Having tried several similar products, with highlights being Bulldog's balm and Zeus' oil, I am generally looking for something that softens the beard, does not have a strong scent, and does not leave a greasy feeling. Searching on skroutz, I came across Barcode products and since I hadn't tried them, I started a small search to learn more about the company. I saw that it is a Greek company and its balms promised what I was looking for, so I decided to give it a try.
First, I will talk about the scent. I don't like intense woody scents that are usually found in men's grooming products. I work in an office and I'm not a lumberjack, and my wife prefers fresh scents, so Retouch caught my attention. The scent is truly exceptional, it has great longevity, and especially now wearing a mask, you have a freshness constantly in your nostrils.
In the 3 weeks that I have been using it, I have noticed a difference in how much it has softened my beard. The difference is not huge, but I will be satisfied if it maintains it at this point.
Lastly, it does not make the beard oily at all, it absorbs quickly into the hair, and leaves a soft, matte texture. I apply it to damp mustache that I have only dried with a towel. In winter, after 10-15 minutes, I also blow dry it to dry, while in summer I let it dry naturally.
I highly recommend it and if you don't like similar scents, I would suggest taking a look at the other balms of the company since it has corresponding products for all tastes.
Έχοντας δοκιμάσει αρκετά αντίστοιχα προϊόντα, με highlights αυτών το balm της Bulldog και το λάδι της Zeus, ψάχνω γενικά κάτι που να μαλακώνει τη γενιάδα, να μην έχει πολύ έντονη μυρωδιά και να μην αφήνει αίσθηση λιπαρότητας. Ψάχνοντας στο skroutz έπεσα επάνω στα προϊόντα της Barcode και μιας και δεν τα είχα δοκιμάσει, ξεκίνησα μία μικρή αναζήτηση για να μάθω περισσότερα πράγματα για την εταιρία. Είδα πως είναι ελληνική εταιρία και τα balm της συλλογής υπόσχονταν αυτά που ψάχνω και έτσι αποφάσισα να κάνω μια πρώτη δοκιμή.
Για αρχή θα μιλήσω για τη μυρωδιά. Δε μου αρέσουν τα έντονα ξυλώδη αρώματα που συνήθως βρίσκουμε σε ανδρικά είδη περιποίησης. Κάνω δουλειά γραφείου και δεν είμαι ξυλοκόπος, καθώς και η γυναίκα μου προτιμάει τα φρέσκα αρώματα οπότε το Retouch μου τράβηξε την προσοχή. Πραγματικά η μυρωδιά είναι εξαιρετική, έχει μεγάλη διάρκεια και, ειδικά τώρα φορώντας τη μάσκα έχεις μία φρεσκάδα μόνιμα μέσα στα ρουθούνια.
Στις 3 εβδομάδες που το χρησιμοποιώ περίπου έχω δει διαφορά στο πόσο έχει μαλακώσει τα γένια. Η διαφορά δεν είναι τεράστια αλλά και σε αυτό το σημείο να τα διατηρήσει θα είμαι ευχαριστημένος.
Τέλος, δε λαδώνει καθόλου τη γενιάδα, απορροφάται γρήγορα από την τρίχα και αφήνει μια απαλή, ματ υφή. Εγώ το βάζω σε νωπό μούσι που έχω σκουπίσει μόνο με την πετσέτα. Το χειμώνα μετά από 10-15 λεπτά το περνάω και με το πιστολάκι για να στεγνώσει ενώ το καλοκαίρι το αφήνω να στεγνώσει φυσικά.
Το προτείνω ανεποφύλακτα και αν δε σας αρέσουν αντίστοιχες μυρωδιές, θα έλεγα να ρίξετε μία ματιά στα υπόλοιπα balms της εταιρίας μιας και έχει αντίστοιχα προϊόντα για όλα τα γούστα.