Both Bluetooth, MicroSD, USB, and Charging, so I found it just fine! It also has a simple Equalizer, Loud function, and 3 colors. For what it offers at €31, I consider it value for money (of course, branded ones will be much higher quality and more reliable, no doubt about it). Calls work and I can be heard relatively well to communicate.
The bad things now are:
- In the first days of use, it smelled (it had that circuit and plastic smell that comes from first use)
- When I use it at full volume for a while, it gets hot and the sound gets distorted, so I have to lower it.
- The dial no longer works properly and doesn't go exactly where you want in the menu, but fortunately, it's okay for the volume.
- Also, the screen is now broken and shows nothing.
- The Loud function is not saved after a restart, so every time I turn it on, it needs to be reactivated, which is now impossible due to the screen and dial.
Fortunately, it comes with a wireless remote control, so as long as it still works, I can at least activate the Loud function (and do whatever else I need, even blindly).
Because of the price and features, I give it 3 stars because the material quality after some time of use made it difficult to use (but the remote somewhat saves it). For the €31 I paid for it and after two and a half years of use, though, it's good.
Και Bluetooth, και MicroSD, και USB και Φόρτιση οπότε το βρήκα μια χαρά!
Επίσης έχει ένα απλό Equalizer, λειτουργία Loud και 3 χρώματα.
Για αυτά που προσφέρει στα 31€ το θεωρώ vfm (φυσικά τα επώνυμα θα είναι πολύ ποιοτικότερα και αξιόπιστα, δεν το συζητώ).
Η κλήσεις λειτουργούν ακόμα και ακούγομαι σχετικά καλά για να συννενοηθώ.
Τα κακά του τώρα είναι ότι:
- Τις πρώτες μέρες λειτουργίας του μύριζε (είχε εκείνη τη μυρωδιά κυκλωμάτων και πλαστικού που δουλεύουν πρώτη φορά)
-Όταν το δουλεύω για ώρα στο τέρμα από ένα σημείο και μετά ζεσταίνεται και αλλοιώνεται ο ήχος οπότε πρέπει να το χαμηλώσω.
-Η ροδέλα πλέον δεν λειτουργεί σωστά και δεν πηγαίνει εκεί που θες ακριβώς στο μενού αλλά ευτυχώς στην ένταση είναι εντάξει.
-Επίσης η οθόνη έχει πλέον χαλάσει και δε δείχνει τίποτα.
-Η λειτουργία Loud δεν αποθηκεύεται μετά από επανεκκίνηση οπότε κάθε φορά που βάζω μπρος πρέπει να ξανά ενεργοποιηθεί το οποίο είναι αδύνατον πλέον λόγω οθόνης και ροδέλας.
Ευτυχώς όμως έρχεται με ένα ασύρματο χειριστήριο με το οποίο όσο ακόμα δουλεύει μπορώ τουλάχιστον να ενεργοποιώ το Loud (και να κάνω ότι άλλο χρειαστώ έστω στα τυφλά).
Λόγω τιμής και λειτουργιών βάζω 3 αστέρια επειδή η ποιότητα υλικού μετά από καιρό χρήσης το έκανε δύσκολο στη χρήση (αλλά το χειριστήριο το σώζει κάπως).
Για τα 31€ που το πήρα στα 2μιση χρόνια χρήσης όμως είναι καλά.