It is an amazing case. I have had it for 2 years. I have dropped it several times and the phone has not been damaged at all. And it is very affordable for what it offers. It covers the corners perfectly and also covers the glass at the bottom where it charges (it is very sensitive at that point).
είναι τρομερή θηκη.Την έχω 2 χρονια. μου έχει πέσει αρκετές φορές και δεν έπαθε τπτ το κινητό. και είναι πολύ οικονομική για αυτό που προσφέρει. Τις γωνίες καλύπτει τέλεια και επίσης καλύπτει το τζάμι στο κάτω μέρος που φορτίζει (είναι πολύ ευαίσθητο σε εκείνο το σημείο) .
It is an amazing case. I have had it for 2 years. I have dropped it several times and the phone has not been damaged at all. And it is very affordable for what it offers. It covers the corners perfectly and also covers the glass at the bottom where it charges (it is very sensitive at that point).
είναι τρομερή θηκη.Την έχω 2 χρονια. μου έχει πέσει αρκετές φορές και δεν έπαθε τπτ το κινητό. και είναι πολύ οικονομική για αυτό που προσφέρει. Τις γωνίες καλύπτει τέλεια και επίσης καλύπτει το τζάμι στο κάτω μέρος που φορτίζει (είναι πολύ ευαίσθητο σε εκείνο το σημείο) .
It is an amazing case. I have had it for 2 years. I have dropped it several times and the phone has not been damaged at all. And it is very affordable for what it offers. It covers the corners perfectly and also covers the glass at the bottom where it charges (it is very sensitive at that point).
είναι τρομερή θηκη.Την έχω 2 χρονια. μου έχει πέσει αρκετές φορές και δεν έπαθε τπτ το κινητό. και είναι πολύ οικονομική για αυτό που προσφέρει. Τις γωνίες καλύπτει τέλεια και επίσης καλύπτει το τζάμι στο κάτω μέρος που φορτίζει (είναι πολύ ευαίσθητο σε εκείνο το σημείο) .
It is an amazing case. I have had it for 2 years. I have dropped it several times and the phone has not been damaged at all. And it is very affordable for what it offers. It covers the corners perfectly and also covers the glass at the bottom where it charges (it is very sensitive at that point).
είναι τρομερή θηκη.Την έχω 2 χρονια. μου έχει πέσει αρκετές φορές και δεν έπαθε τπτ το κινητό. και είναι πολύ οικονομική για αυτό που προσφέρει. Τις γωνίες καλύπτει τέλεια και επίσης καλύπτει το τζάμι στο κάτω μέρος που φορτίζει (είναι πολύ ευαίσθητο σε εκείνο το σημείο) .