Whoever wears size L should get size M. For a height of 1.84, we got size M and it fit perfectly. The fabric quality is very good, although the gray color we got is darker than it appears in the photo.
Όποιος φοράει L καλό θα κάνει να πάρει το Μ. Για 1.84 ύψος πήραμε το Μ κι έπεσε μια χαρά. Πολύ καλή η ποιότητα του υφάσματος, αν και το γκρι που πήραμε εμείς είναι πιο σκούρο απ' ότι φαίνεται στην φωτογραφία.
Finally, a company where you can get a comfortable 2xl size. I ordered a bodymove jacket in 2xl (good fabric and quality) and my wife, who normally wears a large, tried it on. The jacket is worth a thousand times in both comfort and quality. NIKE guarantee. Because I'm tired of the changes in sizes from different companies, I'm coming back to this company for sportswear.
Επιτέλους μια εταιρεία που παίρνεις 2xl και είναι άνετο. Παράγγειλα μαζί μια ζακετα bodymove 2xl (καλό ύφασμα και ποιοτικη) και την φόρεσε η σύζυγος που φοράει large κανονικά. Αξίζει 1.000 φορές και σε άνεση και σε ποιότητα η ζακετα .NIKE εγγύηση. Επειδή έχω κουραστεί με τις αλλαγές στις διαστάσεις των μεγεθών της καθε μιας εταιρείας ξαναγυρνάω στην εταιρεία αυτή σε αθλητικά ρούχα.
It is perfect for a spring day... you just have to wear it a few times, maybe even wash it because it sheds if you wear it with a black shirt the first day the shirt will turn white
είναι ότι πρέπει για μια ανοιξιάτικη μέρα... απλά θα πρέπει να φορεθεί μερικές φορές, ίσως και να πλυθεί γιατί έχει χνούδια αν την φορέσετε με μαύρη μπλούζα πρώτη μέρα θα γίνει άσπρη η μπλούζα
It shrinks in the first 2 washes, but then it's okay. It's an amazing jacket, I got it for my husband in gray. Nike, the quality is great and it's warm. You get what you pay for
Μαδάει στα πρώτα 2 πλυσίματα,μετά είναι οκ. Είναι καταπληκτική ζακέτα την πήρα για τον άντρα μου και σε γκρί. Nike,ποιότητα φοβερή και ζεστή. Ότι πληρώνεις παιρνεις
I got the large size and it is huge. I am 1.83 meters tall, 80 kilograms. I believe the medium size will still be wide but definitely better. The quality of the jacket is very good and it looks warm
Πήρα το large και είναι τεράστιο.Ειμαι 1.83 , 80 κιλά.Το medium πιστεύω θα είναι πάλι φαρδύ αλλά σίγουρα καλύτερο.Η ποιότητα της ζακετας πολύ καλη και φαίνεται ζεστή
Finally, a company where you can get a comfortable 2xl size. I ordered a bodymove jacket in 2xl (good fabric and quality) and my wife, who normally wears a large, tried it on. The jacket is worth a thousand times in both comfort and quality. NIKE guarantee. Because I'm tired of the changes in sizes from different companies, I'm coming back to this company for sportswear.
Επιτέλους μια εταιρεία που παίρνεις 2xl και είναι άνετο. Παράγγειλα μαζί μια ζακετα bodymove 2xl (καλό ύφασμα και ποιοτικη) και την φόρεσε η σύζυγος που φοράει large κανονικά. Αξίζει 1.000 φορές και σε άνεση και σε ποιότητα η ζακετα .NIKE εγγύηση. Επειδή έχω κουραστεί με τις αλλαγές στις διαστάσεις των μεγεθών της καθε μιας εταιρείας ξαναγυρνάω στην εταιρεία αυτή σε αθλητικά ρούχα.
It is perfect for a spring day... you just have to wear it a few times, maybe even wash it because it sheds if you wear it with a black shirt the first day the shirt will turn white
είναι ότι πρέπει για μια ανοιξιάτικη μέρα... απλά θα πρέπει να φορεθεί μερικές φορές, ίσως και να πλυθεί γιατί έχει χνούδια αν την φορέσετε με μαύρη μπλούζα πρώτη μέρα θα γίνει άσπρη η μπλούζα
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Whoever wears size L should get size M. For a height of 1.84, we got size M and it fit perfectly. The fabric quality is very good, although the gray color we got is darker than it appears in the photo.
Όποιος φοράει L καλό θα κάνει να πάρει το Μ. Για 1.84 ύψος πήραμε το Μ κι έπεσε μια χαρά. Πολύ καλή η ποιότητα του υφάσματος, αν και το γκρι που πήραμε εμείς είναι πιο σκούρο απ' ότι φαίνεται στην φωτογραφία.
Finally, a company where you can get a comfortable 2xl size. I ordered a bodymove jacket in 2xl (good fabric and quality) and my wife, who normally wears a large, tried it on. The jacket is worth a thousand times in both comfort and quality. NIKE guarantee. Because I'm tired of the changes in sizes from different companies, I'm coming back to this company for sportswear.
Επιτέλους μια εταιρεία που παίρνεις 2xl και είναι άνετο. Παράγγειλα μαζί μια ζακετα bodymove 2xl (καλό ύφασμα και ποιοτικη) και την φόρεσε η σύζυγος που φοράει large κανονικά. Αξίζει 1.000 φορές και σε άνεση και σε ποιότητα η ζακετα .NIKE εγγύηση. Επειδή έχω κουραστεί με τις αλλαγές στις διαστάσεις των μεγεθών της καθε μιας εταιρείας ξαναγυρνάω στην εταιρεία αυτή σε αθλητικά ρούχα.
It is perfect for a spring day... you just have to wear it a few times, maybe even wash it because it sheds if you wear it with a black shirt the first day the shirt will turn white
είναι ότι πρέπει για μια ανοιξιάτικη μέρα... απλά θα πρέπει να φορεθεί μερικές φορές, ίσως και να πλυθεί γιατί έχει χνούδια αν την φορέσετε με μαύρη μπλούζα πρώτη μέρα θα γίνει άσπρη η μπλούζα
It shrinks in the first 2 washes, but then it's okay. It's an amazing jacket, I got it for my husband in gray. Nike, the quality is great and it's warm. You get what you pay for
Μαδάει στα πρώτα 2 πλυσίματα,μετά είναι οκ. Είναι καταπληκτική ζακέτα την πήρα για τον άντρα μου και σε γκρί. Nike,ποιότητα φοβερή και ζεστή. Ότι πληρώνεις παιρνεις
I got the large size and it is huge. I am 1.83 meters tall, 80 kilograms. I believe the medium size will still be wide but definitely better. The quality of the jacket is very good and it looks warm
Πήρα το large και είναι τεράστιο.Ειμαι 1.83 , 80 κιλά.Το medium πιστεύω θα είναι πάλι φαρδύ αλλά σίγουρα καλύτερο.Η ποιότητα της ζακετας πολύ καλη και φαίνεται ζεστή
Finally, a company where you can get a comfortable 2xl size. I ordered a bodymove jacket in 2xl (good fabric and quality) and my wife, who normally wears a large, tried it on. The jacket is worth a thousand times in both comfort and quality. NIKE guarantee. Because I'm tired of the changes in sizes from different companies, I'm coming back to this company for sportswear.
Επιτέλους μια εταιρεία που παίρνεις 2xl και είναι άνετο. Παράγγειλα μαζί μια ζακετα bodymove 2xl (καλό ύφασμα και ποιοτικη) και την φόρεσε η σύζυγος που φοράει large κανονικά. Αξίζει 1.000 φορές και σε άνεση και σε ποιότητα η ζακετα .NIKE εγγύηση. Επειδή έχω κουραστεί με τις αλλαγές στις διαστάσεις των μεγεθών της καθε μιας εταιρείας ξαναγυρνάω στην εταιρεία αυτή σε αθλητικά ρούχα.
It is perfect for a spring day... you just have to wear it a few times, maybe even wash it because it sheds if you wear it with a black shirt the first day the shirt will turn white
είναι ότι πρέπει για μια ανοιξιάτικη μέρα... απλά θα πρέπει να φορεθεί μερικές φορές, ίσως και να πλυθεί γιατί έχει χνούδια αν την φορέσετε με μαύρη μπλούζα πρώτη μέρα θα γίνει άσπρη η μπλούζα