Ceramic, high-quality, branded, powerful despite its size, does not make noise while rolling. On the first level, it burns at 1100w while on the second level, it burns at approximately 2000w (measured with a socket meter). Definitely an expensive way of heating, but it quickly heats up a room of 8-12 m2. It has an eco function that I personally did not understand how it works because I use it for half an hour and then turn it off, logically it starts at maximum 2kw and then decreases. It also has temperature selection and thermostat from 18 to 30, although not with great accuracy. The reason I removed a star is the price, I think that 60+€ is too much. For those who do not want to invest in an air conditioner, it is a good substitute, although it burns two to three times more electricity, the price difference between them is at least 7 times. Aesthetically, it is elegant and beautiful. I recommend it to those who want supplementary or auxiliary heating for a few hours on cold days
Κεραμικο, ποιοτικο, επωνυμο, δυνατο παρα το μεγεθος, δεν τριζει η κυλιση. Στην πρωτη σκαλα καιει 1100w ενω στην 2η περιπου 2000w (μετρημενα σε μετρητη πριζας). Σιγουρα ακριβος τροπος θερμανσης αλλα θερμαινει αμεσα ενα δωματιο 8-12 m2. Εχει λειτουργια eco που προσωπικα δεν κατανοησα πως λειτουργει γιατι το λειτουργω μιση με μια ωρα κ το κλεινω, λογικα ξεκιναει στο μαξιμουμ 2kw κ στην πορεια μειωνει. Επισης εχει επιλογη θερμοκρασιας κ θερμοστατη απο 18 μεχρι 30 χωρις ωστοσο ιδιαιτερη ακριβεια. Ο λογος που αφαιρεσα αστερι ειναι η τιμη θεωρω οτι 60 +€ ειναι πολλα. Οποιος δεν θελει να επενδυσει σε κλιματιστικο ειναι καλο υποκαταστατο, ναι μεν καιει δυο με τρεις φορες παραπανω σε ρευμα ομως η διαφορα στην τιμη αγορας μεταξυ τους ειναι 7πλασια το λιγοτερο. Αισθητικα ειναι κομψο κ ομορφο. Το προτεινω σε οσους θελουν συμπληρωματικη η βοηθητικη θερμανση για λιγες ωρες τις κρυες μερες