In the package, it says that it lasts about 12 hours. Its duration was 9.5 hours, but I have no complaint. It is prohibited to stick it directly to the skin, so I stuck it on my shirt and with a blouse and a jacket, it kept my waist warm for five hours in the rain and in the air.
On the positive side, it does not contain dangerous chemicals and when it cools down, it can be disposed of in household waste.
On the negative side, it is palm-sized, so depending on the size, height, and level of warmth needed, corresponding patches will be required. I don't know if it could be a permanent solution for someone who works permanently outdoors due to the monthly cost. It definitely benefits someone who goes on occasional motorcycle trips, a snow trip, etc. However, whoever chooses it will be kept warm.
Στην συσκευασία λέει ότι διαρκεί περίπου 12 ώρες. 9,5 ώρες ήταν η διάρκειά του αλλά δεν έχω παράπονο. Απαγορεύεται να κολληθεί απευθείας στο δέρμα, οπότε το κόλλησα πάνω στο φανελάκι και με μπλούζα και ένα μπουφάν μου κράτησε ζεστή την μέση πέντε ώρες μέσα στη βροχή και στον αέρα.
Στα συν ότι δεν περιέχει επικίνδυνα χημικά και όταν κρυώσει απορρίπτεται στα οικιακά απορρίμματα.
Στα αρνητικά είναι ότι έχει μέγεθος παλάμης, οπότε ανάλογα με το μέγεθος, το ύψος του καθενός και το επίπεδο ζέστης που χρειάζεται, θα χρειαστούν και τα ανάλογα επιθέματα. Δεν ξέρω αν θα μπορούσε να αποτελέσει μόνιμη λύση για κάποιον που εργάζεται μόνιμα σε εξωτερικό χώρο λόγω του μηνιαίου κόστους. Σίγουρα συμφέρει κάποιον που πηγαίνει μια στις τόσες ταξίδι με μηχανή, μια εκδρομή στα χιόνια κλπ . Πάντως όποιος και να το επιλέξει θα τον κρατήσει ζεστό.