I mainly use the cart for supermarket shopping, it is flexible, quite durable, and holds a lot. I overloaded it once, but everything arrived home intact.
The wheels are quiet and roll smoothly. When assembling them, push them firmly onto the axle so they don't come off easily. There was also a spare wheel in the package.
The fabric is water-resistant and cleans quite easily if needed. The cart has a drawstring that tightens and loosens (with makeshift stitches, it seems easy to tear, so be careful). The lid does not fasten anywhere, it just falls down. There is no pocket inside. The front insulated pocket is simple and the zipper sticks a bit, but it is very convenient for dairy products, etc. The bulges on the handle are useful for hanging additional small bags with light items (e.g. papers).
It requires a certain technique when loading groceries: heavy and bulky items at the back and bottom, and light and delicate items on top and in front (includes a plastic base that can be removed). Otherwise, the load leans forward and the cart tips over on turns, going up and down sidewalks, etc. This does not happen with other types of carts, but with this one, it is very easy to happen. Of course, it is not recommended to use it on stairs.
Finally, pay attention to the height of the cart. It may be borderline to uncomfortable for people 1.73 - 1.80 meters and above, as their feet may stumble on the wheels and their hand may be pulled. (It would be very useful if the handle were telescopic, to adjust the height and fold the cart more during storage.)
Overall, for this price, it is value for money and I recommend it compared to other, more expensive but inferior ones! It is also a bit more modern than the classic "grandma's" carts and comes in nice colors.
Update: 4 months later, with weekly use (I admit I overloaded it a few times), I noticed a slight loosening in the pins of the base of the frame. As a result, the cart no longer stands at a completely upright angle but leans somewhat backward, losing a bit of balance when empty. This has not bothered me during use, it just needs extra attention. Also, occasionally the wheels need to be pushed inwards (they have never come off, just loosen and move slightly outwards). Again, for the price, these issues seem expected.
Χρησιμοποιώ το καρότσι κυρίως για ψώνια σούπερ μάρκετ, είναι ευέλικτο, αρκετά ανθεκτικό και χωράει πολλά. Το παραφόρτωσα μια φορά, αλλά έφτασαν όλα σώα στο σπίτι.
Οι ρόδες είναι αθόρυβες και κυλούν αβίαστα. Οταν τις συναρμολογήσετε, σπρώξτε τις γερά στον άξονα, για να μην βγουν με την πρώτη. Στην συσκευασία υπήρχε και μία ρόδα ρεζέρβα.
Το ύφασμα είναι ανθεκτικό στο νερό και καθαρίζεται αρκετά εύκολα αν χρειαστεί.
Το καρότσι διαθέτει κορδόνι που σφίγγει και χαλαρώνει (με πρόχειρες ραφές είναι η αλήθεια, φαίνεται πανεύκολο να σκιστούν οπότε προσοχή). Το καπάκι δεν στερεώνεται κάπου, απλώς πέφτει από πάνω. Μέσα δεν υπάρχει κάποια τσέπη/θήκη.
Η μπροστινή ισοθερμική τσέπη είναι απλή και το φερμουάρ κολλάει αρκετά, αλλά βολεύει πολύ για γαλακτοκομικά κ.α.
Τα εξογκώματα στην λαβή χρησιμεύουν όταν θέλουμε να κρεμάσουμε επιπλέον μικρές σακούλες με ελαφριά πράγματα (π.χ. χαρτικά).
Χρειάζεται σχετική τεχνική όπως βάζετε τα ψώνια: Τα βαριά και ογκώδη πίσω και κάτω, και από πάνω και μπροστά τα ελαφριά και ευαίσθητα (συμπεριλαμβάνεται πλαστική πατούρα που μπαινοβγαίνει). Αλλιώς το φορτίο γέρνει μπροστά και το καρότσι ανατρέπεται σε στροφές, ανεβοκατέβασμα σε πεζόδρομια κ.λπ. Αυτό δε συμβαίνει σε άλλου τύπου καρότσια, αλλά με το συγκεκριμένο είναι πολύ εύκολο να συμβεί. Εννοείται δεν κάνει να το ζορίζετε σε σκαλιά.
Προσέξτε, τέλος, το ύψος του καροτσιού. Ίσως είναι οριακό έως άβολο για άτομα ύψους 1.73 - 1.80 και άνω, γιατί σκοντάφτουν τα πόδια στις ρόδες και το χέρι τραβιέται. (Θα ήταν πολύ χρήσιμο η λαβή να ήταν τηλεσκοπική, ώστε να αυξομειώνεται το ύψος αλλά και να διπλώνει περισσότερο το καρότσι κατά την αποθήκευση.)
Συνολικά, σε αυτά τα χρήματα είναι VFM και το προτείνω σε σχέση με άλλα, ακριβότερα αλλά κατώτερα! Είναι και ένα κλικ πιο μοντέρνο από τα κλασικά καρότσια "της γιαγιάς", και βγαίνει σε ωραία χρώματα.
Update: 4 μήνες μετά, με εβδομαδιαία χρήση (ομολογώ ότι το παραφόρτωσα κάποιες φορές), παρατήρησα μικρή χαλάρωση στα πριτσίνια της βάσης του σκελετού. Το αποτέλεσμα είναι ότι πλέον το καρότσι δεν στέκεται σε εντελώς ορθή γωνία αλλά γέρνει κάπως προς τα πίσω, χάνοντας λίγο την ισορροπία του όταν είναι άδειο. Δεν με έχει ενοχλήσει αυτό κατά την χρήση, απλώς χρειάζεται μια extra προσοχή. Ακόμη, πού και πού χρειάζονται σπρώξιμο προς τα μέσα οι ρόδες (δεν έχουν βγει ποτέ, απλώς χαλαρώνουν και μετακινούνται ελάχιστα προς τα έξω). Και πάλι, για τα χρήματα μού φαίνονται αναμενόμενα αυτά τα θεματάκια.