I changed my car and I was looking for roof rack bars (for a car with factory roof rails without a gap). I wanted to install Thule, but the prices are triple for the same type of bars.
Usage: Once a year on summer vacations.
Assembly/installation instructions: Easy and clear, in about 15 minutes they were assembled and another 15 minutes for installation on the car (tightened with a single Allen key included in the package). They also secure their caps with the same Allen key for theft protection (extra metal locks are included).
Noise: I cannot compare them to the previous bars I had since they were factory-installed and the installation/removal was very easy, so I haven't driven with them on the car without a roof rack. Compared to a relative's car that has bars from another company, which whistle loudly from about 45 km/h, these bars are much quieter. After about 65 km/h, they make a little noise, but it is by no means annoying. If it were louder, I might consider moving them slightly forward or backward to see the result. It is important to reduce noise to install the rubber at the bottom.
For the usage and the money they cost, it is a very fair proposal.
Αλλαγή αυτοκινήτου και ήμουν σε αναζήτηση για μπάρες για τοποθέτηση μπαγκαζιέρας (σε αυτοκίνητο με εργοστασιακές ράγες οροφής χωρίς κενό). Θα ήθελα να τοποθετούσα thule αλλά οι τιμές είναι έως και τριπλάσιες για ίδιου τύπου μπάρες.
Χρήση: Μία φορά το χρόνο στις καλοκαιρινές διακοπές.
Οδηγίες συναρμολόγησης/τοποθέτησης: Εύκολες και ξεκάθαρες, σε περίπου 15 λεπτά είχαν συναρμολογηθεί και άλλο τόσο για την τοποθέτηση στο αυτοκίνητο (σφίγγουν με ένα μόνο άλεν κλειδί που περιέχεται στη συσκευασία). Με το ίδιο άλεν ασφαλίζουν και τα καπάκια τους για προστασία από κλοπή (υπάρχουν εξτρά μεταλλικές κλειδαριές).
Θόρυβος: Δεν μπορώ να κάνω σύγκριση με τις προηγούμενες μπάρες που είχα μιας και ήταν εργοστασιακές και η τοποθέτηση/αφαίρεση γινόταν πολύ εύκολα με αποτέλεσμα να μην έχω οδηγήσει με αυτές πάνω στο αμάξι χωρίς μπαγκαζιέρα. Σε σύγκριση με αυτοκίνητο συγγενή που έχει τοποθετημένες μπάρες άλλης εταιρίας οι οποίες σφυρίζουν έντονα από τα 45 περίπου χλμ/ώρα είναι πολύ πιο χαμηλές σε θόρυβο. Μετά τα περίπου 65 χλμ.ώρα ακούγονται λίγο αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι ενοχλητικός ο θόρυβος. Αν ήταν πιο δυνατός ίσως να έμπαινα στη διαδικασία να τις μεταφέρω λίγο πιο μπροστά ή πιο πίσω για να δω το αποτέλεσμα. Σημαντικό για να μειώνεται ο θόρυβος η τοποθέτηση του λάστιχου στο κάτω μέρος τους.
Για την χρήση και τα χρήματα που κοστίζουν είναι μία πολύ τίμια πρόταση.