Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I did not expect that it would make such good milk froth even with less milk than needed. The photos show it clearly. With the normal amount of milk, it is even thicker. The only thing I don't know if it's supposed to be like this is that when it heats up, the whole jug gets hot except for the handle. The first time I didn't pay attention, I got burned.
δεν περιμενα οτι θα εφταχνε τοσο καλο αφρογαλα και με λιγοτερη ποσοτητα γαλακτος απ αυτη που χρειαζεται. οι φωτο το δειχνουν καθαρα.κ με την κανονικη ποσοτητα γαλακτος ειναι πιο πηχτο. το μονο που δεν ξερω αν ετσι πρεπει να ειναι ειναι οταν ζεσταινεται καίει όλοη η γακαλτερα εκτος απ το χερουλι. την πρωτη φορα που δεν προσξα καηκα.
What you need to make foam milk for 1 double cappuccino. TIP: For good results for a double, remember to
- use full milk,
- cold from the refrigerator, and
- fill up to where the triangle of the spout starts to flow for the milk to pour (see photo). Neither more nor less.
Ο,τι πρέπει για να φτιάξετε αφρόγαλα για 1 διπλό capuccino. TIP: Για καλά αποτελέσματα για ένα διπλό, θυμηθείτε να
- βάζετε πλήρες γάλα,
- κρύο απο το ψυγείο και
- να γεμίζετε μέχρι εκεί που αρχίζει το τρίγωνο του στόμιου που δίνει ροή για να χύνεται το γάλα (δείτε φώτο). Ούτε παραπάνω ούτε παρακάτω.
Good material quality. I heat it on a ceramic stove with a larger surface than this one, so the silicone around it also heats up, but not everywhere and not so much that you can't hold it to remove it from the stove.
Καλή ποιότητα υλικού. Το ζεσταίνω πάνω σε κεραμική εστία μεγαλύτερης επιφάνειας από αυτού, οπότε ζεσταίνεται και η σιλικόνη γύρω γύρω αλλά όχι παντού και όχι τόσο που να μην μπορείς να την πιάσεις για να την βγάλεις από την εστία.
It's fine, it does its job.
The good thing is that I thought the color of the product was white, but it is metallic. However, I don't really care.
Μια χαρά, τη δουλειά του την κάνει.
Το καλό είναι πως νόμιζα ότι το χρώμα του προϊόντος ήταν λευκό ενώ είναι μεταλλικό. Παρόλα αυτά δε με νοιάζει και τόσο.
I did not expect that it would make such good milk froth even with less milk than needed. The photos show it clearly. With the normal amount of milk, it is even thicker. The only thing I don't know if it's supposed to be like this is that when it heats up, the whole jug gets hot except for the handle. The first time I didn't pay attention, I got burned.
δεν περιμενα οτι θα εφταχνε τοσο καλο αφρογαλα και με λιγοτερη ποσοτητα γαλακτος απ αυτη που χρειαζεται. οι φωτο το δειχνουν καθαρα.κ με την κανονικη ποσοτητα γαλακτος ειναι πιο πηχτο. το μονο που δεν ξερω αν ετσι πρεπει να ειναι ειναι οταν ζεσταινεται καίει όλοη η γακαλτερα εκτος απ το χερουλι. την πρωτη φορα που δεν προσξα καηκα.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I did not expect that it would make such good milk froth even with less milk than needed. The photos show it clearly. With the normal amount of milk, it is even thicker. The only thing I don't know if it's supposed to be like this is that when it heats up, the whole jug gets hot except for the handle. The first time I didn't pay attention, I got burned.
δεν περιμενα οτι θα εφταχνε τοσο καλο αφρογαλα και με λιγοτερη ποσοτητα γαλακτος απ αυτη που χρειαζεται. οι φωτο το δειχνουν καθαρα.κ με την κανονικη ποσοτητα γαλακτος ειναι πιο πηχτο. το μονο που δεν ξερω αν ετσι πρεπει να ειναι ειναι οταν ζεσταινεται καίει όλοη η γακαλτερα εκτος απ το χερουλι. την πρωτη φορα που δεν προσξα καηκα.
What you need to make foam milk for 1 double cappuccino. TIP: For good results for a double, remember to
- use full milk,
- cold from the refrigerator, and
- fill up to where the triangle of the spout starts to flow for the milk to pour (see photo). Neither more nor less.
Ο,τι πρέπει για να φτιάξετε αφρόγαλα για 1 διπλό capuccino. TIP: Για καλά αποτελέσματα για ένα διπλό, θυμηθείτε να
- βάζετε πλήρες γάλα,
- κρύο απο το ψυγείο και
- να γεμίζετε μέχρι εκεί που αρχίζει το τρίγωνο του στόμιου που δίνει ροή για να χύνεται το γάλα (δείτε φώτο). Ούτε παραπάνω ούτε παρακάτω.
Good material quality. I heat it on a ceramic stove with a larger surface than this one, so the silicone around it also heats up, but not everywhere and not so much that you can't hold it to remove it from the stove.
Καλή ποιότητα υλικού. Το ζεσταίνω πάνω σε κεραμική εστία μεγαλύτερης επιφάνειας από αυτού, οπότε ζεσταίνεται και η σιλικόνη γύρω γύρω αλλά όχι παντού και όχι τόσο που να μην μπορείς να την πιάσεις για να την βγάλεις από την εστία.
It's fine, it does its job.
The good thing is that I thought the color of the product was white, but it is metallic. However, I don't really care.
Μια χαρά, τη δουλειά του την κάνει.
Το καλό είναι πως νόμιζα ότι το χρώμα του προϊόντος ήταν λευκό ενώ είναι μεταλλικό. Παρόλα αυτά δε με νοιάζει και τόσο.
I did not expect that it would make such good milk froth even with less milk than needed. The photos show it clearly. With the normal amount of milk, it is even thicker. The only thing I don't know if it's supposed to be like this is that when it heats up, the whole jug gets hot except for the handle. The first time I didn't pay attention, I got burned.
δεν περιμενα οτι θα εφταχνε τοσο καλο αφρογαλα και με λιγοτερη ποσοτητα γαλακτος απ αυτη που χρειαζεται. οι φωτο το δειχνουν καθαρα.κ με την κανονικη ποσοτητα γαλακτος ειναι πιο πηχτο. το μονο που δεν ξερω αν ετσι πρεπει να ειναι ειναι οταν ζεσταινεται καίει όλοη η γακαλτερα εκτος απ το χερουλι. την πρωτη φορα που δεν προσξα καηκα.