The difference in material quality is obvious compared to cheaper ones that have been tested. It fits 3 cards in the case (credit card, driver's license, and ID). Classy case and also ideal for older people as it easily folds back behind the phone when you are talking.
Εμφανής η διαφορά ποιότητας υλικού σε σχέση με φθηνότερες που εχουν δοκιμαστεί. Χωράει 3 κάρτες στην θήκη (πιστωτική, διπλωμα και ταυτότητα. Κλασσάτη θήκη και ιδανική και για μεγαλύτερες ηλικίες καθώς γυρίζει έυκολα πίσω από το κινητό όταν μιλάς.
Very good product, quality and flexible to fit into the phone without much pressure, the only negative is that the buttons are not easily pressed due to the material on top of them
Πολύ καλό προϊόν, ποιοτικό και ελαστικό για να μπαίνει στο κινητό χωρίς ιδιαίτερη πίεση, το μόνο αρνητικό είναι πως τα κουμπιά δεν πατιούνται εύκολα λόγο του υλικού πάνω τους
I bought the black and the salmon (because pink is not in my feminine eyes).
I was attracted by the design, the magnets, and the beautiful stitches.
I gave it 4 stars because:
1. The soft plastic that the case is made of gets easily dirty, even holding the slightest greasiness of hands.
2. I thought it was a smart case because of the magnets, my mistake, it's not. I'm saying this so you don't fall into the same mistake.
3. It does not stand in a horizontal position as shown in the presentation photo, so you can watch a movie, only if you place it in an L position (like Lambda).
Both cases have the same characteristics
Αγόρασα την μαύρη και την σομόν (γιατί ροζ δεν είναι στα γυναικεία μου μάτια).
Με προσέλκυσαν ο σχεδιασμός, οι μαγνήτες και οι όμορφες ραφές.
Τα 4 αστέρια τα έβαλα γιατί:
1. Το μαλακό πλαστικό με το οποίο είναι φτιαγμένη η θήκη λερώνει εύκολα, κρατώντας ακόμα και την μηδαμινή λιπαρότητα των χεριών.
2. Νόμιζα πως ήταν smart case λόγω των μαγνητών, δικό μου λάθος, δεν είναι, το λέω για να μην πέσετε κι εσείς σε αυτό το ατόπημα.
3. Δεν στέκεται σε καμία περίπτωση σε οριζόντια θέση όπως δείχνει η φωτογραφία της παρουσίασης, έτσι ώστε να μπορείς να δεις ταινία, παρά μόνο αν την τοποθετήσεις σε θέση Λ ( σαν Λάμδα δηλαδή ).
The difference in material quality is obvious compared to cheaper ones that have been tested. It fits 3 cards in the case (credit card, driver's license, and ID). Classy case and also ideal for older people as it easily folds back behind the phone when you are talking.
Εμφανής η διαφορά ποιότητας υλικού σε σχέση με φθηνότερες που εχουν δοκιμαστεί. Χωράει 3 κάρτες στην θήκη (πιστωτική, διπλωμα και ταυτότητα. Κλασσάτη θήκη και ιδανική και για μεγαλύτερες ηλικίες καθώς γυρίζει έυκολα πίσω από το κινητό όταν μιλάς.
Very good product, quality and flexible to fit into the phone without much pressure, the only negative is that the buttons are not easily pressed due to the material on top of them
Πολύ καλό προϊόν, ποιοτικό και ελαστικό για να μπαίνει στο κινητό χωρίς ιδιαίτερη πίεση, το μόνο αρνητικό είναι πως τα κουμπιά δεν πατιούνται εύκολα λόγο του υλικού πάνω τους
I bought the black and the salmon (because pink is not in my feminine eyes).
I was attracted by the design, the magnets, and the beautiful stitches.
I gave it 4 stars because:
1. The soft plastic that the case is made of gets easily dirty, even holding the slightest greasiness of hands.
2. I thought it was a smart case because of the magnets, my mistake, it's not. I'm saying this so you don't fall into the same mistake.
3. It does not stand in a horizontal position as shown in the presentation photo, so you can watch a movie, only if you place it in an L position (like Lambda).
Both cases have the same characteristics
Αγόρασα την μαύρη και την σομόν (γιατί ροζ δεν είναι στα γυναικεία μου μάτια).
Με προσέλκυσαν ο σχεδιασμός, οι μαγνήτες και οι όμορφες ραφές.
Τα 4 αστέρια τα έβαλα γιατί:
1. Το μαλακό πλαστικό με το οποίο είναι φτιαγμένη η θήκη λερώνει εύκολα, κρατώντας ακόμα και την μηδαμινή λιπαρότητα των χεριών.
2. Νόμιζα πως ήταν smart case λόγω των μαγνητών, δικό μου λάθος, δεν είναι, το λέω για να μην πέσετε κι εσείς σε αυτό το ατόπημα.
3. Δεν στέκεται σε καμία περίπτωση σε οριζόντια θέση όπως δείχνει η φωτογραφία της παρουσίασης, έτσι ώστε να μπορείς να δεις ταινία, παρά μόνο αν την τοποθετήσεις σε θέση Λ ( σαν Λάμδα δηλαδή ).
The difference in material quality is obvious compared to cheaper ones that have been tested. It fits 3 cards in the case (credit card, driver's license, and ID). Classy case and also ideal for older people as it easily folds back behind the phone when you are talking.
Εμφανής η διαφορά ποιότητας υλικού σε σχέση με φθηνότερες που εχουν δοκιμαστεί. Χωράει 3 κάρτες στην θήκη (πιστωτική, διπλωμα και ταυτότητα. Κλασσάτη θήκη και ιδανική και για μεγαλύτερες ηλικίες καθώς γυρίζει έυκολα πίσω από το κινητό όταν μιλάς.
Very good product, quality and flexible to fit into the phone without much pressure, the only negative is that the buttons are not easily pressed due to the material on top of them
Πολύ καλό προϊόν, ποιοτικό και ελαστικό για να μπαίνει στο κινητό χωρίς ιδιαίτερη πίεση, το μόνο αρνητικό είναι πως τα κουμπιά δεν πατιούνται εύκολα λόγο του υλικού πάνω τους
I bought the black and the salmon (because pink is not in my feminine eyes).
I was attracted by the design, the magnets, and the beautiful stitches.
I gave it 4 stars because:
1. The soft plastic that the case is made of gets easily dirty, even holding the slightest greasiness of hands.
2. I thought it was a smart case because of the magnets, my mistake, it's not. I'm saying this so you don't fall into the same mistake.
3. It does not stand in a horizontal position as shown in the presentation photo, so you can watch a movie, only if you place it in an L position (like Lambda).
Both cases have the same characteristics
Αγόρασα την μαύρη και την σομόν (γιατί ροζ δεν είναι στα γυναικεία μου μάτια).
Με προσέλκυσαν ο σχεδιασμός, οι μαγνήτες και οι όμορφες ραφές.
Τα 4 αστέρια τα έβαλα γιατί:
1. Το μαλακό πλαστικό με το οποίο είναι φτιαγμένη η θήκη λερώνει εύκολα, κρατώντας ακόμα και την μηδαμινή λιπαρότητα των χεριών.
2. Νόμιζα πως ήταν smart case λόγω των μαγνητών, δικό μου λάθος, δεν είναι, το λέω για να μην πέσετε κι εσείς σε αυτό το ατόπημα.
3. Δεν στέκεται σε καμία περίπτωση σε οριζόντια θέση όπως δείχνει η φωτογραφία της παρουσίασης, έτσι ώστε να μπορείς να δεις ταινία, παρά μόνο αν την τοποθετήσεις σε θέση Λ ( σαν Λάμδα δηλαδή ).
The difference in material quality is obvious compared to cheaper ones that have been tested. It fits 3 cards in the case (credit card, driver's license, and ID). Classy case and also ideal for older people as it easily folds back behind the phone when you are talking.
Εμφανής η διαφορά ποιότητας υλικού σε σχέση με φθηνότερες που εχουν δοκιμαστεί. Χωράει 3 κάρτες στην θήκη (πιστωτική, διπλωμα και ταυτότητα. Κλασσάτη θήκη και ιδανική και για μεγαλύτερες ηλικίες καθώς γυρίζει έυκολα πίσω από το κινητό όταν μιλάς.
Very good product, quality and flexible to fit into the phone without much pressure, the only negative is that the buttons are not easily pressed due to the material on top of them
Πολύ καλό προϊόν, ποιοτικό και ελαστικό για να μπαίνει στο κινητό χωρίς ιδιαίτερη πίεση, το μόνο αρνητικό είναι πως τα κουμπιά δεν πατιούνται εύκολα λόγο του υλικού πάνω τους
I bought the black and the salmon (because pink is not in my feminine eyes).
I was attracted by the design, the magnets, and the beautiful stitches.
I gave it 4 stars because:
1. The soft plastic that the case is made of gets easily dirty, even holding the slightest greasiness of hands.
2. I thought it was a smart case because of the magnets, my mistake, it's not. I'm saying this so you don't fall into the same mistake.
3. It does not stand in a horizontal position as shown in the presentation photo, so you can watch a movie, only if you place it in an L position (like Lambda).
Both cases have the same characteristics
Αγόρασα την μαύρη και την σομόν (γιατί ροζ δεν είναι στα γυναικεία μου μάτια).
Με προσέλκυσαν ο σχεδιασμός, οι μαγνήτες και οι όμορφες ραφές.
Τα 4 αστέρια τα έβαλα γιατί:
1. Το μαλακό πλαστικό με το οποίο είναι φτιαγμένη η θήκη λερώνει εύκολα, κρατώντας ακόμα και την μηδαμινή λιπαρότητα των χεριών.
2. Νόμιζα πως ήταν smart case λόγω των μαγνητών, δικό μου λάθος, δεν είναι, το λέω για να μην πέσετε κι εσείς σε αυτό το ατόπημα.
3. Δεν στέκεται σε καμία περίπτωση σε οριζόντια θέση όπως δείχνει η φωτογραφία της παρουσίασης, έτσι ώστε να μπορείς να δεις ταινία, παρά μόνο αν την τοποθετήσεις σε θέση Λ ( σαν Λάμδα δηλαδή ).