It's good as long as you don't need them for work in the catering industry, otherwise the skates are still usable even with a few drops of water. Generally speaking, they have a wide fit. I wear a size 40 and I added a second insole underneath the original one. The negatives are that they don't have a strap to hold the foot since they have a large fit. I DO NOT RECOMMEND THEM FOR WORK IN THE CATERING INDUSTRY!! If you want them for indoor use, they are fine, but only to a certain extent.
I'm coming back on 11/04/24 to say that I already noticed that the left skate broke. The outer sole came off a bit. They have quite good durability... if you consider that from December to February I wore them for three 8-hour shifts per week and that the "heavier" usage started from February until now, 5 out of 7 days, for 8-9 hours...
It's good if you don't mind replacing them frequently or if you temporarily need something economical.
είναι καλά αρκεί να μην τα θες για να εργαστείς στην εστίαση αλλιώς το πατινάζ ακόμα κ άι σε λίγες σταγόνες νερό είναι μονόδρομος..... ανατα σε γενικές γραμμές με φαρδιά φόρμα, στο 40 έβαλα 2ο πάτο κάτω από τον δικό του που. στα αρνητικά ότι δν έχει λουράκι να κρατά το πόδι μιας και έχει μεγάλη φόρμα. ΔΕ ΤΑ ΣΥΝΙΣΤΩ ΓΙΑ ΕΣΤΙΑΣΗ!! αν τα θες για μέσα στο σπίτι μια χαρά ειναι,, τόσο οσο
Επανέρχομαι 11/04/24 να πω ότι ήδη παρατήρησα ότι χάλασε το αριστερό σαμπο. ξεκόλλησε κάπως ο εξωτερικός πάτος. αρκετά καλή ποιότητα σε επίπεδο αντοχής... αν σκεφτεί κανείς ότι από το Δεκέμβριο ως το Φεβρουάριο τα φόραγα για τρία 8ωρα τη βδομάδα και ότι ουσιαστικά η πιο "βαριά" χρήση ξεκίνησε από Φεβρουάριο ως τώρα 5 στα 7, για 8-9 ώρες...
καλό αν δεν έχεις θέμα να το αντικαθιστάς συχνά ή θες να βολεύτεις προσωρινά με κάτι οικονομικο.
Very comfortable, well-packaged. It was not for me, it was for a customer who came to my store, and every time she wears it, she tells me thank you very much.
Πολύ άνετο προσεγμένη συσκευασία δεν ήταν για μένα ήταν για μία πελάτισσα που ήρθε στο μαγαζί μου και κάθε φορά που περνάει μου λέει ευχαριστώ πάρα πολύ.
It's good as long as you don't need them for work in the catering industry, otherwise the skates are still usable even with a few drops of water. Generally speaking, they have a wide fit. I wear a size 40 and I added a second insole underneath the original one. The negatives are that they don't have a strap to hold the foot since they have a large fit. I DO NOT RECOMMEND THEM FOR WORK IN THE CATERING INDUSTRY!! If you want them for indoor use, they are fine, but only to a certain extent.
I'm coming back on 11/04/24 to say that I already noticed that the left skate broke. The outer sole came off a bit. They have quite good durability... if you consider that from December to February I wore them for three 8-hour shifts per week and that the "heavier" usage started from February until now, 5 out of 7 days, for 8-9 hours...
It's good if you don't mind replacing them frequently or if you temporarily need something economical.
είναι καλά αρκεί να μην τα θες για να εργαστείς στην εστίαση αλλιώς το πατινάζ ακόμα κ άι σε λίγες σταγόνες νερό είναι μονόδρομος..... ανατα σε γενικές γραμμές με φαρδιά φόρμα, στο 40 έβαλα 2ο πάτο κάτω από τον δικό του που. στα αρνητικά ότι δν έχει λουράκι να κρατά το πόδι μιας και έχει μεγάλη φόρμα. ΔΕ ΤΑ ΣΥΝΙΣΤΩ ΓΙΑ ΕΣΤΙΑΣΗ!! αν τα θες για μέσα στο σπίτι μια χαρά ειναι,, τόσο οσο
Επανέρχομαι 11/04/24 να πω ότι ήδη παρατήρησα ότι χάλασε το αριστερό σαμπο. ξεκόλλησε κάπως ο εξωτερικός πάτος. αρκετά καλή ποιότητα σε επίπεδο αντοχής... αν σκεφτεί κανείς ότι από το Δεκέμβριο ως το Φεβρουάριο τα φόραγα για τρία 8ωρα τη βδομάδα και ότι ουσιαστικά η πιο "βαριά" χρήση ξεκίνησε από Φεβρουάριο ως τώρα 5 στα 7, για 8-9 ώρες...
καλό αν δεν έχεις θέμα να το αντικαθιστάς συχνά ή θες να βολεύτεις προσωρινά με κάτι οικονομικο.
Very comfortable, well-packaged. It was not for me, it was for a customer who came to my store, and every time she wears it, she tells me thank you very much.
Πολύ άνετο προσεγμένη συσκευασία δεν ήταν για μένα ήταν για μία πελάτισσα που ήρθε στο μαγαζί μου και κάθε φορά που περνάει μου λέει ευχαριστώ πάρα πολύ.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
It's good as long as you don't need them for work in the catering industry, otherwise the skates are still usable even with a few drops of water. Generally speaking, they have a wide fit. I wear a size 40 and I added a second insole underneath the original one. The negatives are that they don't have a strap to hold the foot since they have a large fit. I DO NOT RECOMMEND THEM FOR WORK IN THE CATERING INDUSTRY!! If you want them for indoor use, they are fine, but only to a certain extent.
I'm coming back on 11/04/24 to say that I already noticed that the left skate broke. The outer sole came off a bit. They have quite good durability... if you consider that from December to February I wore them for three 8-hour shifts per week and that the "heavier" usage started from February until now, 5 out of 7 days, for 8-9 hours...
It's good if you don't mind replacing them frequently or if you temporarily need something economical.
είναι καλά αρκεί να μην τα θες για να εργαστείς στην εστίαση αλλιώς το πατινάζ ακόμα κ άι σε λίγες σταγόνες νερό είναι μονόδρομος..... ανατα σε γενικές γραμμές με φαρδιά φόρμα, στο 40 έβαλα 2ο πάτο κάτω από τον δικό του που. στα αρνητικά ότι δν έχει λουράκι να κρατά το πόδι μιας και έχει μεγάλη φόρμα. ΔΕ ΤΑ ΣΥΝΙΣΤΩ ΓΙΑ ΕΣΤΙΑΣΗ!! αν τα θες για μέσα στο σπίτι μια χαρά ειναι,, τόσο οσο
Επανέρχομαι 11/04/24 να πω ότι ήδη παρατήρησα ότι χάλασε το αριστερό σαμπο. ξεκόλλησε κάπως ο εξωτερικός πάτος. αρκετά καλή ποιότητα σε επίπεδο αντοχής... αν σκεφτεί κανείς ότι από το Δεκέμβριο ως το Φεβρουάριο τα φόραγα για τρία 8ωρα τη βδομάδα και ότι ουσιαστικά η πιο "βαριά" χρήση ξεκίνησε από Φεβρουάριο ως τώρα 5 στα 7, για 8-9 ώρες...
καλό αν δεν έχεις θέμα να το αντικαθιστάς συχνά ή θες να βολεύτεις προσωρινά με κάτι οικονομικο.
Very comfortable, well-packaged. It was not for me, it was for a customer who came to my store, and every time she wears it, she tells me thank you very much.
Πολύ άνετο προσεγμένη συσκευασία δεν ήταν για μένα ήταν για μία πελάτισσα που ήρθε στο μαγαζί μου και κάθε φορά που περνάει μου λέει ευχαριστώ πάρα πολύ.
It's good as long as you don't need them for work in the catering industry, otherwise the skates are still usable even with a few drops of water. Generally speaking, they have a wide fit. I wear a size 40 and I added a second insole underneath the original one. The negatives are that they don't have a strap to hold the foot since they have a large fit. I DO NOT RECOMMEND THEM FOR WORK IN THE CATERING INDUSTRY!! If you want them for indoor use, they are fine, but only to a certain extent.
I'm coming back on 11/04/24 to say that I already noticed that the left skate broke. The outer sole came off a bit. They have quite good durability... if you consider that from December to February I wore them for three 8-hour shifts per week and that the "heavier" usage started from February until now, 5 out of 7 days, for 8-9 hours...
It's good if you don't mind replacing them frequently or if you temporarily need something economical.
είναι καλά αρκεί να μην τα θες για να εργαστείς στην εστίαση αλλιώς το πατινάζ ακόμα κ άι σε λίγες σταγόνες νερό είναι μονόδρομος..... ανατα σε γενικές γραμμές με φαρδιά φόρμα, στο 40 έβαλα 2ο πάτο κάτω από τον δικό του που. στα αρνητικά ότι δν έχει λουράκι να κρατά το πόδι μιας και έχει μεγάλη φόρμα. ΔΕ ΤΑ ΣΥΝΙΣΤΩ ΓΙΑ ΕΣΤΙΑΣΗ!! αν τα θες για μέσα στο σπίτι μια χαρά ειναι,, τόσο οσο
Επανέρχομαι 11/04/24 να πω ότι ήδη παρατήρησα ότι χάλασε το αριστερό σαμπο. ξεκόλλησε κάπως ο εξωτερικός πάτος. αρκετά καλή ποιότητα σε επίπεδο αντοχής... αν σκεφτεί κανείς ότι από το Δεκέμβριο ως το Φεβρουάριο τα φόραγα για τρία 8ωρα τη βδομάδα και ότι ουσιαστικά η πιο "βαριά" χρήση ξεκίνησε από Φεβρουάριο ως τώρα 5 στα 7, για 8-9 ώρες...
καλό αν δεν έχεις θέμα να το αντικαθιστάς συχνά ή θες να βολεύτεις προσωρινά με κάτι οικονομικο.
Very comfortable, well-packaged. It was not for me, it was for a customer who came to my store, and every time she wears it, she tells me thank you very much.
Πολύ άνετο προσεγμένη συσκευασία δεν ήταν για μένα ήταν για μία πελάτισσα που ήρθε στο μαγαζί μου και κάθε φορά που περνάει μου λέει ευχαριστώ πάρα πολύ.