After half a year or more of having the 12 pro max and being excited about the presentation of this accessory, something was holding me back from buying it.
Now I have it in saddle brown color (which I consider the best choice for the Wallet) and I can say that in combination with a leather case, the phone looks very beautiful, although it adds quite a bit of bulk.
The material of the wallet is top-notch, and here I must say that it is made of higher quality leather than the cases. You can tell as soon as you open the box, even from the smell! It doesn't have the same coating as this year's leather cases, and it will definitely develop a nice shade over time.
The fit on the phone is perfect, and something that no one will tell you - since almost all reviewers on YouTube commented that the wallet comes off relatively easily when you try to put it in your pocket - is that this only applies if you have the wallet on a "naked" phone. If the phone has any brand leather case, after a while, the wallet sticks to the case and not only does it not come off easily, but it also requires some force to remove it, to the point where you may risk scratching it with the edge of your nail.
In conclusion, it is a beautiful, albeit expensive, product that further enhances the phone as an accessory, while also allowing you to carry some cards with you (which is very convenient during the summer). And if you want, you can also use it as a regular wallet. Top-quality leather and very well-made
Μετά απο μισό χρόνο και πλέον που έχω το 12 pro max και ενώ είχα ενθουσιαστεί στην παρουσίαση για το εν λόγο αξεσουάρ κάτι με κρατούσε και δεν το αγόραζα .
Πλέον το έχω σε χρώμα saddle brown (θεωρώ πως είναι η καλύτερη επιλογή για το Wallet) και μπορώ να πω πως σε συνδυασμό με μια θήκη δερμάτινη το κινητό δείχνει πολύ όμορφο αν και προσθέτει αρκετό όγκο .
Το υλικό κατασκευής του wallet είναι κορυφαίο και εδώ να πω πως είναι κατασκευασμένο από καλύτερης ποιότητας δέρμα από ότι οι θήκες .Το καταλαβαίνεις όταν ανοίξεις το κουτάκι του ήδη από τη μυρωδιά !
ΔΕΝ έχει αυτήν την επίστρωση που έχουν οι φετινές δερμάτινες θήκες και σίγουρα με τον καιρό θα πάρει μια όμορφη απόχρωση.
Η εφαρμογή του είναι άψογη στο τηλέφωνο και κάτι που δεν θα στο πει κανένας- αφού σχεδόν όλοι οι reviewers στο YouTube σχολίασαν πως το πορτοφόλι φεύγει σχετικά εύκολα όταν προσπαθείς να το βάλεις στην τσέπη- είναι πως αυτό ισχύει ΜΟΝΟ αν έχετε το πορτοφόλι σε «γυμνό» τηλεφωνο.
ΑΝ το τηλέφωνο φέρει δερμάτινη θήκη οποιασδήποτε μάρκας μετά από κάποια ώρα το wallet κολλάει πάνω στη θήκη και όχι μόνο δεν φεύγει εύκολα αλλά αφαιρείται και με δυσκολία σε σημείο να χρειαστεί με την άκρη του νυχιού να ασκείτε δύναμη στις γωνιές με κίνδυνο να το γδάρετε .
Εν κατακλείδι είναι ένα όμορφο προϊόν αρκετά ακριβό που ομορφαίνει περαιτέρω το τηλέφωνο σαν αξεσουάρ ενώ παράλληλα φέρεις και κάποιες κάρτες μαζί σου.(τώρα το καλοκαίρι βολεύει πολύ) ενώ αν θέλεις μπορείς να το χρησιμοποιείς και σαν απλό πορτοφόλι .
Κορυφαίο δέρμα και πολύ προσεγμένο