Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I have a 52-55sqm house and I have to say that it does its job very well. It "works" from 22:00 until 6:00 in the morning. The noise it makes is at normal levels. I have also used it for drying clothes and it does a very good job there too. I also have to say that as someone with asthma who is bothered by humidity, now with my dehumidifier it has stopped (I used to cough every morning as soon as I got out of bed). It cost 157€. I believe it is worth its money and with proper use and maintenance, someone can "keep" it for a long period of time.
Σπίτι 52-55τμ και έχω να πω ότι κάνει πολύ καλά τη δουλειά του. «Δουλεύει» από τις 22:00 μέχρι και τις 6:00 το πρωί. Ο θόρυβος που κάνει είναι σε φυσιολογικά επίπεδα. Τον έχω χρησιμοποιήσει και για το στέγνωμα ρούχων και κάνει πολύ καλή «δουλίτσα» και εκεί. Επίσης έχω να πω ότι εγώ που έχω άσθμα και με πειράζει η υγρασία τώρα με τον αφυγραντήρα μου εχει σταματήσει, ( έβηχα καθε πρωι με το που σηκωνόμουν απο το κρεβάτι ). Αγορά 157€. Πιστεύω ότι αξίζει τα λεφτά του και με τη σωστή χρήση και συντήρηση μπορεί κάποιος να τον «κρατήσει» για αρκετό χρονικό διάστημα.
Elsewhere it says it covers 80 square meters (no way)... here it says 64 square meters. I would say it is effective around 60 square meters... moderate noise... good quality construction... I don't know about consumption yet, but according to the manufacturer, it burns 350W per hour.
Αλλου γραφει οτι καλυπτει 80τμ (με τιποτα)... εδω λεει 64τμ . Εγω θα πω οτι ειναι αποτελεσματικος εκει γυρω στα 60τμ..μετριος θορυβος..καλη ποιοτικη κατασκευη..καταναλωση δεν ξερω ακομα αλλα βασει κατασκευαστη καιει 350W την ωρα..
I haven't had it for very long (2-3 days) but I can write an initial impression. The construction is of good quality with wheels that are very helpful for transportation. It is heavy (12 kg) due to the compressor, so with the wheels, you have no problem moving it from room to room. However, it is small and discreet in the space. It has digital indicators which are explained in the manual and it is very easy to adjust. After purchase, it needs to remain upright for 24 hours before the first use. When it is turned on, it shows the humidity levels in the room and enters automatic mode. I noticed that it lowers the levels very well and I saw a big difference in the atmosphere from the first use (it even eliminated the humidity odors). I have it in a student house of about 50 sqm so it is within its operating range. It is not completely silent, but it is quiet and personally, it does not bother me even during sleep. The water tank is sufficient and easy to remove and empty. Along with the dehumidifier, it comes with a spare filter and a tube in case someone wants to connect it to the drainage. I recommend it :)
Update 1.5 months later: It works very well, but the only drawback I noticed is the clothes drying function... the two times I tried to dry clothes inside the house due to weather, it didn't do a good job. Maybe I am doing something wrong but I will try it again.
Δεν τον έχω πολύ καιρό (2-3 μέρες) ωστόσο μπορώ να γράψω μια αρχική εντύπωση. Η κατασκευή είναι ποιοτική με ροδάκια που βοηθάνε πάρα πολύ στη μεταφορά. Είναι βαρύς (12 κιλά) λόγω του συμπιεστή οπότε με τα ροδάκια δεν έχεις πρόβλημα να τον μετακινείς από δωμάτιο σε δωμάτιο. Ωστόσο είναι μικρός και διακριτικός μέσα στον χώρο. Έχει ψηφιακές ενδείξεις τις οποίες εξηγεί στο manual και είναι πολύ εύκολο στη ρύθμιση. Μετά την αγορά, χρειάζεται να παραμείνει σε όρθια θέση για 24 ώρες πρίν την πρώτη χρήση. Όταν τεθεί σε λειτουργία, δείχνει τα επίπεδα υγρασίας στον χώρο και μπαίνει στην αυτόματη λειτουργία. Παρατήρησα οτι κατεβάζει τα επίπεδα πάρα πολύ καλά και είδα μεγάλη διαφορά στην ατμόσφαιρα από την πρώτη χρήση (εξαφάνισε και τις οσμές της υγρασίας). Τον έχω σε φοιτητικό σπίτι 50 τ.μ περίπου οπότε είναι μέσα στο εύρος λειτουργίας του. Δεν είναι εντελώς αθόρυβος, αλλά είναι ήσυχος και εμένα προσωπικά δεν με ενοχλεί ούτε στον ύπνο. Το δοχείο νερού είναι αρκετό και εύκολο στην αφαίρεση και το άδειασμα. Μαζί με τον αφυγραντήρα, έρχεται και ένα ανταλλακτικό φίλτρο και ένα σωληνάκι σε περίπτωση που κάποιος θέλει να τον συνδέσει με την αποχέτευση. Το προτείνω :)
Update 1,5 μήνα μετά: Δουλεύει πάρα πολύ καλά, αλλά το μοναδικό μειονέκτημα που είδα είναι η λειτουργία στεγνώματος ρούχων… δυο φορές που επιχείρησα, λόγω καιρού, να στεγνώσω τα ρούχα μέσα στο σπίτι, δεν έκανε καλή δουλειά. Ίσως κάνω εγω κάτι λάθος αλλά θα το ξαναδοκιμάσω.
Ο θόρυβος του είναι όπως ένα μεσαίο a/c. Η απόδοσή του εξαιρετική για την ώρα. Σίγουρα είναι value for money, θα επανέρθω σε ένα χρόνο για την περαιτέρω αξιολόγησή του.
Τον έχω λίγες μέρες κ τον χρησιμοποιώ κυρίως στο μισό σπίτι,δλδ σαλόνι κουζίνα τραπεζαρία.
Τί να πω; Δλδ είναι ό,τι έψαχνα. Απορροφά την υγρασία σχεδόν άμεσα, γεμίζει με νερό ο κάδος περίπου κάθε 6 - 8 ώρες
Αλλά το κυριότερο, νιώθεις πιο θερμή κ στεγνή την ατμόσφαιρα σε σχέση με τα υπόλοιπα δωμάτια. Σα να έχεις βάλει κλιματισμό. Από 66% την υγρασία χώρου την έφτασε 55% σε λίγες ώρες.Σούπερ
Σκέφτομαι να αγοράσω άλλον έναν για τα υπόλοιπα δωμάτια ,ώστε να μένουν σταθερά.
Τον έχω ένα μήνα, η κατασκευή του φαίνεται ανθεκτική, η αφυγρανση του χώρου είναι επαρκής, υπόψην όμως ότι τον χρησιμοποιώ για 40 τμ χώρο. Σε νησί. Δεν έχω δοκιμάσει ακόμα το στέγνωμα ρούχων. Όταν γεμίσει ο κάδος σταματάει αυτόματα τη λειτουργία. Πολύ καλός, αξίζει τα λεφτά του!
I have a 52-55sqm house and I have to say that it does its job very well. It "works" from 22:00 until 6:00 in the morning. The noise it makes is at normal levels. I have also used it for drying clothes and it does a very good job there too. I also have to say that as someone with asthma who is bothered by humidity, now with my dehumidifier it has stopped (I used to cough every morning as soon as I got out of bed). It cost 157€. I believe it is worth its money and with proper use and maintenance, someone can "keep" it for a long period of time.
Σπίτι 52-55τμ και έχω να πω ότι κάνει πολύ καλά τη δουλειά του. «Δουλεύει» από τις 22:00 μέχρι και τις 6:00 το πρωί. Ο θόρυβος που κάνει είναι σε φυσιολογικά επίπεδα. Τον έχω χρησιμοποιήσει και για το στέγνωμα ρούχων και κάνει πολύ καλή «δουλίτσα» και εκεί. Επίσης έχω να πω ότι εγώ που έχω άσθμα και με πειράζει η υγρασία τώρα με τον αφυγραντήρα μου εχει σταματήσει, ( έβηχα καθε πρωι με το που σηκωνόμουν απο το κρεβάτι ). Αγορά 157€. Πιστεύω ότι αξίζει τα λεφτά του και με τη σωστή χρήση και συντήρηση μπορεί κάποιος να τον «κρατήσει» για αρκετό χρονικό διάστημα.
Elsewhere it says it covers 80 square meters (no way)... here it says 64 square meters. I would say it is effective around 60 square meters... moderate noise... good quality construction... I don't know about consumption yet, but according to the manufacturer, it burns 350W per hour.
Αλλου γραφει οτι καλυπτει 80τμ (με τιποτα)... εδω λεει 64τμ . Εγω θα πω οτι ειναι αποτελεσματικος εκει γυρω στα 60τμ..μετριος θορυβος..καλη ποιοτικη κατασκευη..καταναλωση δεν ξερω ακομα αλλα βασει κατασκευαστη καιει 350W την ωρα..
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I have a 52-55sqm house and I have to say that it does its job very well. It "works" from 22:00 until 6:00 in the morning. The noise it makes is at normal levels. I have also used it for drying clothes and it does a very good job there too. I also have to say that as someone with asthma who is bothered by humidity, now with my dehumidifier it has stopped (I used to cough every morning as soon as I got out of bed). It cost 157€. I believe it is worth its money and with proper use and maintenance, someone can "keep" it for a long period of time.
Σπίτι 52-55τμ και έχω να πω ότι κάνει πολύ καλά τη δουλειά του. «Δουλεύει» από τις 22:00 μέχρι και τις 6:00 το πρωί. Ο θόρυβος που κάνει είναι σε φυσιολογικά επίπεδα. Τον έχω χρησιμοποιήσει και για το στέγνωμα ρούχων και κάνει πολύ καλή «δουλίτσα» και εκεί. Επίσης έχω να πω ότι εγώ που έχω άσθμα και με πειράζει η υγρασία τώρα με τον αφυγραντήρα μου εχει σταματήσει, ( έβηχα καθε πρωι με το που σηκωνόμουν απο το κρεβάτι ). Αγορά 157€. Πιστεύω ότι αξίζει τα λεφτά του και με τη σωστή χρήση και συντήρηση μπορεί κάποιος να τον «κρατήσει» για αρκετό χρονικό διάστημα.
Elsewhere it says it covers 80 square meters (no way)... here it says 64 square meters. I would say it is effective around 60 square meters... moderate noise... good quality construction... I don't know about consumption yet, but according to the manufacturer, it burns 350W per hour.
Αλλου γραφει οτι καλυπτει 80τμ (με τιποτα)... εδω λεει 64τμ . Εγω θα πω οτι ειναι αποτελεσματικος εκει γυρω στα 60τμ..μετριος θορυβος..καλη ποιοτικη κατασκευη..καταναλωση δεν ξερω ακομα αλλα βασει κατασκευαστη καιει 350W την ωρα..
I haven't had it for very long (2-3 days) but I can write an initial impression. The construction is of good quality with wheels that are very helpful for transportation. It is heavy (12 kg) due to the compressor, so with the wheels, you have no problem moving it from room to room. However, it is small and discreet in the space. It has digital indicators which are explained in the manual and it is very easy to adjust. After purchase, it needs to remain upright for 24 hours before the first use. When it is turned on, it shows the humidity levels in the room and enters automatic mode. I noticed that it lowers the levels very well and I saw a big difference in the atmosphere from the first use (it even eliminated the humidity odors). I have it in a student house of about 50 sqm so it is within its operating range. It is not completely silent, but it is quiet and personally, it does not bother me even during sleep. The water tank is sufficient and easy to remove and empty. Along with the dehumidifier, it comes with a spare filter and a tube in case someone wants to connect it to the drainage. I recommend it :)
Update 1.5 months later: It works very well, but the only drawback I noticed is the clothes drying function... the two times I tried to dry clothes inside the house due to weather, it didn't do a good job. Maybe I am doing something wrong but I will try it again.
Δεν τον έχω πολύ καιρό (2-3 μέρες) ωστόσο μπορώ να γράψω μια αρχική εντύπωση. Η κατασκευή είναι ποιοτική με ροδάκια που βοηθάνε πάρα πολύ στη μεταφορά. Είναι βαρύς (12 κιλά) λόγω του συμπιεστή οπότε με τα ροδάκια δεν έχεις πρόβλημα να τον μετακινείς από δωμάτιο σε δωμάτιο. Ωστόσο είναι μικρός και διακριτικός μέσα στον χώρο. Έχει ψηφιακές ενδείξεις τις οποίες εξηγεί στο manual και είναι πολύ εύκολο στη ρύθμιση. Μετά την αγορά, χρειάζεται να παραμείνει σε όρθια θέση για 24 ώρες πρίν την πρώτη χρήση. Όταν τεθεί σε λειτουργία, δείχνει τα επίπεδα υγρασίας στον χώρο και μπαίνει στην αυτόματη λειτουργία. Παρατήρησα οτι κατεβάζει τα επίπεδα πάρα πολύ καλά και είδα μεγάλη διαφορά στην ατμόσφαιρα από την πρώτη χρήση (εξαφάνισε και τις οσμές της υγρασίας). Τον έχω σε φοιτητικό σπίτι 50 τ.μ περίπου οπότε είναι μέσα στο εύρος λειτουργίας του. Δεν είναι εντελώς αθόρυβος, αλλά είναι ήσυχος και εμένα προσωπικά δεν με ενοχλεί ούτε στον ύπνο. Το δοχείο νερού είναι αρκετό και εύκολο στην αφαίρεση και το άδειασμα. Μαζί με τον αφυγραντήρα, έρχεται και ένα ανταλλακτικό φίλτρο και ένα σωληνάκι σε περίπτωση που κάποιος θέλει να τον συνδέσει με την αποχέτευση. Το προτείνω :)
Update 1,5 μήνα μετά: Δουλεύει πάρα πολύ καλά, αλλά το μοναδικό μειονέκτημα που είδα είναι η λειτουργία στεγνώματος ρούχων… δυο φορές που επιχείρησα, λόγω καιρού, να στεγνώσω τα ρούχα μέσα στο σπίτι, δεν έκανε καλή δουλειά. Ίσως κάνω εγω κάτι λάθος αλλά θα το ξαναδοκιμάσω.
Ο θόρυβος του είναι όπως ένα μεσαίο a/c. Η απόδοσή του εξαιρετική για την ώρα. Σίγουρα είναι value for money, θα επανέρθω σε ένα χρόνο για την περαιτέρω αξιολόγησή του.
Τον έχω λίγες μέρες κ τον χρησιμοποιώ κυρίως στο μισό σπίτι,δλδ σαλόνι κουζίνα τραπεζαρία.
Τί να πω; Δλδ είναι ό,τι έψαχνα. Απορροφά την υγρασία σχεδόν άμεσα, γεμίζει με νερό ο κάδος περίπου κάθε 6 - 8 ώρες
Αλλά το κυριότερο, νιώθεις πιο θερμή κ στεγνή την ατμόσφαιρα σε σχέση με τα υπόλοιπα δωμάτια. Σα να έχεις βάλει κλιματισμό. Από 66% την υγρασία χώρου την έφτασε 55% σε λίγες ώρες.Σούπερ
Σκέφτομαι να αγοράσω άλλον έναν για τα υπόλοιπα δωμάτια ,ώστε να μένουν σταθερά.
Τον έχω ένα μήνα, η κατασκευή του φαίνεται ανθεκτική, η αφυγρανση του χώρου είναι επαρκής, υπόψην όμως ότι τον χρησιμοποιώ για 40 τμ χώρο. Σε νησί. Δεν έχω δοκιμάσει ακόμα το στέγνωμα ρούχων. Όταν γεμίσει ο κάδος σταματάει αυτόματα τη λειτουργία. Πολύ καλός, αξίζει τα λεφτά του!
I have a 52-55sqm house and I have to say that it does its job very well. It "works" from 22:00 until 6:00 in the morning. The noise it makes is at normal levels. I have also used it for drying clothes and it does a very good job there too. I also have to say that as someone with asthma who is bothered by humidity, now with my dehumidifier it has stopped (I used to cough every morning as soon as I got out of bed). It cost 157€. I believe it is worth its money and with proper use and maintenance, someone can "keep" it for a long period of time.
Σπίτι 52-55τμ και έχω να πω ότι κάνει πολύ καλά τη δουλειά του. «Δουλεύει» από τις 22:00 μέχρι και τις 6:00 το πρωί. Ο θόρυβος που κάνει είναι σε φυσιολογικά επίπεδα. Τον έχω χρησιμοποιήσει και για το στέγνωμα ρούχων και κάνει πολύ καλή «δουλίτσα» και εκεί. Επίσης έχω να πω ότι εγώ που έχω άσθμα και με πειράζει η υγρασία τώρα με τον αφυγραντήρα μου εχει σταματήσει, ( έβηχα καθε πρωι με το που σηκωνόμουν απο το κρεβάτι ). Αγορά 157€. Πιστεύω ότι αξίζει τα λεφτά του και με τη σωστή χρήση και συντήρηση μπορεί κάποιος να τον «κρατήσει» για αρκετό χρονικό διάστημα.
Elsewhere it says it covers 80 square meters (no way)... here it says 64 square meters. I would say it is effective around 60 square meters... moderate noise... good quality construction... I don't know about consumption yet, but according to the manufacturer, it burns 350W per hour.
Αλλου γραφει οτι καλυπτει 80τμ (με τιποτα)... εδω λεει 64τμ . Εγω θα πω οτι ειναι αποτελεσματικος εκει γυρω στα 60τμ..μετριος θορυβος..καλη ποιοτικη κατασκευη..καταναλωση δεν ξερω ακομα αλλα βασει κατασκευαστη καιει 350W την ωρα..