This is a completely basic entry phone. It does the absolute basics, but it does them well. And by basics, I mean calls, messages, no banking applications, or balance checks, online videos, taking photos, and that's about it. If you expect something more, then this phone is not for you.
I consider it excellent for the elderly, those who are unfamiliar with technology, who have bought a phone to manage their contacts more easily, read their messages better, and renew their talk time, and to take a "decent" photo.
However, it is unacceptable for it to lag when you try to open your contacts! Yes... it does (and it does in almost all applications). Very annoying for those who come from faster phones, but not for those who have no other experiences. Sometimes it lags so much that you're not sure if you pressed a button or not, because it lags even the vibration feedback.
In conclusion, at around €90, it is a very decent phone. Attention... a phone and not a "mini computer", "game machine", or anything more. It is so basic that it essentially does not support multitasking.
The pros
+ Price
+ Headphone jack
+ 2 SIM + 1 micro SD simultaneously
+ Screen (considering the proportions)
+ Charger (oh Samsung, what have you become...)
So-so
* Photos (nothing special, but perfectly acceptable)
* WiFi signal (all the Xiaomi phones I've had have a problem when the channels are "crowded")
* Mobile signal (you won't have a problem, but it won't be perfect either)
* Micro USB (USB-C should be standard everywhere)
* Sound (low quality, but good volume)
Negatives
- Speed
- Multitasking
- Videos
- MiUI operating system with annoying ads, especially in themes (ringtones, wallpapers, etc.)
Ideal for elderly parents who are not interested in multitasking, gaming, and video/photo editing. Good phone (attention... phone and not something else), bright screen, strong sound, decent photos, decent (well, towards good) signals. If it had USB-C, because older people get confused about which side to plug in the connector, it would be the perfect phone for them!
Πρόκειται για εντελώς entry phone. Κάνει τα απολύτως βασικά, αλλά τα κάνει καλά. Και λέγοντας βασικά εννοώ κλήσεις, μηνύματα, καμμιά τραπεζική εφαρμογή, ή έλεγχος υπολοίπου, online videos, λήψη φωτογραφιών και μέχρι εκεί. Αν περιμένετε κάτι περισσότερο, τότε αυτό το τηλέφωνο δεν είναι για εσάς.
Θεωρώ ότι είναι εξαιρετικό για ηλικιωμένους, αδαής με την τεχνολογία, στους οποίου πήρατε τηλέφωνο για να διαχειρίζεστε πιο εύκολα τις επαφές τους, να διαβάζετε καλύτερα τα μηνύματά τους και να κάνετε ανανέωση του χρόνου ομιλίας τους και για να τραβάνε καμμία "τίμια" φωτογραφία.
Ταυτόχρονα όμως είναι απαράδεκτο να λαγκάρει όταν πας να ανοίξεις τις επαφές! Ναι... το κάνει (και το κάνει σε όλες σχεδόν τις εφαρμογές). Πολύ ενοχλητικό για όσους έρχονται από πιο γρήγορα κινητά, αλλά όχι για όσους δεν έχουν άλλες εμπειρίες. Μερικές φορές λαγκάρει τόσο που δεν είσαι σίγουρος/η αν πάτησες σε κάποιο κουμπί ή όχι, γιατί λαγκάρει ακόμα και το vibration feedback.
Εν κατακλείδι, στα 90€ περίπου είναι τιμιότατο τηλέφωνο. Προσοχή... τηλέφωνο και όχι "mini υπολογιστής" , "game machine", ή οτιδήποτε περισσότερο. Είναι τόσο βασικό που ουσιαστικά δεν υποστηρίζει multitasking.
Τα συν
+ Τιμή
+ Υποδοχή για ακουστικά
+ 2 SIM + 1 micro SD ταυτόχρονα
+ Οθόνη (τηρουμένων των αναλογιών)
+ Φορτιστής (α ρε Samsung που μας κατάντησες...)
Έτσι κι έτσι
* Φωτογραφίες (΄όχι κάτι το ιδιαίτερο, αλλα απολύτως αποδεκτές)
* Σήμα WiFi (όλα τα Xiaomi που είχα έχουν πρόβλημα όταν τα κανάλια είναι "πηγμένα")
* Σήμα κινητής (δεν θα έχετε πρόβλημα, αλλά δεν θα πείτε και... "σήμα καμπάνα")
* Micro USB (το USB-C θα έπρεπε να είναι standard παντού)
* Ήχος (χαμηλής ποιότητας, αλλά καλής έντασης)
Αρνητικά
- Ταχύτητα
- Multitasking
- Βίντεο
- Λειτουργικό MiUI με ενοχλητικές διαφημίσεις, ειδικά στα themes (κουδουνίσματα, wallpapers κλπ)
Ιδανικό για τους μεγάλης ηλικίας γονείς που δεν ενδιαφέρονται για multitasking, gaming και video/photo editing. Καλό τηλέφωνο (προσοχή... τηλέφωνο και όχι κάτι άλλο), φωτεινούτσικη οθόνη, δυνατός ήχος, συμπαθητικές φωτογραφίες, συμπαθητικά (άντε προς καλά) σήματα. Αν είχε και USB-C, γιατί οι πιο ηλικιωμένοι μπερδεύονται από ποιά μεριά θα βάλουν το βύσμα, θα ήταν το τέλειο τηλέφωνο για αυτούς!