It is a quite warm vest and probably not suitable for spring use (from 18C and above, you will start sweating with just a t-shirt...). The fabric thickness is about 2 fingers.
The appearance and quality are definitely for everyday use, it is very convenient for outdoor work where you need your hands free for flexibility.
Regarding the size, it is somewhat wide, so do not be tempted to go for larger sizes (thinking that you will have other layers of clothing underneath)
είναι αρκετά ζεστό γιλέκο και μάλλον ακατάλληλο για ανοιξιάτικη χρήση (από 18C και πάνω με σκέτο t-shirt ανάβεις...). Περίπου 2 δάχτυλα είναι το πάχος του υφάσματος.
Η εμφάνιση και η ποιότητα του είναι για καθημερινή χρήση σαφώς, βολεύει πολύ για εξωτερικές εργασίες που χρειάζεσαι ελεύθερα τα χέρια για ευελιξία
Στο μέγεθος τώρα είναι κάπως φαρδύ, οπότε μην παρασυρθείτε σε μεγάλα νούμερα (με το σκεπτικό ότι θα έχετε άλλα στρώματα ρούχων εσωτερικά)
In the photo, it has red cords on the zippers while normally it doesn't. Size medium for a height of 176 cm and weight of 72 kg. Also, without wearing it, I noticed that the elastic on the hood was not sewn on one end. However, overall it is still good even for slightly cold weather
Στη φωτό στα φερμουάρ έχει κόκκινα κορδόνια ενώ κανονικά δεν έχει.Νουμερο medium για 176 ύψος και 72 κιλα.Επισης χωρίς να το έχω φορέσει είδα ότι το λάστιχο στην κουκούλα δεν ήταν ραμμένο στην μια άκρη.Κατα αλλά μια χαρά ακόμα και για λίγο κρύο καιρο
1.85cm 90kg (size L) The best thing about this sleeveless jacket is that, apart from its beauty, its construction is perfect and well-made! It has pockets with fabric inside for warmth, and the "sleeves" have invisible elastic that doesn't let air in (those who ride motorcycles will understand). With 2 internal and 2 external pockets, you don't need anything else for storage! It has a removable hood and very good quality!!! The best sleeveless jacket, especially for someone who rides a motorcycle and doesn't want air or cold to get in! I highly recommend it
1,85cm 90kg ( μέγεθος L)Οτι καλύτερο σε αμανικο μπουφάν... εκτός από ομορφιά ειναι και κ κατασκευή του τέλεια κ προσεγμένη !!τσέπες με ύφασμα μεσα για ζέστη,στα "μανίκια"εχει λάστιχο που δεν φαίνεται και δν αφήνει τον αέρα να μπαίνει(οι όσοι οδηγανε μηχανή θα με καταλάβουν) με 2 εσωτερικές τσέπες και 2 εξωτερικές δεν θέλεις τπτ αλλο για φύλαξη! Αφαιρούμενη κουκούλα και πολύ καλή ποιότητα!!!οτι καλύτερο σε αμανικο μπουφάν ειδικά για ενα που οδηγάει μηχανή κ δν θελει να μπαίνει αέρας η να περνάει κρύο!το συστήνω ανεπιφύλακτα
It is a quite warm vest and probably not suitable for spring use (from 18C and above, you will start sweating with just a t-shirt...). The fabric thickness is about 2 fingers.
The appearance and quality are definitely for everyday use, it is very convenient for outdoor work where you need your hands free for flexibility.
Regarding the size, it is somewhat wide, so do not be tempted to go for larger sizes (thinking that you will have other layers of clothing underneath)
είναι αρκετά ζεστό γιλέκο και μάλλον ακατάλληλο για ανοιξιάτικη χρήση (από 18C και πάνω με σκέτο t-shirt ανάβεις...). Περίπου 2 δάχτυλα είναι το πάχος του υφάσματος.
Η εμφάνιση και η ποιότητα του είναι για καθημερινή χρήση σαφώς, βολεύει πολύ για εξωτερικές εργασίες που χρειάζεσαι ελεύθερα τα χέρια για ευελιξία
Στο μέγεθος τώρα είναι κάπως φαρδύ, οπότε μην παρασυρθείτε σε μεγάλα νούμερα (με το σκεπτικό ότι θα έχετε άλλα στρώματα ρούχων εσωτερικά)
In the photo, it has red cords on the zippers while normally it doesn't. Size medium for a height of 176 cm and weight of 72 kg. Also, without wearing it, I noticed that the elastic on the hood was not sewn on one end. However, overall it is still good even for slightly cold weather
Στη φωτό στα φερμουάρ έχει κόκκινα κορδόνια ενώ κανονικά δεν έχει.Νουμερο medium για 176 ύψος και 72 κιλα.Επισης χωρίς να το έχω φορέσει είδα ότι το λάστιχο στην κουκούλα δεν ήταν ραμμένο στην μια άκρη.Κατα αλλά μια χαρά ακόμα και για λίγο κρύο καιρο
1.85cm 90kg (size L) The best thing about this sleeveless jacket is that, apart from its beauty, its construction is perfect and well-made! It has pockets with fabric inside for warmth, and the "sleeves" have invisible elastic that doesn't let air in (those who ride motorcycles will understand). With 2 internal and 2 external pockets, you don't need anything else for storage! It has a removable hood and very good quality!!! The best sleeveless jacket, especially for someone who rides a motorcycle and doesn't want air or cold to get in! I highly recommend it
1,85cm 90kg ( μέγεθος L)Οτι καλύτερο σε αμανικο μπουφάν... εκτός από ομορφιά ειναι και κ κατασκευή του τέλεια κ προσεγμένη !!τσέπες με ύφασμα μεσα για ζέστη,στα "μανίκια"εχει λάστιχο που δεν φαίνεται και δν αφήνει τον αέρα να μπαίνει(οι όσοι οδηγανε μηχανή θα με καταλάβουν) με 2 εσωτερικές τσέπες και 2 εξωτερικές δεν θέλεις τπτ αλλο για φύλαξη! Αφαιρούμενη κουκούλα και πολύ καλή ποιότητα!!!οτι καλύτερο σε αμανικο μπουφάν ειδικά για ενα που οδηγάει μηχανή κ δν θελει να μπαίνει αέρας η να περνάει κρύο!το συστήνω ανεπιφύλακτα
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
It is a quite warm vest and probably not suitable for spring use (from 18C and above, you will start sweating with just a t-shirt...). The fabric thickness is about 2 fingers.
The appearance and quality are definitely for everyday use, it is very convenient for outdoor work where you need your hands free for flexibility.
Regarding the size, it is somewhat wide, so do not be tempted to go for larger sizes (thinking that you will have other layers of clothing underneath)
είναι αρκετά ζεστό γιλέκο και μάλλον ακατάλληλο για ανοιξιάτικη χρήση (από 18C και πάνω με σκέτο t-shirt ανάβεις...). Περίπου 2 δάχτυλα είναι το πάχος του υφάσματος.
Η εμφάνιση και η ποιότητα του είναι για καθημερινή χρήση σαφώς, βολεύει πολύ για εξωτερικές εργασίες που χρειάζεσαι ελεύθερα τα χέρια για ευελιξία
Στο μέγεθος τώρα είναι κάπως φαρδύ, οπότε μην παρασυρθείτε σε μεγάλα νούμερα (με το σκεπτικό ότι θα έχετε άλλα στρώματα ρούχων εσωτερικά)
In the photo, it has red cords on the zippers while normally it doesn't. Size medium for a height of 176 cm and weight of 72 kg. Also, without wearing it, I noticed that the elastic on the hood was not sewn on one end. However, overall it is still good even for slightly cold weather
Στη φωτό στα φερμουάρ έχει κόκκινα κορδόνια ενώ κανονικά δεν έχει.Νουμερο medium για 176 ύψος και 72 κιλα.Επισης χωρίς να το έχω φορέσει είδα ότι το λάστιχο στην κουκούλα δεν ήταν ραμμένο στην μια άκρη.Κατα αλλά μια χαρά ακόμα και για λίγο κρύο καιρο
1.85cm 90kg (size L) The best thing about this sleeveless jacket is that, apart from its beauty, its construction is perfect and well-made! It has pockets with fabric inside for warmth, and the "sleeves" have invisible elastic that doesn't let air in (those who ride motorcycles will understand). With 2 internal and 2 external pockets, you don't need anything else for storage! It has a removable hood and very good quality!!! The best sleeveless jacket, especially for someone who rides a motorcycle and doesn't want air or cold to get in! I highly recommend it
1,85cm 90kg ( μέγεθος L)Οτι καλύτερο σε αμανικο μπουφάν... εκτός από ομορφιά ειναι και κ κατασκευή του τέλεια κ προσεγμένη !!τσέπες με ύφασμα μεσα για ζέστη,στα "μανίκια"εχει λάστιχο που δεν φαίνεται και δν αφήνει τον αέρα να μπαίνει(οι όσοι οδηγανε μηχανή θα με καταλάβουν) με 2 εσωτερικές τσέπες και 2 εξωτερικές δεν θέλεις τπτ αλλο για φύλαξη! Αφαιρούμενη κουκούλα και πολύ καλή ποιότητα!!!οτι καλύτερο σε αμανικο μπουφάν ειδικά για ενα που οδηγάει μηχανή κ δν θελει να μπαίνει αέρας η να περνάει κρύο!το συστήνω ανεπιφύλακτα
It is a quite warm vest and probably not suitable for spring use (from 18C and above, you will start sweating with just a t-shirt...). The fabric thickness is about 2 fingers.
The appearance and quality are definitely for everyday use, it is very convenient for outdoor work where you need your hands free for flexibility.
Regarding the size, it is somewhat wide, so do not be tempted to go for larger sizes (thinking that you will have other layers of clothing underneath)
είναι αρκετά ζεστό γιλέκο και μάλλον ακατάλληλο για ανοιξιάτικη χρήση (από 18C και πάνω με σκέτο t-shirt ανάβεις...). Περίπου 2 δάχτυλα είναι το πάχος του υφάσματος.
Η εμφάνιση και η ποιότητα του είναι για καθημερινή χρήση σαφώς, βολεύει πολύ για εξωτερικές εργασίες που χρειάζεσαι ελεύθερα τα χέρια για ευελιξία
Στο μέγεθος τώρα είναι κάπως φαρδύ, οπότε μην παρασυρθείτε σε μεγάλα νούμερα (με το σκεπτικό ότι θα έχετε άλλα στρώματα ρούχων εσωτερικά)
In the photo, it has red cords on the zippers while normally it doesn't. Size medium for a height of 176 cm and weight of 72 kg. Also, without wearing it, I noticed that the elastic on the hood was not sewn on one end. However, overall it is still good even for slightly cold weather
Στη φωτό στα φερμουάρ έχει κόκκινα κορδόνια ενώ κανονικά δεν έχει.Νουμερο medium για 176 ύψος και 72 κιλα.Επισης χωρίς να το έχω φορέσει είδα ότι το λάστιχο στην κουκούλα δεν ήταν ραμμένο στην μια άκρη.Κατα αλλά μια χαρά ακόμα και για λίγο κρύο καιρο
1.85cm 90kg (size L) The best thing about this sleeveless jacket is that, apart from its beauty, its construction is perfect and well-made! It has pockets with fabric inside for warmth, and the "sleeves" have invisible elastic that doesn't let air in (those who ride motorcycles will understand). With 2 internal and 2 external pockets, you don't need anything else for storage! It has a removable hood and very good quality!!! The best sleeveless jacket, especially for someone who rides a motorcycle and doesn't want air or cold to get in! I highly recommend it
1,85cm 90kg ( μέγεθος L)Οτι καλύτερο σε αμανικο μπουφάν... εκτός από ομορφιά ειναι και κ κατασκευή του τέλεια κ προσεγμένη !!τσέπες με ύφασμα μεσα για ζέστη,στα "μανίκια"εχει λάστιχο που δεν φαίνεται και δν αφήνει τον αέρα να μπαίνει(οι όσοι οδηγανε μηχανή θα με καταλάβουν) με 2 εσωτερικές τσέπες και 2 εξωτερικές δεν θέλεις τπτ αλλο για φύλαξη! Αφαιρούμενη κουκούλα και πολύ καλή ποιότητα!!!οτι καλύτερο σε αμανικο μπουφάν ειδικά για ενα που οδηγάει μηχανή κ δν θελει να μπαίνει αέρας η να περνάει κρύο!το συστήνω ανεπιφύλακτα