Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
These gloves do a little bit of everything without doing anything well:
- They do not protect from cold at all. Below 5C you will have a big problem. Don't even think about using them in snow.
- They are quite tough (they won't get scratched by wood for example) but they are not work gloves. You can't hold tools. You can't even take your keys out of your pocket.
- The touch function on the phone is useless. It might work if you press hard enough but you can't achieve what you want. For example, you can't turn on the flashlight if you need to.
- The quality is mediocre (you can feel it in your hands as soon as you put them on, cheap materials) although after a season of use they haven't been damaged.
Overall, I do not recommend them and I regret buying them.
Τα γάντια αυτα κάνουν πολύ λίγα απ' όλα χωρίς να κάνουν τίποτα καλά:
- Σε καμία περίπτωση δεν προφυλάσσουν από ψύχος. Κάτω από τους 5C θα εχετε μεγάλο πρόβλημα. Μην το σκέφτεστε καν για χιόνια.
- Είναι αρκετά σκληρά (δεν θα σε γρατζουνισουν τα ξύλα πχ) αλλά δεν είναι γάντια εργασίας. Δεν μπορείς να κρατήσεις εργαλεία. Ούτε τα κλειδιά σου από την τσέπη δεν μπορείς να βγάλεις.
- Η αφή στο κινητό ειναι άχρηστη. Μπορεί να πιάσει αν πιέσεις αρκετά αλλά δεν μπορείς να πετύχεις αυτό που θες. Πχ δεν μπορείς να ανοίξεις φακό αν χρειαστείς.
- Η ποιότητα ειναι μετριότατη (το καταλαβαινεις στα χέρια σου με το που τα βαλεις, φτηνιάρικα υλικά) αν και μετά από μια σεζόν χρήσης δεν εχουν παθει κάτι.
Συνολικά δεν τα προτείνω και μετανοιώνω που τα πήρα.
The feeling and fit are not nice, the material that surrounds the hand is somewhat hard. For the same money, prefer the equivalent from Mechanix. The Fast Fit, much better
Δεν είναι ωραία η αίσθηση και εφαρμογή, το υλικό που περιβάλει το χέρι είναι κάπως σκληρό. Στα ίδια λεφτά προτιμήστε το αντίστοιχο της mechanix. Το fast fit, πολύ καλύτερο
These gloves are of mediocre quality and, for their price, there are definitely better options on the market. Their material is simple fabric that provides only basic ventilation for the fingers and helps prevent unpleasant odors. However, they do not offer adequate protection from the cold or the comfort you would expect from a product in this price category.
If you are looking for gloves with an inner lining and better thermal insulation, you can definitely find warmer and higher-quality options. It is better to invest in something better that will serve you more effectively, especially in cold conditions.
Τα γάντια αυτά είναι μέτριας ποιότητας και, για την τιμή τους, υπάρχουν σίγουρα καλύτερες επιλογές στην αγορά. Το υλικό τους είναι απλό ύφασμα που παρέχει μόνο βασικό αερισμό στα δάχτυλα και συμβάλλει στην αποφυγή δυσάρεστων οσμών. Ωστόσο, δεν προσφέρουν επαρκή προστασία από το κρύο ή την άνεση που θα περιμένατε από ένα προϊόν σε αυτήν την κατηγορία τιμής.
Αν ψάχνετε για γάντια με εσωτερική επένδυση και καλύτερη θερμομόνωση, σίγουρα μπορείτε να βρείτε πιο ζεστές και ποιοτικές επιλογές. Είναι προτιμότερο να επενδύσετε σε κάτι καλύτερο που θα σας καλύψει πιο αποτελεσματικά, ειδικά σε συνθήκες ψύχους.
Nice sturdy gloves that protect the hand. I use them for hikes with temperatures between 5C & 15C, but I'm in action and want a good feel for my fingers due to buttons, bags, or a camera.
If you want them only for warmth, choose something else. I've had them for about 2 months, they seem durable.
Ωραία σκληρά γάντια και προφυλάσσουν το χέρι. Τα χρησιμοποιώ σε ορειβασίες που έχει σχετικά θερμοκρασίες μεταξύ 5C & 15C, αλλά είμαι σε action και θέλω καλή αίσθηση των δακτύλων μου λόγω button, τσαντών ή φωτογραφικής μηχανής.
Αν τα θέλετε μόνο για θερμότητα, επιλέξτε κάτι άλλο.
Τα έχω κανένα 2μηνο, ανθεκτικά φαίνονται.
Very good glove for technical work but not for delicate tasks..it has good contact with the hand but it is a bulky glove. Hands do not smell and absorb sweat. I have been using them for a long time and they are very durable. Mainly a winter glove but can also be worn in summer as it breathes. I also use it for grease and fuel and it is strong even though this is not their intended use.
Πολύ καλό γάντι για τεχνικές εργασίες όχι όμως για λεπτοδουλειές..έχει καλή επαφή με το χέρι αλλά είναι γάντι με όγκο. Τα χέρια δεν μυρίζουν και απορροφά τον ιδρώτα. Γενικά τα χρησιμοποιώ αρκετό καιρό και είναι πολύ ανθεκτικά. Κυρίως χειμερινό γάντι αλλά φοριέται και καλοκαίρι αφού αναπνέει. Το χρησιμοποιώ και για γράσσα και καύσιμα και είναι δυνατό αν και δεν είναι αυτή η χρήση τους.
Good quality gloves, durable for any kind of work, I have been using them for 2 months now in maintenance work for vehicles and they haven't been affected by anything (grease, oil, fuel, etc). They are relatively thick gloves, so for the summer, something lighter might be needed. They do breathe quite well and it's important that they don't make your hands smell. If someone needs very good dexterity, they might not be suitable because, as I mentioned before, they are a bit thick gloves with good fit on the hand but not for delicate work.
Καλής ποιότητας γάντια, ανθεκτικά για κάθε είδους εργασία, τα χρησιμοποιώ εδώ και 2 μήνες σε εργασίες συντήρησης α/φων και δεν έχουν πάθει τπτ (γράσα, λάδια, καύσιμα, κλπ)..Σχετικά χοντρά γάντια και για το καλοκαίρι ίσως χρειαστεί κάτι πιο ελαφρύ...αναπνέει βέβαια αρκετά καλα και σημαντικό ότι δεν μυρίζουν τα χέρια. Αν κάποιος χρειάζεται πολύ καλή αφή ίσως να μην του ταιριάζουν γτ όπως προ είπα είναι λίγο χοντρό γάντι με καλή προσαρμογή στο χέρι αλλά όχι για λεπτοδουλειές.
Until 0° that I tried them on the mountain with wind, my hands did not get cold. Of course, they are not suitable for work because they made a small hole in the joint between the two fingers because, as I said, I was on the mountain. The touch on the phone also does not work at all.
Otherwise, they are very comfortable and warm for winter. I am satisfied with their price
Μέχρι 0° που τα δοκίμασα στο βουνό με αέρα δεν κρυωσαν τα χέρια μου. Βέβαια για εργασίες δεν ενδείκνυται γιατί εμένα μου κάναν μια μικρη τρύπα στην ενωσιά από τα δύο δάχτυλα επειδή όπως είπα ήμουν στο βουνό. Η αφή στο κινητό επίσης δεν πιάνει καθόλου.
κατά τα άλλα είναι πολύ άνετα και ζεστά για τον χειμώνα. Για την τιμή τους είμαι ικανοποιημένος
They don't warm up the hands but they are windproof. They are great for their price and for doing light tasks. I use them in the army and I am fully satisfied!
Δεν ζεσταίνουν τα χέρια αλλά είναι αντιανεμικά. Μια χαρά για τα λεφτά τους και για να κάνεις ελαφρού τύπου εργασίες. Εγώ τα χρησιμοποιοώ στον στρατό και είμαι φουλ ευχαριστημένος!
For their price, they are top-notch. I have them for my bike. They suit me perfectly for handling the keys and tying the helmet. The touch on the phone is not easily pressed [not that it should]. Overall, they have a nice application
για τα λεφτα τους ειναι τοπ. να χω για την μηχανη . με βολευουν φουλ να χειριζομαι τα κλειδια να δενω το κρανος . στο κινητο η αφη δεν πατιεται ευκολα [οχι οτι θα επρεπε] γενικα εχουν ωραια εφαρμογη
They are comfortable, high-quality, soft, and they seem durable, just make sure to get a size larger. In my case, I had XL in some others I have, but I needed XXL in these.
Είναι άνετα ,ποιοτικά , μαλακά, φαίνονται αντοχής απλά να πάρετε ένα νούμερο μεγαλύτερο.Σε μένα σε κάποια αλλά που έχω ήταν XL σε αυτά ήθελα τα XXL .
These gloves do a little bit of everything without doing anything well:
- They do not protect from cold at all. Below 5C you will have a big problem. Don't even think about using them in snow.
- They are quite tough (they won't get scratched by wood for example) but they are not work gloves. You can't hold tools. You can't even take your keys out of your pocket.
- The touch function on the phone is useless. It might work if you press hard enough but you can't achieve what you want. For example, you can't turn on the flashlight if you need to.
- The quality is mediocre (you can feel it in your hands as soon as you put them on, cheap materials) although after a season of use they haven't been damaged.
Overall, I do not recommend them and I regret buying them.
Τα γάντια αυτα κάνουν πολύ λίγα απ' όλα χωρίς να κάνουν τίποτα καλά:
- Σε καμία περίπτωση δεν προφυλάσσουν από ψύχος. Κάτω από τους 5C θα εχετε μεγάλο πρόβλημα. Μην το σκέφτεστε καν για χιόνια.
- Είναι αρκετά σκληρά (δεν θα σε γρατζουνισουν τα ξύλα πχ) αλλά δεν είναι γάντια εργασίας. Δεν μπορείς να κρατήσεις εργαλεία. Ούτε τα κλειδιά σου από την τσέπη δεν μπορείς να βγάλεις.
- Η αφή στο κινητό ειναι άχρηστη. Μπορεί να πιάσει αν πιέσεις αρκετά αλλά δεν μπορείς να πετύχεις αυτό που θες. Πχ δεν μπορείς να ανοίξεις φακό αν χρειαστείς.
- Η ποιότητα ειναι μετριότατη (το καταλαβαινεις στα χέρια σου με το που τα βαλεις, φτηνιάρικα υλικά) αν και μετά από μια σεζόν χρήσης δεν εχουν παθει κάτι.
Συνολικά δεν τα προτείνω και μετανοιώνω που τα πήρα.
The feeling and fit are not nice, the material that surrounds the hand is somewhat hard. For the same money, prefer the equivalent from Mechanix. The Fast Fit, much better
Δεν είναι ωραία η αίσθηση και εφαρμογή, το υλικό που περιβάλει το χέρι είναι κάπως σκληρό. Στα ίδια λεφτά προτιμήστε το αντίστοιχο της mechanix. Το fast fit, πολύ καλύτερο
These gloves are of mediocre quality and, for their price, there are definitely better options on the market. Their material is simple fabric that provides only basic ventilation for the fingers and helps prevent unpleasant odors. However, they do not offer adequate protection from the cold or the comfort you would expect from a product in this price category.
If you are looking for gloves with an inner lining and better thermal insulation, you can definitely find warmer and higher-quality options. It is better to invest in something better that will serve you more effectively, especially in cold conditions.
Τα γάντια αυτά είναι μέτριας ποιότητας και, για την τιμή τους, υπάρχουν σίγουρα καλύτερες επιλογές στην αγορά. Το υλικό τους είναι απλό ύφασμα που παρέχει μόνο βασικό αερισμό στα δάχτυλα και συμβάλλει στην αποφυγή δυσάρεστων οσμών. Ωστόσο, δεν προσφέρουν επαρκή προστασία από το κρύο ή την άνεση που θα περιμένατε από ένα προϊόν σε αυτήν την κατηγορία τιμής.
Αν ψάχνετε για γάντια με εσωτερική επένδυση και καλύτερη θερμομόνωση, σίγουρα μπορείτε να βρείτε πιο ζεστές και ποιοτικές επιλογές. Είναι προτιμότερο να επενδύσετε σε κάτι καλύτερο που θα σας καλύψει πιο αποτελεσματικά, ειδικά σε συνθήκες ψύχους.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
These gloves do a little bit of everything without doing anything well:
- They do not protect from cold at all. Below 5C you will have a big problem. Don't even think about using them in snow.
- They are quite tough (they won't get scratched by wood for example) but they are not work gloves. You can't hold tools. You can't even take your keys out of your pocket.
- The touch function on the phone is useless. It might work if you press hard enough but you can't achieve what you want. For example, you can't turn on the flashlight if you need to.
- The quality is mediocre (you can feel it in your hands as soon as you put them on, cheap materials) although after a season of use they haven't been damaged.
Overall, I do not recommend them and I regret buying them.
Τα γάντια αυτα κάνουν πολύ λίγα απ' όλα χωρίς να κάνουν τίποτα καλά:
- Σε καμία περίπτωση δεν προφυλάσσουν από ψύχος. Κάτω από τους 5C θα εχετε μεγάλο πρόβλημα. Μην το σκέφτεστε καν για χιόνια.
- Είναι αρκετά σκληρά (δεν θα σε γρατζουνισουν τα ξύλα πχ) αλλά δεν είναι γάντια εργασίας. Δεν μπορείς να κρατήσεις εργαλεία. Ούτε τα κλειδιά σου από την τσέπη δεν μπορείς να βγάλεις.
- Η αφή στο κινητό ειναι άχρηστη. Μπορεί να πιάσει αν πιέσεις αρκετά αλλά δεν μπορείς να πετύχεις αυτό που θες. Πχ δεν μπορείς να ανοίξεις φακό αν χρειαστείς.
- Η ποιότητα ειναι μετριότατη (το καταλαβαινεις στα χέρια σου με το που τα βαλεις, φτηνιάρικα υλικά) αν και μετά από μια σεζόν χρήσης δεν εχουν παθει κάτι.
Συνολικά δεν τα προτείνω και μετανοιώνω που τα πήρα.
The feeling and fit are not nice, the material that surrounds the hand is somewhat hard. For the same money, prefer the equivalent from Mechanix. The Fast Fit, much better
Δεν είναι ωραία η αίσθηση και εφαρμογή, το υλικό που περιβάλει το χέρι είναι κάπως σκληρό. Στα ίδια λεφτά προτιμήστε το αντίστοιχο της mechanix. Το fast fit, πολύ καλύτερο
These gloves are of mediocre quality and, for their price, there are definitely better options on the market. Their material is simple fabric that provides only basic ventilation for the fingers and helps prevent unpleasant odors. However, they do not offer adequate protection from the cold or the comfort you would expect from a product in this price category.
If you are looking for gloves with an inner lining and better thermal insulation, you can definitely find warmer and higher-quality options. It is better to invest in something better that will serve you more effectively, especially in cold conditions.
Τα γάντια αυτά είναι μέτριας ποιότητας και, για την τιμή τους, υπάρχουν σίγουρα καλύτερες επιλογές στην αγορά. Το υλικό τους είναι απλό ύφασμα που παρέχει μόνο βασικό αερισμό στα δάχτυλα και συμβάλλει στην αποφυγή δυσάρεστων οσμών. Ωστόσο, δεν προσφέρουν επαρκή προστασία από το κρύο ή την άνεση που θα περιμένατε από ένα προϊόν σε αυτήν την κατηγορία τιμής.
Αν ψάχνετε για γάντια με εσωτερική επένδυση και καλύτερη θερμομόνωση, σίγουρα μπορείτε να βρείτε πιο ζεστές και ποιοτικές επιλογές. Είναι προτιμότερο να επενδύσετε σε κάτι καλύτερο που θα σας καλύψει πιο αποτελεσματικά, ειδικά σε συνθήκες ψύχους.
Nice sturdy gloves that protect the hand. I use them for hikes with temperatures between 5C & 15C, but I'm in action and want a good feel for my fingers due to buttons, bags, or a camera.
If you want them only for warmth, choose something else. I've had them for about 2 months, they seem durable.
Ωραία σκληρά γάντια και προφυλάσσουν το χέρι. Τα χρησιμοποιώ σε ορειβασίες που έχει σχετικά θερμοκρασίες μεταξύ 5C & 15C, αλλά είμαι σε action και θέλω καλή αίσθηση των δακτύλων μου λόγω button, τσαντών ή φωτογραφικής μηχανής.
Αν τα θέλετε μόνο για θερμότητα, επιλέξτε κάτι άλλο.
Τα έχω κανένα 2μηνο, ανθεκτικά φαίνονται.
Very good glove for technical work but not for delicate tasks..it has good contact with the hand but it is a bulky glove. Hands do not smell and absorb sweat. I have been using them for a long time and they are very durable. Mainly a winter glove but can also be worn in summer as it breathes. I also use it for grease and fuel and it is strong even though this is not their intended use.
Πολύ καλό γάντι για τεχνικές εργασίες όχι όμως για λεπτοδουλειές..έχει καλή επαφή με το χέρι αλλά είναι γάντι με όγκο. Τα χέρια δεν μυρίζουν και απορροφά τον ιδρώτα. Γενικά τα χρησιμοποιώ αρκετό καιρό και είναι πολύ ανθεκτικά. Κυρίως χειμερινό γάντι αλλά φοριέται και καλοκαίρι αφού αναπνέει. Το χρησιμοποιώ και για γράσσα και καύσιμα και είναι δυνατό αν και δεν είναι αυτή η χρήση τους.
Good quality gloves, durable for any kind of work, I have been using them for 2 months now in maintenance work for vehicles and they haven't been affected by anything (grease, oil, fuel, etc). They are relatively thick gloves, so for the summer, something lighter might be needed. They do breathe quite well and it's important that they don't make your hands smell. If someone needs very good dexterity, they might not be suitable because, as I mentioned before, they are a bit thick gloves with good fit on the hand but not for delicate work.
Καλής ποιότητας γάντια, ανθεκτικά για κάθε είδους εργασία, τα χρησιμοποιώ εδώ και 2 μήνες σε εργασίες συντήρησης α/φων και δεν έχουν πάθει τπτ (γράσα, λάδια, καύσιμα, κλπ)..Σχετικά χοντρά γάντια και για το καλοκαίρι ίσως χρειαστεί κάτι πιο ελαφρύ...αναπνέει βέβαια αρκετά καλα και σημαντικό ότι δεν μυρίζουν τα χέρια. Αν κάποιος χρειάζεται πολύ καλή αφή ίσως να μην του ταιριάζουν γτ όπως προ είπα είναι λίγο χοντρό γάντι με καλή προσαρμογή στο χέρι αλλά όχι για λεπτοδουλειές.
Until 0° that I tried them on the mountain with wind, my hands did not get cold. Of course, they are not suitable for work because they made a small hole in the joint between the two fingers because, as I said, I was on the mountain. The touch on the phone also does not work at all.
Otherwise, they are very comfortable and warm for winter. I am satisfied with their price
Μέχρι 0° που τα δοκίμασα στο βουνό με αέρα δεν κρυωσαν τα χέρια μου. Βέβαια για εργασίες δεν ενδείκνυται γιατί εμένα μου κάναν μια μικρη τρύπα στην ενωσιά από τα δύο δάχτυλα επειδή όπως είπα ήμουν στο βουνό. Η αφή στο κινητό επίσης δεν πιάνει καθόλου.
κατά τα άλλα είναι πολύ άνετα και ζεστά για τον χειμώνα. Για την τιμή τους είμαι ικανοποιημένος
They don't warm up the hands but they are windproof. They are great for their price and for doing light tasks. I use them in the army and I am fully satisfied!
Δεν ζεσταίνουν τα χέρια αλλά είναι αντιανεμικά. Μια χαρά για τα λεφτά τους και για να κάνεις ελαφρού τύπου εργασίες. Εγώ τα χρησιμοποιοώ στον στρατό και είμαι φουλ ευχαριστημένος!
For their price, they are top-notch. I have them for my bike. They suit me perfectly for handling the keys and tying the helmet. The touch on the phone is not easily pressed [not that it should]. Overall, they have a nice application
για τα λεφτα τους ειναι τοπ. να χω για την μηχανη . με βολευουν φουλ να χειριζομαι τα κλειδια να δενω το κρανος . στο κινητο η αφη δεν πατιεται ευκολα [οχι οτι θα επρεπε] γενικα εχουν ωραια εφαρμογη
They are comfortable, high-quality, soft, and they seem durable, just make sure to get a size larger. In my case, I had XL in some others I have, but I needed XXL in these.
Είναι άνετα ,ποιοτικά , μαλακά, φαίνονται αντοχής απλά να πάρετε ένα νούμερο μεγαλύτερο.Σε μένα σε κάποια αλλά που έχω ήταν XL σε αυτά ήθελα τα XXL .
These gloves do a little bit of everything without doing anything well:
- They do not protect from cold at all. Below 5C you will have a big problem. Don't even think about using them in snow.
- They are quite tough (they won't get scratched by wood for example) but they are not work gloves. You can't hold tools. You can't even take your keys out of your pocket.
- The touch function on the phone is useless. It might work if you press hard enough but you can't achieve what you want. For example, you can't turn on the flashlight if you need to.
- The quality is mediocre (you can feel it in your hands as soon as you put them on, cheap materials) although after a season of use they haven't been damaged.
Overall, I do not recommend them and I regret buying them.
Τα γάντια αυτα κάνουν πολύ λίγα απ' όλα χωρίς να κάνουν τίποτα καλά:
- Σε καμία περίπτωση δεν προφυλάσσουν από ψύχος. Κάτω από τους 5C θα εχετε μεγάλο πρόβλημα. Μην το σκέφτεστε καν για χιόνια.
- Είναι αρκετά σκληρά (δεν θα σε γρατζουνισουν τα ξύλα πχ) αλλά δεν είναι γάντια εργασίας. Δεν μπορείς να κρατήσεις εργαλεία. Ούτε τα κλειδιά σου από την τσέπη δεν μπορείς να βγάλεις.
- Η αφή στο κινητό ειναι άχρηστη. Μπορεί να πιάσει αν πιέσεις αρκετά αλλά δεν μπορείς να πετύχεις αυτό που θες. Πχ δεν μπορείς να ανοίξεις φακό αν χρειαστείς.
- Η ποιότητα ειναι μετριότατη (το καταλαβαινεις στα χέρια σου με το που τα βαλεις, φτηνιάρικα υλικά) αν και μετά από μια σεζόν χρήσης δεν εχουν παθει κάτι.
Συνολικά δεν τα προτείνω και μετανοιώνω που τα πήρα.
The feeling and fit are not nice, the material that surrounds the hand is somewhat hard. For the same money, prefer the equivalent from Mechanix. The Fast Fit, much better
Δεν είναι ωραία η αίσθηση και εφαρμογή, το υλικό που περιβάλει το χέρι είναι κάπως σκληρό. Στα ίδια λεφτά προτιμήστε το αντίστοιχο της mechanix. Το fast fit, πολύ καλύτερο
These gloves are of mediocre quality and, for their price, there are definitely better options on the market. Their material is simple fabric that provides only basic ventilation for the fingers and helps prevent unpleasant odors. However, they do not offer adequate protection from the cold or the comfort you would expect from a product in this price category.
If you are looking for gloves with an inner lining and better thermal insulation, you can definitely find warmer and higher-quality options. It is better to invest in something better that will serve you more effectively, especially in cold conditions.
Τα γάντια αυτά είναι μέτριας ποιότητας και, για την τιμή τους, υπάρχουν σίγουρα καλύτερες επιλογές στην αγορά. Το υλικό τους είναι απλό ύφασμα που παρέχει μόνο βασικό αερισμό στα δάχτυλα και συμβάλλει στην αποφυγή δυσάρεστων οσμών. Ωστόσο, δεν προσφέρουν επαρκή προστασία από το κρύο ή την άνεση που θα περιμένατε από ένα προϊόν σε αυτήν την κατηγορία τιμής.
Αν ψάχνετε για γάντια με εσωτερική επένδυση και καλύτερη θερμομόνωση, σίγουρα μπορείτε να βρείτε πιο ζεστές και ποιοτικές επιλογές. Είναι προτιμότερο να επενδύσετε σε κάτι καλύτερο που θα σας καλύψει πιο αποτελεσματικά, ειδικά σε συνθήκες ψύχους.