This is a waterproof shell-type jacket, meaning that besides the membrane, it does not have any internal lining to keep you warm or make contact with the skin comfortable. For this reason, I would recommend using it in combination with a long-sleeved baselayer that corresponds to the prevailing temperature. The feeling of the membrane on bare skin is not very pleasant, especially if you have been sweating.
I just bought it for the second time as the first one I had purchased 4-5 years ago reached the end of its life. I used it for hiking or mountain biking (only during descents or on days with strong wind and cold or when it's raining), but also in the city when conditions required it. It breathes better than a regular "plastic" waterproof jacket, but if you engage in intense activity, you will sweat. It breathes fine while walking.
In terms of waterproofing, it performs very well for its cost and specifications. The seams are covered with tape internally, so there are no leaks. However, over time and with washings, this property diminishes. The tapes on the seams dried out and peeled off/cut after such a long time and use. Although the label allows machine washing, I would recommend avoiding it. As long as I hand-washed it, it was fine, but after several machine washes + wear and tear, it lost almost all of its waterproofing. Of course, without fabric softener, which is prohibited for such fabrics.
Overall, my old Origin jacket had left me very satisfied. Its price, effectiveness in wind and rain, and the fact that you can pack it into its own pouch and it takes up minimal space make it a very practical technical garment. The Origin 2 has improved specifications in the membrane and some additional improvements in details (reflective strip on the back, fabric to prevent the zipper from bothering the neck when fastened, etc.). Additionally, the hood, which folds and hides in the collar, can be worn over a cycling helmet.
What could be better? The feeling on bare skin (difficult without lining) and perhaps something to help the hood maintain its shape when worn (some hoods have a wire sewn inside to assist).
Πρόκειται για ένα αδιάβροχο τύπου shell, δηλαδή πέρα απο τη μεμβράνη δεν έχει κάποια φόδρα εσωτερικά που να σε ζεσταίνει ή να κάνει άνετη την επαφή με το δέρμα. Γι'αυτό το λόγο θα πρότεινα τη χρήση του σε συνδυασμό με κάποιο μακρυμάνικο baselayer, αντίστοιχο της θερμοκρασίας που επικρατεί. Με κοντομάνικο η αίσθηση της μεμβράνης στο γυμνό δέρμα δεν είναι πολύ ευχάριστη, ειδικά αν έχεις ιδρώσει.
Μόλις αγόρασα για 2η φορά καθώς το 1ο που είχα πάρει πριν 4-5 χρόνια έφτασε στο τέλος της ζωής του. Το χρησιμοποιούσα σε πεζοπορίες ή ποδήλατο βουνού (στην κατάβαση μόνο ή σε μέρες με δυνατό άνεμο & κρύο ή όταν βρέχει) αλλά και στην πόλη όταν οι συνθήκες το απαιτούσαν. Αναπνέει καλύτερα απο ένα κοινό "πλαστικό" αδιάβροχο, αλλά αν κάνεις κάποια έντονη δραστηριότητα θα ιδρώσεις. Στο περπάτημα αναπνέει μια χαρά.
Στο θέμα της αδιαβροχοποίησης τα καταφέρνει πολύ καλά για το κόστος και τις προδιαγραφές του. Οι ραφές είναι καλυμμένες με ταινία εσωτερικά οπότε δεν υπάρχουν διαρροές. Με τα χρόνια και τα πλυσίματα η ιδιότητα του αυτή φθίνει όμως. Οι ταινίες στις ραφές μετά απο τόσο καιρό & χρήση ξεράθηκαν και ξεκόλλησαν/κόπηκαν. Παρόλο που η ετικέτα επιτρέπει πλύσιμο στο πλυντήριο θα πρότεινα να το αποφύγετε. Οσο καιρό το έπλενα στο χέρι ήταν μια χαρά, μετα απο μερικά πλυσίματα στο πλυντήριο + τη φθορά του χρόνου έχασε σχεδόν ολοκληρωτικά την αδιαβροχοποίηση του. Εννοείται χωρίς μαλακτικό, απαγορεύεται έτσι κι αλλιώς σε τέτοια υφάσματα.
Γενικά το παλιό μου Origin με είχε αφήσει πολύ ικανοποιημένο. Η τιμή του, η αποτελεσματικότητα στον αέρα, τη βροχή και το γεγονός οτι το τυλίγεις στο πουγκί του και καταλαμβάνει ελάχιστο χώρο το κάνουν ένα πολύ πρακτικό τεχνικό ρούχο. Το Origin 2 έχει βελτιωμένες προδιαγραφές στη μεμβράνη και κάποιες επιπλέον βελτιώσεις σε λεπτομέρειες (αντανακλαστική λωρίδα στην πλάτη, ύφασμα ωστε να μην ενοχλεί το φερμουάρ στο λαιμό όταν είναι κουμπωμένο κλπ). Επιπλέον η κουκούλα, η οποία διπλώνει και κρύβεται στο γιακά, μπορεί να φορεθεί και πάνω απο ποδηλατικό κράνος.
Τι θα μπορούσε να είναι καλύτερο; H αίσθηση σε γυμνό δέρμα (δύσκολο χωρίς φόδρα) και ίσως κάτι να βοηθάει την κουκούλα να κρατάει σταθερό σχήμα όταν τη φοράς (καποιες κουκουλες έχουν ραμμένο ένα συρματάκι εσωτερικά που βοηθάει).