It is, I believe, a product (or generally a category of products, ergo) that you will either love or hate.
For me, it was my first time using such a product. It suited me incredibly well and I got used to it within a few hours.
At home, I use a regular mouse and at work, this, I can't say that I notice the difference anymore. Both work equally well for me.
I also got a Mousepad with a gel wrist support and I work much more comfortably.
The button that switches from the adapter to Bluetooth connection is incredibly convenient because I have it connected to 2 devices (although I would prefer the button to be somewhere above and not below, so I don't have to lift the mouse for each switch).
Nice settings through its software where you can change the buttons and set up Macros.
In the morning, the scroll wheel doesn't turn as easily, it seems to get stuck a little (probably because it's cold :D), but after 1-2 minutes, it works smoothly.
I have had it for 3 months already.
Edit: Turns out the difficulty in scrolling was due to the need for cleaning.. You just hold the scroll wheel and pull it out.. Clean it and put it back in, and it's like new.. As for the rest, I will say again that I love it!
Edit2: It continues and the product is excellent, the only thing that I personally might regret is that I got it in white because in the office, with pens around, it gets stained easily with ink, or a stamp leaves a mark. Other than that, I highly recommend it, and the battery lasts forever.
Είναι πιστεύω ένα προϊόν (ή γενικά μια κατηγορία προϊόντων τα ergo) που είτε θα λατρέψεις είτε θα μισήσεις.
Εμένα πρώτη μου φορά επαφή με τέτοιου είδους προϊόν. Με βόλεψε απίστευτα και το συνήθισα μέσα σε λίγες ώρες.
Σπίτι χρησιμοποιώ κανονικό ποντίκι και στην δουλειά αυτό, δεν μπορώ να πω ότι πλέον καταλαβαίνω την διαφορά. Με βολεύουν και τα 2 το ίδιο.
Πήρα και ένα Mousepad με Τζελ στήριγμα καρπού και δουλεύω πολύ πιο ξεκούραστα.
Απίστευτα βολεύει και το κουμπάκι που εναλλάσει απο το adapter του σε bluetooth την σύνδεση διότι το έχω σε 2 συσκευές (Θα ήθελα βέβαια το κουμπί αυτό να είναι κάπου απο πάνω και όχι απο κάτω να αναγκάζομαι να σηκώνω το ποντίκι για κάθε εναλλαγή)
Ωραίες ρυθμίσεις μέσω του λογισμικού του όπου μπορείς να αλλάξεις τα κουμπιά και να βάλεις Macros.
Το πρωί δεν γυρνάει τόσο εύκολα η μπίλια, σαν να κολάει λίγο (είναι κρύα φαντάζομαι :D ) αλλά μετά απο 1-2 λεπτάκια πάει σφαίρα.
Το έχω ήδη 3 μήνες.
Edit: τελικά το ότι δεν γυρνάει εύκολα έφταιγε στο ότι ήθελε καθάρισμα.. Πιάνεις την μπίλια και την τραβάς έξω.. Καθαρίζεις και την ξαναβάζει μέσα και είναι σαν καινούριο.. Οσο για τα υπόλοιπα θα ξαναπώ ότι το λατρεύω!
Edit2: Συνεχίζει και είναι κορυφαίο το προϊόν, το μόνο πράγμα που ίσως προσωπικά μετάνιωσα είναι ότι το πήρα σε λευκό διότι στο γραφείο με τα στυλό τριγύρω λίγο να λερωθεί με το μελάνι, λίγο να λερωθεί με κάποια σφραγίδα κάνει μπάμ ο λεκές. Κατά τα άλλα το συνιστώ ανεπιφύλακτα, και η μπαταρία κρατάει άπειρα.