Well guys, I'll tell you as honestly as possible. I bought them for warehouse/fridge work in 3 degrees.
Positives:
• Very good fit in the hand.
• Waterproof and warm, my hand never froze even a bit.
• Nice appearance if someone considers it a positive.
Negatives:
• From my very first contact with the box, the grip was heavily damaged as if it was dried leather.
• A week later, the rubber on the wrist started to wear off and peel.
• Quite expensive for their quality.
In short, in just one month of use, no matter how much I took care of them, they have shown significant wear and tear. At least they are very good to excellent in terms of temperature in the temperatures I work in, so I would recommend them more as gloves for someone who doesn't have to lift heavy weights or work with sharp surfaces.
Λοιπόν παίδες θα τα πω όσο πιο ειλικρινά γίνεται. Τα αγόρασα για αποθήκη/ψυγείο δουλειά στους 3 βαθμούς.
Θετικά:
•Πολύ καλή εφαρμογή στο χέρι.
•Αδιάβροχο και ζεστό, δεν πάγωσε ποτέ το χέρι μου ούτε στο ελάχιστο.
• Ωραία εμφάνιση αν κάποιος το θεωρεί θετικό.
Αρνητικά:
• Απο την πρώτη μου επαφή κι ολας με κιβώτιο φθάρθηκε πολύ το grip λες και ήταν ξεραμένο δέρμα.
• Μια εβδομάδα μετά φθάρθηκαν και ξεκόλλησαν σχεδόν τα λάστιχα στον καρπό
• Αρκετά ακριβά για την ποιότητα τους.
Με λίγα λόγια σε έναν ακριβώς μήνα χρήσης όσο και αν τα έχω προσέξει εχουν κάνει έντονες φθορές. Τουλάχιστον είναι πολύ εντάξει εώς άριστα στο θέμα της θερμοκρασίας στις θερμοκρασίες που εργάζομαι όποτε πιο πολύ σαν γάντι θα το πρότεινα για κάποιον που δεν έχει να σηκώσει βάρος ή να εργάζεται με κοφτερές επιφάνειες.