POWERTECH Mini DC UPS PT-749 with 2600mAh battery, 12V, 2.1A Mini UPS with rechargeable Samsung battery, ideal for use in low power consumption devices, such as home routers. With the PT-749 connected to your router, you will continue to have phone and internet in case of a power outage.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Used to hold the provider's modem and the TP LINK MESH WiFi that I operate as AP inside the house. Useful device.
If it falls, it will immediately break the plastic parts are hard and break like Brittle Plastic.
It has a sticker with some numbers... under this sticker there is a small screw, unscrew it and open the cover that contains the Samsung battery.
When the battery is damaged, you recycle the one inside and replace it with another one costing 4-5 euros.
Χρησιμοποιείτε για να κρατάει το Modem του παρόχου και τα TP LINK MESH WiFi που τα λειτουργώ σε AP μέσα στο σπίτι. Χρήσιμη Συσκευή.
Εαν σας πέσει θα σπάσει αμέσως τα πλαστικά είναι σκληρά και σπάνε τύπου Brittle Plastic.
Έχει ένα αυτοκόλλητο με κάτι νούμερα... κάτω από αυτό το αυτοκόλλητο έχει μια μικρή βίδα, την ξεβιδώνεται και ανοίγει το καπάκι που έχει μέσα την μπαταρία της Samsung.
Όταν χαλάσει η μπαταρία ανακυκλώνεται αυτήν που έχει μέσα και αντικαθιστάτε με μια άλλη με 4-5 ευρώ κόστος.
It stopped working as a UPS after about a month. (It only functioned as a regular power supply).
I returned it requesting a refund. The store chose to repair it (or replace it - it was not clear) and send it back to me.
It arrived turned on (they hadn't powered it off) before they put it in the packaging and with a broken plug. (see video).
I'm not going through the process of returning it again, I consider it counterproductive to send it back and forth via courier for a product that costs 30 euros.
I will repair it myself and keep it as a backup (after testing it for a while) even though I don't trust it much.
Σταμάτησε να λειτουργεί ως UPS μετά από περίπου ένα μηνα. (Λειτουργούσε μόνο ως απλό τροφοδοτικό).
Το επέστρεψα ζητώντας επιστροφή χρημάτων. Το κατάστημα επέλεξε να το επισκευάσει (ή να το αντικαταστήσει - δεν ήταν ξεκάθαρο) και να μου το στείλει ξανά.
Έφτασε αναμμένο (δεν το είχαν κάνει power off) πριν το βάλουν στη συσκευασία και με χαλασμένο το φις. (βλ. βιντεο).
Δεν μπαίνω στη διαδικασία να το επιστρέψω δεύτερη φορά, θεωρώ αντιπαραγωγική την εκ νέου αποστολή κούριερ (και πίσω ) για ένα προϊόν που κάνει 30 ευρώ.
Θα το επισκευάσω μόνος μου και θα το κρατήσω ως εφεδρικό (αφού το δοκιμάσω για κάποιο διάστημα) αν και δεν το εμπιστεύομαι και πολύ.
Placed on the router for 2 months now and it does exactly what it's supposed to do. The only problem is that the button on it doesn't work no matter what combination of presses I try, so the only way to restart the device if it freezes is to unplug the cable from the side of the router.
τοποθετημένο πάνω σε router 2 μήνες κοντά και κάνει ακριβώς τη δουλειά του.
Το μόνο πρόβλημα είναι ότι το κουμπί που έχει πάνω δε λειτουργεί σε ότι συνδυασμό πατημάτων κι αν κάνω, οπότε ο μόνος τρόπος να κάνω επανεκκίνηση τη συσκευή αν κολλίσει είναι ένα βγάλω το καλώδιο από την πλευρά του router.
After 7 months, a red faulty indicator is blinking. The included battery [ICR18650 2600mAh 3.7V SOSLLI 9.62Wh 220112] went off, likely due to overheating. I replaced it with a new one to test if it happens again.
Στους 7 μήνες αναβοσβήνει κόκκινη ένδειξη faulty. Η περιεχόμενη μπαταριά [ICR18650 2600mAh 3.7V SOSLLI 9.62Wh 220112] βγήκε off, πιθανόν λόγω υπερθέρμανσης. Αντικατέστησα με μια νέα για να τεστάρω αν επαναληφθεί.
It is very practical and useful for the home router without taking up any space as it replaces the power supply. I tried turning off the power and it worked flawlessly. We will see how long it will last over time.
Είναι πολύ πρακτικό και χρήσιμο για το ρούτερ του σπιτιού χωρίς να πιάνει καθόλου χώρο μιας και παίρνει τη θέση του τροφοδοτικού.Δοκίμασα να κλείσω το ρεύμα και λειτούργησε απροβλημάτιστα.Μένει να δούμε πόσο θα αντέξει στο χρόνο.
I have put it on a PTZ camera in my country house due to the frequent power outages and it lasts for about 1 1/5 hours. I have the rubber and the phone on a UPS
Το έχω βάλει σε ptz camera στο εξοχικό λόγω των πολλών διακοπτών ρεύματος και μου κρατάει περίπου 1 1/5 ώρα το rubber και το τηλέφωνο το έχω σε ups επάνω
I bought it in October 2022 and in August 2023, a red light turns on, possibly indicating that the battery is not charging. We will see, I ordered another one. It works fine when plugged in.
Το πηρα 10/2022 και 8/23 αναβει κοκκινο φωτακι πιθανον να μην φορτιζει η μπαταρια του θα δουμε παρηγγειλα μια αλλη. Στο ρευμα λειτουργει κανονικα το ρουτερ.
I bought two, with serial numbers differing by 2, which means "same batch". I had one in the Vodafone Modem and the other in an Asus Router. I had a long power outage once and it lasted for 2+ hours, so I am very satisfied with that. However, after 11 months, the one I had in the Modem stopped functioning properly as a UPS. I mean that it continued to provide power to the modem as a transformer, but in the slightest interruption, even momentarily, it would not hold and would shut off, and when the power came back on, the indicator light would flash red (fault). It is likely a battery issue, but I have sent it back as it is still under warranty. I still don't know if they will simply replace the battery or if there is an issue with the charging circuit, for example. We shall see. However, while they were working, they worked well.
Αγόρασα δύο, με σειριακούς αριθμούς με διαφορά κατά 2, που σημαίνει "ίδια φουρνιά". Το ένα το είχα στο Modem της Vodafone και το άλλο σε ένα Asus Router. Είχα μία φορά μια μεγάλη διακοπή ρεύματος και κράτησε για 2+ ώρες οπότε από αυτό είμαι πολύ ικανοποιημένος. Στους 11 μήνες όμως αυτό που είχα στο Modem σταμάτησε να λειτουργεί σωστά ως UPS. Εννοώ ότι συνέχιζε ως μετασχηματιστής να παρέχει ρεύμα στο modem αλλά στην παραμικρή διακοπή έστω και στιγμιαία, δεν κρατούσε και έσβηνε και όταν ξαναερχόταν το ρεύμα το λαμπάκι του αναβόσβηνε κόκκινο (fault). Πιθανότατα να είναι θέμα μπαταρίας, παρόλα αυτά το έχω στείλει πίσω καθώς είναι εντός εγγύησης. Δεν ξέρω ακόμα αν απλά θα αντικαταστήσουν την μπαταρία ή έχει θέμα πχ το κύκλωμα φόρτισής της. Είδωμεν. Όσο δουλεύαν πάντως, δούλευαν καλά.
Very good for what it does, just don't get it if you want it for your router unless you have fiber optic because it can't cover the power supply of the fiber optic. It will keep the router on but without internet in case of a power outage. So, you would need 2 of these if you have fiber optic.
Πολύ καλό για αυτό που κάνει απλά μην το πάρετε αν το θέλετε για το ρουτερ σας ένα έχετε οπτική ίνα γιατί δεν μπορεί να καλύψει κ την παροχή ρεύματος της οπτικης ίνας. Θα κρατήσει το ρουτερ αναμμένο αλλά χωρίς Ίντερνετ, σε περίπτωση διακοπής ρεύματος. Δλδ θέλετε 2 τέτοια αν έχετε οπτική ίνα.
Perfect! I connected it to my Cosmote router and now the frequent interruptions due to voltage fluctuations in the building (I live in an old apartment building) have stopped.
Άψογο! Το σύνδεσα στο ρούτερ της Cosmote και πλέον σταμάτησαν οι πολλές διακοπές λόγω σκαμπανεβασμάτων στην τάση (μένω σε παλιά πολυκατοικία).
It works. For now. It is the smallest in size on the market and I have it to protect the router from the power outages that occur in Greece. At some point, it will send us a postcard from where it vacations...
Back to the point, it works and seems to do the job for which I bought it. However, when I took it out of the packaging, it sounded like a bell, without any visible defect, while the packaging was intact. I plugged it in and then unplugged it to see its autonomy. So, when I unplugged it, only half of it came out, spilling its insides and revealing its inner, Chinese world. The best part is that my hand touched the internal wires that carry power from the socket, enhancing the already amazing perm I have on my head. Because I am an electrician, I was not afraid or discouraged. I removed it from the socket and reassembled it, securing it with tie wraps, so that it would not open again. To be honest, I will probably buy another one, since I already have a similar one, from a different brand, whose plastics are equally cheap, and I have 3 other switches at home that need UPS.
Just be equipped with 2 tie wraps, 1 pair of gloves, and a leakage switch on the house panel if you decide to unplug it. They should probably include them in the packaging along with instructions for their use and a disclaimer for death by electrocution.
The "CE" marking in this case stands for China Export...
Δουλεύει. Για την ώρα. Είναι το μικρότερο σε μέγεθος της αγοράς και το έχω για να κρατάει το router από τις μικρες και μεγάλες διακοπές που κάνει το ρεύμα της Ελλάδας. Κάποια στιγμή θα μας στείλει και καρτ ποσταλ από όπου παραθερίζει...
Πίσω στο θέμα μας, δουλεύει και φαίνεται να κάνει τη δουλειά για την οποία το αγόρασα. Ωστόσο, όταν το έβγαλα από τη συσκευασία ακουγουγόταν σαν κουδουνιστρα, χωρίς να έχει καποιο εμφανές ελάττωμα, ενώ η συσκευασία ήταν άθικτη. Το έβαλα στην πρίζα και μετά το έβγαλα για να δω την αυτονομία του. Όταν, λοιπόν το έβγαλα από την πρίζα, βγήκε μόνο το μισό, χύνοντας τα εντοσθιά του και αποκαλύπτοντας τον εσωτερικό, κινεζικό του κόσμο. Το καλύτερο, δε, είναι πως ακούμπησε και το χέρι μου στα εσωτερικά καλώδια που παιρνουν ρεύμα από την πρίζα, βελτιώνοντας την, ήδη καταπληκτική, περμανάντ που μοστραρω στο κεφάλι μου. Επειδή είμαι ηλεκτρολόγος, δε φοβήθηκα και δεν πτοήθηκα. Το αφαίρεσα από την πρίζα και το συναρμολόγησα, ασφαλίζοντας το με tie wraps, ώστε να μην ξανανοίξει. Για να είμαι ειλικρινής, μάλλον θα αγοράσω κι άλλο, αφού έχω ήδη ένα πανομοιότυπο, άλλης μάρκας, του οποίου τα πλαστικά είναι εξίσου χρέπια, και έχω άλλα 3 switch στο σπίτι, τα οποία χρήζουν ups.
Απλά να είστε εξοπλισμένοι με 2 tie wraps, 1 ζευγάρι γάντια και διακόπτη διαρροής στον πίνακα του σπιτιού αν αποφασίσετε να το βγάλετε από την πρίζα. Μάλλον θα έπρεπε να τα συμπεριλαμβάνουν στη συσκευασία μαζί με οδηγίες χρήσης αυτών και disclaimer για θάνατο από ηλεκτροπληξία.
Η σήμανση "CE" σε αυτήν την περίπτωση σημαίνει china export....
5/5. I can't understand why I didn't get it for so long. In my area, we have frequent power outages and my router has calmed down now. It keeps it alive for about 2 hours. Long time. With closed eyes ...
5/5. Δε μπορώ να καταλάβω πως δε το είχα πάρει τόσο καιρό. Στη περιοχή μου έχουμε φουλ διακοπές ρεύματος και έχει ηρεμήσει το ρούτερ μου πλέον. Το κρατάει κάνα 2ωρο ζωντανό. Μεγάλος χρόνος. Με κλειστά μάτια ...
For the ZTE H1600 router (12v, 2A, 24w) provided by Cosmote for FTTH, it's Ok. It charged in 2hrs and powers without heating up, smelling, or buzzing at all. With the 2600mAh it provides, it keeps the 2A router running for 90 hours during a power outage. Update: 20 months later, it stopped working as a UPS, flashing a red faulty indicator. It simply remains plugged in for the router's basic power supply.
Για τον router ZTE H1600 (12v, 2A, 24w) που δίνει η cosmote για το FTTH είν' Ok. Φόρτισε σε 2hrs και τροφοδοτεί χωρίς να θερμαίνεται, μυρίζει ή βουίζει καθόλου. Με 2600mAh που παρέχει κρατάει τον router των 2A για 90λ σε διακοπή ΔΕΗ.
Update: 20 μήνες μετά , σταμάτησε να λειτουργεί σαν UPS , αναβοσβήνει κόκκινη ένδειξη faulty . Απλά παραμένει στην πρίζα για απλή τροφοδοσία του router.
Honest and works as it should. I have put it in a Wind router and I don't have to wait 5 minutes for it to reconnect every time there's a power flicker from the electricity company.
I'm coming back after 4 years of continuous operation, now it can't even handle the smallest power flicker, but with €6 I changed the battery and it's just fine!
Still, I find it honest
Τίμιο και δουλεύει όπως πρέπει. Το έχω βάλει σε ρούτερ της wind και δεν χρειάζεται να περιμένω 5λεπτα για να ξανασυνδεθει σε και τσαφ που θα κάνει η ΔΕΗ
Επανέρχομαι μετά από 4 χρόνια συνεχούς λειτουργίας πλέον δεν σηκώνει ούτε το "τσαφ", με 6€ άλλαξα τη μπαταρία και μια χαρά!
Και πάλι τίμιο το βρίσκω
I have many in operation, over 4 on various devices, routers, switches, phones, etc. The problems I encountered are two:
a) The quality of the plastics is unacceptable and they open for no reason. You will need instant glue or tape.
b) After a few days, half of them stopped working due to a bad battery... I removed it, thank God it is very easy due to the presence of a special slot that opens with a screw, and I put in a 18650 made in Japan. Now they work flawlessly.
Έχω πολλά σε λειτουργία, πάνω από 4 σε διάφορες συσκευές, ρούτερ, switch, τηλέφωνα, κα. Τα προβλήματα που αντιμετώπισα είναι δύο:
α) Η ποιότητα των πλαστικών είναι απαράδεκτη και ανοίγουν χωρίς λόγο. Θα χρειαστείτε κόλλα στιγμής ή ταινία.
β) Μετά από λίγες ημέρες τα μισά βγήκαν εκτός λειτουργίας λόγω κακής μπαταρίας... Την έβγαλα, δόξα τω Χριστό είναι πανεύκολο λόγω ύπαρξης ειδικής θέσης που ανοίγει με ένα βιδάκι, και έβαλα 18650 made in Japan. Τώρα δουλεύουν απροβλημάτιστα.
My router/internet has never been safer! Especially in Greece, where we constantly have small interruptions or changes in voltage, this product saved us!!
Update: about a year later, my father tried to unplug it from the socket and the cover came off and the cables got pulled instead of coming out of the socket. I replaced it with a regular small UPS, like the one provided by Cosmote.
Το router/internet μου δεν ήταν ποτέ πιο ασφαλές! Ειδικά στην Ελλάδα που έχουμε συνέχεια μικρές διακοπές ή αλλαγές στην τάση αυτό το προϊόν μας έσωσε!!
Update: περίπου ένα χρόνο μετά πήγε να το βγάλει ο πατέρας μου απο την πρίζα και βγήκε το καπάκι και τραβήχτηκαν τα καλώδια αντί να βγει από την πρίζα. Το αντικατέστησα με κανονικό μικρό ups αυτό που δίνει και η cosmote.
It does the job it's supposed to do and it does it excellently! Satisfied!! At the moment of the photo, I have unplugged it from the power and the router's function continues smoothly. I have another one on the phone. The router keeps it open for hours.
Κάνει την δουλειά που πρέπει να κάνει και την κάνει άριστα!
Υπερευχαριστημένος!!
Την στιγμή της φώτο το έχω βγάλει από το ρεύμα και η λειτουργία του ρούτερ συνεχίζεται απρόσκοπτα.
Έχω ένα ακόμη στο τηλέφωνο.
Το ρούτερ το κρατάει ανοιχτό για ώρες.
I bought 5-6 pieces to put on one the router and the rest on IP cameras (with patent). I have internet and live cameras without power for at least 2 hours! (I just stopped counting at 2 hours and 5 minutes)
Edit: When I bought them, they were 22€. The price has now doubled! -1 star for the price. So there are other alternatives now.
Πήρα 5-6 κομμάτια για να βάλω πάνω στο ένα το ρούτερ και στα υπόλοιπα κάμερες ip (με πατέντα). Έχω ίντερνετ και κάμερες live χωρίς ρεύμα για τουλάχιστον 2 ωρες! (Στις 2 ώρες και 5 λεπτά απλά σταμάτησα να μετράω)
Edit: Όταν αγόρασα είχαν 22€. Η τιμή του έχει φτάσει τώρα στα διπλά! -1 Αστέρι για τη τιμή του. Οπότε υπάρχουν και άλλες εναλλακτικές πλέον.
Placed on the router for 2 months now and it does exactly what it's supposed to do. The only problem is that the button on it doesn't work no matter what combination of presses I try, so the only way to restart the device if it freezes is to unplug the cable from the side of the router.
τοποθετημένο πάνω σε router 2 μήνες κοντά και κάνει ακριβώς τη δουλειά του.
Το μόνο πρόβλημα είναι ότι το κουμπί που έχει πάνω δε λειτουργεί σε ότι συνδυασμό πατημάτων κι αν κάνω, οπότε ο μόνος τρόπος να κάνω επανεκκίνηση τη συσκευή αν κολλίσει είναι ένα βγάλω το καλώδιο από την πλευρά του router.
After 7 months, a red faulty indicator is blinking. The included battery [ICR18650 2600mAh 3.7V SOSLLI 9.62Wh 220112] went off, likely due to overheating. I replaced it with a new one to test if it happens again.
Στους 7 μήνες αναβοσβήνει κόκκινη ένδειξη faulty. Η περιεχόμενη μπαταριά [ICR18650 2600mAh 3.7V SOSLLI 9.62Wh 220112] βγήκε off, πιθανόν λόγω υπερθέρμανσης. Αντικατέστησα με μια νέα για να τεστάρω αν επαναληφθεί.
It is very practical and useful for the home router without taking up any space as it replaces the power supply. I tried turning off the power and it worked flawlessly. We will see how long it will last over time.
Είναι πολύ πρακτικό και χρήσιμο για το ρούτερ του σπιτιού χωρίς να πιάνει καθόλου χώρο μιας και παίρνει τη θέση του τροφοδοτικού.Δοκίμασα να κλείσω το ρεύμα και λειτούργησε απροβλημάτιστα.Μένει να δούμε πόσο θα αντέξει στο χρόνο.
POWERTECH Mini DC UPS PT-749 with 2600mAh battery, 12V, 2.1A Mini UPS with rechargeable Samsung battery, ideal for use in low power consumption devices, such as home routers. With the PT-749 connected to your router, you will continue to have phone and internet in case of a power outage.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Used to hold the provider's modem and the TP LINK MESH WiFi that I operate as AP inside the house. Useful device.
If it falls, it will immediately break the plastic parts are hard and break like Brittle Plastic.
It has a sticker with some numbers... under this sticker there is a small screw, unscrew it and open the cover that contains the Samsung battery.
When the battery is damaged, you recycle the one inside and replace it with another one costing 4-5 euros.
Χρησιμοποιείτε για να κρατάει το Modem του παρόχου και τα TP LINK MESH WiFi που τα λειτουργώ σε AP μέσα στο σπίτι. Χρήσιμη Συσκευή.
Εαν σας πέσει θα σπάσει αμέσως τα πλαστικά είναι σκληρά και σπάνε τύπου Brittle Plastic.
Έχει ένα αυτοκόλλητο με κάτι νούμερα... κάτω από αυτό το αυτοκόλλητο έχει μια μικρή βίδα, την ξεβιδώνεται και ανοίγει το καπάκι που έχει μέσα την μπαταρία της Samsung.
Όταν χαλάσει η μπαταρία ανακυκλώνεται αυτήν που έχει μέσα και αντικαθιστάτε με μια άλλη με 4-5 ευρώ κόστος.
It stopped working as a UPS after about a month. (It only functioned as a regular power supply).
I returned it requesting a refund. The store chose to repair it (or replace it - it was not clear) and send it back to me.
It arrived turned on (they hadn't powered it off) before they put it in the packaging and with a broken plug. (see video).
I'm not going through the process of returning it again, I consider it counterproductive to send it back and forth via courier for a product that costs 30 euros.
I will repair it myself and keep it as a backup (after testing it for a while) even though I don't trust it much.
Σταμάτησε να λειτουργεί ως UPS μετά από περίπου ένα μηνα. (Λειτουργούσε μόνο ως απλό τροφοδοτικό).
Το επέστρεψα ζητώντας επιστροφή χρημάτων. Το κατάστημα επέλεξε να το επισκευάσει (ή να το αντικαταστήσει - δεν ήταν ξεκάθαρο) και να μου το στείλει ξανά.
Έφτασε αναμμένο (δεν το είχαν κάνει power off) πριν το βάλουν στη συσκευασία και με χαλασμένο το φις. (βλ. βιντεο).
Δεν μπαίνω στη διαδικασία να το επιστρέψω δεύτερη φορά, θεωρώ αντιπαραγωγική την εκ νέου αποστολή κούριερ (και πίσω ) για ένα προϊόν που κάνει 30 ευρώ.
Θα το επισκευάσω μόνος μου και θα το κρατήσω ως εφεδρικό (αφού το δοκιμάσω για κάποιο διάστημα) αν και δεν το εμπιστεύομαι και πολύ.
Placed on the router for 2 months now and it does exactly what it's supposed to do. The only problem is that the button on it doesn't work no matter what combination of presses I try, so the only way to restart the device if it freezes is to unplug the cable from the side of the router.
τοποθετημένο πάνω σε router 2 μήνες κοντά και κάνει ακριβώς τη δουλειά του.
Το μόνο πρόβλημα είναι ότι το κουμπί που έχει πάνω δε λειτουργεί σε ότι συνδυασμό πατημάτων κι αν κάνω, οπότε ο μόνος τρόπος να κάνω επανεκκίνηση τη συσκευή αν κολλίσει είναι ένα βγάλω το καλώδιο από την πλευρά του router.
After 7 months, a red faulty indicator is blinking. The included battery [ICR18650 2600mAh 3.7V SOSLLI 9.62Wh 220112] went off, likely due to overheating. I replaced it with a new one to test if it happens again.
Στους 7 μήνες αναβοσβήνει κόκκινη ένδειξη faulty. Η περιεχόμενη μπαταριά [ICR18650 2600mAh 3.7V SOSLLI 9.62Wh 220112] βγήκε off, πιθανόν λόγω υπερθέρμανσης. Αντικατέστησα με μια νέα για να τεστάρω αν επαναληφθεί.
It is very practical and useful for the home router without taking up any space as it replaces the power supply. I tried turning off the power and it worked flawlessly. We will see how long it will last over time.
Είναι πολύ πρακτικό και χρήσιμο για το ρούτερ του σπιτιού χωρίς να πιάνει καθόλου χώρο μιας και παίρνει τη θέση του τροφοδοτικού.Δοκίμασα να κλείσω το ρεύμα και λειτούργησε απροβλημάτιστα.Μένει να δούμε πόσο θα αντέξει στο χρόνο.
I have put it on a PTZ camera in my country house due to the frequent power outages and it lasts for about 1 1/5 hours. I have the rubber and the phone on a UPS
Το έχω βάλει σε ptz camera στο εξοχικό λόγω των πολλών διακοπτών ρεύματος και μου κρατάει περίπου 1 1/5 ώρα το rubber και το τηλέφωνο το έχω σε ups επάνω
I bought it in October 2022 and in August 2023, a red light turns on, possibly indicating that the battery is not charging. We will see, I ordered another one. It works fine when plugged in.
Το πηρα 10/2022 και 8/23 αναβει κοκκινο φωτακι πιθανον να μην φορτιζει η μπαταρια του θα δουμε παρηγγειλα μια αλλη. Στο ρευμα λειτουργει κανονικα το ρουτερ.
I bought two, with serial numbers differing by 2, which means "same batch". I had one in the Vodafone Modem and the other in an Asus Router. I had a long power outage once and it lasted for 2+ hours, so I am very satisfied with that. However, after 11 months, the one I had in the Modem stopped functioning properly as a UPS. I mean that it continued to provide power to the modem as a transformer, but in the slightest interruption, even momentarily, it would not hold and would shut off, and when the power came back on, the indicator light would flash red (fault). It is likely a battery issue, but I have sent it back as it is still under warranty. I still don't know if they will simply replace the battery or if there is an issue with the charging circuit, for example. We shall see. However, while they were working, they worked well.
Αγόρασα δύο, με σειριακούς αριθμούς με διαφορά κατά 2, που σημαίνει "ίδια φουρνιά". Το ένα το είχα στο Modem της Vodafone και το άλλο σε ένα Asus Router. Είχα μία φορά μια μεγάλη διακοπή ρεύματος και κράτησε για 2+ ώρες οπότε από αυτό είμαι πολύ ικανοποιημένος. Στους 11 μήνες όμως αυτό που είχα στο Modem σταμάτησε να λειτουργεί σωστά ως UPS. Εννοώ ότι συνέχιζε ως μετασχηματιστής να παρέχει ρεύμα στο modem αλλά στην παραμικρή διακοπή έστω και στιγμιαία, δεν κρατούσε και έσβηνε και όταν ξαναερχόταν το ρεύμα το λαμπάκι του αναβόσβηνε κόκκινο (fault). Πιθανότατα να είναι θέμα μπαταρίας, παρόλα αυτά το έχω στείλει πίσω καθώς είναι εντός εγγύησης. Δεν ξέρω ακόμα αν απλά θα αντικαταστήσουν την μπαταρία ή έχει θέμα πχ το κύκλωμα φόρτισής της. Είδωμεν. Όσο δουλεύαν πάντως, δούλευαν καλά.
Very good for what it does, just don't get it if you want it for your router unless you have fiber optic because it can't cover the power supply of the fiber optic. It will keep the router on but without internet in case of a power outage. So, you would need 2 of these if you have fiber optic.
Πολύ καλό για αυτό που κάνει απλά μην το πάρετε αν το θέλετε για το ρουτερ σας ένα έχετε οπτική ίνα γιατί δεν μπορεί να καλύψει κ την παροχή ρεύματος της οπτικης ίνας. Θα κρατήσει το ρουτερ αναμμένο αλλά χωρίς Ίντερνετ, σε περίπτωση διακοπής ρεύματος. Δλδ θέλετε 2 τέτοια αν έχετε οπτική ίνα.
Perfect! I connected it to my Cosmote router and now the frequent interruptions due to voltage fluctuations in the building (I live in an old apartment building) have stopped.
Άψογο! Το σύνδεσα στο ρούτερ της Cosmote και πλέον σταμάτησαν οι πολλές διακοπές λόγω σκαμπανεβασμάτων στην τάση (μένω σε παλιά πολυκατοικία).
It works. For now. It is the smallest in size on the market and I have it to protect the router from the power outages that occur in Greece. At some point, it will send us a postcard from where it vacations...
Back to the point, it works and seems to do the job for which I bought it. However, when I took it out of the packaging, it sounded like a bell, without any visible defect, while the packaging was intact. I plugged it in and then unplugged it to see its autonomy. So, when I unplugged it, only half of it came out, spilling its insides and revealing its inner, Chinese world. The best part is that my hand touched the internal wires that carry power from the socket, enhancing the already amazing perm I have on my head. Because I am an electrician, I was not afraid or discouraged. I removed it from the socket and reassembled it, securing it with tie wraps, so that it would not open again. To be honest, I will probably buy another one, since I already have a similar one, from a different brand, whose plastics are equally cheap, and I have 3 other switches at home that need UPS.
Just be equipped with 2 tie wraps, 1 pair of gloves, and a leakage switch on the house panel if you decide to unplug it. They should probably include them in the packaging along with instructions for their use and a disclaimer for death by electrocution.
The "CE" marking in this case stands for China Export...
Δουλεύει. Για την ώρα. Είναι το μικρότερο σε μέγεθος της αγοράς και το έχω για να κρατάει το router από τις μικρες και μεγάλες διακοπές που κάνει το ρεύμα της Ελλάδας. Κάποια στιγμή θα μας στείλει και καρτ ποσταλ από όπου παραθερίζει...
Πίσω στο θέμα μας, δουλεύει και φαίνεται να κάνει τη δουλειά για την οποία το αγόρασα. Ωστόσο, όταν το έβγαλα από τη συσκευασία ακουγουγόταν σαν κουδουνιστρα, χωρίς να έχει καποιο εμφανές ελάττωμα, ενώ η συσκευασία ήταν άθικτη. Το έβαλα στην πρίζα και μετά το έβγαλα για να δω την αυτονομία του. Όταν, λοιπόν το έβγαλα από την πρίζα, βγήκε μόνο το μισό, χύνοντας τα εντοσθιά του και αποκαλύπτοντας τον εσωτερικό, κινεζικό του κόσμο. Το καλύτερο, δε, είναι πως ακούμπησε και το χέρι μου στα εσωτερικά καλώδια που παιρνουν ρεύμα από την πρίζα, βελτιώνοντας την, ήδη καταπληκτική, περμανάντ που μοστραρω στο κεφάλι μου. Επειδή είμαι ηλεκτρολόγος, δε φοβήθηκα και δεν πτοήθηκα. Το αφαίρεσα από την πρίζα και το συναρμολόγησα, ασφαλίζοντας το με tie wraps, ώστε να μην ξανανοίξει. Για να είμαι ειλικρινής, μάλλον θα αγοράσω κι άλλο, αφού έχω ήδη ένα πανομοιότυπο, άλλης μάρκας, του οποίου τα πλαστικά είναι εξίσου χρέπια, και έχω άλλα 3 switch στο σπίτι, τα οποία χρήζουν ups.
Απλά να είστε εξοπλισμένοι με 2 tie wraps, 1 ζευγάρι γάντια και διακόπτη διαρροής στον πίνακα του σπιτιού αν αποφασίσετε να το βγάλετε από την πρίζα. Μάλλον θα έπρεπε να τα συμπεριλαμβάνουν στη συσκευασία μαζί με οδηγίες χρήσης αυτών και disclaimer για θάνατο από ηλεκτροπληξία.
Η σήμανση "CE" σε αυτήν την περίπτωση σημαίνει china export....
5/5. I can't understand why I didn't get it for so long. In my area, we have frequent power outages and my router has calmed down now. It keeps it alive for about 2 hours. Long time. With closed eyes ...
5/5. Δε μπορώ να καταλάβω πως δε το είχα πάρει τόσο καιρό. Στη περιοχή μου έχουμε φουλ διακοπές ρεύματος και έχει ηρεμήσει το ρούτερ μου πλέον. Το κρατάει κάνα 2ωρο ζωντανό. Μεγάλος χρόνος. Με κλειστά μάτια ...
For the ZTE H1600 router (12v, 2A, 24w) provided by Cosmote for FTTH, it's Ok. It charged in 2hrs and powers without heating up, smelling, or buzzing at all. With the 2600mAh it provides, it keeps the 2A router running for 90 hours during a power outage. Update: 20 months later, it stopped working as a UPS, flashing a red faulty indicator. It simply remains plugged in for the router's basic power supply.
Για τον router ZTE H1600 (12v, 2A, 24w) που δίνει η cosmote για το FTTH είν' Ok. Φόρτισε σε 2hrs και τροφοδοτεί χωρίς να θερμαίνεται, μυρίζει ή βουίζει καθόλου. Με 2600mAh που παρέχει κρατάει τον router των 2A για 90λ σε διακοπή ΔΕΗ.
Update: 20 μήνες μετά , σταμάτησε να λειτουργεί σαν UPS , αναβοσβήνει κόκκινη ένδειξη faulty . Απλά παραμένει στην πρίζα για απλή τροφοδοσία του router.
Honest and works as it should. I have put it in a Wind router and I don't have to wait 5 minutes for it to reconnect every time there's a power flicker from the electricity company.
I'm coming back after 4 years of continuous operation, now it can't even handle the smallest power flicker, but with €6 I changed the battery and it's just fine!
Still, I find it honest
Τίμιο και δουλεύει όπως πρέπει. Το έχω βάλει σε ρούτερ της wind και δεν χρειάζεται να περιμένω 5λεπτα για να ξανασυνδεθει σε και τσαφ που θα κάνει η ΔΕΗ
Επανέρχομαι μετά από 4 χρόνια συνεχούς λειτουργίας πλέον δεν σηκώνει ούτε το "τσαφ", με 6€ άλλαξα τη μπαταρία και μια χαρά!
Και πάλι τίμιο το βρίσκω
I have many in operation, over 4 on various devices, routers, switches, phones, etc. The problems I encountered are two:
a) The quality of the plastics is unacceptable and they open for no reason. You will need instant glue or tape.
b) After a few days, half of them stopped working due to a bad battery... I removed it, thank God it is very easy due to the presence of a special slot that opens with a screw, and I put in a 18650 made in Japan. Now they work flawlessly.
Έχω πολλά σε λειτουργία, πάνω από 4 σε διάφορες συσκευές, ρούτερ, switch, τηλέφωνα, κα. Τα προβλήματα που αντιμετώπισα είναι δύο:
α) Η ποιότητα των πλαστικών είναι απαράδεκτη και ανοίγουν χωρίς λόγο. Θα χρειαστείτε κόλλα στιγμής ή ταινία.
β) Μετά από λίγες ημέρες τα μισά βγήκαν εκτός λειτουργίας λόγω κακής μπαταρίας... Την έβγαλα, δόξα τω Χριστό είναι πανεύκολο λόγω ύπαρξης ειδικής θέσης που ανοίγει με ένα βιδάκι, και έβαλα 18650 made in Japan. Τώρα δουλεύουν απροβλημάτιστα.
My router/internet has never been safer! Especially in Greece, where we constantly have small interruptions or changes in voltage, this product saved us!!
Update: about a year later, my father tried to unplug it from the socket and the cover came off and the cables got pulled instead of coming out of the socket. I replaced it with a regular small UPS, like the one provided by Cosmote.
Το router/internet μου δεν ήταν ποτέ πιο ασφαλές! Ειδικά στην Ελλάδα που έχουμε συνέχεια μικρές διακοπές ή αλλαγές στην τάση αυτό το προϊόν μας έσωσε!!
Update: περίπου ένα χρόνο μετά πήγε να το βγάλει ο πατέρας μου απο την πρίζα και βγήκε το καπάκι και τραβήχτηκαν τα καλώδια αντί να βγει από την πρίζα. Το αντικατέστησα με κανονικό μικρό ups αυτό που δίνει και η cosmote.
It does the job it's supposed to do and it does it excellently! Satisfied!! At the moment of the photo, I have unplugged it from the power and the router's function continues smoothly. I have another one on the phone. The router keeps it open for hours.
Κάνει την δουλειά που πρέπει να κάνει και την κάνει άριστα!
Υπερευχαριστημένος!!
Την στιγμή της φώτο το έχω βγάλει από το ρεύμα και η λειτουργία του ρούτερ συνεχίζεται απρόσκοπτα.
Έχω ένα ακόμη στο τηλέφωνο.
Το ρούτερ το κρατάει ανοιχτό για ώρες.
I bought 5-6 pieces to put on one the router and the rest on IP cameras (with patent). I have internet and live cameras without power for at least 2 hours! (I just stopped counting at 2 hours and 5 minutes)
Edit: When I bought them, they were 22€. The price has now doubled! -1 star for the price. So there are other alternatives now.
Πήρα 5-6 κομμάτια για να βάλω πάνω στο ένα το ρούτερ και στα υπόλοιπα κάμερες ip (με πατέντα). Έχω ίντερνετ και κάμερες live χωρίς ρεύμα για τουλάχιστον 2 ωρες! (Στις 2 ώρες και 5 λεπτά απλά σταμάτησα να μετράω)
Edit: Όταν αγόρασα είχαν 22€. Η τιμή του έχει φτάσει τώρα στα διπλά! -1 Αστέρι για τη τιμή του. Οπότε υπάρχουν και άλλες εναλλακτικές πλέον.
Placed on the router for 2 months now and it does exactly what it's supposed to do. The only problem is that the button on it doesn't work no matter what combination of presses I try, so the only way to restart the device if it freezes is to unplug the cable from the side of the router.
τοποθετημένο πάνω σε router 2 μήνες κοντά και κάνει ακριβώς τη δουλειά του.
Το μόνο πρόβλημα είναι ότι το κουμπί που έχει πάνω δε λειτουργεί σε ότι συνδυασμό πατημάτων κι αν κάνω, οπότε ο μόνος τρόπος να κάνω επανεκκίνηση τη συσκευή αν κολλίσει είναι ένα βγάλω το καλώδιο από την πλευρά του router.
After 7 months, a red faulty indicator is blinking. The included battery [ICR18650 2600mAh 3.7V SOSLLI 9.62Wh 220112] went off, likely due to overheating. I replaced it with a new one to test if it happens again.
Στους 7 μήνες αναβοσβήνει κόκκινη ένδειξη faulty. Η περιεχόμενη μπαταριά [ICR18650 2600mAh 3.7V SOSLLI 9.62Wh 220112] βγήκε off, πιθανόν λόγω υπερθέρμανσης. Αντικατέστησα με μια νέα για να τεστάρω αν επαναληφθεί.
It is very practical and useful for the home router without taking up any space as it replaces the power supply. I tried turning off the power and it worked flawlessly. We will see how long it will last over time.
Είναι πολύ πρακτικό και χρήσιμο για το ρούτερ του σπιτιού χωρίς να πιάνει καθόλου χώρο μιας και παίρνει τη θέση του τροφοδοτικού.Δοκίμασα να κλείσω το ρεύμα και λειτούργησε απροβλημάτιστα.Μένει να δούμε πόσο θα αντέξει στο χρόνο.