Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
The horn itself is what it should be, the quality is fine.
The other good thing is that it doesn't have a stuck label on it, which is really awful because the glue remains and doesn't come off easily afterwards.
As shown in the photo, it is exactly the size of a palm and not very wide.
In no way would I personally consider it Large. Maybe Medium.
The price is excessive for its size. I could easily have found a 150g horn and maybe even larger for the same price. The one I received is 79g.
Βαζω την αξιολογηση 2 αστεριων-μετριο.
Το κερατο σαν κερατο ειναι αυτο που πρεπει, η ποιοτητα ειναι μια χαρα.
Το αλλο καλο ειναι πως δεν εχει κολλημενη ετικετα πανω στο κερατο, πραγμα που πραγματικα ειναι απαισιο, διοτι η κολλα παραμενει και δεν φευγει ευκολα μετα.
Οπως φαινεται στην φωτογραφια, ειναι ακριβως οσο μια παλαμη, και δεν εχει πολυ φαρδος.
Σε καμια περιπτωση εγω προσωπικα δεν θα το θεωρουσα Large. Medium ισως.
Η τιμη ειναι υπερβολικη για το μεγεθος του. Θα μπορουσα ανετα να ειχα βρει κερατο των 150γρ και ισως ακομα μεγαλυτερο για την ιδια τιμη. Το συγκεκριμενο που παρελαβα ειναι στα 79γρ.
The horn itself is what it should be, the quality is fine.
The other good thing is that it doesn't have a stuck label on it, which is really awful because the glue remains and doesn't come off easily afterwards.
As shown in the photo, it is exactly the size of a palm and not very wide.
In no way would I personally consider it Large. Maybe Medium.
The price is excessive for its size. I could easily have found a 150g horn and maybe even larger for the same price. The one I received is 79g.
Βαζω την αξιολογηση 2 αστεριων-μετριο.
Το κερατο σαν κερατο ειναι αυτο που πρεπει, η ποιοτητα ειναι μια χαρα.
Το αλλο καλο ειναι πως δεν εχει κολλημενη ετικετα πανω στο κερατο, πραγμα που πραγματικα ειναι απαισιο, διοτι η κολλα παραμενει και δεν φευγει ευκολα μετα.
Οπως φαινεται στην φωτογραφια, ειναι ακριβως οσο μια παλαμη, και δεν εχει πολυ φαρδος.
Σε καμια περιπτωση εγω προσωπικα δεν θα το θεωρουσα Large. Medium ισως.
Η τιμη ειναι υπερβολικη για το μεγεθος του. Θα μπορουσα ανετα να ειχα βρει κερατο των 150γρ και ισως ακομα μεγαλυτερο για την ιδια τιμη. Το συγκεκριμενο που παρελαβα ειναι στα 79γρ.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
The horn itself is what it should be, the quality is fine.
The other good thing is that it doesn't have a stuck label on it, which is really awful because the glue remains and doesn't come off easily afterwards.
As shown in the photo, it is exactly the size of a palm and not very wide.
In no way would I personally consider it Large. Maybe Medium.
The price is excessive for its size. I could easily have found a 150g horn and maybe even larger for the same price. The one I received is 79g.
Βαζω την αξιολογηση 2 αστεριων-μετριο.
Το κερατο σαν κερατο ειναι αυτο που πρεπει, η ποιοτητα ειναι μια χαρα.
Το αλλο καλο ειναι πως δεν εχει κολλημενη ετικετα πανω στο κερατο, πραγμα που πραγματικα ειναι απαισιο, διοτι η κολλα παραμενει και δεν φευγει ευκολα μετα.
Οπως φαινεται στην φωτογραφια, ειναι ακριβως οσο μια παλαμη, και δεν εχει πολυ φαρδος.
Σε καμια περιπτωση εγω προσωπικα δεν θα το θεωρουσα Large. Medium ισως.
Η τιμη ειναι υπερβολικη για το μεγεθος του. Θα μπορουσα ανετα να ειχα βρει κερατο των 150γρ και ισως ακομα μεγαλυτερο για την ιδια τιμη. Το συγκεκριμενο που παρελαβα ειναι στα 79γρ.
The horn itself is what it should be, the quality is fine.
The other good thing is that it doesn't have a stuck label on it, which is really awful because the glue remains and doesn't come off easily afterwards.
As shown in the photo, it is exactly the size of a palm and not very wide.
In no way would I personally consider it Large. Maybe Medium.
The price is excessive for its size. I could easily have found a 150g horn and maybe even larger for the same price. The one I received is 79g.
Βαζω την αξιολογηση 2 αστεριων-μετριο.
Το κερατο σαν κερατο ειναι αυτο που πρεπει, η ποιοτητα ειναι μια χαρα.
Το αλλο καλο ειναι πως δεν εχει κολλημενη ετικετα πανω στο κερατο, πραγμα που πραγματικα ειναι απαισιο, διοτι η κολλα παραμενει και δεν φευγει ευκολα μετα.
Οπως φαινεται στην φωτογραφια, ειναι ακριβως οσο μια παλαμη, και δεν εχει πολυ φαρδος.
Σε καμια περιπτωση εγω προσωπικα δεν θα το θεωρουσα Large. Medium ισως.
Η τιμη ειναι υπερβολικη για το μεγεθος του. Θα μπορουσα ανετα να ειχα βρει κερατο των 150γρ και ισως ακομα μεγαλυτερο για την ιδια τιμη. Το συγκεκριμενο που παρελαβα ειναι στα 79γρ.