Ένα καλό vfm midi tower, επώνυμο, με σχετικά καλή ποιότητα κατασκευής για όποιον θέλει κάτι αντίστοιχο.
Έχει μέσα τα απαραίτητα καλώδια για σύνδεση με μητρική και τις αντίστοιχες βίδες.
Έχει 1 θέση για ανεμιστήρα 120' κάτω (μπροστά από το τροφοδοτικό, το οποίο έχει φίλτρο), 2 θέσεις για ανεμιστήρες 120-140 μπροστά (ο ενας είναι ήδη εγκατεστημένος, ο άλλος χρειάζεται να βγει το κουτί των σκληρών δίσκων), 2 θέσεις για ανεμιστήρες 120-140 πάνω, 2 θέσεις για ανεμιστήρες 120-140 πλάγια και έναν ανεμιστήρα 120 πίσω ήδη εγκατεστημένο.
Αν βάλετε όλους αυτούς του ανεμιστήρες τότε δεν υπάρχει περίπτωση το σύστημά σας να καταλαβαίνει τι σημαίνει "υψηλές θερμοκρασίες".
Προσωπικά δεν έχω βάλει μόνο τον κάτω μπροστά (για να μην βγάλω το κουτί των 3,5 δίσκων) και η ροή αέρα είναι ικανοποιητικότατη.
Η προσοψη είναι καλής ποιότητας σκληρό πλαστικό το οποίο το έχουν φτιάξει να μοιάζει σαν βουρτσισμένο αλουμίνιο μαύρο.
Έχει 3 θέσεις 5,25 με εξωτερική πρόσοψη, 4 θέσεις 3,5 σε εσωτερικό κουτί και 4 θέσεις 2,5.
Έχει χωρέσει μια Deepcool Gammaxx 200T πολύ άνετα.
Χωράει άνετα κάρτες τύπου RX 580/GTX 1660/RX 5500 /RX 5600/ RX 6600/RTX 3060
Έχει 2 εξόδους usb 3.0 (μπλε), υποδοχές για μικρόφωνο και ακουστικά, κουμπι reset / on-off, led λειτουργίας / χρήσης σκληρού δίσκου μπροστά σε λευκό χρώμα.
Μπορεί να γίνει πολύ άνετο cable management διότι έχει ικανοποιητικό χώρο πίσω.
Δεν έχει φίλτρα σε καμία θέση ανεμιστήρα εκτός στο χώρο κάτω από το τροφοδοτικό και κάτι που μοιάζει με φίλτρο δεξια-αριστερα της προσοψης (οι τρυπούλες που βλέπετε στις φωτογραφίες), οπότε καλό θα ήταν να βάλετε παντού φίλτρα της αρεσκείας σας ώστε να μην γεμίζει σκόνη το εσωτερικό.
Μαζί με τα φίλτρα, βάλτε και αυτά τα λαστιχένια δακτυλιδάκια στις βίδες των ανεμιστήρων ώστε να γλυτώσετε από πιθανό θόρυβο λόγω συντονισμού με το μέταλλο ή από κακό/στραβό βίδωμα. Είναι ένα ελάχιστο κόστος και τα αυτιά σας θα σας ευγνωμονούν!
Δεν έχει τζάμι στα πλάγια.
Το έχω 2,5 χρόνια και δεν μου έχει βγάλει κάποιο πρόβλημα.
Γενικά προτείνεται για όποιον θέλει ένα τίμιο, ευρύχωρο, λιτό, με πολυ καλή ροή αέρα και επώνυμο κουτί μέχρι 65Ε.