Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I can't say that I see it working, however, I don't take it systematically. I appreciate that it cannot in any way replace treatments; what some mention regarding antibiotics is at least foolish.. Possibly in synergy with vitamins, echinacea, and careful, balanced nutrition, it may have some benefit.
Δεν μπορώ να πω πως βλέπω να λειτουργεί, ωστόσο δεν το παίρνω συστηματικά. Εκτιμώ πως δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να αντικαταστήσει θεραπείες, αυτό που αναφέρουν κάποιοι σχετικά με αντιβιοτικά, είναι τουλάχιστον ανόητο.. Ενδεχομένως σε συνέργεια με βιταμίνες, εχινακεια και προσεγμένη, ισορροπημένη διατροφή να έχει κάποια ωφέλεια.
I use it in combination with echinacea, vitamin C, propolis, and a combination of vitamins and probiotics from autumn to spring, and I haven't been sick for years.
Το χρησιμοποιώ σε συνδυασμό με εχινάκεια, βιταμίνη C, πρόπολη και συνδυασμό βιταμινών και προβιοτικών από φθινόπωρο μέχρι άνοιξη και έχω να αρρωστήσω χρόνια.
I have Chronic polypous with sinusitis. I was taking cortisone spray for 3 years to keep my polyps small because they regrow very quickly. Cortisone is the worst thing for the body and I decided to completely stop it and try septilin. After 6 months in combination with saltwater spray, I take 6 tablets a day, 3 in the morning and 3 at night, the polyps have almost disappeared, the swelling I have is minimal and I can sleep comfortably at night, my body is getting rid of the cortisone swelling, my sense of smell is gradually returning after many years, and all this without any side effects. The only negative is the price because the tablets run out before the month is over with this dosage. I should note that I have not seen any major changes in my allergic asthma so far, maybe because I am a smoker.
UPDATE: 1.5 years after using it, I was very satisfied. The polyps remained small but my sense of smell never returned. I stopped the treatment and went back to cortisone in case my sense of smell returned again.
Έχω Χρόνιους πολύποδες με ιγμορίτιδα.Έπαιρνα 3 χρόνια κορτιζόνη σε σπρέι,για να μου κρατάει μικρούς τους πολύποδες διοτι υποτροπιάζουν πολύ γρήγορα.Η κορτιζόνη είναι ότι χειρότερο για τον οργανισμό και αποφάσισα να την σταματήσω τελείως και να δοκιμάσω το septilin.Μετά απο 6 μήνες σε συνδιασμό με σπρέι αλατόνερου,παίρνω 6 ταμπλέτες την ημέρα 3 πρωι και 3 βράδυ,οι πολύποδες σχεδόν έχουν εξαφανιστεί,το μπούκωμα που έχω είναι ελάχιστο και μπορώ να κοιμηθώ τα βράδια άνετα,ο οργανισμός μου αποβάλλει το πρήξιμο της κορτιζόνης,
η οσφρηση μετά απο πολλά χρόνια αρχίζει να κάνει την εμφάνισή της σταδιακά,και όλα αυτά χωρίς καμία παρενέργεια.Το μόνο αρνητικό είναι η τιμή γιατί τελειώνουν οι ταμπλέτες πρίν συμπληρωθεί ο μήνας με την δοσολογία αυτή.
Να σημειώσω ότι δεν έχω δει μέχρι στιγμής μεγάλες αλλαγές στο αλεργικό άσθμα ίσως επειδή είμαι και καπνιστής.
UPDATE: 1.5 χρόνος μετά από την χρήση του,ήμουν πολύ ικανοποιημένος.Οι πολύποδες παρέμειναν μικροί αλλά η όσφρηση
δεν επανήλθε ποτέ.Σταμάτησα την αγωγή και ξαναγύρισα στην κορτιζόνη μήπως επανέλθει πάλι η όσφρηση.
I can't say that I see it working, however, I don't take it systematically. I appreciate that it cannot in any way replace treatments; what some mention regarding antibiotics is at least foolish.. Possibly in synergy with vitamins, echinacea, and careful, balanced nutrition, it may have some benefit.
Δεν μπορώ να πω πως βλέπω να λειτουργεί, ωστόσο δεν το παίρνω συστηματικά. Εκτιμώ πως δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να αντικαταστήσει θεραπείες, αυτό που αναφέρουν κάποιοι σχετικά με αντιβιοτικά, είναι τουλάχιστον ανόητο.. Ενδεχομένως σε συνέργεια με βιταμίνες, εχινακεια και προσεγμένη, ισορροπημένη διατροφή να έχει κάποια ωφέλεια.
I use it in combination with echinacea, vitamin C, propolis, and a combination of vitamins and probiotics from autumn to spring, and I haven't been sick for years.
Το χρησιμοποιώ σε συνδυασμό με εχινάκεια, βιταμίνη C, πρόπολη και συνδυασμό βιταμινών και προβιοτικών από φθινόπωρο μέχρι άνοιξη και έχω να αρρωστήσω χρόνια.
I have Chronic polypous with sinusitis. I was taking cortisone spray for 3 years to keep my polyps small because they regrow very quickly. Cortisone is the worst thing for the body and I decided to completely stop it and try septilin. After 6 months in combination with saltwater spray, I take 6 tablets a day, 3 in the morning and 3 at night, the polyps have almost disappeared, the swelling I have is minimal and I can sleep comfortably at night, my body is getting rid of the cortisone swelling, my sense of smell is gradually returning after many years, and all this without any side effects. The only negative is the price because the tablets run out before the month is over with this dosage. I should note that I have not seen any major changes in my allergic asthma so far, maybe because I am a smoker.
UPDATE: 1.5 years after using it, I was very satisfied. The polyps remained small but my sense of smell never returned. I stopped the treatment and went back to cortisone in case my sense of smell returned again.
Έχω Χρόνιους πολύποδες με ιγμορίτιδα.Έπαιρνα 3 χρόνια κορτιζόνη σε σπρέι,για να μου κρατάει μικρούς τους πολύποδες διοτι υποτροπιάζουν πολύ γρήγορα.Η κορτιζόνη είναι ότι χειρότερο για τον οργανισμό και αποφάσισα να την σταματήσω τελείως και να δοκιμάσω το septilin.Μετά απο 6 μήνες σε συνδιασμό με σπρέι αλατόνερου,παίρνω 6 ταμπλέτες την ημέρα 3 πρωι και 3 βράδυ,οι πολύποδες σχεδόν έχουν εξαφανιστεί,το μπούκωμα που έχω είναι ελάχιστο και μπορώ να κοιμηθώ τα βράδια άνετα,ο οργανισμός μου αποβάλλει το πρήξιμο της κορτιζόνης,
η οσφρηση μετά απο πολλά χρόνια αρχίζει να κάνει την εμφάνισή της σταδιακά,και όλα αυτά χωρίς καμία παρενέργεια.Το μόνο αρνητικό είναι η τιμή γιατί τελειώνουν οι ταμπλέτες πρίν συμπληρωθεί ο μήνας με την δοσολογία αυτή.
Να σημειώσω ότι δεν έχω δει μέχρι στιγμής μεγάλες αλλαγές στο αλεργικό άσθμα ίσως επειδή είμαι και καπνιστής.
UPDATE: 1.5 χρόνος μετά από την χρήση του,ήμουν πολύ ικανοποιημένος.Οι πολύποδες παρέμειναν μικροί αλλά η όσφρηση
δεν επανήλθε ποτέ.Σταμάτησα την αγωγή και ξαναγύρισα στην κορτιζόνη μήπως επανέλθει πάλι η όσφρηση.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I can't say that I see it working, however, I don't take it systematically. I appreciate that it cannot in any way replace treatments; what some mention regarding antibiotics is at least foolish.. Possibly in synergy with vitamins, echinacea, and careful, balanced nutrition, it may have some benefit.
Δεν μπορώ να πω πως βλέπω να λειτουργεί, ωστόσο δεν το παίρνω συστηματικά. Εκτιμώ πως δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να αντικαταστήσει θεραπείες, αυτό που αναφέρουν κάποιοι σχετικά με αντιβιοτικά, είναι τουλάχιστον ανόητο.. Ενδεχομένως σε συνέργεια με βιταμίνες, εχινακεια και προσεγμένη, ισορροπημένη διατροφή να έχει κάποια ωφέλεια.
I use it in combination with echinacea, vitamin C, propolis, and a combination of vitamins and probiotics from autumn to spring, and I haven't been sick for years.
Το χρησιμοποιώ σε συνδυασμό με εχινάκεια, βιταμίνη C, πρόπολη και συνδυασμό βιταμινών και προβιοτικών από φθινόπωρο μέχρι άνοιξη και έχω να αρρωστήσω χρόνια.
I have Chronic polypous with sinusitis. I was taking cortisone spray for 3 years to keep my polyps small because they regrow very quickly. Cortisone is the worst thing for the body and I decided to completely stop it and try septilin. After 6 months in combination with saltwater spray, I take 6 tablets a day, 3 in the morning and 3 at night, the polyps have almost disappeared, the swelling I have is minimal and I can sleep comfortably at night, my body is getting rid of the cortisone swelling, my sense of smell is gradually returning after many years, and all this without any side effects. The only negative is the price because the tablets run out before the month is over with this dosage. I should note that I have not seen any major changes in my allergic asthma so far, maybe because I am a smoker.
UPDATE: 1.5 years after using it, I was very satisfied. The polyps remained small but my sense of smell never returned. I stopped the treatment and went back to cortisone in case my sense of smell returned again.
Έχω Χρόνιους πολύποδες με ιγμορίτιδα.Έπαιρνα 3 χρόνια κορτιζόνη σε σπρέι,για να μου κρατάει μικρούς τους πολύποδες διοτι υποτροπιάζουν πολύ γρήγορα.Η κορτιζόνη είναι ότι χειρότερο για τον οργανισμό και αποφάσισα να την σταματήσω τελείως και να δοκιμάσω το septilin.Μετά απο 6 μήνες σε συνδιασμό με σπρέι αλατόνερου,παίρνω 6 ταμπλέτες την ημέρα 3 πρωι και 3 βράδυ,οι πολύποδες σχεδόν έχουν εξαφανιστεί,το μπούκωμα που έχω είναι ελάχιστο και μπορώ να κοιμηθώ τα βράδια άνετα,ο οργανισμός μου αποβάλλει το πρήξιμο της κορτιζόνης,
η οσφρηση μετά απο πολλά χρόνια αρχίζει να κάνει την εμφάνισή της σταδιακά,και όλα αυτά χωρίς καμία παρενέργεια.Το μόνο αρνητικό είναι η τιμή γιατί τελειώνουν οι ταμπλέτες πρίν συμπληρωθεί ο μήνας με την δοσολογία αυτή.
Να σημειώσω ότι δεν έχω δει μέχρι στιγμής μεγάλες αλλαγές στο αλεργικό άσθμα ίσως επειδή είμαι και καπνιστής.
UPDATE: 1.5 χρόνος μετά από την χρήση του,ήμουν πολύ ικανοποιημένος.Οι πολύποδες παρέμειναν μικροί αλλά η όσφρηση
δεν επανήλθε ποτέ.Σταμάτησα την αγωγή και ξαναγύρισα στην κορτιζόνη μήπως επανέλθει πάλι η όσφρηση.
I can't say that I see it working, however, I don't take it systematically. I appreciate that it cannot in any way replace treatments; what some mention regarding antibiotics is at least foolish.. Possibly in synergy with vitamins, echinacea, and careful, balanced nutrition, it may have some benefit.
Δεν μπορώ να πω πως βλέπω να λειτουργεί, ωστόσο δεν το παίρνω συστηματικά. Εκτιμώ πως δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να αντικαταστήσει θεραπείες, αυτό που αναφέρουν κάποιοι σχετικά με αντιβιοτικά, είναι τουλάχιστον ανόητο.. Ενδεχομένως σε συνέργεια με βιταμίνες, εχινακεια και προσεγμένη, ισορροπημένη διατροφή να έχει κάποια ωφέλεια.
I use it in combination with echinacea, vitamin C, propolis, and a combination of vitamins and probiotics from autumn to spring, and I haven't been sick for years.
Το χρησιμοποιώ σε συνδυασμό με εχινάκεια, βιταμίνη C, πρόπολη και συνδυασμό βιταμινών και προβιοτικών από φθινόπωρο μέχρι άνοιξη και έχω να αρρωστήσω χρόνια.
I have Chronic polypous with sinusitis. I was taking cortisone spray for 3 years to keep my polyps small because they regrow very quickly. Cortisone is the worst thing for the body and I decided to completely stop it and try septilin. After 6 months in combination with saltwater spray, I take 6 tablets a day, 3 in the morning and 3 at night, the polyps have almost disappeared, the swelling I have is minimal and I can sleep comfortably at night, my body is getting rid of the cortisone swelling, my sense of smell is gradually returning after many years, and all this without any side effects. The only negative is the price because the tablets run out before the month is over with this dosage. I should note that I have not seen any major changes in my allergic asthma so far, maybe because I am a smoker.
UPDATE: 1.5 years after using it, I was very satisfied. The polyps remained small but my sense of smell never returned. I stopped the treatment and went back to cortisone in case my sense of smell returned again.
Έχω Χρόνιους πολύποδες με ιγμορίτιδα.Έπαιρνα 3 χρόνια κορτιζόνη σε σπρέι,για να μου κρατάει μικρούς τους πολύποδες διοτι υποτροπιάζουν πολύ γρήγορα.Η κορτιζόνη είναι ότι χειρότερο για τον οργανισμό και αποφάσισα να την σταματήσω τελείως και να δοκιμάσω το septilin.Μετά απο 6 μήνες σε συνδιασμό με σπρέι αλατόνερου,παίρνω 6 ταμπλέτες την ημέρα 3 πρωι και 3 βράδυ,οι πολύποδες σχεδόν έχουν εξαφανιστεί,το μπούκωμα που έχω είναι ελάχιστο και μπορώ να κοιμηθώ τα βράδια άνετα,ο οργανισμός μου αποβάλλει το πρήξιμο της κορτιζόνης,
η οσφρηση μετά απο πολλά χρόνια αρχίζει να κάνει την εμφάνισή της σταδιακά,και όλα αυτά χωρίς καμία παρενέργεια.Το μόνο αρνητικό είναι η τιμή γιατί τελειώνουν οι ταμπλέτες πρίν συμπληρωθεί ο μήνας με την δοσολογία αυτή.
Να σημειώσω ότι δεν έχω δει μέχρι στιγμής μεγάλες αλλαγές στο αλεργικό άσθμα ίσως επειδή είμαι και καπνιστής.
UPDATE: 1.5 χρόνος μετά από την χρήση του,ήμουν πολύ ικανοποιημένος.Οι πολύποδες παρέμειναν μικροί αλλά η όσφρηση
δεν επανήλθε ποτέ.Σταμάτησα την αγωγή και ξαναγύρισα στην κορτιζόνη μήπως επανέλθει πάλι η όσφρηση.