Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
The mousepad is very honest for its price. It is quite beautiful, the mouse moves comfortably, the material feels quite nice; as for cleaning and dirt, I don't know yet as I've only had it for a little while. It's worth it, guys, I would just suggest purchases with a card because you pay about the value of the product in shipping and cash on delivery
Το mousepad είναι πάρα πολύ τίμιο για τα λεφτά του.Ειναι αρκετά όμορφο , το ποντίκι κουνιέται άνετα , το υλικό είναι αρκετά ωραίο σαν αίσθηση για θέμα καθαρισμού και βρωμιας δεν γνωρίζω ακόμα το έχω λίγο καιρό. Αξίζει παιδιά απλώς θα πρότεινα αγορές με κάρτα γιατί πληρώνεις περίπου την αξία του προϊόντος στα μεταφορικά και στην αντικαταβολή
The item explains the quality of the texture (it is somewhat "hard"). Keep in mind that it is a bit narrow in width, 30 centimeters. Nevertheless, it does the job
H τημη εξηγη την ποιοτητα της υφης (ειναι καπος "σκληρη") .Να εχεται υποψιν οτι ειναι λιγο στενο στο πλατος 30 εκατοστα .Παρολα αυτα κανει την δουλεια του
Very good for the money I paid. I got it for 5.81€. The first 2-3 days it smells quite a bit from the non-slip plastic it has underneath, but then the smell completely disappears. It doesn't slip from the position I put it, the surface of my desk has a carbon coating, I don't know about other surfaces but I don't think it will be an issue. The keyboard remains stable, one of my mice doesn't slide easily, the other slides very comfortably. The first mouse came with a Lenovo tower, the one I'm using now is the Zeroground Horio. If it gets dirty, stains are not easily visible due to the color. It is easy to clean and durable. I also include photos of the top and bottom for you to see the details.
Πολύ καλό για τα χρήματα που έδωσα. Το πήρα στα 5.81€. Τις πρώτες 2-3 μέρες μυρίζει αρκετά από το αντιολισθητικό πλαστικό που έχει από κάτω αλλά μετά η μυρωδιά φεύγει τελείως. δεν γλιστράει από την θέση που το έβαλα, η επιφάνεια του γραφείου μου έχει επίστρωση ανθρακονήματος, για άλλες επιφάνειες δεν ξέρω αλλά δεν νομίζω πως θα έχει θέμα. Το πληκτρολόγιο παραμένει σταθερό, το ένα από τα ποντίκια μου δεν γλιστρούσε εύκολα, το άλλο γλιστράει πολύ άνετα. Το πρώτο ποντίκι ήρθε μαζί με ένα tower lenovo, συτό που χρησιμοποιώ τώρα είναι το zeroground horio. Αν λερωθεί, οι λεκέδες δεν φαίνονται εύκολα λόγω χρώματος. Καθαρίζεται εύκολα και είναι ανθεκτικό. Παραθέτω και φωτογραφίες από το πάνω και το κάτω μέρος για να δείτε τις λεπτομέρειες.
I remove one star because the colors seem a bit faded (minor downside of course!). It is indeed an excellent mousepad that is worth its money!
Αφαιρώ ένα αστεράκι γιατί τα χρώματα μοιάζουν λίγο σαν ξεθωριασμένα (μικρό το κακό βέβαια!). Όντως είναι ένα εξαιρετικό mousepad που αξίζει τα χρήματά του!
Very good, the mouse glides easily on it, the only complaint is that the printing on the mousepad is very blurry, but overall it is a very affordable mousepad for its small cost
Πολυ καλο, γλιστραει ανετα το ποντικι πανω του, το μονο παραπονο ειναι οτι σαν τυπωση στο mousepad, ειναι πολυ θωλο, αλλα στην τελικη ειναι ενα πολυ τιμιο mousepad για το μικρο του κοστος
The mousepad is very honest for its price. It is quite beautiful, the mouse moves comfortably, the material feels quite nice; as for cleaning and dirt, I don't know yet as I've only had it for a little while. It's worth it, guys, I would just suggest purchases with a card because you pay about the value of the product in shipping and cash on delivery
Το mousepad είναι πάρα πολύ τίμιο για τα λεφτά του.Ειναι αρκετά όμορφο , το ποντίκι κουνιέται άνετα , το υλικό είναι αρκετά ωραίο σαν αίσθηση για θέμα καθαρισμού και βρωμιας δεν γνωρίζω ακόμα το έχω λίγο καιρό. Αξίζει παιδιά απλώς θα πρότεινα αγορές με κάρτα γιατί πληρώνεις περίπου την αξία του προϊόντος στα μεταφορικά και στην αντικαταβολή
The item explains the quality of the texture (it is somewhat "hard"). Keep in mind that it is a bit narrow in width, 30 centimeters. Nevertheless, it does the job
H τημη εξηγη την ποιοτητα της υφης (ειναι καπος "σκληρη") .Να εχεται υποψιν οτι ειναι λιγο στενο στο πλατος 30 εκατοστα .Παρολα αυτα κανει την δουλεια του
Very good for the money I paid. I got it for 5.81€. The first 2-3 days it smells quite a bit from the non-slip plastic it has underneath, but then the smell completely disappears. It doesn't slip from the position I put it, the surface of my desk has a carbon coating, I don't know about other surfaces but I don't think it will be an issue. The keyboard remains stable, one of my mice doesn't slide easily, the other slides very comfortably. The first mouse came with a Lenovo tower, the one I'm using now is the Zeroground Horio. If it gets dirty, stains are not easily visible due to the color. It is easy to clean and durable. I also include photos of the top and bottom for you to see the details.
Πολύ καλό για τα χρήματα που έδωσα. Το πήρα στα 5.81€. Τις πρώτες 2-3 μέρες μυρίζει αρκετά από το αντιολισθητικό πλαστικό που έχει από κάτω αλλά μετά η μυρωδιά φεύγει τελείως. δεν γλιστράει από την θέση που το έβαλα, η επιφάνεια του γραφείου μου έχει επίστρωση ανθρακονήματος, για άλλες επιφάνειες δεν ξέρω αλλά δεν νομίζω πως θα έχει θέμα. Το πληκτρολόγιο παραμένει σταθερό, το ένα από τα ποντίκια μου δεν γλιστρούσε εύκολα, το άλλο γλιστράει πολύ άνετα. Το πρώτο ποντίκι ήρθε μαζί με ένα tower lenovo, συτό που χρησιμοποιώ τώρα είναι το zeroground horio. Αν λερωθεί, οι λεκέδες δεν φαίνονται εύκολα λόγω χρώματος. Καθαρίζεται εύκολα και είναι ανθεκτικό. Παραθέτω και φωτογραφίες από το πάνω και το κάτω μέρος για να δείτε τις λεπτομέρειες.
I remove one star because the colors seem a bit faded (minor downside of course!). It is indeed an excellent mousepad that is worth its money!
Αφαιρώ ένα αστεράκι γιατί τα χρώματα μοιάζουν λίγο σαν ξεθωριασμένα (μικρό το κακό βέβαια!). Όντως είναι ένα εξαιρετικό mousepad που αξίζει τα χρήματά του!
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
The mousepad is very honest for its price. It is quite beautiful, the mouse moves comfortably, the material feels quite nice; as for cleaning and dirt, I don't know yet as I've only had it for a little while. It's worth it, guys, I would just suggest purchases with a card because you pay about the value of the product in shipping and cash on delivery
Το mousepad είναι πάρα πολύ τίμιο για τα λεφτά του.Ειναι αρκετά όμορφο , το ποντίκι κουνιέται άνετα , το υλικό είναι αρκετά ωραίο σαν αίσθηση για θέμα καθαρισμού και βρωμιας δεν γνωρίζω ακόμα το έχω λίγο καιρό. Αξίζει παιδιά απλώς θα πρότεινα αγορές με κάρτα γιατί πληρώνεις περίπου την αξία του προϊόντος στα μεταφορικά και στην αντικαταβολή
The item explains the quality of the texture (it is somewhat "hard"). Keep in mind that it is a bit narrow in width, 30 centimeters. Nevertheless, it does the job
H τημη εξηγη την ποιοτητα της υφης (ειναι καπος "σκληρη") .Να εχεται υποψιν οτι ειναι λιγο στενο στο πλατος 30 εκατοστα .Παρολα αυτα κανει την δουλεια του
Very good for the money I paid. I got it for 5.81€. The first 2-3 days it smells quite a bit from the non-slip plastic it has underneath, but then the smell completely disappears. It doesn't slip from the position I put it, the surface of my desk has a carbon coating, I don't know about other surfaces but I don't think it will be an issue. The keyboard remains stable, one of my mice doesn't slide easily, the other slides very comfortably. The first mouse came with a Lenovo tower, the one I'm using now is the Zeroground Horio. If it gets dirty, stains are not easily visible due to the color. It is easy to clean and durable. I also include photos of the top and bottom for you to see the details.
Πολύ καλό για τα χρήματα που έδωσα. Το πήρα στα 5.81€. Τις πρώτες 2-3 μέρες μυρίζει αρκετά από το αντιολισθητικό πλαστικό που έχει από κάτω αλλά μετά η μυρωδιά φεύγει τελείως. δεν γλιστράει από την θέση που το έβαλα, η επιφάνεια του γραφείου μου έχει επίστρωση ανθρακονήματος, για άλλες επιφάνειες δεν ξέρω αλλά δεν νομίζω πως θα έχει θέμα. Το πληκτρολόγιο παραμένει σταθερό, το ένα από τα ποντίκια μου δεν γλιστρούσε εύκολα, το άλλο γλιστράει πολύ άνετα. Το πρώτο ποντίκι ήρθε μαζί με ένα tower lenovo, συτό που χρησιμοποιώ τώρα είναι το zeroground horio. Αν λερωθεί, οι λεκέδες δεν φαίνονται εύκολα λόγω χρώματος. Καθαρίζεται εύκολα και είναι ανθεκτικό. Παραθέτω και φωτογραφίες από το πάνω και το κάτω μέρος για να δείτε τις λεπτομέρειες.
I remove one star because the colors seem a bit faded (minor downside of course!). It is indeed an excellent mousepad that is worth its money!
Αφαιρώ ένα αστεράκι γιατί τα χρώματα μοιάζουν λίγο σαν ξεθωριασμένα (μικρό το κακό βέβαια!). Όντως είναι ένα εξαιρετικό mousepad που αξίζει τα χρήματά του!
Very good, the mouse glides easily on it, the only complaint is that the printing on the mousepad is very blurry, but overall it is a very affordable mousepad for its small cost
Πολυ καλο, γλιστραει ανετα το ποντικι πανω του, το μονο παραπονο ειναι οτι σαν τυπωση στο mousepad, ειναι πολυ θωλο, αλλα στην τελικη ειναι ενα πολυ τιμιο mousepad για το μικρο του κοστος
The mousepad is very honest for its price. It is quite beautiful, the mouse moves comfortably, the material feels quite nice; as for cleaning and dirt, I don't know yet as I've only had it for a little while. It's worth it, guys, I would just suggest purchases with a card because you pay about the value of the product in shipping and cash on delivery
Το mousepad είναι πάρα πολύ τίμιο για τα λεφτά του.Ειναι αρκετά όμορφο , το ποντίκι κουνιέται άνετα , το υλικό είναι αρκετά ωραίο σαν αίσθηση για θέμα καθαρισμού και βρωμιας δεν γνωρίζω ακόμα το έχω λίγο καιρό. Αξίζει παιδιά απλώς θα πρότεινα αγορές με κάρτα γιατί πληρώνεις περίπου την αξία του προϊόντος στα μεταφορικά και στην αντικαταβολή
The item explains the quality of the texture (it is somewhat "hard"). Keep in mind that it is a bit narrow in width, 30 centimeters. Nevertheless, it does the job
H τημη εξηγη την ποιοτητα της υφης (ειναι καπος "σκληρη") .Να εχεται υποψιν οτι ειναι λιγο στενο στο πλατος 30 εκατοστα .Παρολα αυτα κανει την δουλεια του
Very good for the money I paid. I got it for 5.81€. The first 2-3 days it smells quite a bit from the non-slip plastic it has underneath, but then the smell completely disappears. It doesn't slip from the position I put it, the surface of my desk has a carbon coating, I don't know about other surfaces but I don't think it will be an issue. The keyboard remains stable, one of my mice doesn't slide easily, the other slides very comfortably. The first mouse came with a Lenovo tower, the one I'm using now is the Zeroground Horio. If it gets dirty, stains are not easily visible due to the color. It is easy to clean and durable. I also include photos of the top and bottom for you to see the details.
Πολύ καλό για τα χρήματα που έδωσα. Το πήρα στα 5.81€. Τις πρώτες 2-3 μέρες μυρίζει αρκετά από το αντιολισθητικό πλαστικό που έχει από κάτω αλλά μετά η μυρωδιά φεύγει τελείως. δεν γλιστράει από την θέση που το έβαλα, η επιφάνεια του γραφείου μου έχει επίστρωση ανθρακονήματος, για άλλες επιφάνειες δεν ξέρω αλλά δεν νομίζω πως θα έχει θέμα. Το πληκτρολόγιο παραμένει σταθερό, το ένα από τα ποντίκια μου δεν γλιστρούσε εύκολα, το άλλο γλιστράει πολύ άνετα. Το πρώτο ποντίκι ήρθε μαζί με ένα tower lenovo, συτό που χρησιμοποιώ τώρα είναι το zeroground horio. Αν λερωθεί, οι λεκέδες δεν φαίνονται εύκολα λόγω χρώματος. Καθαρίζεται εύκολα και είναι ανθεκτικό. Παραθέτω και φωτογραφίες από το πάνω και το κάτω μέρος για να δείτε τις λεπτομέρειες.
I remove one star because the colors seem a bit faded (minor downside of course!). It is indeed an excellent mousepad that is worth its money!
Αφαιρώ ένα αστεράκι γιατί τα χρώματα μοιάζουν λίγο σαν ξεθωριασμένα (μικρό το κακό βέβαια!). Όντως είναι ένα εξαιρετικό mousepad που αξίζει τα χρήματά του!