Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
It is very easy to use and fast in printing. However, it has a serious drawback. It leaves at least 5 centimeters of tape at the beginning, so if you have to print many labels, you either have to do chain printing so that it prints them with smaller gaps between them, or else you waste a lot of tape and always have to use scissors to trim the printout.
I also have another one from DYMO which is very inconvenient to use but at least I don't waste tape and I don't have to sit and cut with scissors.
είναι πολύ εύκολος στη χρήση και γρήγορος στην εκτύπωση. Έχει όμως ένα σοβαρο μειονέκτημα. Αφήνει τουλάχιστον 5 πόντους ταινία στην αρχή με αποτέλεσμα αν έχεις να εκτυπωσεις πολλά χαρτάκια, ή πρέπει να το κάνεις chain εκτύπωση να τα εκτυπώνει με μικρότερες αποστάσεις μεταξύ τους ή αλλιώς χαλάς ένα σωρό ταινία και χρησιμοποιείς και πάντα ψαλίδι για να τριμάρεις την εκτύπωση.
έχω και έναν άλλο της DYMO ο οποίος είναι πολύ δυσχρηστος αλλά τουλάχιστον δεν πετάω την ταινία και δεν κάθομαι να ψαλιδίζω.
It is very easy to use and fast in printing. However, it has a serious drawback. It leaves at least 5 centimeters of tape at the beginning, so if you have to print many labels, you either have to do chain printing so that it prints them with smaller gaps between them, or else you waste a lot of tape and always have to use scissors to trim the printout.
I also have another one from DYMO which is very inconvenient to use but at least I don't waste tape and I don't have to sit and cut with scissors.
είναι πολύ εύκολος στη χρήση και γρήγορος στην εκτύπωση. Έχει όμως ένα σοβαρο μειονέκτημα. Αφήνει τουλάχιστον 5 πόντους ταινία στην αρχή με αποτέλεσμα αν έχεις να εκτυπωσεις πολλά χαρτάκια, ή πρέπει να το κάνεις chain εκτύπωση να τα εκτυπώνει με μικρότερες αποστάσεις μεταξύ τους ή αλλιώς χαλάς ένα σωρό ταινία και χρησιμοποιείς και πάντα ψαλίδι για να τριμάρεις την εκτύπωση.
έχω και έναν άλλο της DYMO ο οποίος είναι πολύ δυσχρηστος αλλά τουλάχιστον δεν πετάω την ταινία και δεν κάθομαι να ψαλιδίζω.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
It is very easy to use and fast in printing. However, it has a serious drawback. It leaves at least 5 centimeters of tape at the beginning, so if you have to print many labels, you either have to do chain printing so that it prints them with smaller gaps between them, or else you waste a lot of tape and always have to use scissors to trim the printout.
I also have another one from DYMO which is very inconvenient to use but at least I don't waste tape and I don't have to sit and cut with scissors.
είναι πολύ εύκολος στη χρήση και γρήγορος στην εκτύπωση. Έχει όμως ένα σοβαρο μειονέκτημα. Αφήνει τουλάχιστον 5 πόντους ταινία στην αρχή με αποτέλεσμα αν έχεις να εκτυπωσεις πολλά χαρτάκια, ή πρέπει να το κάνεις chain εκτύπωση να τα εκτυπώνει με μικρότερες αποστάσεις μεταξύ τους ή αλλιώς χαλάς ένα σωρό ταινία και χρησιμοποιείς και πάντα ψαλίδι για να τριμάρεις την εκτύπωση.
έχω και έναν άλλο της DYMO ο οποίος είναι πολύ δυσχρηστος αλλά τουλάχιστον δεν πετάω την ταινία και δεν κάθομαι να ψαλιδίζω.
It is very easy to use and fast in printing. However, it has a serious drawback. It leaves at least 5 centimeters of tape at the beginning, so if you have to print many labels, you either have to do chain printing so that it prints them with smaller gaps between them, or else you waste a lot of tape and always have to use scissors to trim the printout.
I also have another one from DYMO which is very inconvenient to use but at least I don't waste tape and I don't have to sit and cut with scissors.
είναι πολύ εύκολος στη χρήση και γρήγορος στην εκτύπωση. Έχει όμως ένα σοβαρο μειονέκτημα. Αφήνει τουλάχιστον 5 πόντους ταινία στην αρχή με αποτέλεσμα αν έχεις να εκτυπωσεις πολλά χαρτάκια, ή πρέπει να το κάνεις chain εκτύπωση να τα εκτυπώνει με μικρότερες αποστάσεις μεταξύ τους ή αλλιώς χαλάς ένα σωρό ταινία και χρησιμοποιείς και πάντα ψαλίδι για να τριμάρεις την εκτύπωση.
έχω και έναν άλλο της DYMO ο οποίος είναι πολύ δυσχρηστος αλλά τουλάχιστον δεν πετάω την ταινία και δεν κάθομαι να ψαλιδίζω.