτσες.
Ως αντιανεμικό και ειδικά για τα λεφτά του το βρίσκω εξαιρετικό. Και σε ψιχάλες συμπεριφέρθηκε καλά (δεν το δοκίμασα σε βροχή). Το φερμουάρ είναι απλό αλλά φαίνεται ανθεκτικό. Μαζεύει ολόκληρο μέσα στη δεξιά του τσέπη. Το πάχος του 'υλικού-υφάσματος' (συνθετικό) είναι πολύ λεπτό.
Αφαιρώ ένα αστέρι γιατί του λείπει το θηλύκι που θα έπρεπε να έχει για κρέμασμα στο εσωτερικό του λαιμού.
19/4/3023 Το μπουφανάκι τελικά αποδείχθει πολύ καλό. Θα το ξαναγόραζα άνετα.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I bought it (€9.33) as a lightweight windbreaker about 3 weeks ago. I wore it 3-4 times on short trips.
As a windbreaker, especially for the price, I find it excellent. It performed well in light showers (I didn't test it in heavy rain). The zipper is simple but seems durable. It folds up completely inside its right pocket. The thickness of the fabric (synthetic) is very thin.
I deduct one star because it lacks the loop it should have for hanging on the inside of the collar.
19/4/3023 The jacket turned out to be very good. I would definitely buy it again.
Το αγόρασα (€9,33) ως ένα ελαφρύ αντιανεμικό πριν από περίπου 3 εβδομάδες. Το φόρεσα 3-4 φορές σε μικρές βολτίτσες.
Ως αντιανεμικό και ειδικά για τα λεφτά του το βρίσκω εξαιρετικό. Και σε ψιχάλες συμπεριφέρθηκε καλά (δεν το δοκίμασα σε βροχή). Το φερμουάρ είναι απλό αλλά φαίνεται ανθεκτικό. Μαζεύει ολόκληρο μέσα στη δεξιά του τσέπη. Το πάχος του 'υλικού-υφάσματος' (συνθετικό) είναι πολύ λεπτό.
Αφαιρώ ένα αστέρι γιατί του λείπει το θηλύκι που θα έπρεπε να έχει για κρέμασμα στο εσωτερικό του λαιμού.
19/4/3023 Το μπουφανάκι τελικά αποδείχθει πολύ καλό. Θα το ξαναγόραζα άνετα.
I bought it (€9.33) as a lightweight windbreaker about 3 weeks ago. I wore it 3-4 times on short trips.
As a windbreaker, especially for the price, I find it excellent. It performed well in light showers (I didn't test it in heavy rain). The zipper is simple but seems durable. It folds up completely inside its right pocket. The thickness of the fabric (synthetic) is very thin.
I deduct one star because it lacks the loop it should have for hanging on the inside of the collar.
19/4/3023 The jacket turned out to be very good. I would definitely buy it again.
Το αγόρασα (€9,33) ως ένα ελαφρύ αντιανεμικό πριν από περίπου 3 εβδομάδες. Το φόρεσα 3-4 φορές σε μικρές βολτίτσες.
Ως αντιανεμικό και ειδικά για τα λεφτά του το βρίσκω εξαιρετικό. Και σε ψιχάλες συμπεριφέρθηκε καλά (δεν το δοκίμασα σε βροχή). Το φερμουάρ είναι απλό αλλά φαίνεται ανθεκτικό. Μαζεύει ολόκληρο μέσα στη δεξιά του τσέπη. Το πάχος του 'υλικού-υφάσματος' (συνθετικό) είναι πολύ λεπτό.
Αφαιρώ ένα αστέρι γιατί του λείπει το θηλύκι που θα έπρεπε να έχει για κρέμασμα στο εσωτερικό του λαιμού.
19/4/3023 Το μπουφανάκι τελικά αποδείχθει πολύ καλό. Θα το ξαναγόραζα άνετα.