When I got it, I was a bit curious if it would be as effective as I expected based on other users' reviews, and in the end, it was much more than I imagined! It's a perfect tool for those who have a yard, pilotis, where it removes dust, dirt, leaves, or whatever else you want in seconds, and then the easy job follows with the hose or the mop if that's in your plan. Even for the car, it works either after washing/rain for easy wiping or from dust/leaves.
Nothing like the small snail-type ones with the narrow nozzle. I had bought one in the past and it broke from overheating after hours of use. This one seems tough, it also has a large impeller. It is quite bulky but that doesn't bother me because its performance is value for money!! I've had it for almost 3-4 months. I also use it in other family homes. I tried it inside the house with the 5th-6th setting with the balcony door open, I didn't realize it would lift so much dust and lint from places the vacuum can't reach (under the fridge, washing machine, sofa bed, corners, top of cabinets, etc.) and as a result, it settles everywhere on the counter, chairs, curtains, even on the wall, which then needs cleaning. It's not a good idea for hygiene reasons.
If you plan to use it inside the house, try it on the 1st-2nd setting at your own risk, and if possible, have someone help with the vacuum cleaner to limit the mess and be careful with your things because it can knock them over easily.
A small downside is its very short cable, but that's not really a problem, they probably designed it that way on purpose for safety reasons. With the use of a special extension cord of at least 10m (not the wheel type), it will work perfectly.
Οταν το πήρα ήμουν λίγο περίεργος αν θα ναι τόσο αποτελεσματικό όσο περίμενα με βάση τις κριτικές των άλλων χρηστών και στην τελική ήταν κάτι πολύ παραπάνω από αυτό που φανταζόμουν! Είναι ένα τέλειο εργαλείο για όσους έχουν άυλη, πυλωτη όπου απομακρύνει τη σκόνη, χώμα, φύλλα, ή ότι άλλο θέλεις σε δευτερόλεπτα, και έπειτα ακολουθεί η εύκολη δουλειά με το λάστιχο ή το πειστικό αν είναι στο πρόγραμμα σας. Ακόμη και στο αυτοκίνητο κάνει δουλειά είτε μετά από πλύσιμο / βροχή για εύκολο σκούπισμα, είτε από σκόνη / φύλλα.
Καμμία σχέση με τα μικρά τύπου σαλιγκάρι με τη στενή φυσσα. Ειχα πάρει στο παρελθόν κ χάλασε από υπερθέρμανση μετά από ώρες χρήσης. Η συγκεκριμένη φαίνεται πως δεν μασάει, έχει και μεγάλη φτερωτή. Ειναι αρκετά ογκώδης αλλά αυτό δεν με χαλάει γιατί η απόδοση του είναι value for money!! 3-4 μήνες την έχω σχεδόν. Το χρησιμοποιώ κι σε άλλα σπίτια της οικογένειας. Το δοκίμασα και μέσα στο σπίτι με τη 5η-6η σκάλα με ανοιχτή τη μπαλκονόπορτα, δεν συνειδητοποίησα πως θα σηκώσει τόση σκόνη και χνούδι εκεί που δεν φτάνει η σκούπα (κάτω απ το ψυγείο, πλυντήριο, καναπέ κρεββάτι, γωνίες, πάνω ντουλάπες κτλ) κι με αποτέλεσμα κάθεται παντού στο πάγκο, καρέκλες, κουρτίνες ως και στον τοίχο όπου θέλει μετά καθάρισμα. Δεν είναι καλή ιδέα για λόγους υγιεινής.
Εάν σκοπεύετε μέσα σε σπίτι, να το δείτε στη 1η-2η σκάλα με δική σας ευθύνη, εάν είναι εύκολο να έχεις βοηθό με τη χρήση της ηλεκτρικής σκούπας να περιορίσει το τίναγμα κ προσεχτικά με τα πράγματα σας γιατί τα ρίχνει πλάκα-πλάκα.
Μικρό μείον το πολύ κοντό του καλώδιο, δεν είναι πρόβλημα αυτό που έχει, για κάποιον λόγο θα το σχεδίασαν επίτηδες έτσι για λόγους ασφαλείας, με μια χρήση ειδικής μπαλαντέζας τουλάχιστον 10m (όχι τύπου ρόδα) θα κάνει τέλεια δουλειά.