Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Edit 1 October 2025
I remove two stars because the construction is not good. Very soon the pedal lost at least half its functionality, it can be pressed but the lid barely opens to 30 degrees.
Good and beautiful bin. You rarely find a beautiful trash bin that also has a decent capacity. Okay, they are for trash but why shouldn't they also have some aesthetics? This was perhaps the only one over 50 liters that is not monochrome and ugly. And the quality seems sufficient for now, I hope it lasts.
Edit 1 Οκτωβρίου 2025
Αφαιρώ δύο αστέρια γιατί η κατασκευή δεν είναι καλή. Πολύ σύντομα το πετάλ έχασε τουλάχιστον τη μισή λειτουργικότητα, πατιέται μεν αλλά το καπάκι μετά βίας ανοίγει στις 30 μοίρες
Καλός και όμορφος κάδος. Σπάνια βρίσκεις έναν όμορφο κάδο σκουπιδιών που να έχει και μια σχετική χωρητικότητα. Εντάξει για σκουπίδια τους θέλουνε αλλά γιατί να μην έχουν και κάποια καλαισθησία; Αυτός ήταν ίσως ο μόνος πάνω από 50 λίτρα που δεν είναι μονόχρωμος και άσχημος. Και η ποιότητα φαίνεται επαρκής προς το παρόν, ελπίζω να κρατήσει.
Amazing bin of good quality, as it should be in terms of capacity for the kitchen!!!! The bag can be placed from the inside and it has a specially made ring for the bag to fit perfectly. It would be ideal if it were black and the lid as well, but it doesn't matter!
Καταπληκτικός κάδος καλής ποιότητας ,όπως πρέπει χωρητικότητας για κουζίνα!!!!Η σακούλα μπορεί να τοποθετηθεί από μέσα έχει το ειδικά φτιαγμένο δαχτυλίδι ώστε να μπαίνει η σακούλα ιδανικά θα ήταν να ήταν μαύρο και το καπάκι αλλά δεν πειράζει!!!!
We got the large bin and it is really the ideal size! The small one is too small for the kitchen.. we saw them up close!
Nice design, we will also paint the lid black as I saw in another comment, it will suit it more.
Πηραμε τον μεγάλο κάδο είναι πραγματικά το ιδανικό μέγεθος!ο μικρός είναι παααρα πολύ μικρός για κουζίνα..τα είδαμε από κοντά!
όμορφο σχέδιο θα βάψουμε και εμείς το καπάκι μαύρο όπως είδα σε άλλο σχόλιο θα του πηγαίνει περισσότερο..
Beautiful and sturdy bin. I would prefer it with a black lid, but it doesn't matter. It has a large capacity even though it doesn't seem like it. It beautified my kitchen.
Όμορφος και γερός κάδος. Θα τον προτιμούσα με μαύρο καπάκι αλλά δεν πειράζει. Έχει μεγάλη χωρητικότητα αν και δεν του φαίνεται. Ομόρφυνε την κουζίνα μου.
Edit 1 October 2025
I remove two stars because the construction is not good. Very soon the pedal lost at least half its functionality, it can be pressed but the lid barely opens to 30 degrees.
Good and beautiful bin. You rarely find a beautiful trash bin that also has a decent capacity. Okay, they are for trash but why shouldn't they also have some aesthetics? This was perhaps the only one over 50 liters that is not monochrome and ugly. And the quality seems sufficient for now, I hope it lasts.
Edit 1 Οκτωβρίου 2025
Αφαιρώ δύο αστέρια γιατί η κατασκευή δεν είναι καλή. Πολύ σύντομα το πετάλ έχασε τουλάχιστον τη μισή λειτουργικότητα, πατιέται μεν αλλά το καπάκι μετά βίας ανοίγει στις 30 μοίρες
Καλός και όμορφος κάδος. Σπάνια βρίσκεις έναν όμορφο κάδο σκουπιδιών που να έχει και μια σχετική χωρητικότητα. Εντάξει για σκουπίδια τους θέλουνε αλλά γιατί να μην έχουν και κάποια καλαισθησία; Αυτός ήταν ίσως ο μόνος πάνω από 50 λίτρα που δεν είναι μονόχρωμος και άσχημος. Και η ποιότητα φαίνεται επαρκής προς το παρόν, ελπίζω να κρατήσει.
Amazing bin of good quality, as it should be in terms of capacity for the kitchen!!!! The bag can be placed from the inside and it has a specially made ring for the bag to fit perfectly. It would be ideal if it were black and the lid as well, but it doesn't matter!
Καταπληκτικός κάδος καλής ποιότητας ,όπως πρέπει χωρητικότητας για κουζίνα!!!!Η σακούλα μπορεί να τοποθετηθεί από μέσα έχει το ειδικά φτιαγμένο δαχτυλίδι ώστε να μπαίνει η σακούλα ιδανικά θα ήταν να ήταν μαύρο και το καπάκι αλλά δεν πειράζει!!!!
We got the large bin and it is really the ideal size! The small one is too small for the kitchen.. we saw them up close!
Nice design, we will also paint the lid black as I saw in another comment, it will suit it more.
Πηραμε τον μεγάλο κάδο είναι πραγματικά το ιδανικό μέγεθος!ο μικρός είναι παααρα πολύ μικρός για κουζίνα..τα είδαμε από κοντά!
όμορφο σχέδιο θα βάψουμε και εμείς το καπάκι μαύρο όπως είδα σε άλλο σχόλιο θα του πηγαίνει περισσότερο..
Beautiful and sturdy bin. I would prefer it with a black lid, but it doesn't matter. It has a large capacity even though it doesn't seem like it. It beautified my kitchen.
Όμορφος και γερός κάδος. Θα τον προτιμούσα με μαύρο καπάκι αλλά δεν πειράζει. Έχει μεγάλη χωρητικότητα αν και δεν του φαίνεται. Ομόρφυνε την κουζίνα μου.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Edit 1 October 2025
I remove two stars because the construction is not good. Very soon the pedal lost at least half its functionality, it can be pressed but the lid barely opens to 30 degrees.
Good and beautiful bin. You rarely find a beautiful trash bin that also has a decent capacity. Okay, they are for trash but why shouldn't they also have some aesthetics? This was perhaps the only one over 50 liters that is not monochrome and ugly. And the quality seems sufficient for now, I hope it lasts.
Edit 1 Οκτωβρίου 2025
Αφαιρώ δύο αστέρια γιατί η κατασκευή δεν είναι καλή. Πολύ σύντομα το πετάλ έχασε τουλάχιστον τη μισή λειτουργικότητα, πατιέται μεν αλλά το καπάκι μετά βίας ανοίγει στις 30 μοίρες
Καλός και όμορφος κάδος. Σπάνια βρίσκεις έναν όμορφο κάδο σκουπιδιών που να έχει και μια σχετική χωρητικότητα. Εντάξει για σκουπίδια τους θέλουνε αλλά γιατί να μην έχουν και κάποια καλαισθησία; Αυτός ήταν ίσως ο μόνος πάνω από 50 λίτρα που δεν είναι μονόχρωμος και άσχημος. Και η ποιότητα φαίνεται επαρκής προς το παρόν, ελπίζω να κρατήσει.
Amazing bin of good quality, as it should be in terms of capacity for the kitchen!!!! The bag can be placed from the inside and it has a specially made ring for the bag to fit perfectly. It would be ideal if it were black and the lid as well, but it doesn't matter!
Καταπληκτικός κάδος καλής ποιότητας ,όπως πρέπει χωρητικότητας για κουζίνα!!!!Η σακούλα μπορεί να τοποθετηθεί από μέσα έχει το ειδικά φτιαγμένο δαχτυλίδι ώστε να μπαίνει η σακούλα ιδανικά θα ήταν να ήταν μαύρο και το καπάκι αλλά δεν πειράζει!!!!
We got the large bin and it is really the ideal size! The small one is too small for the kitchen.. we saw them up close!
Nice design, we will also paint the lid black as I saw in another comment, it will suit it more.
Πηραμε τον μεγάλο κάδο είναι πραγματικά το ιδανικό μέγεθος!ο μικρός είναι παααρα πολύ μικρός για κουζίνα..τα είδαμε από κοντά!
όμορφο σχέδιο θα βάψουμε και εμείς το καπάκι μαύρο όπως είδα σε άλλο σχόλιο θα του πηγαίνει περισσότερο..
Beautiful and sturdy bin. I would prefer it with a black lid, but it doesn't matter. It has a large capacity even though it doesn't seem like it. It beautified my kitchen.
Όμορφος και γερός κάδος. Θα τον προτιμούσα με μαύρο καπάκι αλλά δεν πειράζει. Έχει μεγάλη χωρητικότητα αν και δεν του φαίνεται. Ομόρφυνε την κουζίνα μου.
Edit 1 October 2025
I remove two stars because the construction is not good. Very soon the pedal lost at least half its functionality, it can be pressed but the lid barely opens to 30 degrees.
Good and beautiful bin. You rarely find a beautiful trash bin that also has a decent capacity. Okay, they are for trash but why shouldn't they also have some aesthetics? This was perhaps the only one over 50 liters that is not monochrome and ugly. And the quality seems sufficient for now, I hope it lasts.
Edit 1 Οκτωβρίου 2025
Αφαιρώ δύο αστέρια γιατί η κατασκευή δεν είναι καλή. Πολύ σύντομα το πετάλ έχασε τουλάχιστον τη μισή λειτουργικότητα, πατιέται μεν αλλά το καπάκι μετά βίας ανοίγει στις 30 μοίρες
Καλός και όμορφος κάδος. Σπάνια βρίσκεις έναν όμορφο κάδο σκουπιδιών που να έχει και μια σχετική χωρητικότητα. Εντάξει για σκουπίδια τους θέλουνε αλλά γιατί να μην έχουν και κάποια καλαισθησία; Αυτός ήταν ίσως ο μόνος πάνω από 50 λίτρα που δεν είναι μονόχρωμος και άσχημος. Και η ποιότητα φαίνεται επαρκής προς το παρόν, ελπίζω να κρατήσει.
Amazing bin of good quality, as it should be in terms of capacity for the kitchen!!!! The bag can be placed from the inside and it has a specially made ring for the bag to fit perfectly. It would be ideal if it were black and the lid as well, but it doesn't matter!
Καταπληκτικός κάδος καλής ποιότητας ,όπως πρέπει χωρητικότητας για κουζίνα!!!!Η σακούλα μπορεί να τοποθετηθεί από μέσα έχει το ειδικά φτιαγμένο δαχτυλίδι ώστε να μπαίνει η σακούλα ιδανικά θα ήταν να ήταν μαύρο και το καπάκι αλλά δεν πειράζει!!!!
We got the large bin and it is really the ideal size! The small one is too small for the kitchen.. we saw them up close!
Nice design, we will also paint the lid black as I saw in another comment, it will suit it more.
Πηραμε τον μεγάλο κάδο είναι πραγματικά το ιδανικό μέγεθος!ο μικρός είναι παααρα πολύ μικρός για κουζίνα..τα είδαμε από κοντά!
όμορφο σχέδιο θα βάψουμε και εμείς το καπάκι μαύρο όπως είδα σε άλλο σχόλιο θα του πηγαίνει περισσότερο..
Beautiful and sturdy bin. I would prefer it with a black lid, but it doesn't matter. It has a large capacity even though it doesn't seem like it. It beautified my kitchen.
Όμορφος και γερός κάδος. Θα τον προτιμούσα με μαύρο καπάκι αλλά δεν πειράζει. Έχει μεγάλη χωρητικότητα αν και δεν του φαίνεται. Ομόρφυνε την κουζίνα μου.