After a few tests a month before I left, they worked great. I used glass bottles of 700 or 1000 ml for vinegar and 500 or 1500 ml for soft drinks. Be careful not to make a hole in the (plastic) bottles. The plant must be well watered, the soil must be very wet. If they are not well watered, within a day at most the bottle will empty. Don't be discouraged by this, the next day refill it and you will see that when the plant is well watered the bottle will not empty quickly, only when the soil dries it absorbs water.
When I return (after 12 days) I will do an updated evaluation. I suggest you try it for at least two weeks before you leave to learn how they work and to have the right result. Have a great summer!
update: 12/07/2024
It worked great and I found the plants in perfect condition even though it was a heatwave period while I was away.
For small indoor plants, I used the system with bags and the wick https://www.skroutz.gr/s/24263236/Gemma-Ydro-Pot-Systima-Aytopotismou-me-Docheio-5tmch.html which worked equally well following the instructions.
You soak the wicks in a basin first, along with their plastic cover very well (I left them inside for a while) to drip and place them by opening a hole with a stick in the pot (with the stick you can push the wick) until it enters the hole and a little from the plastic part of the wick.
Of course, you put the other end of the wick inside the bag.
Press the soil well afterwards to close the gaps around the wick.
Water the plant very well in this case too.
You can better secure the bags if you put some object underneath (book-box, etc.) so that they do not drag the pot with their weight if it is light and by turning the plastic hooks inwards (with the sharp side towards the plant and not towards the edge of the pot).
Good luck!
Μετά από μερικές δοκιμές ένα μήνα πριν φύγω δούλεψαν μια χαρά. Χρησιμοποίησα γυάλινα μπουκάλια Ξινόνερου 700 η 1000 ml και αναψυκτικών 500 η 1500 ml. Προσοχή δεν κάνετε τρύπα στα (πλαστικά) μπουκάλια. Το φυτό πρέπει να έχει ποτιστει καλά, το χώμα να είναι πολύ νωπό. Αν δεν είναι καλά ποτισμένα μέσα σε μια ημέρα το πολύ το μπουκάλι θα αδειάσει. Μη σας πτοήσει αυτό την επόμενη μέρα γεμίστε το πάλι και θα δείτε ότι όταν το φυτό είναι καλά ποτισμένο το μπουκάλι δεν θα αδειάσει γρήγορα μόνο όταν στεγνώνει το χώμα ρουφάει νερό.
Όταν επιστρέψω (μετά από 12 ημέρες) θα κάνω updated αξιολόγηση. Προτείνω να το δοκιμάσετε κανά δυο εβδομάδες τουλάχιστον πριν φύγετε για να μάθετε πώς λειτουργούν και να έχετε το σωστό αποτέλεσμα. Καλό καλοκαίρι!
update: 12/07/2024
Δούλεψε μια χαρά και τα φυτά τα βρήκα σε άψογη κατάσταση παρόλο που ήταν περίοδος καύσωνα το διάστημα που έλειπα.
Για τις μικρές γλαστρες (εσωτερικού) χώρου χρησιμοποίησα το σύστημα με τις σακούλες και το φυτίλι https://www.skroutz.gr/s/24263236/Gemma-Ydro-Pot-Systima-Aytopotismou-me-Docheio-5tmch.html το οποίο δούλεψε εξίσου καλά ακολουθώντας τις οδηγίες.
Μουσκεύεις σε λεκάνη πρώτα ολόκληρα τα φυτίλια, μαζί με το πλαστικό ντύσιμο τους πολύ καλά (τα άφησα αρκετή ώρα μέσα) να στάζουν και τα τοποθετείς ανοίγωντας τρύπα με ένα ξυλάκι στην γλάστρα (με το ξυλάκι μπορείς να σπρώξεις και το φυτίλι) μέχρι να μπει στην τρύπα και λίγο από το πλαστικό μέρος του φυτιλιού.
Εννοείται την άλλη άκρη του φυτιλιού την βάζεις μέσα την σακούλα.
Πατάς καλά το χώμα μετά να κλείσουν τα κενά γύρω απο το φυτίλι.
Ποτίζεις και σε αυτήν την περίπτωση το φυτό πολύ καλά.
Τις σακούλες μπορείς να τις στερεώσεις καλύτερα αν βάλεις από κάτω κάποιο αντικείμενο (βιβλίο-κουτί κλπ.) ώστε να μην παρασύρουν με το βάρος τους την γλάστρα αν είναι ελαφριά και στρίβωντας τα πλαστικά άγκιστρα προς τα μέσα (με την μυτερή πλευρά προς το φυτό και όχι προς το χείλος της γλάστρας) .
Καλή επιτυχία!